Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
399
400
401
402
>
Sivussa
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 11:15
Täällä kans kotosalla räkäsenä. En mennyt töihin, kun ei ollut ihan pakko. Ei ole kuumetta, mutta työkavereita ajattelin, että ei ole kivaa niillä jos siinä koko ajan niistän ja aivastelen. Luulisin tämän menevän ohi muutamassa päivässä.
Eilen merkkailin ruokia ekan päivän ja heti sain vihreän rivin, olin aika tyytyväinen itseeni.
karmale
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 11:20
Hei!
Onnittelut
Anskulle
pudotuksesta.
Mulla on perjantaina punnitus-päivä, et kattotaan sit olenko saanut mitään aikaiseksi.
MahtavaPeräsin
olen samaa mieltä kanssasi että laihtuu ilman liikuntaakin. itse nimittäin olen laihtunut aikoinani niinkin. Toki on totta että liikunnasta on hyötyä. Paremmassa kunnossa huomaan olevani kun olen liikkunut. Ulkoliikunta on mulle ainakin se kaikkein mukavin liikunta. Toki nyt käyn salillakin ja tykkään siitäkin. Ehkä se luonto kuitenkin vetää puoleensa ja muutenkin olen ulkoilma-ihminen.
Nyt kökkäröin työpöydän ääressä, joten ulos en pääse ja paras jatkaa työhommia.
Mukavaa päivää kaikille
mamma0507
nokkela selviää sellaisestakin, mihin viisas ei edes joudu
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 13:21
Ansku, onneksi olkoon. Mulla olisi kanssa tarkoitus mennä perjantaina vaakalle, en tosin tiedä tuleeko plussaa tai miinusta, en ole viikkoihin uskaltanut vaakailla. Mutta nyt tahti muuttuu! (oikeastaan nämä kannustuspuheet voisi kopioida, ettei tarttisi joka uudenvuoden ja kesäloman jälkeen niitä kirjoittaa, tuntuu että "se uusi¨elämä" alkaa aina muutaman kerran vuodessa, kestää aikansa ja sitten taas hurvitteluiden jälkeen katuvaisena takaisin. Täällä on sentään kynnys pienempi palata sitä kymmennettä kertaa, PV:ssa alkoi jo ihan toisissaan nolottaa kun aina vaan alkoitti alusta tun tuli uusi tarjoús).
Kaunis pakkaspäivä taas, syömiset kohtuumallilla ja aikomus taas kävellä osa työmatkaa. Että silleen! Kaikille mukavaa päivää t. mamma0507
karhunalle
pysyvä hoikkuus
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 15:06
Tänään minulla tuli noin puoli vuotta kun olen ollut Kiloklubin painonhallinnan ryhmässä. Alussa täytin tietenkin omat tiedot. Nyt kun on tullut niihen muutoksia koska liikunta on jäännyt vähemmälle....niin apua. Olenkin syönnyt enemmän kuin kulutan ja suositus on ollut. Ilmankos ei laihtumista ole tapahtunut. Vaan päinvastoin pari kiloa on tullut lisää elokuusta. Katsoin tuossa että suositus on 1598 kcal/vrk ja olen syönnyt n. 1700-1900 kcal/vrk. Huh. huh. apua miten vähän saa syödä. On todella nyt tarkkailtava syömiset uudelleen. On tämä aika vaikeata. Mutta hyvä kun nyt huomasin asian ja voin keskittyä asiaan paremmin ja suunnitella syömiset. Mitenkäs muilla on käynnyt tuon asian kanssa. Onko omat tiedot ja kulutus ollut ajantasalla??
saksalainen
Joukossa tyhmyys tiivistyy, samoin kilot.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 15:18
En mennytkään Sompailemaan (HYVÄ !
Slank
), enkä Zumpailemaan, vaan keksin Anskun kirjoitusta lukiessa, että uimahalli on auki ja auto kotona. Uimahalliin on 14km, ilman autoa en pääse sinne. Kävin pitkästä aikaa juoksemassa vedessä tunnin verran. Teen sen ulkolenkin toisena päivänä. Uimahalli ei ole joka päivä noin sopivasti auki, että pääsen sinne.
Paluutiessä hain sitten ne murot pojalle ja sitten kotiin hernekeitolle. Jälkiruuaksi oli uuniomenaa ja vaniljakastiketta.
