Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
269
270
271
272
>
isomelli
Isokin voi olla pientä.
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 23:00
Heipparallaa!
mä oon 36 vuotias nainen, käyn töissä autolla ja harrastan suofutista (just on harj.tauko), spindeä ja body balancea. Käyn myös lenkillä ja tykkään lukea paljon dekkareita yms muuta.
Kiloja kertynyt pikku hiljaa ja pahoja tapojakin. Ikinä en ole ennen ollut näin iso, joten tekee mieli mahtua taasen 46 koon sijasta 38. Lupasimme miehen kanssa viikkoa ennen uutta vuotta että 10 kg lähtee tämän vuoden(0
aikana. Toivottavasti pysyvätkin poissa lopun ikää
2 kg laihempana on taas hyvä jatkaa 4 vihreän pallukan tavoittelua 3 saatu jo vihreäksi. Energiapallukka kummittelee vielä punaisena.
Hyvää laihempaa tätä vuotta kaikille meille jotka ovat tulleet tekemään itselleen jotain!
repsukka
Perse erellä puuhun
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 00:04
Täällä huhuilee '81-syntynyt tyttönen Turusta! Lähtöisin olen kylläkin Etelä-Pohojammaalta, mutta Turussa olen asunut 7,5 vuotta ja saattaa hyvinkin olla, että jämähdän tänne
Perheeni koostuu itseni lisäksi äijästäni sekä kahdesta nuoresta kissaherrasta. Niin ja on meillä akvaariokin. Äijän kanssa ollaan menossa naimisiin syksyllä ja puku on jo ostettu, että eipä ole varaa lihoa yhtään tämänhetkisestä!
Harrastelen kissojeni (ja toistenkin kissojen) edesottamuksien hämmästelyä, kalastelua, sienestystä, tanhuamista ja tänään aloitin myös käymään jumpassa. Lisäksi tykkään kaikenlaisesta luonnossa hengailusta, valokuvaamisesta, villalangan värjäämisestä eikä minua ole vaikea bileisiinkään houkutella
Kiloklubin liityin viime syyskuussa ja jäsenyyttä on maaliskuuhun asti jäljellä, mutta vahvasti tuntuu siltä että taidan jatkaa sitä vielä
Tavoitteeni Klubissa eivät ole kylläkään suuret, halusin laihtua 8 kiloa eli päästä tuonne teinivuosien lukemiin ja ennen kaikkea halusin kääntää painon vähittäisen nousun laskusuuntaan, ennen kuin urakka (siis minä) paisuisi kovin suureksi.
Noh, joulu mässäilyineen tuossa onneksi jo meni ja joulun tuoma pöhötys on saatu pois, mutta vielä on reilu 3 kiloa jäljellä pudotettavaa, ennen kuin olen tavoitteessani. Niin juu, olen 162 cm pitkä ja nyt painan inan päälle 63 kiloa ja haluaisin kovasti nähdä vaa'alla viitosella alkavan lukeman, vaikka se olisi sitten rimaa hipoen 59,9 kg
Katotaan nyt, olen joskus ennenkin pudotellut muutamia kiloja ja muistaakseni tuossa 62 kilon paikkeilla on aina alkanut äärimmäinen jumitusvaihe
Jos tällä kertaa pinna riittäisi sen päihittämiseksi...
Sessi80
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 09:35
Moi,
olen 27-vuotias toimistotyöntekijä Kirkkonummelta. Olen 168 cm pitkä ja painan 66 kg. Olen luvannut itselleni että painoni saa korkeintaan olla 63 kg, joten päätin kokeilla tätä kiloklubia.
Olen huono liikkumaan, kävelylenkeistä kun en pidä, uimisesta pidän hyvin paljon, joten aloitan taas uimisen kerran viikossa ja stepperi on tullut hommatua ennen vuoden vaihdetta.
