Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
328
329
330
331
>
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 13:07
Pace kuullostaisi ihan hyvältä, mutta siinä on minulle vain yksi SUURI mutta, siinä tarvitaan sitä kuntosalia ja se kun ei ole oikein minun ulottuvillani. Täytynee miettiä vaan niitä tanssijuttuja ja lenkkeillä metsässä sauvoen suksilla ja ilman.
Kun vain sais lähdetyksi. Tuntuu että takapuoli on liimattu kiinni tähän tuoliin
.
saksalainen
Joukossa tyhmyys tiivistyy, samoin kilot.
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 13:10
Hei vaan,
minä olen mielummin ulkona lenkillä, kuin jossain hallissa. Kokeilin viime vuonna kuntosalia. kolme kuukautta kaksi kertaa viikossa. Yritin samalla saada keskustelua aikaiseksi toisten kävijöiden kanssa. Sellaisia tuppisuita kaikki. Tuota Pacea tein siellä, mutta kyllä siihenkin kyllästyy. En laihtunut siellä yhtään. Jumppa musiikin tahtiin oli minulle liian rankkaa, en pysynyt perässä ja liika nopeita hyppiviä liikkeitä. Musiikki soi kovaa, että korvissa kävi kipeää. Lopetin ja nautin nyt yksin lenkkeilystä ulkona luonnon ääniä kuunnellen ja eläinten touhua seuraten, uimahallissa saan juttuseuraa, niin että tunti vierähtää hyvin nopeasti.
Pilates alkaa huomenna, se on 8 hengen ryhmä, siellä viihdyn, vaikka on kallis. 80€/10 kertaa.
Viime yönä meni unet lyhyeksi. Nukkumaan kello 24 ja heräsin jo kello 3. Enkä päässyt enää uneen. Aamulla oli ylös nousu kello 6. Olin kolme tuntia töissä ja nyt yritin jo vähän levätä, sillä iltavuoro alkaa 15.00.
Uni meni toisen hoitajan huonon tuulen takia. Hän haukkui minut, kun joutui eilen tulemaan kahdeksi tunniksi töihin, että pääsin teatteriin.
Olin jo kerran perunut teatteriliput, kun jouduin töihin, nyt en taas halunnut sitä tehdä. Minulla olisi ollut oikeasti eilen aamuvuoro, mutta jouduin vaihtamaan pakon edessä. Kun kukaan muu ei suostunut vaihtamaan. Toisen hoitajan takia jouduin nyt haukuttavaksi.
Uimahallissa jokainen tekee omaan tahtiin, eikä siellä vedessä kilot näy.
Nivelille tekee hyvää.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 14:26
Minun kokemukseni pacesta on aivan toisenlainen, mutta hyvä, että muitakin kokemuksia on, ettei hehkutukseni lajista ole aivan ylivertainen. Jäin miettimään, että kenties meidän suunnalla Pace on hieman erilaista, kun siellä on reipas, mutta ei mikään ylivolyyminen musa taustalla. Eikä hyppyjä ensinkään. Niitä en pystyisi tekemään. Laitepisteillä mennään joko 40 tai 55 sekkaa kussakin laitteessa. Laitteiden välillä tulee aina aerobinen/lihaskuntopiste, jossa joko askelletaan, tehdään vatsoja, nostellaan puntteja tms. ja taas vajaan minuutin kuluttua toiselle laitteelle. Hirveän tehokasta ja hauskaa jopa tällaiselle tosilihavalle, eikä kuluta niveliä. Lisäks noilla tunneilla käy saman kokoluokan ihmisiä. Mäkin mieluummin liikkuisin ulkona raittiissa ilmassa, mutta talvella leikattujen ja vaivaisten polvien takia liukkaalla liikkuminen on tosi vaikeaa. Jos linkutan ulkona liukkailla se tekee vielä sitten lonkka- ja selkävaivojakin.
Nimim. muutaman rasitusvammakierteen sairastellut erittäin ylipainoinen ikärouva
Sohvi
Klubiemäntä
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 16:10
Järvelin viestiin vielä sen verran, että kyllä syömiselläkin pystyy ketoosiin, jos siihen haluaa. Hiilarit vaa alas ja protskua painokilon verran ja loppuenergia rasvasta.Itse en niin ketoosista perusta. Itse pidän hiilarit jossain satasen tietämillä tai hieman alle. Protskua 1g/painokilo ja rasvasta loput energiat. Aika yksinkertainen yhtälö ja helppoa noudattaa, kun ei tarvi kieltäytyä mistään ruoka-aineista. Syön ruisleipää ja perunaa, joskus harvoin riisiä/pastaa, kun en niistä oikein tykkää. Jotkut kategorisoijat pitävät minunkin ruokasuhteita karppauksena tai ainakin hyväkarppauksena. Minulle nuo suhteet sopivat, nälkä pysyy pitkään poissa, eikä tule mässyhimoja..
karhunalle
pysyvä hoikkuus
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 16:32
Tervehdys vaan kamut. Olen lähdössä kuntosalille. Se on 500 m päässä onneksi. Sillä astman takia en voi pakkasessa ulkoilla. Tänään syöty 715 kcal ja vielä siis jäljellä on. Minullakun on ollut väärät omat tiedot ja kalorimäärät oli puoli vuotta yli 1700 kcal/vrk kun oikea luku oli 1589 tai jotain. Ei ihme että en yhtään laihtunut. Päinvastoin lihosin 2 kg. No tuossa alle 1600 kcal on kyllä vaikea pysyä aina meinaa mennä enemmän ja meneekin. Siihen ei ole laskettu mitään hyvää ja jos syön jotain hyvää nousee luvut taas yli. Tänään vaaka näytti 200 g vähemmän (viikossa) onneksi edes sen mutta hidasta, hidasta on. Eteenpäin vain sano mummo lumessa.
