Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tule mukaan -30kg urakkaan
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tule mukaan -30kg urakkaan
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
78
79
80
81
>
Kasakka
sunnuntaina, 18. heinäkuuta 2010 klo 21:16
heippa, tulin tänne itkemään..
tänään lähdin parin kaverin kanssa reittiveneellä läheiseen virkistyssaareen ja tein siellä sellaisen äkkinäisen liikkeen että alaselkä naksahti jotenkin...paluulaivan lähtöön aikaa 6,5 tuntia eikä mukana ollut tietysti särkylääkkeitä. Yritin olla reippaana ettei kavereilta mene retki pilalle, ja selkään sattui ihan %&¤#sti, ei voinut olla oikein missään asennossa.
Nyt kotona, panacodia oli onneksi jäänyt hammasoperaatiosta, mutta mitä seuraavaksi? Ahdistaa että selkä on pilalla.
Jos jollekin on käynyt näin niin kertokaapa miten kävi.
Ankeeta että heti kun alan innoissani uuden elämän niin tapahtuu jotain tällasta.
Retkieväitäkään en ehtinyt hankkia kun sain kutsun illalla 11 joten mentiin sillä mitä kaapissa oli, eli tumma suklaa ja kavereilta pummittu makkara.
tupsukka64
Tyhmäst pääst kärsii koko ruumis! ;)
sunnuntaina, 18. heinäkuuta 2010 klo 21:20
Mulla on ollu jonkun verran ongelmia selän kanssa. Mulla auttaa makaaminen ja lääkkeet, mut toiset sit taas ei voi olla maaten ollenkaa sillon. Jos pystyt käveleen, niin kävele ihan hiljalleen pieniä matkoja. Suosittelen käymistä lääkärin puheilla. Tarviit siihen kunnon lääkkeet.
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
sunnuntaina, 18. heinäkuuta 2010 klo 21:43
Kasakka, auts!
Käy huomenna lääkärillä näytillä!
Paranemisia!
Telle10
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 08:47
Alkuperäinen suunnitelmani on ollut pudottaa reilut 30kg, joten tämän ketjun aihe on kuin minulle tehty. KK:n ennuste kertoo, että tavoite olisi saavutettu ensi kesänä
. Saas kattoo, kuinka homma etenee. Vasta on nelisen kiloa lähtenyt. Liikuntaa olen lisännyt melko lailla. Olo on hyvä, eikä nälkä vaivaa. Välillä huomaan syöneeni jopa liian vähän.
Aava*
Suuren päämäärän voi tavoittaa vain olemalla välittämästä pienistä esteistä.
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 09:25
Huomenta!
Kasakalle pikaista paranemista, kävitkö lääkärissä? Kivulias, Telle ja muutkin mukava kun tulitte
Eilis ilta oli vaikea syömisen suhteen kun vatsa kurni eikä saanut syödä, nyt se kärsimys kuitenkin palkittiin ja paino tippui vähän.
Mukavaa päivää kaikille!
Ken ei osaa kunnolla levätä, ei osaa kunnolla tehdä töitä. - Kerttu Wanne
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 09:50
Pakko täälläkin hehkuttaa! Mun pudotus eilisestä on 1,4kg!
Rytinällä mennään!
Aurinkoista päivää kaikille!
BloodyEnd
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 12:06
Mahtava pudotus pähkinä! Hienoa!
Aava*; hyvä, että jaksoit kituuttaa. Tuollaisia tilanteita varten kannattaa varata kaappiin esim porkkanoita. Ei ole paljon kaloreita ja saa edes jotain syödä, jos oikein masu murisee.
