Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
1
2
3
4
...
269
270
271
272
>
Johna
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 10:09
No niin, tällaista on toivottu, joten eihän esittäytymisketjun perustaminen ole uuden aloittamista kummoisempi juttu.
Saanen kunnian aloittaa: olen helsinkiläinen 38-vuotias konttorirotta, joka harrastaa laulamista, liikkumista ja Kiloklubia. Hm, mikähän olisi tärkeysjärjestys?
Kiloklubin olen todistanut toimivaksi: kiloja on tippunut 1,5 vuodessa 28. Syksy meni motivaatiota ja rentoutta hakiessa, mutta luulen, että ne ovat taas löytyneet. Matkaa normaalipainon ylärajalle on vielä ainakin toiset 28 kiloa. Pyrkimys on päästä sinen rennosti, pakottamatta.
Liikunta on kivaa!!! En ollut aloittaessani täällä onneksi täysi sohvaperuna, mutta kun en myöskään ottanut stressiä liikunnan lisäämisestä, se lisääntyi melkein itsekseen. Nyt se on luonteva osa arkea. Joskus tulee stressi, sillä kukaanhan ei ehdi kaikkea, mutta pyrin kuitenkin priorisoimaan liikunnan.
Tahdon myös toivottaa kaikki uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi!
Olette tehneet todella hyvän valinnan. Hirmuisesti sitkeyttä kaikille elämäntapamuutokseen!
P.S. Lienee selvää, että jokainen kertoo itsestään sen, minkä tahtoo, eikö?
Lisään tähän Johnan aloitusviestiin vielä pari ylläpitokommenttia:
- Tähän ketjuun
pelkkiä esittäytymispuheenvuoroja, kiitos
– muut kommentit voidaan poistaa. Jatkokeskusteluja, tsemppausta ym. voidaan harrastaa päiväkirjoissa, tavoitepainojen mukaisissa tsemppiketjuissa ym. eri teemoja käsittelevissä ketjuissa.
- Miten löydän jonkun tietyn nimimerkin esittäytymispuheenvuoron: ohje
täällä
.
- - EK
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 20. kesäkuuta 2010 klo 13:22 muokkaaja: Euroopan Keuhko »
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
memma58
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 10:21
Hei Kaikille!
Minä olen viime viikolla aloittanut täällä merkkailemaan syömisiäni ja olen toiveikas tulevaisuuden suhteen. Olen 49 vuotias, perushoitaja ja opiskelen tällä hetkellä sairaanhoitajaksi työn ohella, joten elämä on melko stressaavaa ja aikapula on suuri. Mutta koska painoa on kertynyt vuosien varrella vähän reilu 30 kiloa ja luut ei sitä enää kestä ja on muutenkin raskasta niin aion yrittää pudottaa painoa etten sairastu pahemmin ja jaksaisin tehdä töitä terveenä eläkeikään asti.
Liikun minkä ehdin koiran kanssa. Nyt yritän myös jumppailla lisäksi. Harrastuksia ei sattuneesta syystä juuri nyt ole, mutta aina kun vaan voin luen dekkareita tai muita hyviä kirjoja tai menen metsään ihmettelemään maailmanmenoa.
Tsemppiä ja iloista mieltä kaikille teille tässä samassa urakassa!
Jamas
Tunnesyönti kuriin!
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 12:03
Hei kaikki!
Olen Keski-Suomesta 42 vuotias perheenäiti. Työelämässä mukana ja yritän pyörittää miestä ja kolmea poikaa siinä sivussa.
Kiloja on kertynyt vuosien varrella ylimääräistä reilut 25 kg ja kova hinku olisi päästä niistä eroon.
Aina ole liikkunut, enemmän tai vähemmän aktiivisesti ja nyt olen innostunut uimaan, sauvakävelemään ja salilla käymään.
Kaikki laihduttamiseen liittyvät vippaskontit on tullut yritettyä menneisyydessä, huonolla menestyksellä.
Kiloklubi tuntuu hyvälle tavalle edetä.
Mukavaa seurata teidän muidenkin etenemistä ja sitä kautta saada uskoa myös omaan onnistumiseen!
-jamas-
alivja
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 12:06
Moi!