Sohvi
Klubiemäntä
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 16:47
Ai niin, unohdin kokonaan vastata
rimpun viestiin
siitä, miksi tätä ketjua katkotaan, kun muita pidempiäkin on.
Vuoden vaihtumisen jälkeen tarkoituksena oli laittaa emäntien toimesta kaikki nämä muutamankymmenen sivun ns. tsemppiketjut lyhyemmiksi. Tämä tapahtui sitä mukaa, kun etusivulle tuli ns. pitkiä ketjuja. Niitä ei siis lähdetty tarkoituksella hakemaan muutaman sivun takaa. Tämä viiskymppisten ketju oli aktiivinen, kuten yleensäkin, joten joutui sitten ns. vuodenvaihteen uudistuksen kohteeksi - kenties nopeammin kuin muut ketjut. Vaikka jos totta puhutaan, muita ketjuja oli jo muokattu aiemmin, kuin tätä. Mutta kenties me keski-iässä olevat olemme hieman enemmän muutosta vastaan, kuin nuoremmat. Silti tämä ketju sai saman kohtalon kuin muutkin aktiiviset.. Vanhat pätkäistiin, jotta vuodenvaihteessa uudet mukaantulijat pääsisivät mukaan helpommin ilman hirveätä viestiviidakkoa. Todennäköisesti juhannuksena tai jo hieman aiemminkin tulee sama uusien käyttäjien ryntäys ja silloin emännät tekevät saman siivouksen, jotta uudet pääsevät paremmin mukaan.
Siihen kannattaa varautua, ettei sitten taas tule valituksia ketjun katkaisemisesta. Me emännät kyllä pyritään pitämään saitti käyttäjäystävällisenä, joten aika ajoin teemme näitä puhdistuksia.
-edit- eikä Sohvilla ole mitään ketään vastaan, vaikka kenties jostain aiemmasta viestistä sellainenkin käsitys oli mahdollista tulkita. Sohvi vain pätkäisi etusivulla olevia ketjua, kuten muutkin emännät, uusia käyttäjiä huomioiden.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 17:00 muokkaaja: Sohvi »
Sohvi
Klubiemäntä
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 17:16
Pace ja kuntopiiri lienee ollut jo vuosia käytännössä. Meillä ainakin tuo Pace tai circuit on ollut jo vuosia valikoimissa. Olen hirveästi myöhäisherännäinen, kun vasta nyt herään Paceen ja toiset menee jo Zumbaa. Kenties minäkin Zumbaan ennen kuin eläkkeelle jään.
mamma0507
nokkela selviää sellaisestakin, mihin viisas ei edes joudu
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 21:15
Kylläpäs täällä on liikunnallista sakkia taas näin alkuvuodesta. Ylpeänä teen tiettäväksi,että kaivoinpa minäkin kuntopyörän pölyn alta ja huristelin parikymmentä minuuttia kovaa kyytiä. Hiki lensi ja ihmettelin itsekin, että mikä tässä oli niin kamalaa. Kun se pyörä on ollut unohduksissa vaikka kuinka kauan. Huomenna uudestaan, tai sitten ylihuomenna.
Pidetään innostusta yllä toivoo mamma0507
MahtavaPeräsin
Jos todella haluat, keksit keinot.- Jos et, keksit selitykset.
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 09:02
Huomenta!
Pakkasta -30 hurrrr. Kauppaan pitäis tänään mennä, saas nähdä miten tuon auton kanssa, kun se vasta temppuili
Nuha on selvästi paremmalla puolella, jos näin menee, niin yllättävän vähällä pääsin.
Eilen tuli vihreä rivi, maapähkinät pelastivat rasvapalleron punaiseksi.
Karhunalle: Olen joutunut vähän väliä muuttamaan omia tietojani leikkausten tai niistä toipumisen takia. Nyt on edelleen se kohta "en voi liikkua lainkaan".. ja kalorit 1500. Liikunta on tällä hetkellä todellakin niin mitätöntä, että ajattelin toistaiseksi pitää nuo tiedot.
Kuntopyörällä kyllä poljen säännöllisesti, mutta saan käyttää vain vähän vastusta. Lisäksi pakollinen kevyt selkäjumppa kuuluu ohjelmaan.
Pirteää päivää kaikille
MahtavaPeräsin
Jos todella haluat, keksit keinot.- Jos et, keksit selitykset.
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 09:03
ÖÖH... kirjoitin, että pähkinät pelastivat päivän punaiseksi... siis punaisesta vihreäksi...
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
328
329