Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tule mukaan -30kg urakkaan
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tule mukaan -30kg urakkaan
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
78
79
80
81
>
*tupu56*
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 17:01
Olen tosin roikkunut täällä jo kohta neljävuotta pudotettuja kiloja 33kg ja kolmekymmentä vielä ainakin,eli ollaan mukana!
kesti sitten miten kauan hyvänsä!
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 17:06
Wau hippistuu, 33kg!
Hieno suoritus!
Aava*
Suuren päämäärän voi tavoittaa vain olemalla välittämästä pienistä esteistä.
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 17:14
Tervetuloa Mammeli ja hippistuu!
Miten olet saanut pudotettua hippistuu noin hienosti?
Ken ei osaa kunnolla levätä, ei osaa kunnolla tehdä töitä. - Kerttu Wanne
p.atu
kiiruhda hitaasti
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:08
mukaan vaan.itsekin vasta alkamassa ja kaikki sekavaa.
lähtö 107kg ja takana piitkä saikku.
yrjö välimäki
Hemie
Muista kastella kukkia, älä rikkaruohoja. ;)
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:13
Mukana ollaan ja 70kg tavoitellaan. Oon tosin mukana jo tossa -10kg jouluksi, mutta saa kai täällä olla useammasakin projetkissa?
Olen 16 vuotias tyttönen ja aina ollut ylipainoinen ja painoa on tullut neuvolakortin mukaan esikoulusta lähtien 10kg lisää joka vuosi. Seitsemännellä sain pudotettua 15kg pelkällä ruokavaliolla, jotka sittemmin tulivat takaisin masennuksen kanssa. Nyt siis tavoittelen tuplia elämäntapa muutoksella. Pituutta löytyy 156,5cm ja painoa järisyttävät 100kg. Olisin todella iloinen jos tuohon 70kg todellakin pääsisin, koska siitä lukemasta on jo vuosia (muistaakseni painoin tuon verran neljännellä jolloin pituutta oli 147cm?)..
Kiitos aloittajalle, juuri tällaista ryhmää tarvitsinkin.
Tsemppiä kaikille.
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:16 muokkaaja: Hemie »
Mammeli x3
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:36
elikkäs, pari sanaa minusta kun kerta mukaan ryhdyin. mulla on hienon laihdutuksen jälkeen lähes yhtä hienosti tullut suuri osa painosta takaisin, ehdin jo kerran pudottaa tämän 30kg, ja nyt siitä on jäljellä 12..kaikki muut on tullut takaisin.
Tuo 70kg hujakat kuulostaa utopistisen ihanalta, ja tämän 30kg projektin myötä minun pitäisi siellä olla, nyt siis painoa 102kg, jotenkin tämän viime marraskuussa alkaneen noususuhdanteen jälkeen itsetunto on taas alhaalla, pelkkää epäonnistumista ollut näkyvissä, urheilun yritän aloittaa osaksi elämää ja liityinkin kuntosalille, mutta kyllä se vielä on aika pakkopullaa se lähteminen, salilla tosin on ihan kivaa kun sinne menee.
tsemppirinki ei siis ole yhtään pahitteeksi tässä oman naisellisuuden uudessa etsimisessä ja itsetunnon kohotuksessa...
Mammeli
*tupu56*
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:41
Aloitin tämän projektini 2007 silloin pudotin 22kg ja täs on sit ollu parivuotta välis ettei ole pudotusta ollut vaan kiloja tullut takas päin 8kg jonka olen tän vuoden puolella pudottanut yhteensä 11kg!
Mun oli pakko päästä alempiin lukemiin painooin 139kgkun aloitin,nyt sitten odottelen satasen rikkoutumista! polvet alkaa jo kestään vaikka vaivaa kyllä,muuut vaivat päälle!
Hyvin hidasta on mutta parempi näin päin jos olis pysyvää,ei tarvis koskaan olla painonsa kanssa kilpasilla!
Mutta tavoitteeni on ensvuoden kevät kun koittaa pitäis meikäläisen painaa 70kg! olen painanut 70kg viimeksi vuonna 1976
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:43 muokkaaja: *tupu56* »
Aava*
Suuren päämäärän voi tavoittaa vain olemalla välittämästä pienistä esteistä.
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:57
Mukavaa kun tulitte kaikki ja mukaan mahtuu vielä!
Hemie toki saa minusta olla useammassakin ketjussa mukana.
p.atu kyllä se siitä selkeytyy, onneks saa hyviä vinkkejä painonpudottamiseen netistä, periks ei anneta
Mammeli ja hippistuu meillä ja monella sama tuo 70kg pääseminen tavoitteena ja hienosti ootte jo saaneet puotettuakin. Mäkin sen viisi kiloa pudotin talvella mutta jotenkin lässähti ja tuli kaksinverroin takaisin ne kilot
Eli mulla on vielä matkaa n. 5kg mihin silloin pääsin..
Ken ei osaa kunnolla levätä, ei osaa kunnolla tehdä töitä. - Kerttu Wanne
Sipsitär
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 18:58
Olis kyllä huikeeta saada 30kg pois... niin vähän en muista painaneeni edes ekalla luokalla peruskoulussa! 20kg pois jouluksi olis nyt niinkuin tavoitteena..... on siinä joku onnistunut joten mikä ettei.
BloodyEnd
lauantaina, 17. heinäkuuta 2010 klo 19:43
Itsellä olisi tuon 30kg:n pudotuksen jälkeen painoa 93kg, joka olisi ihan huikeaa minulle. En ole niin vähän painanut varmaan ala-aste aikojen jälkeen. Noissa lukemissa tuntisin myös itseni jo aika varmasti hoikaksi, kun ei moista ole koskaan ollut ja olen kuitenkin varsin pitkä (onneksi).
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
78
79
80
81