Paino on noussut sittenkin nyt uuden vuoden vaihteessa, vaikka jouluna oli ennallaan. Suklaan syönti saa nyt loppua. Töissä on valitettavasti vain liikaa tarjolla.
Uinti veti uniseksi, mutta en jouda enää uinumaan. kahvin jälkeen lähden töihin (15-18.00). Tänä iltana menee pitkään, kun teatteri kestää noin 23.00 asti. Onneksi se on tien toisella puolen urheiluhallissa. kyläläiset tekee sen itse. meillä on paljon harrastajanäyttelijöitä, kerran vuodessa on esitys, aina näin joulun aikaan.
Rimppu olen kanssasi samaa mieltä, että miksi taas uusi ketju.
Tuosta liikunnasta näytämme olevan lähes kaikki samaa mieltä, kuten
Niilo Tarvajärvi
aikanaan sanoi:
"Ylös, ulos ja lenkille!"
Hyvää ja aurinkoista päivää kaikille! Flunssan kanssa painiskeleville selkävoittoa taudista!
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 15:21 muokkaaja: saksalainen »
siniliini
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 17:52
Näkyy täällä olevan muitakin flunssaisia. Eipähän tartte yksin sairastaa. On tässä flunssassa hyvätkin puolensa: ei ole nälkä! Olen silti syönyt jotain ravitsevaa, vaikka väkisin. Muistan miten ukkini aina sanoi, että eihän sitä jaksa sairastaakaan, jos ei syö!
Tässä sairastaessa olen taas lukenut - aikani kuluksi - laihduttamisesta. Läppärin kanssa olen siis löhöillyt sairasvuoteessa
Tutkimisen tuloksena päädyin kokeilemaan "uutta konstia":
vain kolme
annosta hiilihydraattipitoisia ruokia kuten leipää, perunaa..(vuorokaudessa). Yksi annos on esim. yksi leivänpalanen tai yksi peruna.
Minun heikkouteni on leipä; ei herkut, karkit vaan leipä! Millekään hiilihydraattivapaalle dieetille jne... en halua, mutta voisin nyt tuota hienoista rajoitusta kokeilla. Kerronpa sitten tuloksista joskus 2 viikon tai kuukauden päästä kunhan on punnituspäivä. Minä punnitsen itseni harvoin, riittää kunhan suunnan tiedän.
Siis tsemppiä teille ja meille tänä vuonna!
mieitte
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 18:51
Terve teille. Eksyin ensimmäistä kertaa näille Kiloklubin sivuille ja päätin jäädä heti koukkuun. Pari vuotta sitten sain pudotettua 10 kiloa hartaasti vuosien varrella hankituista kiloista Keventäjien parissa. Pari vuotta meni tasaisesti keveämpänä, mutta nyt on alkanut paino hitaasti kivuta taas kohti 80ä. Ei siis auta kuin tarttua itseään korvista kiinni ja palata ruotuun.
Taannoin liikunnan lisääminen paransi elintasoa huomattavasti ja edesauttoi painon hallinnassa. Nyt on iskenyt vanhuuden oireet ja nivelrikko joka huomattavasti hidastaa elämää. Kipujen kanssa eläminen on kohtuullisen hankalaa. Lieneeko linjoilla muita vastaavista hankaluuksista kärsiviä. Kuulin naapurin innostuneen vesijuoksusta ja sehän kuulostaa heti hyvältä, ei pitäisi rasittaa niveliä. Onko kokemuksia? Tänä aamuna ajattelin lähteä uimahallille testaamaan miltä moinen vesijuoksu tuntuu. Meni vellit housuun, kun pääsin uimahallin ovelle. Ovella oli parikymmentä erittäin fittiä naista käsi kahvalla odottamassa oven aukeamista. Osalla näkyi olevan repussa roikkumassa jotain kapuloita, jotka tunnistin vesijuoksun "sauvoiksi" (S-kaupan viimeisessä lehdessä moisia ihmetyksiä esiteltiin). Täyskäännös ja takaisin kotiin. Ehkäpä on syytä opetella vesijuoksun alkeet ennenkuin lähtee tuohon porukkaan porskimaan.
