Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tavoitepainoon kesällä 2013 :)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitepainoon kesällä 2013 :)
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20
21
22
...
133
134
135
136
>
Palpura
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 14:58
Iituntilttu92
, juuri niinkuin itse sanoit: Maltti on valttia!
Toivottavasti stressitön kautesi on nyt takanapäin ja voit täysillä alkaa keskittyä omaan hyvinvointiin! Tiedän miten turhauttavaa on, kun haluaa huolehtia itsestään, mutta yksi tai useampi asia on sekoittamassa pakkaa, eikä oikein tahdo löytää kunnollista kipinää ja voimia mihinkään. Pidän peukkuja pystyssä, että saat pian lääkäriltäsi luvan liikkumiseen! (Ja saunomiseen myös, onhan se osa tätä Suomalaista perinnettä
)
Ja
venlatytölle
paljon tsemiä kyläilyreissulle! Edellisiä kommentoijia kompaten, kaikkea saa kyllä ottaa, kunhan yrittää muistaa kohtuuden. Ei missään nimessä pidä alkaa väkisin itseltään mitään kieltää, tulee vain paha mieli ja helpommin sortuu oikein kunnon mässäilyyn. Ainakin omalla kohdalla siinä käy juurikin niin, jos liian tiukan rajan vetää siihen mitä saa - ja mitä ei saa syödä. Ja tämähän ei ole mikään kuuri, vaan uusien elämäntapojen opettelua johon kyllä kuuluu myös se kyläillessä silloin tällöin herkuttelu
Ihanaa, tänään pääsee pitkästä aikaa sählypallon perään kirmailemaan!
Sen lajin harrastaminen on näin kesäaikaan jäänyt vähän vähemmälle, salivuorojen saanti kun on huomattavasti hankalampaa koulujen ollessa kiinni.
Olen myös miettinyt, että jos alkaisin käymään uimassa kerran tai pari viikossa. Uimahalliin menemisessä vain tahtoo olla melkoisen iso kynnys... Tuskinpa siellä kyllä kukaan jaksaa minun kurvejani katsella, mutta jotenkin tulee vaivaantunut olo koko ajatuksesta
Mutta, kyllä minä sinne vielä tulevana syksynä tämän ahterini raahaan, vaikka väkisin!
Nyt kokkailemaan!
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 09:53 muokkaaja: Palpura »
Muori58
Läskistä lihasta
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 17:47
Hei!
Vieläkö mahtuu mukaan. Ikää on kertynyt 54 v ja aikaisemmin laihdutettuja kiloja kymmeniä. Lasten syntymän jälkeen paino vähitellen laski ilmeisesti säännöllisen elämänrytmin ja liikunnan vuoksi niin että jouluna -90 painoin 59 kg ja sen jälkeen nousu onkin sitten ollut vakaata kaikista yrityksistä huolimatta. Kokeiltu on Painonvartijoita useampaan kertaan, Nutrilettia, kaalisoppaa ja kaikkea muuta. Kiloklubiin liityin 2007, mutta silloin into lopahti hyvin lyhyeen. Kevättalvella 2008 sitten aloitin uudelleen, mutta sairaustuin ja kaikkien kortisoni ym kuurien jälkeen kesällä 2008 painoni oli korkeimmillaan 111,3 kg.
Samanaikaisesti terveys alkoi tosissaa krempata. Diabetes uhkaili tosissaan entisen verenpainetaudin lisäksi. Polvikipu esti liikkumista ( sisempi nivelkierukka on revennyt kerran lasketellessa ja kerran vaelluksella ja nyt siinä on nivelrikko). Iskias vaivasi. Kunto oli surkea.
Olen yrittänyt opetella säännöllistä ruokailua ja kasvisten lisäämistä. Sain fysioterapeutilta yksinkertaiset ohjeet selän ja polven kuntouttamiseksi. Lisäksi olen osallistunut useampaan Kilokubin liikuntahaasteeseen, mutta kertaakaan en ole vielä saavuttanut tavoitetta
. Siitä huolimatta kunto on vähitellen parantunut, muttei se hyvä ole vieläkään.
Neljä vuotta on kulunut, paino on tippunut hyvin hitaasti, välillä tasannetta on ollut useita kuukausia. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että
paino pyrkii nousuun, loma ja sen myötä epäsäännöllinen syöminen ovat tehneet tehtävänsä. Olen myös kyllästynyt elämään sitku elämää. Haluan mm. ostaa hyvännäköisiä vaatteita nyt enkä joskus hamassa tulevaisuudessa. Viimeinen pisara oli, kun viime viikonloppuna löysin mukavan mekon, joka jopa sovituskopissa näytti istuvan päälle ja sitten kotona,kun panin sen päälle ja istuuduin, kaikki napit sinku mahan kohdalta ja mahanahkat pilkisteli nappien välistä.
Haluan näistä lopuistakin kiloista eroon, mutta tarvitsen kannustavaa seuraa. Nyt katsomaan Suurinta Pudottaaa
4ever?
terveellisesti
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 18:54
Tervetuloa mukaan Muori58. Onnittelut hienosta pudotuksesta.
