Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Verkkiksen laihdutusryhmä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Verkkiksen laihdutusryhmä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
84
85
86
87
88
89
90
...
315
316
317
318
>
Tulirumpu
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 09:48
Molle, minä olen hepan kanssa. Ja klikkaamalla kuviani näet kesäisempiä otoksia.
Aamukahvilla oli prinsessakarkkeja (ja vielä mieshenkilön tuomia, sydän)
ooooo oooo#
Creta
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 11:27
Ihana prinsessauutinen (sydän) ja Tulirummulla ihania työkavereita, kun karkkeja prinsessan kunniaksi.
Vaaka oli ystävällinen tänä aamuna ja näytti hieman matalampaa lukemaa. Se tuntui kivalle, vaikka olisi vain tilapäistä.
Mansis: suoritat siis kotona taloushallinnon näyttötutkintoa itsellesi
Tsempit täältä. Siitä tulikin mielleni, että pitää täyttää perikunnan joku veropaperi nyt loppuviikosta.
Tänään on taas pienen askelen parempi päivä flunssan suhteen. Kevyttä päivää teille kaikille, paitsi kuntosalilla rautaa ryntäille ja ylös.
OOO Oo## 77,3 -> 72
melluh
Ulkona liikkuminen on pukeutumiskysmys.
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 13:50
hei
Mulla särki aamulla niskaa ja kädet kutisi ihottumasta. Nyt olen saanut molemmat siedettäväksi.
Tytön koneella on hankala kirjoittaa, kun kone on painava ja sitä pitää pitää sylissä sohvalla. Katselin keittiöstä kosketinta, että olisin voinut kirjoittaa pöydän ääressä, mutta ei ollut sopivaa.
Olen lueskellut Toive koti ja puutarha ja Maalaisidylli -lehtiä. Tai oikeastaan katsellut kuvia. Nyt tuli Kodin kuvalehti, siinä on sentään lukemistakin.
Kinsey
Toivottavasti ipana sopeutuu tilanteeseen. Etkö voi puhua ex:n kanssa, että lasten tutustuminen pitäisi tehdä mahdollisimman pian.
Kävin aamulla tytön vaa'alla. Se näytti 68 kiloa.
Tyttö on Me naisista ottamallaan dietillä. Se on joku proteiini-dietti. Välillä saa syödä jotain kasviksia, mutta proteiini-päiviä pitää pitää välillä. Hän on parhaimmillaan laihtunut talven aikana 10 kiloa, mutta nyt on syönyt laskiaispullia ja painoa ja turvotusta on tullut jonkin verran. Kuulema hiilihydraatin syöminen lisää myös kehon nestettä. Selvästi kyllä näkyy laihtuminen,
64,0 oo ox ->62,0
melluh
Ulkona liikkuminen on pukeutumiskysmys.
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 14:55
Tänään heräsin ilman herätystä klo 9. Olen syönyt porkkana-kauraleivän, oivariinia, 2 siivua kinkkua, teetä ja banaanin. Päiväkahvin kanssa otin tuttuun tapaan raejuustoa ja ananasmurskaa.
Lupasin tytölle tiskata, pitää lähteä aloittamaan ennen kuin hän tulee töistä.
64,0 oo ox ->62,0
mansikkarotta
Kyllä tämä tästä taas...
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 16:09
Moi,,, kiire punttisalille
Prinsessa sydän
Mulla tulee suolasta ja treenaamisesta kehoon nestettä... Ja syömisestä läskiä - söin sitten mitätahansa, koska syön liikaa.
Creta: vähintään ja nämä täkäläiset jutut ovat vähän hankalia
Ei kun menoksi...
68,5 oo oo oo oo o# # / 2012
Tulirumpu
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 18:24
Hei, Melluh, se taisi olla Dukan-dieetti. Taitaa kyllä pitemmän päälle käydä munuaisille, kun proteiinia on niin paljon. Rasvat taisivat puuttua kokonaan, samoin vitamiinit käyvät vähiin laihdutusaikana. Mutta ei kai se lyhytaikaisena paljon ehdi vaikuttaa.
Sovin äidin kanssa, että hän tulisi viikon päästä meille. On hyväkuntoinen matkustamaan, ja tänään minusta tuntui että en huomenna täyden työpäivän jälkeen jaksa lähteä ajamaan lähes 300 kilometriä.
Edessä on siis, toivottavasti , reipas kotiviikko jolloin voisi saada jotain aikaan ja ulkoillakin.
ooooo oooo#
Tulirumpu
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 19:07
Siis viikonloppu vain, ei pitempää lomaa.
Tänään taidan pitää liikuntavapaan päivän. Jos venyttelisi kunnolla ennen saunaa.
ooooo oooo#
Roquertas
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 19:49
Suojasää on madaltanut kinoksia tänään.
Huomenna suuntaan töistä päin isän ja Marbellan luokse.
Olen ollut niin pitkään pois palstalta, etten oikein osaa raportoida.
*Kaijis
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 21:14
Viimeisillä voimilla tuli työpäivä tehtyä. Hiihtoloma edessä - en kyllä hiihdä, kun ei ole suksiakaan. Lupaan kyllä liikkua muuten.
Ehkä jopa laihdun. Pariin ruisleipään olen taipunut, kun ei ole keksinyt muuta iltapalaa. Pääasia, etten rakentele voileipäkekoja syötäväksi ja iltojen iloksi.
OOOOO O##
Creta
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 21:30
Roquertas: täälähän voi kirjoittaa, kun on asiaa tai vaikka ei niin olisikaan
Melluh: kurjia nuo kivut. Oliko tyttärelläsi noin paljon pudotettavaa.
Jostain syystä tunnen itseni tavallista paksummaksi, yäk. Johtuisiko siitä, että en ole päässyt pariin viikkon liikkeelle. Osteopaatti tutkaili kipeää pakaraani ja tulkitsi sen piriformis-ongelmaksi. Kylmää, venyttelyä ja sellaista liikuntaa, joka ei aiheuta kipua. Viikon päästä käsittelee uudelleen. Syömiset ovat tänäänkin pysyneet melkolailla aisoissa.
Ap: mansikoita ja jogurttia, puolikas pala leipää, juustoa, tomaattia, kurkkua
Lo: kalaa ja kasviksia, salaattia, oliiviöljyä, tilkka karpalokiisseliä
Vp: kinkkusämpylä (oho, lipsahdus lihan syöntiin)
Pä: karjalanpiirakka, juustoa, oivariinia, tomaattia, hunajaa ja teetä, banaani, muutama pähkinä
Ip: karjalanpiirakka juustolla, tilkka jogurttia ja omena
Päivällä pari sokeritonta kurkkupastillia ja muutama mukillinen kahvia. Kyllähän tuota ruokaa näyttää kuitenkin kuluvan.
Yskä on tainnut vähän hellittää ja tänään oli jo silmämeikkiä. Eikä yhtään tukahduttavaa yskänkohtausta. Hyvä päivä.
Karjalanpiirakoita piti syödä tänään kaksi, kun olivat tuoreita, seli, seli
OOO Oo## 77,3 -> 72
Sivu:
<
1
2
3
4
...
84
85
86