Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
174
175
176
177
178
179
180
...
269
270
271
272
>
Morriska
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 15:29
Olen uusi täällä ja painoa tiputtamassa. Ikää on lähempänä 40, kuin 30 ja painoa ihan liikaa. Tavoitteena on nyt ensin se 10% painon pudotus ja katellaan sitten lisää. Enemmän tavoittelen terveitä elämäntapoja. Liikuntapuolen olen jo saanut hyvin mallilleen, vielä kun syömiset saisi kuriin.
Menneeseen elämään kuuluu hyviä ja huonoja laihduttamiskokemuksia, mutta elämän heittelyt ovat nostaneet painoakin. Nyt hyvällä motivaatiolla eteenpäin ja hoikempaan ensikesään.
Aimee1
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 19:32
Hei vaan!
Aloittelen tässä uutena käyttämään Kiloklubia ja toivottavasti tästä on paljon apua. Olen siis 21-vuotias nainen ja tällä hetkellä ylimääräistä painoa löytyy noin 6kg, tavoitteenani on päästä kuitenkin ihannepainooni mikä on noin 65kg ja siihen on matkaa vielä noin 16kg. Pituutta minulla on noin 175cm.
Laihduttanut olen hitaasti mutta päättäväisesti vuoden 2008 syksystä, jolloin hälytyskellot alkoivat kilkattaa...söin todella epämääräisesti enkä liikkunut juurikaan yhtään. Kävin kesätöissä jotka olivat fyysisesti raskaita ja stressaannuin kovasti ja sitten söin paljon joten lihosin kovaa vauhtia. Onneksi kuitenkin tajusin että näin ei voi jatkua kun paino keikkuin jo kolmi numeroisessa luvussa...Siitä aloin pikkuhiljaa ja rauhallisesti kohentamaan elintapojani ja lisäsin liikuntaa ja nyt olen noin 22kg kevyempi. Olo on upea ja kaunis vaikka liikakiloja löytyy yhä, mutta liikun erittäin säännöllisesti ja olen kiinteytynyt hurjasti.
Toivotan kaikille jaksamista ja mukavia syyspäiviä liikunnan ja virkeän olon merkeissä
nomen
Läski ei ole ikuista!
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 20:07
Heippa! Olen uusvanha Kiloklubin käyttäjä. Viime talvena onnistuin muutaman kilon pudottamisessa. Sitten tuli se tavallinen tarina eli kesä
ja kaikki kilot takaisin
Nyt aloin uudella innolla elokuussa ja tulos on tämän päivän punnituksen mukaan -200g
Neljässä viikossa!!! Olen tehnyt ohjeiden mukaan, syönyt sallitut määrät, liikkunut säännöllisesti..... Ei mitään!!!! Please help me!
Thina
Pitää elää tätä päivää eikä haikailla menneitä ja tulevia!
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 10:42
Heippa!
Täällä uusi käyttäjä, 29 -vuotias perheenäiti jolla matkaa normaalipainon ylärajoille 25 kiloa. Ja nyt sit sillä asenteella että opitaan uudet ruokailutottumukset, eikä mitään kuuriluontoista hommaa. En hypi vaa'alla jatkuvasti enkä tee tästä mitään "numeroa", en hehkuta jne. Yritän olla "normaalisti" ;-) !
Tämä on viiden päivä kiloklubin ruokapäiväkirjan kanssa ja täytyy sanoa, että mieletön keksintö on. Jännä juttu, kun ei täytä päiväänsä herkkujensyömisellä, kaloreita saa oikein "metsästää" että pääsis sinne pariin tuhanteen / päivä. Pyrin ylittämään sen luvun joka päivä vaikka päikky sanookin että 1888 kaloria riittää, mutten halua romahdusta sen takia että olen ollut liian pienillä kalorimäärillä.
