Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
253
254
255
256
257
258
259
...
269
270
271
272
>
Obláà
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 08:56
Heips
Aloitus venyi vähän pitkäksi. Kävin n. vuosi sitten kirjautumassa klubilaiseksi ja kuinka kävikään. Aloitus lykkääntyi - elämä ja varsinkin työ vei mehut ja motivaation mennessään. Eiköhän nyt olisi siis korkea aika tämän 60 v tuplamummon ryhdistäytyä. Tavoitteena on pudotella tuommoset 8-10 kg painosta pois ja kuvittelisin siihen kuluvan n. 1/2-1 vuotta jos motivaatio säilyy.
-mumi-
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 09:38
Hyvää ystävänpäivää!
Täällä myös yksi kauan taustalla ollut 60+-mumeli. Viisi vuotta sitten pudotin 30 kg, joista puolet jo tullut takaisin. Nyt olisi tarkoitus taas ottaa härkää sarvista.... jos vaikka kesään mennessä saisi edes viisi pois. Tsemppiä kaikille uuteen yritykseen!
prampusher
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 20:13
Heippa,
Olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Laihduin toisen lapsen syntymän jälkeen noin 30 kiloa, jotka olin raskauksien aikana kerännyt. Alimmillaan painoin 75 kiloa, mutta nyt kiloja on hiipinyt parissa vuodessa takaisin jo kahdeksan. Eilen liittyessäni Kiloklubiin painoin siis 83. Tavoitteena olisi painaa 70 kg. Laihtuminen on mielestäni suht helppoa, mutta ennen kaikkea haluaisin oppia pitämään kilot poissa!
Mûmak
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 20:50
Moi vaan kaikille!
Sain viimeinkin potkittua itseäni persauksille ja aloitettua jälleen yhden laihdutusurakan. Tällä kertaa tosin aion pitäytyä suunnitelmassani. Kiloklubin otin tuekseni, sillä olen aivan liian laiska seuraamaan kaloreita ja liikuntaa ilman minkäänlaisia apuvälineitä.
Eli siis: olen pian 21-vuotta täyttävä opiskelija Keski-Suomesta ja missioni on pudottaa painoa n.15kg, joista kymmenen ennen kesän juhlia; muutamat häät ja pikkuveljen ylioppilasjuhlat olisi tiedossa ja olen päättänyt mahtua viime kesänä ostettuun juhlamekkoon. Painoa tosiaan on päässyt vajaassa vuodessa kertymään kymmenen kiloa ihan tuosta vaan, lähinnä mättämällä kebabia, pitsaa, sipsiä ja olutta. Ahmimishäiriöistä ja bulimisista piirteistä kärsineenä tarkoitukseni onkin nyt pitää laihdutus järkevissä ja terveissä puitteissa. Ja tietenkin uusi ruokavalio ja liikuntaharrastukset on saatava synkattua opiskeluaikataulujen, seurustelun ja kahden kissan hoidon kanssa. Haastetta kerrakseen.
musta joutsen
Parempi pieni miinus kuin iso plussa.
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 21:11
Hei! Olen melkolailla uusi klubilainen, aloitin reilu kuukausi sitten. Huomasin tän ketjun tänään ja päätin kirjoitella vähän stooria.
Työkaveri mainitsi mulle tästä palvelusta ja jo samana iltana rekisteröidyin jäseneksi. Alunperin ajattelin vain kokeilla tätä mutta palvelu on yllättävän koukuttava
Paino-ongelmia mulla ei ole mutta ruokavalion laadukkuutta pitäisi parantaa ja paljon! Se tässä onkin hyvä juttu kun saa palautetta ruuan laadusta...
qesä
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 21:26
Moi!
Olen kohta 22-vuotias nuori nainen Pohjois-Karjalasta. Olen urheillut koko ikäni, mutta viimeisen vuoden aikana liikunta on jäänyt vähemmälle, kun taas syöminen on pysynyt samalla mallilla. Haluan ottaa itseäni kevyesti niskasta kiinni ja päästä kesään mennessä timmimpään kuntoon. Kerrankin olla se, joka voi ylpeänä kulkea rannalla!
Tsemppiä itselleni ja kaikille muille!
-q
p.virtanen
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 22:59
Heissan!
Täällä ollaan ja juurikin oikeaan aikaa. Ruokaremontti ei tule yhtään liian myöhään, johan tässä on 10 vuotta mässätty. Olen rapiat 40v tyrnä tyllerö, omenan muotoinen, joka tykkäisi leikata hikoilematta omat varpaankyntensä, se olisi tavoite. Tavoite on 10 kg, jonka ei pitäisi olla kauhea haaste...ja siinäkin on vielä varaa jatkaa toinen mokoma 10 kg. Ruokailutottumuksista en kehtaa puhua, ovat ihan kaameat. Tein tänään ensimmäiset merkinnät ruokapäiväkirjaa ja vihreää ei tullu pätkääkään
! Nonniin, katotaan kuinka ämmän käy!
ellu1986
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 09:28
Heippa kaikille. Juuri liityin tänne, katsotaan osaanko ja opinko käyttämään tätä.
Olen kohta 26 vuotias tyttönen ja painoa ihan älyttömästi liikaa. Tosin, nyt olen raskaana ja synnytykseen reilu kuukausi vielä, että vasta sen jälkeen voin ruveta tosissani laihduttamaan. Nyt tässä kuukaudessa olisi tarkoitus tiputtaa muutama kilo syömällä terveellisesti.
Liikunta on erittäin mitätöntä, juurikin tämän raskauden takia. Aiemmin liikuin oikein kivasti, harrastin agilitya ja kävin jumpissakin ja lenkkeilin, mutta jotenkin tuli lässähdettyä sen jälkeen kun tapasin mieheni. Pari vuotta sitten olin vielä ihan suht tyytyväinen itseeni, sen jälkeen keräsinkin kymmenen kiloa lisäpainoa ja nyt raskaana ollessa on painoa tullut lähemmäs kahtakymmentä kiloa! Ja se on paljon tälläiselle 160cm pitkälle tapille.
Mutta tästä se nyt lähtee! Mäkkäriruuat jätän pois enkä mussuta enää suklaata ja muita herkkuja. :P
Mahapainoinen
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 12:20
Ei enää huomenna, huomenna. Aloitan nyt. Olen nelikymppinen suklaasyöppö, joka tukehtuu omaan mahaansa. 20 kg pudotusta olisi tavoite ja samalla kuntoremontti.
Serena24
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 13:53
Heippa kaikille!
Olen parikymppinen opiskelijatyttö. Painoa on kertynyt ikään nähden aivan liikaa! Vuoden sisällä varteni on runsastunut yhteensä 20 kilolla
Eikä pituuttakaan löydy rehentelemiseksi asti
Pyrin elämäntapamuutokseen terveellisen ja kasvispainotteisen ruokavalion sekä säännöllisen terveys- ja laihdutusliikunnan kautta.
Suurimpana tavoitteena on elämänhallinta - en halua päätyä yhdeksi sukumme surullisen kuuluisista alati jojoilevista ikuisista laihduttajista.
Mulle suurimpia haasteita ovat varmasti riittävä proteiinin saanti, riittävät liikuntaminuutit (kuinka moni muu juoksee raivoisasti sen 20 min tunnin sijaan?
) ja ah kuinka kamalaa, hedelmäkarkeista luopuminen.
Tästä se lähtee!
[img]http
Sivu:
<
1
2
3
4
...
253
254
255