Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
75
76
77
78
79
80
81
...
328
329
330
331
>
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
keskiviikkona, 21. huhtikuuta 2010 klo 09:44
Ongelmia tuntuu olevan ohjelman kanssa muillakin, niin myös aina välillä minullakin. Tänään ruokapäiväkirjapuoli ilmoitti, että pitää kirjautua, vaikka jo olin sen tehnyt. Toisella yrittämällä onnistui. Olen tosin ajatellut, että se vika on korvieni välissä
. Ehkä se sitten ei olekaan.
Aloitin maanantaina taas sen ruokien merkkailun ja eka päivä meni hyvin, kaikki vihreinä, mutta eilen jo tuli kaikkia värejä. Sima pisti herkkupallon punaiseksi ja lisäsi noita kaloreita vähän liikaa. Mutta kun...
se sima on niin hyvääää.
Säätiedotus sanoi tänään aamulla, että pitää varautua sateenvarjoon, mutta ainakin vielä paistaa aurinko, tosin pilviharson takaa, mutta paistaa kumminkin. Öisin on ollut muutamana yönä pakkasta -5* . Narsissit kasvavat kuitenkin vauhdilla ja krookukset kukkii edelleen. Haravointia en vielä ole ehtinyt aloittaa. Koirat olen lenkittänyt ja siinä samalla itsenikin
.
Yritä nyt
Saksalainen
levätä. Olet ihan selvästi loman tarpeessa. Tee vain kaikkea kivaa. Peukkuja pidetään pojallesi.
Ja
Rimppu
tottahan se on, että me ihmiset olemme elimistöltämme ja muutenkin erilaisia. Mikä toimii yhdellä, ei tee sitä välttämättä toisella. Minulla oli silloin nuorena opiskellessani kotiteollisuuskoulussa kämppäkaveri, joka oli laiha . Päivittäin hän kuitenkin söi suklaata tai muuta herkkua ja minä lihoin. Mietin silloin, että varmaan tuo katseleminenkin lihottaa
.
Samoin se on noiden yrttien, homeopaattisten aineiden, kukkatippojen yms kanssa. Nekään eivät vaikuta kaikkiin samalla tavalla. Niistäkin täytyy löytää se itselle vaikuttavat. Siksi jotkut pitävät niitä huuhaana kokeiltuaankin, kun eivät ole löytäneet itselleen vaikuttavaa.
Nyt ulkoiluttamaan koiria, vai ulkoiluttaakos ne minua?
Mukavaa päivää kaikille.
Meerit
keskiviikkona, 21. huhtikuuta 2010 klo 11:44
Saksalainen
, samoja vuosia tunnutaan kulkevan viihdevuosissa. Kestetään. Pojalle onnea tentteihin. Meilläkin ammattikoululaisella ruotsin uusinta ja lopputyön esitys. Poika jännittää ihan sairaasti.
Kainunharmas
Tee sima hermesetaksesta tai aspartaamista. Ei tule kaloreita. Sokeria vain sen verran että hiiva lähtee käymään ja se palaa pois. Tiedän, makeutusaineet on myrkkyä, mutta kerran vuodessa käytettynä ei varmaan haittaa.
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
keskiviikkona, 21. huhtikuuta 2010 klo 19:23
Meerit
, ei se varmaan haittaakaan, jos kerran vuodessa käyttää noita keinoaineita, mutta periaatteessa pyrin niitä tietoisesti välttämään aina kun vaan voin. Samasta syystä en syö margariineja enkä osta juuri mitään kevyt tuotteitakaan, poikkeuksena maito. Minun täytyy vain hillitä simahimoni tai sitten hyväksyä ne kalorit
.
Tänään on liikunnallisesti ollut hyvä päivä: puolen tunnin kävelylenkki koirien kanssa ja pari tuntia haravointia.
.
Meerit
torstaina, 22. huhtikuuta 2010 klo 03:21
Kainunharmas
olen kanssasi samaa mieltä kaikista light tuotteista. Vaikka käytänkin kolesterolia alentavaa levitettä. Ja ostan light limsaa. Liika käyttö on pahasta. Aspartaamistakin on niin vähän tietoa.