Olen 27-vuotias, 167cm pitkä, näyttöpäätetyötä tekevä nainen. Opiskelun myötä kiloja tuli aina vähän kerrallaan lisää, kunnes viime vuonna meni 80kiloa rikki. Heinäkuussa 2007 aloitin elämäntaparemontin ja nyt olen 73kiloinen ja viimeksi painoin tämän verran vuonna 2003! Tavoitteena olisi saada 70 rikki, mahdollisesti päästä 65 kiloiseksi, ja jenkkakahvat pois. Jenkkakahvat ovatkin jo kutistuneet huomattavasti, eivät enää häiritse elämääni kuten ovat pari vuotta tehneet.
Kotiruuan laatu on tässä syksyn mittaan parantunut. Avokkeeni on erittäin tyytyväinen parantuneisiin elintapoihin. Hän ei itse innostu ruuanlaitosta ja näkee syömisen "pakollisena pahana". Minä taas haluaisin, että jokainen atria maistuu herkulliselta ja tykkäänkin laittaa ruokaa, kun ei ole turhan hoppu sen kanssa. Avoke on kuitenkin aina arvostanut terveysnäkökohtia ja on enemmän kuin tyytyväinen, että minä ostan kevyt tuotteita, laitan monipuolisempaa ruokaa ja mietin parempia valintoja. Parempi ruokavalio on auttanut meidän molempien vatsavaivoihin paljon (laktoosi-intolerantikoita molemmat, avokkeella on hieman enemmän ongelmia ruuansulatuselimistön kanssa) ja kaiken maailman vatsan turvotukset ovat vähentyneet.
Harrastuksiini on nyt syksyn myötä ilmaantunut Balletone ja enemmän liikuntaa kuin ennen. Muuten olen kiinnostunut scifi ja fantasia kirjallisuudesta, lauta- & tietokonepeleistä, pelaan lähes päivittäin world of warcraft - tietokonepeliä ja nimimerkkini on yksi hahmoistani pelissä
Peleistä puhuttaessa ei saa unohtaa tanssimatolla hyppimisestä tai Wiin kapuloiden heiluttelua
Leipominen on jäänyt, vaikka se oli pitkään yksi suosikkiharrastuksiani. Nyt kukaan ei enää syö makeita herkkuja sellaisia määriä, joita leipomiskerralla tulee...
Onnea kaikille ruokavalion muutoksen kanssa kamppaileville! Lainaan tässä yhtä erittäin osuvaa mainoslausetta "Hyvä ruoka, parempi mieli". Tässä tilanteessa hyvä tarkoittaa sekä maukasta että terveellistä
hilla
Kyllä elämä ois kokolailla kolkkoa jos oltais rumia ja rahattomia
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 12:30
hei,
olen 45-vuotias tuore mummi iloisesta Itä-Suomesta. Kotona kanssani asustaa vielä mopo-ikäinen poika, tyttäret ovat jo muuttaneet pois. Olen myyntisihteeri, ja työni on hyvin pitkälti toimistotyötä, joskus tosin on asiakastapaamisia ja illanviettoja (ja herkkutelut pyrin sitten keskittämään näihin tilaisuuksiin, saa vielä syödä ja juoda talon piikkiin
)
Kaksikymppisenä tyttönä painoin 62 kg, ja pidin itseäni lihavana
. (painoindeksi oli 22 )
No, vuosien myötä painoa tuli oikeasti liikaa, on kokeiltu Painonvartijat, Keventäjät jne jne.
Nyt olen ajatellut antaa itselleni kympin ikähyvitystä, tavoite BMI 25 eli 70 kg. Aloitin viime syksynä täällä KK:ssa, ja puolessa välissä urakkaa ollaan, vielä n 10 kg pudotettavana.
Tästä jatketaan yhdessä alaspäin
tuppana
Tulevaisuus tulee, vain sinä voit päättää mihin se menee.
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 13:19
Kiva kun on erilaisia ihmisiä omine tavoitteineen.
Olen eläkkeellä oleva nainen itä-suomesta. Tänävuonna tulee 60 v täyteen ja tavoitteena olisi synttäreillä olla hoikempi
.Painoindeksini nyt 31 Eli mahdoton urakkani ei ole.
Liikunnan lisäksi h arrastan käsitöitä monessa eri muodossa. Tärkein ja rakkain niistä tiffany lasit.
