Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
269
270
271
272
>
maritza
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 17:36
Hei kaikille!! Olen 37-vuotias perushoitaja dementiaosastolta. Kotona mies ja 11- ja 13- vuotiaat pojat. 2004 laihdutin 16 kg painonvartijoissa, mutta pikku hiljaa tulivat takaisin. Painonvartijoiden kevyempi ruokavalio jäi , koska kolesteroliarvot olen saanut alas. Mutta olen makean syöjä sekä syön vaikka ei ole nälkä-MAISTUU VAAN HYVÄLTÄ!! Nyt siis taas uusi yritys ja kokeilen tätä sekä merkkaan myös pisteitä, koska koen sen helpommaksi. En yleensä tietokoneella käy kun laskuja maksamassa ja tarkistamassa postin, en edes joka pv.Nyt kuitenkin pitää yrittää merkata tänne syömiset. Liikunnasta tykkään, jumpaa ja lentopalloa x1 vk ja sauvakävelyä päivittäin. Nyt olen ottanut ohjelmaan kuntosalin x2/vko, työnantaja maksaa. Joten yritystä taas on kovasti saada kilot pois ja olo paremmaksi, polvetkin jo oireilevat ylipainoon!!
Tsemppiä kaikille!!
sinnamaria
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 17:52
Heippa ja kevyempää tätä vuotta
Olen 26-vuotias nainen, jolle lähes kaikki on maistunut hyvältä....ja tässä on tulos. Motivoin itseäni merkkailemalla edistymiseni tänne ja seuraamalla alasvievää käyrää
(toivottavasti)
Perheeseen kuuluu itseni ja miehen lisäksi reilun vuoden ikäinen tyttö. Raskaudesta ei voi kiloja syyttää, painoin nimittäin synnäriltä tullessa saman kuin ennen raskautta...kiloja alkoi kertyä kesän aikana ja nyt 2.päivä tätä kuuta päätin laittaa sille suunnalle lopun. Noudatan jollakin tavalla painonvartijoiden pisteitä, joilla onnistuin pudottamaan painoa enenn raskautta 7 kiloa ja nyt olisi tarkoituksena saada ainakin sama määrä ylimääräist' pois, mutta edetään nyt pienin askelin, ei tule voimattomuuden tunne.
Liikunnasta pidän ja yritän jonkin verran hyötyliikkua ja käyn työvuorojen salliessa myös erilaisilla jumppatunneilla,mutta sen olen huomannut, että pelkkä liikunta ei läskeihini pure.
Nyt hyvällä motivaatiolla eteenpäin ja kevyempään elämään!
-sinnamaria-
Turo
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 18:34
Moi
Olen 33 v äiskä. Asuin ennen maalla, ja tuli liikuttua paljon. Silloin painokin pysyi kurissa. Nyt olen asunut viisi ja puoli vuotta Helsingissä ja paino on noussut noin yhdeksän kiloa tänä aikana. Täällä kun hommasi bussikortin niin enpä ole lyhyitäkään matkoja kävellyt. Nyt päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, hellästi mutta päättäväisesti. Koska työmatkani ei ole ylivoimainen, en ladannut bussikorttiani enää. Nyt kuljen kävellen ja vain jos on aivan pakko hyppään bussiin tai ratikkaan. Työtä teen asiakaspalvelutiskillä myymässä ruokaa ja kalaa, ihania salaatteja ja grilliruokia. Yritän itse ostaa nyt enemmän salaatti-tiskiltä kuin grillistä...
Tavoitteena on saada tuo yhdeksän kiloa pois ja tämä tuntui hyvältä vaihtoehdolta aloittaa.
Tsemppiä sulle ja tsemppiä mulle!
Turo
paha
Ei mitään niin pahaa,ettei jotain hyvääkin.
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 21:19
Kiloklubissa toukokuusta -07,painoa pudonnut n.13,5kg.
Elikä ikä-pituus-paino=49-164-86,4.
Terveydenhoitoalaan liityvässä asiakaspalvelussa.Mies samalla alalla,neljä lasta(kaks aikuista ja kaks murkkua).
Jäänyt koukkuun kiloklubiin ja pyörin vanhoilla ja uusilla sivuilla iltaisin(miestä vähän ärsyttää).
Ja myönnettävä,etten liiku kuin satunnaisesti.(Yritystä ainakin tajunnantasolla)
Hemulius
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 22:10
Heipsis!