Alma73
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 11:25
dodiih.. eli ennenki olen joskus täällä ollu mutta silloin ei motivaatio ollu kohillaan. 37 v nainen, pituutta 169 ja painoa 94,6 kg, tavoite ois päästä seiskalla alkavalle lukemalle. Naimisissa ja kahden teini-ikäisen pojan äiti ja tykkään liikunnasta. Päivittäin lenkkeilen koiran kans 6-7 km ja nyt uutena harrastuksena on tullut kuvioihin tanssikurssit ja välillä siis lavoilla käyn siippani kanssa. Olen vuosien saatossa saanut painoa pois aika mukavasti, korkeimmillaan ollut yli 130 kg.
Maija maalta
Iam satis est
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 11:12
Hei
Olen lukenut Kiloklubin viestejä ja jopa jonkin aikaa jäsenenä ollut. Esittäydyn nyt kuitenkin, koska luulen kirjoittelevani jonkin verran myös jatkossa tänne.
Nuorena ja keski-ikäisenä olin hoikka ja lihaksikas, lähinnä liikuntaharrastuksieni vuoksi. En ole juurikaan, varmaan juuri aiemman historiani vuoksi, kiinnittänyt painonnousuuni huomiota. Vaatekaappiani olen täydentänyt maltillisesti ja vaatekoko on kasvanut pikkuhiljaa, kuin huomaamatta.
Pari vuotta sitten joudun tapaturmaan ja menetin kävelykykyni noin vuodeksi, Keppien kanssa ei liiemmin liikuttu ja kivut masensivat mieltä. Ruokavalioon tuli muutoksia, tietenkin pahempaan suuntaan. Surullisella mielellä maistuivat kermajuustot ja ruuanvalmistus oli erittäin mukavaa, kun aineista ei tarvinnut tinkiä. Tuloksena oli sairaalloisen ylipainon alarajoilla kiikkuva, huonosti liikkuva minä.
Koska minua hoitivat varsin monet eri alojen asiantuntijalääkärit, neuvoja sateli monenlaisia. Yllättävin oli työpaikkalääkärini toiminta, koska liikuntakykyni oli alentunut merkittävästi, hän keskittyi kunnon kohotukseen ja painoon. Tuloksena oli laihtuminen ja jopa vaarallisen vaikea ylikuntotilanne. Ylikunto on inhottava, syke heittelee miten sattuu ja paukuttaa aina liian nopeasti, verenpaineeni kohosi hälyttäviin lukemiin ja olo oli kaikenkaikkiaan kurja. Paino tosin putosi varsin vauhdikkaasti. Työpaikkalääkärin mielestä mitään ongelmaa ei ollut. Onneksi ymmärsin itse hiljentää tahtia ja levätä kuukauden. Paino putosi silloinkin kiitettävällä tavalla, osin ruokavalion ansiosta ja varmaan myös elimistön liikarasituksen aiheuttaman lisääntyneen aineenvaihdunnan vuoksi.
Hermovaurio parani pikkuhiljaa ja liikuntaa olen voinut lisätä. Paino putoaa nyt luonnollisesti ja olo tuntuu hyvältä. Matkaa on ihannepainoon noin 8-10 kiloa, sen pudottaminen on nyt pitkän tähtäimen suunnitelmissa.
Nyt jälkeen päin olen miettinyt sitä, kuinka paino on asia johon ensimmäiseksi tartutaan ja kuinka sen varjolla on helppoa unohtaa muut elämiseen liittyvät perusasiat. Minullekin painostani tuli painajainen ja se vaikutti suhtautumiseeni itseeni ja elämääni, jopa enemmän kuin varsinainen vammani. Jopa ylikuntotilanteessa iloitsin painon putoamisesta, vaikka toki tiesin, ettei ole terveellistä elää jos verenpainelukemat ovat hallitsemattomissa.
Yhteiskuntamme ja terveydenhoitojärjestelmämme on ottanut painonhallinnan tärkeäksi prioriteetiksi ja se on osittain myös perusteltua, mutta kun se on mennyt jo tähän suuntaan, ettei muita ongelmia sen läpi nähdä, kyse on muustakin kuin painosta. Jos Amerikkalaisia tutkimustuloksia lukee, niin terveimpinä elävät lievästi ylipainoiset. Lääketieteen kannalta liiallinen keskittyminen painoon ei siis ole aivan perusteltu.