Toivon kaikiille hyvää matkaa laihdutusyritykseen ja keväisiä kilometrejä sauvoin tai ilman.
Juanitta
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 13:39
Olen Juanitta kohta 44-vuotias tamperelainen elämäntapaintiaani. Painoa nyt n. 98 ja kovalla työllä päästy alle sadan. Aloitin Kiloklubissa viime heinäkuussa ja painoa oli lähes 104. Pitkä matka normaalipainon ylärajaan, joten olenkin asettanut itselleni tavoitteeksi 85 kiloa. Luulen, että jaksaisin kantaa myös 10 ylimääräistä kiloa, joten haavetavoite 80 kiloa. Pudotin Painonvartijoissa 1997 n. 30 kiloa 96 kilosta 67 kiloon ja sain 40 takaisin, joten olen vähän varovainen. Hiljaa hyvä tulee. Liikuntaa olen lisännyt ja syömistä harjoittelen edelleen lautasmallilla. Kaikki kun maistuu niin hyvältä.
Inna
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 13:47
Hei!
Inna on kolkyt ja risat nainen, Keski-Suomesta.
Pudotettavaa löytyy reilu kymmenen kiloa, ja liikuntaa pitäisi lisätä näin talvikaudella ihan huomattavasti. Kesällä puutarhaharrastus pitää kunnosta huolta, mutta talvella sohva houkuttelee kuntosaleja enemmän. Koirakaan ei vähänkään huonommalla ilmalla (sade, tuuli, kylmä tms.) suostu kävelylle lähtemään, joten liikunta pakkaa olemaan aivan nollassa. Siinä siis haastetta.
Toinen suuri muutoksen kohde on ruoan laatu. Aivan liian usein sitä kiireessä tulee hotkaisseeksi kahvia kekseineen, ja varsinainen ruoka voi jäädä kokonaan väliin. Yritän siis hoikistua terveellisempien elämäntapojen kautta, en niinkään kaloreita laskemalla. Aikaa minulla siihen on koko loppu elämä, eli mitään aikarajoja en itselleni aseta.
Tuloksekasta kevättä kaikille, valitsemallanne tiellä!
Eveliina81
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 13:56
Hei,
Olen 26-vuotias äitiysvapaalla oleva 7 kk:den ikäisen iloisen pojan äiti. Ennen raskautta kiloja kertyi jo varastoon ja sitten raskauden mukana tuli tietysti myös lisää kiloja jotka onneksi kylläkin tippuivat aika helposti imetyksen myötä, mutta ennen tulleet kilot jäivät tiukasti. Nyt olisi tarkoitus päästä painoindeksissä normaalille tasolle joten tiputettavana olisi tuollaiset 12 kiloa. Toivon pääseväni tavoitteeseni kesään mennessä jotta voin mennä pojan kanssa ylpeänä uimarannoille.
Onnea kaikille hyvien päätöksien kanssa. Minulla kompastus kiviä on kahvin kanssa syötävät herkut, mutta kyllä kai pystyy kiloja karistamaan vaikkakin söisi herkkuja vähän jos pitää ne kohtuullisella tasolla. =)
Virpukka
maanantaina, 14. tammikuuta 2008 klo 14:11
Hei!
Olen 25 vuotias lähihoitaja, opiskelen työn ohessa sairaanhoitajaksi, opiskelut onneksi jo loppusuoralla. Olen aina liikkunut paljon, mutta opiskelujen aikana on liikkuminen jäänyt vähemmälle ja syömiset on olleet mitä sattuu. Huonosti nukutut yöt tuntuvat myös hirveänä makeanhimona...
Nyt alkaa opiskelut olemaan loppusuoralla ja aika alkaa saamaan säännöllisestä elämänrytmistä kiinni. Ylipainoa noin 15 kg, josta tarkoitus päästä eroon, että kesällä valmistuessa mahtuis päälle jotain nättiä...
Ruokia merkatessani olen huomannut ongelmakseni, että syön liian vähän, joka tietenkin vaikuttaa myös makeanhimoon ja iltasyömisten määrään. Tarkoituksena olisi siis myös oppia syömään sopivasti, myös rasvaa...
Pienin askelin eteenpäin. Tsemppiä kaikille!!
Sivu:
1
2
3
4
...
269
270
271
272
>
Sivun alkuun