Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Verkkiksen laihdutusryhmä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Verkkiksen laihdutusryhmä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
450
451
452
453
454
455
456
...
966
967
968
969
>
tinkki
Minä olen outolintu kieroon kasvaneesta puusta.
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 17:18
Moi.
Ulkona on keli kuin lauteilla: tosi kosteaa ja lämmintä +27,5.
Ei ole minun kelini.
Keskellä päivää oli oikea ryminäukkonen. Loppuvaiheessa paistoi jo aurinko ja yht´äkkiä kuului jumalaton pamaus. Hiukan säikähdin..
Jäätelö viilentää, joten söin sen pois kuleksimasta. Huomiseksi luvataan vielä lämpimänpää, joten sisäpäivä huomennakin luvassa.
Kaksi kertaa olen uimassa käynyt, siinä tän päivän saavutukset.
Onneksi särkee päätä koko ajan koska ukkosta ilmassa - JEE!
oo oo oo oo oo o# ## ##
melluh
Ulkona liikkuminen on pukeutumiskysmys.
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 17:52
Kävin sauvistelemassa n. kilometrin ja sitten vesijumppaamassa rannassa. Yritän rannassa tehdä monenlaisia hyppyjä, kun en kovalla maalla pysty. Yritän pitää lihaksista sillä tavalla huolta.
Nyt alkaa olla nälkä. Pitää ruveta uutisten jälkeen ruuanlaittoon. Mies haluaa palvikinkkukastiketta johon tulee koskenlaskijaa, kinkkua, sipulia, maitoa ja mazenaa ja tietysti mausteita. Voi olla, että syödään se keitetyn kukkakaalin kanssa.
64,0 oo oo ->62,0
Creta
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 17:57
Heips
Onpas ihan kosteaa ja lämmintä, KESÄ. Rakastan kesää yli kaiken silloin kun aurinko paistaa ja on lämmin.
Palasin tyttöjen viikonlopusta golfkentän kautta. Nyt on kesän kulttuuripläjäys nautittu, oopperaa ja kuvataidetta. Olipa aika rentoa olla systerin kanssa liikenteessä.
78 ### #OOOO OO 68 -> 31.12.2013
*Malaga*
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 18:26
L O M A !!!
sydän
*Malaga*
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 18:33
Koskahan viimeksi olen vieraillut sivustolla. Töissä on saanut istua pitkään ja viikonloput olen liihotellut Marbellan kanssa ystäviä tavaten.
Nyt olen yksin mökillä, Marbella on vielä tämän viikon töissä. Koska olen aika poikki hirmuisen työrupeaman vuoksi, on ihanaa saada ladata akkuja täällä yksikseen muutaman päivän. Toki isä tullee joka päivä piipahtamaan, katsomaan tarvinko kyytiä kauppaan. Ja systeri tänään täältä lähtiessään kysyi voimmeko viikolla pitää sisaruspäivän edelliskesien tapaan.
mansikkarotta
Aina jotain, huokaus ....
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 18:52
Roquertas:
Hyvää lomaa ! Älä hylkää meitä kokonaan ...
Mulla on paino noussut 1,5 kg perjantaista.
Olen tehnyt oman läski ennätyksen
mä en jaksa enää ... Mitähän mä nyt olen syönyt ? Maidon juontiko nostaa painoa, vai onko se treeni, vai särkylääkkeet vai .. Mä lopetan syömisen kokonaan - heti huomenna
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 18:59 muokkaaja: mansikkarotta »
melluh
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 19:05
Mansis
Elä huolehdi, kyllä se paino myös laskee, kun on nopeasti tullut. Varmaan turvotusta.
Olipa hyvää ruokaa, vaikka itse sanonkin. Mieskin kehui. Ihmeen hyvin palkikinkku, sipuli, koskenlaskijaja kukkakaali sopivat mauiltaan yhteen.
Minulla on villasukat jalassa, kun mies viilentää taloa ilmalämpöpumpulla.
Käyn ehkä vielä myöhemmin kävelemässä tässä meidän tiellä ja uimassa eli vesijumppaamassa.
Ennen kuin pantiin lämpöpumppu päälle, oli niin kostea ilma sisällä, että lattiakin tuntuivat nahkeilta. Eilen iltapäivällä pestyt lakanat oli vielä ihan märkiä. Meillähän ei allergioiden takia kuivat pyykkiä ulkona.
64,0 oo oo ->62,0
Creta
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 19:06
Roquertas: rentouttavaa lomaa
Kaijis: onnea keventymiselle
Mansis: josko tuo painonnousu on sitä turvotusta. Ei se noin lyhyessä ajassa voi olla lihomista. Olet ajatuksissa.
Merenroiske: mukavaa purjehduslomaa
Melluh: peukku reippaudesta
Taidan pikku hiljaa hivuttautua uimaan.
78 ### #OOOO OO 68 -> 31.12.2013
mansikkarotta
Aina jotain, huokaus ....
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 19:13
Creta: Miten sun kuntoutuminen sujuu ? Mun poikia kehuttiin kovasti golf-tunnilla - pitäisköhän munkin hommata mailat ja alkaa pelaamaan poikien kanssa
Etkö sä vois ottaa matkan tänne ja tulla pelaamaan poikien kanssa
melluh
sunnuntaina, 29. heinäkuuta 2012 klo 19:48
Nyt alkoi nukuttaa. Jos poika olisi kotona, juotaisiin kahvit. Mies juo nykyään tosi vähän kahvia. Taidan vähän lepäillä, jos väsy menisi sillä ohi.
64,0 oo oo ->62,0
Sivu:
<
1
2
3
4
...
450
451
452
453
454
455
456
...
966
967
968
969
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään
kello 09:25
Vertaisryhmät
»
Vihreän pallon metsästäjät
tänään
kello 09:04
Vertaisryhmät
»
KESÄHAASTE! -5kg elokuun alkuun mennessä!
tänään
kello 09:02
Ravinto
»
Suolan tarve?
tänään
kello 08:58
Arjen pulinat
»
Ei lapsia kiitos
tänään
kello 08:52