Itsestäni vielä sen verran, että toki iloitsen kun tiukkoja vaateita voin pitää ja näytän nuoremmalta ja liikuntakykyyn painon aleneminen vaikuttaa positiivisesti. Jatkan siis, mutta se ei muuta sitä tilannetta, että pohdiskelen tavoitteitteni järkevyyttä ja sitä kuinka helposti menemme mukaan yhteiskunnan vaatimuksiin ja uskomme kyselemättä auktoriteetteja.
Heddyli
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 23:07
Hellou hellou!
Uskalsinpas lopulta liittyä tänne Kiloklubiin kun tätä on niin joka paikassa ylistetty. Ssaa nähdä tippuvatko kilot tällä kertaa, toivotaan parasta! Aikaisemmin olen onnistunut tiputtamaan 25kg, jonka jälkeen sairastuin kilpparin vajaatoimintaan ja paksustihan siinä kävi. Nyt kolmen vuoden sairastamisen jälkeen kykenen taas elämään suurinpiirtein normaalia elämää ja siksi toivon että painokin tästä normaisoituisi.
Inni83
maanantaina, 27. syyskuuta 2010 klo 18:58
Heippa!
Tänään löysin kiloklubin ja toivottavasti tästä olis jotain hyötyä. Yleensä saan laihdutettua muutaman kilon ja sitten lihon takaisin. Lähinnä haluan tuota syömisen määrää seurailla täällä, kun se pompsahtaa helposti yli sallitun. Olen 27-vuotias ja painoa tällä hetkellä 75 kg (pituus 160 cm) ja jonnekin kuuteenkymmeneen olisi mukava päästä. Liikkumaan mua ei saa, joten sitäkin tarkempi sitten pitäisi olla syömisten kanssa. Ongelmakohtia sipsit, hampurilaiset jne.. Joskus vaan tuntuu, että niitä on PAKKO saada. Jospa sitä ei sitten kehtaisi niitä niin paljon syödä, kun pitää kirjata ylös. Makeaa ei onneksi koskaan tee mieli. Terveellisen ruoan syömistä vaikeuttaa myös pysyvästi huono rahatilanne. On niin väärin, että epäterveellinen ruoka on paljon halvempaa..
Hannamo
tiistaina, 28. syyskuuta 2010 klo 17:36
Hei!
Olen 18-vuotias juuri 6viikkoa sitten synnyttänyt.
raskauden aikana minulle tuli reilusti kiloja lisää, joten päätin sitten aloittaa laihduttamisen. En imetä,joten siitäkään ei minulta kiloja häviä
raskauden alussa painoin sen 55kg ja nyt minä painan 69kg
kävin juuri tänään tekemässä vuoden sopimuksen finnbodylle, jotta pääsisin edes jotenkin alkuun tässä painon pudotuksessa. nyt kun se maksaa niin se on hyvä motivaatio sitten käydäkkin siellä
mutta vielä hauskempaa olisi jos olisi joku kaveri jonka kanssa siellä sitten kävisi.
sain tänään tietää tästä sivostostakin, kaveriltani joka myös pudottaa painoaan, joten oli pakko tulla heti kokeilemaan tätä
mutta juu.. onnea kaikille tavotteiden saamiseen !!
kimeli
keskiviikkona, 29. syyskuuta 2010 klo 09:27
Heipparallaa!
olen 34-vuotias kahden lapsen äiti. Päätin vihdoin esittäytyä ja osallistua keskusteluihin. Klubissa ollen ollut n.1,5 vuotta. Välillä paino putoaa muutaman kilon ja sitten motivaatio katoaa ja kilot tulee takaisin. Alottelin jokin aika sitten taas merkkaamaan syömisiäni ja painokin putoili, mut taas alkaa tuntua vaikealta. Joskus tulee mieleen, että olen ilmeisesti tarkoituksella tällaiseksi luotu. Mutta ei tässä auta muu,kun tsempata ja lähteä pikkuisen kanssa ulkoilemaan ja nauttimaan aurikoisesta päivästä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
174
175
176
177
178