Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Verkkiksen laihdutusryhmä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Verkkiksen laihdutusryhmä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
530
531
532
533
534
535
536
...
966
967
968
969
>
Tulirumpu
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 19:07
Liikun-Olen olemassa, siinäpä sopiva tunnuslause meille jokaiselle.
Nolottaa sanoa, että lähden autolla mökille saunomaan, yleensä kun tuo matka taitetaan pyörällä, mutta tunnen oloni niin raihnaiseksi, ja kotiinpaluu on sen verran myöhään että ilma on jo kolea. Seli seli. Mutta lupaan uida ainakin 10 metriä, tai enemmänkin jos jäätymättä selviän.
Tänään on ollut parhaimmillaan + 20 ja aurinkoista suurimman osan päivää. Onneksi kesä on nyt jatkunut, kun siitä ei heinäkuussa ollut paljon tietoa.
8.4.12 ### ##### 12.1.13 ## ## oo oo oo 30.6.13
Viivi*
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 19:37
Jos teen näitä hyötyliikuntoja--olen olemassa. Voishan sitä taas juoksuakin koittaa, mutta ajan vie vaan tää työleiri, nyt maalattuna hiukka yli 200 m lautoja, osa jo toiseenkin kertaan mutta urakka jatkuu. Vielä kun ne saa rästäitten alle asennettuakin ennen talven tuloa.
Siskolle pitäis keretä meneen kitkeen kun hän meni jalattomaksi keväällä tuntemattoman selkäkivun takia, mutta nyt sentään pääsi sairaalasta kotiin rollon avulla. Omat heinikotkin taas kohta metrisiä ja niitäkin pitäis niittää. Olohuone tyhjentää ja pestä seinät pariin kertaan maalipesulla et ne vois sit valkolakata ja sen jälkeen asentaa uus laminaatti. Olispa olemassa halpoja maksullisia miehiä......heti ottaisin, mutta mun pussi niin kapee ettei o varaa vaan pakko itte koittaa kaikki tehä.
Lasten murheetkin painaa harteita ja koitan heitä kaikin voimavaroin auttaa.
Joskus suoraansanottuna V******A tää ainanen raataminen ja rahanpuute.
Puolukatkin näyttäis kypsyneen, niitäkin ja sieniä pitäis keretä noukkiin.
No elämää tämä vain on ja eteenpäin mennään niinku mummo lumessa
Onneks sentään aurinko paistanut koko viikon.
oo oo oo oo # # # # # 71,5>65
Viivi*
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 19:42
Oho tulipas negatiivista tekstiä......ei ollut tarkoitus, mutta taidan olla flunssan jäljiltä jota jo viikon potenut hieman väsynyt.
*Kaijis
2.1.2012: 80,2 => 2.1.2013: 70,5
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 19:50
VIIVI
täällähän saa olla just niin negatiivinen kuin haluaa, hyvä päästää joskus höyryjä ulos.
Koiran iltakävelylle otetaan pieni muovipussi mukaan - omenavarkaisiin. Ne puut eivät ole käsittääkseni kenenkään... Ihan pikkuisen sosetta vaan meinasin ...
Created by MyFitnessPal.com - [url=http://www.myfitnesspal.com
Viivi*
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 20:14
Kiitti Kaijis...nyt vaan niin väsyny et itken vaa täs saunaa lämmittäessä. Toivottavasti löylyissä olo helpottaa. Pelkään vaan et taas se masennus iskee jonka muutama vuosi sitten selätin ihan omin voimin. Ei sais vetää itteään näin tiukoille, ehkä olen täydellisyyden tavoittelija liiaksi.
No onneksi osaan nauraakin itselleni ja nauttia pienistä hetkistä ja iloista. Nyt vaan kamunkin kanssa vaikeeta ja se ei lainkaan ymmärrä et mua voi masentaa tää tilanne. Se vaan jätti tulematta perjantaina kun sen piti tänne tulla........voi perse ja selittelee et sää et soittanu
Mut ny lakkaan valittamasta ja jatkan nousua elävien kirjoihin.
tinkki
Minä olen outolintu kieroon kasvaneesta puusta.
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 20:50
Moi.
Olen finaalissa. Vein tytöt junalle, hyvä kun en rattiin simahtanut.
Naapurilta tuli soitto, että epämääräistä porukkaa liikkuu isolla autolla. Kiva, kiva. Jokohan on kohta joku torrakko ostettava??