Yllätyspitkä vuoro töissä.16 tuntia. Itse tarjouduin tekemään. Pääsen klo 5 pois ja 11 alkaa uusi vuoro, tosin vain 5 tuntia koulutuksen tapasta. Toivottavasti uni tulee heti, että kerkeän vähän nukkua. seuraava vapaa maanantaina. Sillehän ei mitään voi jos tulee työkavereille sairautta. Jonkun on vanhukset hoidettava.
Syömiset menneet melkein kalorivajeen mukaan.
Paino vain junnaa paikoillaan.
Saattaapi olla joskus ollut tässä painossa pidempään. Liekkö siinä syy.
karmale
torstaina, 22. huhtikuuta 2010 klo 10:31
Huomenia kaikille!
Matkalaisia en ole vielä saanut kotiin, tulevat sunnuntai-iltana. Pikkupoitsulla tuli uus korvatulehdus kuumeineen, mutta pitäis olla kunnossa siihen mennessä kun vanhemmat vihdoin kotiutuvat.
Painonhallinta ei oo onnistunut kun on niin paljon muuta mietittävää ollut. Tosin oon saanu pidettyä niin ettei oo noussutkaan
Ensi viikolla elämä kait normalisoituu, vaik eihän voi tietää.
Kaikille mukavaa torstaita
saksalainen
Joukossa tyhmyys tiivistyy, samoin kilot.
torstaina, 22. huhtikuuta 2010 klo 14:11
Jännään täällä Karmalen kanssa miten lentojen käy. Tänä aamuna sain siirrettyä lentoni 6.5-10.5 tapahtuvaksi. Se oli kovan työn takana, mutta onnistui lopulta. Hotellikin on varattu.
nyt on vain sisarella ongelmia saada Suomessa lennot siirrettyä. Jyväskylän kentällä on ovet kiinni. Onneksi tuli joku töihin ja lupasi tutkia asiaa. Hän ilmoittaa iltapäivällä, miten käy. Internetin kautta ja puhelimella ei sisko ollut onnistunut.
Olisi kiva viettää äidin kanssa kerrankin äitienpäivä yhdessä. Olen ollut viimeksi 16 vuotta sitten äitienpäivänä Suomessa. Isäpuoli oli kuollut huhtikuun lopussa ja olin pojan kanssa koko toukokuun äidin kaverina. Poika oli silloin 10kk vanha.
Todellakin ensi viikolla on vappu.
Ei sitä täällä niin vietetä kuin Suomessa. Tavallinen työpäivä, kaupat tietysti kiinni. Isoissa kaupungeissa vappupuheita, mutta ei muita juhlia.
Joskus vuosia sitten olen laittanut simaa ja munkkeja. Tahtoo unohtua nuo tavat.
Olen siivonnut, pessyt pyykkiä ja huomenna menen hammaslääkäriin ja asioille. Humputtelen kaupungilla jos aikaa jää.
karmale
torstaina, 22. huhtikuuta 2010 klo 15:03
Heips!
Nuoret kyllästyi odottamaan lentoja
Tulivat viimeyönä Newcastlesta laivalla Amsterdamiin ja huomenna illalla lähtevät junalla Kööpenhaminaan ja sieltä pitäis joku kyyti saada sitten Tukholmaan, että olisivat laivarannassa sunnuntai-aamuna klo 7.00 kun laiva lähtee Turkuun. Näin ollen olisivat Turussa kahdeksan maissa sunnuntai-iltana. Vaari menee vastaan ja tulevat tänne mökille ja lupasivat syöksyä pikkupoitsun viereen, jos on nukkumassa
Täytynee pitää hereillä, että näkee vanhempansa kahden viikon eron jälkeen. Neljän päivän loma muuttui kahden viikon "lomaksi"
saksalainen
Joukossa tyhmyys tiivistyy, samoin kilot.
torstaina, 22. huhtikuuta 2010 klo 19:25
Solekil
toivotaan parasta siskolle.
Karmaleelle kärsivällisyyttä matkalaisia odotellessa.
Taitaa moni kiittää kun pääsee lopultakin kotiin.