Kasakka: kävitkö jo lääkärissä, vai helpottiko selkäkipu itsestään? Toivottavasti menee ohi nopeasti! :S
Itselläni on mennyt syömiset nyt kahtena päivänä persuksilleen; ainakin jossain määrin, menköön viikonlopun piikkiin. Nyt alkaa kuitenkin uusi liikuntaprojektini, jonka pitäisi kyllä pidemmällä aikavälillä tuottaa tulosta. Eli viikon aikana pitäisi polkea kuntopyörällä 100km. Ajattelin, että sunnuntain pidän vapaapäivänä polkemisesta, joten tämä tarkoittaa, että päivässä pitää pyöräillä vähintään 16km, joinain päivinä vähän enemmän jos jaksaa.
Olen nyt tykästynyt tuohon kuntopyöräilyyn, eikä se ole aiheuttanut polviinkaan kipua, vaikka sitä aluksi pelkäsinkin. Itse luen siinä samalla polkiessani (ei hidasta vauhtia) ja, kun sitä kirjaa pitää, niin saa kädetkin vähän tekemistä. Olenkin huomannut, että ainut paikka, missä rasitus on tuntunut on olleet käsivarret.
Kirjoittelen tänne sitten, miten pyöräilyt sujuupi.
Kasakka
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 12:17
kiitos Tupsukka64, pähkinä79 ja Aava* vinkeistä ja toivotuksista <3,
oon varmaan vähän nolo mutta en mennyt tänään vielä lääkäriin, koska
1) en kestä taas kuulla sitä viestiä että oletko koskaan ajatellut että kannattaisi laihduttaa, tyhmä, sen siitä saa että selkään sit sattuu
2) mulla oli 8 vuotta sitten, 25 kg kevyempänä sama juttu. Hoito oli silloin että ibuprofeenia viikko ja jos ei mene 2 kk:ssa ohi niin katsotaan uudestaan. Tsekkasin että käypä hoito-ohjeistus on nykyään sama. Mulla ei siis säteile kipu minnekään eikä raajat puudu ja pystyn olemaan tällä särkylääkkeellä eikä nukkuminen tuottanut ongelmia.
Joten kunhan pystyn ajatella että matkustan paikallisbussissa tai junassa niin menen kiropraktikolle joka osasi auttaa noin vuosi sitten yläselkäongelmassani - eikä arvostellut.
Tosin hintakin tulee olemaan 300 e jos joudun ottamaan hoitosarjan mutta se on kohtuullisen kohtelun hinta.
Tällä välin makaan vuoroin kylmägeelipussin ja piikkimaton päällä, levittelen linimenttiä ja nousen usein sängystä jaloittelemaan ja heilumaan etten jumahda sinne. Eiköhän tää tästä.
Ja eilisen ruokailuissakin sitten pysyi määrä ihan ok:na vaikka laadusta jouduinkin tinkimään enkä voinut toteuttaa liikuntasuunnitelmaani.
Nyt pitää vaan tsempata että pääsen sen yli että särkylääkkeet todennäköisesti kerää nestettä ja hidastaa suolen toimintaa ja mitä kaikkea eli ei näy laihtumista, niin pysyn ruodussa kuitenkin ja se painokin joskus alkaa laskea.
tupsukka64
Tyhmäst pääst kärsii koko ruumis! ;)
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 12:22
Kasakka: Ei se o mitään noloa. Mulle ei o koskaan esim selän takia sanottu ett tarviis laihduttaa. Ei sulla sattuis oleen mitään relaxanttia lääkettä?! Valitettavasti 2 kk:n seuranta on aika paljon...
...tai oikeestaa tooosi pitkä aika.
Jaksamista ja paranemista!
Aava*
Suuren päämäärän voi tavoittaa vain olemalla välittämästä pienistä esteistä.
tiistaina, 20. heinäkuuta 2010 klo 10:30
Heips!
Voih tuli syötyä karppipizzaa eilen liikaa kun painoa tuli +400g lisää
Enkä oo liikkunut.. Huomenna ois virallinen punnituspäivä, varmaan yhtään ei ole puonnut viikon aikana. Mut en luovuta.
Milloin te muut punnitsette itsenne?
Ken ei osaa kunnolla levätä, ei osaa kunnolla tehdä töitä. - Kerttu Wanne
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...