Sais nähdä, miten tässä käy. Tavoitteena on päästä ensin siihen pari vuotta niin hyvin tasaisena pysyneeseen 73-75 kiloon ja sen jälkeen jatkaa kohti 69:ä. Sehän onnistuu, kun löytyy oikea tapa liikkua. Pelkällä ruuan vähentämisellä en usko olevan tulevaisuutta.
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 18:58 muokkaaja: mieitte »
heri
Mieti ennenkuin suuhusi pistät!
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 20:47
Iltaa kaikille ja tervetulotoivotukset uusille!
Liikuntaa on tullut roimasti lumitöitä tehdessä. Radiossa väitettiin, että yhtä luminen talvi oli 7 vuotta sitten. Mutta kyllä sitä nyt onkin. Minä teen lumityöt sellaisella lumentyöntimellä, koska lumikola tuntuu liian raskaalta. Meidän piha on ihan hassun näköinen. Semmoisia kapeita kulkuväyliä risteilee siellä sun täällä ja kinokset vierellä ovat huiman korkeat. Kohta ei enää jaksa nostaa lunta sinne
Mutta hyvä että liikuntaspurtti on lähtenyt käyntiin. Eilen 1h lumitöitä ja puolen tunnin lenkki. Tänään 1,5 h lumitöitä. Selkä on kestänyt ihmeen hyvin *kop, kop*
Syömisissä en ole siirtynyt vielä merkkailuun, mutta järkevöittänyt olen. Jääkaapissa on vielä joulusta normirasvaisia juustoja ja aion ne kyllä syödä. Vähän kerrallaan. Ei mitään makeita. Harmittaa kun en muista mikä ihme hyvää tekevä aine päärynässä on. Luin jostain. Tietääkö kukaan? Onko se vain vähäkalorista ja täyttävää?
Mieliala on aika kiva, kun pakkanen on jonkun verran hellittänyt. Aurinko on paistanut huikeasti ainakin eilen ja tänään. Tosin tuntuu pakkanen taas kiristyvän. Mulla on -14 C lenkkiraja. Kylmemmällä en lähde, ottaa henkeen.
Rattoisaa loppiaista itse kullekin. Näitten pyhien takia ovat jopa viikonpäivät sekaisin, joten on ihan hyvä palata taas arkeen ja normaalirytmiin.
Sinikeiju
Unelmoi rohkeita unelmia, ja se mitä unelmoit, sellainen sinusta joskus tulee. - James Allen
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 21:13
En ole käynyt lenkillä, mutta kävellyt olen niin paljon, että jalat ovat kipeät. Jos kaikki yhteen lasketaan, niin tulee tunti.
Pullero
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 21:21
Heippatirallaa kaikille
Ihan kiva päivä tänään vaikka oli kyllä töissä aika tiukka päivä. Mutta taas tuli monta hyvää asiaa tehtyä. Lounaan lautasmalli piti tänäkin päivänä ja töissä otin KAKSI KERTAA PORTAAT HISSIN SIJASTA.... JESS. Edelleenkään en sortunut kahvihuoneen pullaan, kakkuun enkä pikkuleipiin.
Hih.... Zumba kirvoitti ajatuksia... Totta, se laihduttaa ainakin kukkaroa... mutta jotkut laittaa sen rahan ... vaikka tupakkaan... minä en polttele jne.
Minä asun kans paikkakunnalla, mikä on keskellä ei mitään eli ei mitään mahdollisuuksia lähteä iltaisin jonnekin salille tms. toimintoihin. Lisäksi olen aina ollut kova tanssimaan, mutta kun mies ei ole paritanssi-ihminen niin ei voi lähteä humppaamaankaan eli siis täysillä Zumbaamaan
Olen aiemmin hankkinut myös rivitanssi dvd:n ja vielä jonkin jota en edes muista mitä se on, koska tanssin mielelläni, mutta en kyllä edes voisi kuvitella tanssivani missään diskossa tms (ehkä sitten joskus -30 kg jälkeen).
Kiva kun saa taas huomenna nukkua pitkään. Jos sitten vaikka saisi hilattua itsensä ulos. Minä tykkään tehdä myös lumitöitä, tosin en ole viime aikoina ehtinyt niitä tekemään kun mies on ollut päivät kotona ja piha on ollut joka päivä siistittynä kun olen tullut kotiin.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
399
400
401
402