Hienoja mottoja teillä, siis nuo "liikun, olen olemassa" esim. Minulle ainoa oikea motto on " Ottaa pattiin, olen siis olemassa". Tuo nyt oli liian nätisti sanottu.
Huomenna on sitten taas se viikon eka päivä ja satatuhatta asiaa pitää selvittää - EVVK.
Viivi, elä kehtaa olla perfektionisti, siitä ei koidu mitään hyvää
oo oo oo oo oo o# ## ##
melluh
Ulkona liikkuminen on pukeutumiskysmys.
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 20:56
Mulla meni illan palaveri pieleen. Miehet tahtovat kokoukset sunnuntaiksi, mutta sitten ihmisten pitää kuljettaa lapsia kaupunkiin tai muualle kouluhin.
Kokouksen pyytäneet ei tulleet.
Tyttö oli myöstynt bussista tai bussi oli kulkenut jotain muuta kautta.
Oli liftannut Kuopioon. Nyt tuli tieto, että oli päässyt kotiin.
Kunnallishallinnossa vallitsee maailanlopun tunnelma.
Tekisi mieli luovuttaa koko politiikka, mutta jotenkin kuitenkin vastuu painaa.
64,0 oo oo ->62,0
Kinsey
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 21:09
Perjantaina töitä puolilleöin, sitten eilen aamusta my:lle ja hänen remonttiaan edistämään. Juteltiin yhteen muuttamisesta, mutta haluaisin jotenkin muun motivaation sille kuin taloudellisen tilanteeni. Vaikka eihän sitä my:nkään tilanteesta voi tietää, kun taloustilanne on mikä on. Hän halusin lainata minulle rahaa, mutten ottanut vastaan, mutta käskin pitää nostamansa rahat tallessa, jos tarvitsenkin niitä.
Nyt väsyttää, mutta vielä olisi pakko jaksaa tehdä töitä.
melluh
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 22:13
Mullekin iski masennus.
Tinkkis
Meillä kävi tänään ihan siistin näköinen nuori nainen kerjuulla. Lapussa luki, että olen kuuromykkä ja tarvitsen rahaa implantin.... En lukenut loppuun, pudistin päätäni kieltävästi ja laitoin ulko-oven lukkoon, kun mies ja tyttö olivat poissa. Ajattelin, että jos nukahdan sohvalle, ei passaa ovien olla auki.
En tiedä, pitääkö paikkansa puheet, että ensin lähtetään joku tiedustelemaan tilannetta ja sitten miehet tulevat auton kanssa hakemaan sen, mikä irti lähtee.Tavara katoaa sitten alta aikayksikön rajan taakse.
Tänään olen venytellyt vaan kevyesti.
Syönyt olen tänään:
- porkkana-kaurasämpylä, keijua, 2 siivua kinkkua, tomaatti, teetä
- raejuustoa, ananasmurskaa, kahvia
- kesäkurpitsa-jauhelihavuokaa, tatteja, rasvatonta maitoa
- sämpylä, tatteja, rasvatonta maitoa.
En edes marjoja jaksanut käydä puskasta syömässä.
Nuorimmainen soitti. Oli saanut kyydin puolen kilometrin päähän kotoa kahdella autolla. Oli ennen kotona kuin bussilla olisi ollut.
64,0 oo oo ->62,0
melluh
sunnuntaina, 26. elokuuta 2012 klo 22:59
Merelle
On minulla se entinen ohje ehkä jossain. Teenkin sitä aika paljon, mutta yksi liike minulta kiellettiin, kun se kävi siihen leikkauskohtaan. Se ohjelma perustuu vartalonkiertoihin ja se siinä kai hoikensi vyötäröä.
Nykyään en jaksa sitäkään ohjelmaa tehdä. Päivällä särki niskaa, nyt kättä, jossa on niskassa hermo puristuksissa. Nukuttikin päivällä ja illalla kamalasti.
Laitoin jo koneen kiinni ja otin iltalääkkeet, mutta muistin sitten, että yksi lasku piti maksaa.
Pyysin tyttöä siirtämään minulle kuntopyörän olkkariin, mutta tänään se sitten unohtui.
Varkaista
Minähän olen ajatellut, että pitäisi mökiltä tuoda arvokkaita maljakkoja turvaan tänne, mutta en ole saanut aikaiseksi.
64,0 oo oo ->62,0
Sivu:
<
1
2
3
4
...
530
531
532
533