Yksi pitkänmatkan klubilainen esittäytyy. Matkaa taivallettuna suunnilleen saman verran kuin Johnalla, eli puolitoista vuotta on takana, ja kiloja karistettuna 32. Tosin joulukuu toi pari takaisin, väliaikaisesti. Nyt jatketaan taas, sillä edelleenkin painoa on reippaasti, 95kg näytti viime viikolla punnituspäivänä, joten hommaa on vielä. Kiirettä ei kuitenkaan enää ole, sillä olo on kuitenkin "huippuvuosista" kohentunut hurjasti, eikä omaa peilikuvaakaan tarvitse niin kamalasti enää säikkyä.
Tällä hetkellä yritän opetella säännöllistä liikunnallista elämäntapaa erityisesti, ruuan kanssa ei suuremmin ole enää tarvinnut taistella, sillä rentous on tässä viimeisen puolen vuoden aikana löytynyt syömiseen mukavasti. Tosin, myönnettäköön, että kyllä makean syömisen kanssa vähän on nyt joulun jälkeen joutunut taistelemaan, ne pahuksen konvehdit vähän koukuttivat!
Laihdutustaustaa on minulla puolet iästäni, eli n. 15 vuotta, ja kaikkea mahdollista olen aikaisemmin kokeillut ja metsään aina mennyt ja entistä pahempaan ahdinkoon itseni laittanut. Voin rehellisesti sanoa, että Kiloklubi ja Patrikin kirja "Rentoa painonhallintaa" ovat muuttaneet minun elämäni, enkä mitenkään olisi tähän pystynyt ilman niitä!
No niin. Tervetuloa vain kaikille uusille ja vanhoille klubilaisille!
marde
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 22:23
Hei vaan kaikille!
Tässä esittäytyy 35-vuotias sinkkutyttö eteläisestä Suomesta. Liikun kohtalaisesti, paljon enemmän siis pitäisi. Työssä liikkuminen tapahtuu lähinnä työpisteen ja taukohuoneen välillä eli ei paljoa sielläkään. Nyt taas, kuten joka vuosi tähän aikaan, olen päättänyt alkaa liikkua edes vähän enemmän.
Kiloja on kertynyt mukavasti ja vähän ylikin. Pudotettavaa olisi ainakin 15 kg, mutta jos aloittaisi vaikka puolella tuosta, niin ei ole niin mahdoton tehtävä. Siis 7 kiloa, josta 1 on jo kadonnut. Jihuuuuu!!
Ruokavalion suhteen olen karppisuuntautunut ja seuraankin aktiivisesti karppaus.infon sivuja. Tänne kirjauduin lähinnä seuraamaan kokonaisuutta ja patistamaan itseäni. Pysyn paremmin ruodussa, kun kirjaan kaiken tänne ja voin samalla tsempata itseäni lukemalla toisten tarinoita matkan varrella. Toivottavasti tänne syntyy vilkasta keskustelua ja kokemusten vaihtoa! Tsemppiä kaikille!
bertta-neiti
kerranhan täällä vaan eletään!
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 22:35
Hei!
tulin tänne hyvä terveys lehden antaman ilmaisen jakson kannustamana kurkkimaan
olen 36v yksinhuoltaja ja painoa ei ole pudotettavana kuin parisen kiloa mutta ennemminkin haluan muuttaa ruokatottumuksiani ja kauhistuin kun näin mustaa valkoisella mitä kaikkea p...aa sitä ihminen suuhunsa laittaa päivän aikana! hui.. ilmankos sitä on koko ajan väsynyt ja huono olo..
mutta tästä se taas lähtee..toivottavasti!
t.Bertta-neiti
puttepossu
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 22:37
Olen kolmekymppinen äitiyslomailija. Tavoitteena olisi pudottaa 25 kg jolloin olisin normaalipainoinen. Mutta ensimmäinen etappi olisi kymmenen kiloa jolloin luku alkaisi seiskalla.
tutsi65
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 22:47
Moi kaikille!
Olen 62-v ikäinen nainen Keski-Suomesta. Aloitin täällä vasta viime viikolla. Painoa on tosi runsaasti eli 134,5 kg ja pituutta 168 cm. Toivottavasti kaikkien teidän tuella saan siitä edes jonkin verran pois. Voisko joku neuvoa miten uusi viestiketju aloitetaan.
Tuula Aaltonen
B.Big
Ole itsellesi rehellinen!
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 22:56
Heipä Hei vaan kaikille
Olen Kaisa Keski-Suomesta ja ikää 30v.
Olen ollut Kiloklubin jäsen siitä lähtien, kun tämä perustettiin (2006).
Johna kyllä muistaa minut
Jatkan täällä taas, kun äitini tiöaa tuon lehden ja antoi minulle koodin jolla pääsin mukaan taas! Kiva.
Painoa olisi pudotettava 84 kilosta (mielellään) 65 kiloon!
Ja aika rajaksi panin kaksi vuotta, et hitaasti hyvä tulee!!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
269
270
271