Minun sisko soitti. Lento järjestyi hänelle ja äidille myös 6.5. Äiti oli ihan riemuissaan, kun kuuli, että pääsee (?) äitienpäivä retkelle Hollantiin. On vaan yhden päivän lyhyempi keikka, mutta mitä siitä.
Toivottavasti ei tule uutta tuhkaa taivaalle.
Aniada
torstaina, 22. huhtikuuta 2010 klo 20:00
Tervehdys!
Kiva kuulla
saksalainen
, että matkanne onnistuu kuitenkin!! Silloin pitäisi luultavasti tämä tuhkaharmikin jo olla pois, toivotaan!!
Finnair äsken arveli saavansa loppuviikon ja viikonlopun aikana aikataulunsa normaaleiksi. Sitten toivottavasti äitinikin pääsee vihdoin kotiin!
Olen yrittänyt päästä makean himosta eroon päiviä. Mikä siinä on kun sen koukkuun jää niin helposti? Voiko sitä verrata viinan tai tupakan koukkuun? Olen pystynyt olemaan ihmisiksi, mutta vaikeaa on...
Nyt sataa vettä, päivällä tuli räntää. Olin kuitenkin kävelemässä jalassani kunnon vanhanaikaiset kumisaappaat ja tietenkin ylläni sopivat vaatteet. Kyllä ilma oli raikasta ja hyvää, mutta kalsaa ja kylmää, huh huh!!
Missä on
MahtavaPeräsin
...?
Tunttu
perjantaina, 23. huhtikuuta 2010 klo 16:54
Hei kaikille
Tulin juuri reumalääkäriltä. Tuli huonoja uutisia. Kaikki lääkkeet pitää laittaa tauolle, oli valkosolut menneet niin vähiin. On kipua ja kurjuutta tiedossa, jos eivät pian keksi minulle sopivampia lääkkeitä, ei ole oikein ollut onnea niiden kanssa, olen kortisonillekin allerginen, mikä on huono juttu reumaa sairastavalle.
Täällä oli juttua kuumista aalloista ym. Vaihdevuodet minullakin selittää tietenkin osan, mutta jos käytän esim. Buranaa, ja on niitä muitakin, niin niistä myös johtuu runsas hikoilu. Asperiini on yksi pahimmista. Tämä ei ole pelkästään minun juttujani vaan olen lukenut tästä asiasta jonkun viisaammankin kirjoituksia. Että jos asianosaisilla on jotain lääkettä käytössä...
Reumahoitajakin oli ollut Lontoossa jumissa, oli tullut kolme päivää bussilla kotiinpäin. On ihmisillä nyt rankkaa. Toiset ei pääse kotiin ja toiset ei pääse reissuun. En yleensä mitään paljon pelkäile, mutta jos se Yellowstonen kansallispuiston supertulivuori posahtaa, niin se on sitten vissiin förttist röpö koko eliökunnan kanssa.
Huomenna on taas punnituspäivä. Saas kattoo. En ole sortunut mihinkään kauheaan syöpöttelyyn. Tippaleivän söin minäkin, mutta kalorien puitteissa pysyin. Kahvipulla on minunkin "paheeni". Olen nyt pystynyt tämän kuukauden olemaan ilman, näin kotioloissa. Juhlia on ollut, synttäreitä sun muita, niissä sitten olen ottanut kakkua. Kaloriraja ei ole kertaakaan ylittynyt, mutta vajaus on kyllä ollut välillä vain 40 kaloria, vaikka 599 pitäisi olla. No, huomenna näkyy vaa`assa
Tulipa nyt negatiivissävytteinen kirjoitus. Nuo reumalääkärin asiat vissiin veti mielen vähän matalaksi, ja luntakin on taas maassa. Ei tule kevät vaan tänne Suomeen
Taidan minäkin muuttaa sinne Saksaan jos ne nyt tällaisia eläkeläisiä sinne huolivat, tuntuu tuo työtahti Saksalaisellakin olevan sitä sorttia, ettei siellä vaivaiset pärjäisi.
Täytyy nyt lopettaa tämä valitus. Toivottavasti vaaka saa minut huomenna paremmalle mielelle. Jos ei, niin taidan heittää sen seinään
Sivu:
<
1
2
3
4
...
75
76
77
78
79