Minulla on 3-vuotias tytär ja olen naimisissa. Aloitin kiloklubilla viime viikon keskiviikkona ja tavoitepainoni on 60 kg. Herkut vaan on niin mahottoman hyviä
. Erityisesti suklaa ja sipsit on tosi hyviä, mut jos syön herkkuja, aion syödä vähän
.
liusu
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 15:28
Heissan!
Olen 26- vuotias kotiäiti Porista. Tyttäreni ovat 2,5v ja 3kk. Ammatiltani olen lähihoitaja, liikunnanohjaaja ja tuleva ammattini on luokanopettaja.
Raskauskiloja ei niinkään tullut, mutta raskauden jälkeis kiloja kylläkin. Vauva joi kaakaota ja minä tyttö lihosin. Nyt olen ottanut itsestäni niskasta kiinni ja päättänyt saada entisen vartaloni jälleen takaisin. Suklaa ja muut herkut menivät joulupukin mukana korvatunturille samassa paketissa kuin vanhemman tyttäreni tutit
Vasta tänne tultaessa olen tajunnut, että ruokailutottumukseni ovat olleet aivan päin honkia. Luulin syöväni terveelliseti, monipuolisesti ja ennen kaikkea kevyesti, mutta todellisuus oli aivan toista. Kaikki pallurat, herkkuja lukuunottamatta huusivat punaista, joten jotain oli pahasti pielessä. Liikuntaakin harrastan liikaa laihdutusmielessä, joten sillekkin on tehtävä jotain.
Aloituspainoni on 70.5 ja ainakin 10 kiloa toivoisin lähtevän. Aluksi toivoisin, että tapahtuisi nopeasti jotain, jotta saisin siitä hieman motivaatiota. Vielä ei ole tapahtunut juurikaan mitään
Tavoittena on laihtua, mutta suurempi juttu on saavuttaa oikeat ja terveeliset elämäntavat
piuke1
se mikä ei tapa,e vahvistaa
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 16:08
Heipparallaa vaan kaikille miunkin puolesta.
Huomasinpa tuossa että taidan olla melkoisen juniori täällä, elikkäs olen 22-vuotias ravintolakokki, susirajan tältä puolen, elikkäs sipoosta.
Tällä hetkellä tosin "tauolla" kokkaamisesta, olen siis kotipalvelutyöntekijä(kuullostaapa melkoisen hienolta
).
Kokkinahan mie tosiaan tiedän mitä pitäisi syödä, ja mitenkä, mutta tuo toteutus on jääny sitten vain ammattimaiselle tasolle. Ylipainoa on kertynyt hurjasti, ja kun nyt tammikuun alussa laskin indeksiä, ja huomasin että 33 mennään, oli pakko alkaa tekemään ittelleen jotain.
Laihdutus taustaa miullakin, painonvartijoissa lähinnä, onnistuinkin silloin, mutta elämäntilanne muuttui nini hurjasti, että piti miettiä enempi kuinka selvitään, kuin että kuinka selviän ruokatottumusteni kanssa.
Nyt kahdessa viikossa -3.9kg, ja hurjan hyvä olo.
Jadelina
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 18:35
Heippa kaikki kanssani samassa veneessä olijat! Olen viiden lapsen kotiäiti Tampereelta. Olen laihduttanut kymmeniä kiloja elämässäni ja saanut ne nyt korkojen kera takaisin. Pituuteni on 169cm ja painoa on nyt 80kg. Vielä muutama vuosi sitten olin 65kg, mutta sitten tapahtui jotain (vanhenin?) ja aloin lihoa. Eli tahtoo takaisin oman vyötärönsä! Karmeeta katteltavaa toi löllymaha! Aloitin kiloklubissa syksyllä ja pudotin alkuun 4kg, mutta sitten tuli viikkojen jumitus ja motivaatio katosi joulukonvehtirasioiden uumeniin. Sain siis joululahjaksi kaikki neljä kiloa takaisin
Ei kovin mieluinen lahja, mihinkähän vois palauttaa
Nyt olis pakko saada kilot kuriin. Uskon kevään auttavan, pimeässä makeantuskani on pohjaton. Harrastan jumppaa ja pilatesta, kumpaakin kerran viikossa ja päivittäin vien tytärtä eskariin vauvaa vaunuissa lykkien, siitä tulee vajaan tunnin lenkki. Tuo liikuntaosio vaan ei vielä ole mun liikuntaani tyytyväinen
Ehkä se tästä, ensi kesäksi olen pöäättänyt hankkia elämäni ekat bikinit ja pakkohan tämä maha on sen vuoksi hukata!!!!
DanTeAm
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 18:46
Moi kaikki!
Oon 24 vuotias tytsy Turusta, ja harrastuksiin kuuluu mm. koiran ulkoiluttaminen.
Painoa on opiskelujen aikana kertynyt ja nyt valmistumisen jälkeen olisi tavoitteena saada ruumis ja mieli kuntoon.
Kesäisin pelailen pesäpalloa, mutta talviliikkuminen on parin vuoden mittaan jäänyt vähemmälle...sitä siis lisäämään, että jaksaa taas kesällä pelailla!
Kiva päästä johonkin kontrolloituun juttuun mukaan...ehkä vertaistuki auttaa jättämään nuo namitkin ruokavaliosta vähemmälle
Lady Frost
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 19:00
Täällä 25-vee opiskelija, ja tavoitteena hoikistua noin viiden kilon edestä (tai siis ulkonäöstä saisi lähteä viiden kilon verran, itse painolla ei niin väliä, lihasta kun saa tulla ihan roimasti!). Harrastan rasvanpoltto-, army combat - ja punttijumppia 3-5 kertaa viikossa, säännöllisen liikunnan aloitin ensimmäistä kertaa elämässäni vuosi sitten kävelemällä ja hölkkäämällä. Täältä haen tukea ruokavalion ja liikuntaohjelman suunnitteluun ja hyvin on ainakin lähtenyt käyntiin
!
Myrrysmies
www. leikkurilemans .com
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 19:14
Hei vaan omaltakin osaltani.
Olen nelikymppinen mies Sipoosta ja liityin klubiin viime viikon lopulla. Paino on ollut minulle ongelma jo pidemmän aikaa ja olen muutaman vuoden aikana aktiivisesti tiputtanut painoa. Pudotus 110 kilosta 95kiloon oli hidasta mutta sujui kuitenkin aika helposti. Sen jälkeen paino ei ole muuttunut mihinkään suuntaan.
Harrastan aktiivisesti kamppailulajeja, treenaan 3-5päivänä viikossa. Mittarien mukaan kaloreita palaa massoittain ja fyysinen kunto on kova. Silti siinä 95kg kieppeillä on paino pysynyt toista vuotta, ei tosin ole noussut mutta ei liiku alaspäinkään. Liikuntaa en oikein pysty enää lisäämään, joten ongelman on oltava tavassani syödä. Tavoite on tiputtaa oma paino 80 kiloon, mikä on taulukoiden mukaan vielä vähän yli ihannepainon, ja päätin kokeilla tätä KiloKlubia. Toivon löytäväni täältä apua ja vinkkejä vyötärön kutistukseen ja painon pudotukseen.
sanny
tiistaina, 15. tammikuuta 2008 klo 21:20
Moi!
Olen 2 lapsen äiti Pirkanmaalta, ikää 30 ja jotain.
Konttorirotta olen minäkin, vapaalla pyrin käymään jumpassa kahdesti viikossa. Hyvänä viikkona sauvakävely tuohon päälle. Nyt kun selkä oireilee, on fysioterapeutti passittanut mut kuntosalille, joten tässä on selvä sauma lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla
.
Ennen kuopusta pudotin painoani Painonvartioissa kolmessa kuukaudessa 8kg ilman ongelmia, pojan jälkeen vaaka vinkuu taas. Lähtötilanne on nyt hieman eri, kun lihaskunto on parempi, mutta samanverran on pudotettavaa...
Nyt tavoite on kauempana ja pysyvä! Kiloklubi tuntuu hyvälle tavalle tavoitella tavallista, terveellistä arkea.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
269
270