Yritystä ja epäonnistumista on minunkin painohistoriani. Atkinsilla 70-luvulla normaalipainoon, kilot tuli takasin, 80-l alussa painonvartijoissa 56 kiloon, muistan sen ihana tunteen vieläkin. Sitten taas työstressi toi puolessa vuodessa kilot takasin. Ja tässä matkan varrella tietysti on kaikenlaisia kokeiluja, painon sahaamista ees taas. Noihin samoihin aikoihin kuin sinäkin liityin KiloKlubiin mutten ollut tyytyväinen sen toimintaan ja into lopahti.
Nyt tämä KiloKlubi toimii loistavasti, kyllä me sen ja toistemme avulla onnistumme.
Hiramunda
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 19:40
Tervetuloa
Muori58
.
Jopas oli tylsä The Biggest Loser -jakso.
Näin tosin vain 35 min, mutta se koko aika oli pelkkää punnitusta. Murr! Erittäin tylsää katsottavaa eikä myöskään erityisen kiinnostavaa hulausseurattavaa (vissi ero, heh).
Azzurra
tietoiseksi
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 20:45
Nyt kävin minäkin ensimmäisellä pyörälenkillä moneen vuoteen. Olen pari kertaa tänä kesänä käynyt asioilla pyörällä, mutta nyt päästelin oikein kunnolla menemään ja poljin isot ylämäet. Vain viimeisen hiekkaisen kotimäen jouduin yläpäästä taluttamaan ja pulssi hakkasi 170, mikä taitaa olla lähes maksimi tällä iällä (55 v). Pyöräily on hyvää intervalliliikuntaa ja siinä kokee myös vauhdin hurmaa. Toinen vaihtoehto on pyöräillä hiljalleen kesäillan tuoksuja haistellen ja ääniä kuunnellen, maisemia ihaillen.
Nuorena pyöräilin paljon, se on aina ollut suosikkiliikuntaani. Nyt on ollut pitkä tauko, kun vanha pyöräni varastettiin 12 vuotta sitten. Uuden ostin 2 kesää sitten, mutten ollut tähän mennessä päässyt sen kanssa sinuiksi.
Ja nyt suihkun jälkeen tunnen pitkästä aikaa liikunnan jälkeisen hyvän ja raukean olon, jonka olin jo unohtanut.
Inspiraatio pyöräilylenkkiin tuli täältä! Iso kiitos teille!
Muori58
Läskistä lihasta
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 22:11
Kiitos tervetulotoivotuksista! Ne luettuani sain intoa tehdä kahvakuula treenin, jonka olin jo taas kerran jättämässä välin. Olen nyt aika pitkälti kännykän varassa, mutta kohtuu hyvin näyttää Kiloklubi näinkin toimivan, vaikkei varsinaista mobiiliversiota olekaan kehitetty.
Wasp
"Eteenpäin", sanoi mummo lumessa
torstaina, 12. heinäkuuta 2012 klo 23:30
Moikka kaikille!
Näin iltavuoron jälkeen ihan pikaisesti pari asiaa....
Ensinnäkin
kaikille uusille
mukaan tulleille: tervetuloa
Ja toiseksi
IItuntilttu92
kiva että ilmaannuit palstalle
Oli jo vähän ikävä ja olin aikeissa huomenna ruveta "huhuilemaan". että missäs oot...
Sulla on ollut / on aika stressaava tuo elämäntilanne joten ei ihme jos et jaksa ihan tonnilla panostaa joka päivä tähän hommaan. Tee pieniä muutoksia silloin kun jaksat, älä vaadi itseltäsi "täydellistä" suoritusta. Erityisen paljon toivon sitä että jaksaisit pysyä täällä aloittamallasi palstalla meidän kanssamme sillä vielä tulee sekin päivä että iloitsemme kanssasi onnistumisestasi
Ainakin minulle olet antanut tosi paljon aloittamalla tämän palstan, en ikinä olisi voinut uskoa kuinka paljon tämä tsemppaa eteenpäin - kiitos siitä
Jaksinkia taisteluusi!
Hyvää yötä kaikille ja mukavaa viikonlopun odottelua
puh_nalle
perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 09:38
Heippa hei
Toivottavasti muidenkin viikonloppu alkaa yhtä kivoissa merkeissä kuin minun sateesta ja "pahan onnen päivästä" huolimatta
Kävin vaa´alla ja paino oli pudonnut 1.1kg ja vyötäröltä lähtenyt 1.5cm
tosin nesteitähän nuo ekan viikon aikana mutta silti
4ever?
terveellisesti
perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 10:08
Huomenta päivää. Hyvä pudotus puh_nalle, onnea
Piti lähteä lenkille kun sadetutka näyttää ettei sada. Taivaalla on kuitenkin nyt niin uhkaavia pilviä etten taidakaan lähteä, sisälläkin on niin pimeetä että tarvii valot jos jotakin tekee.
Huomasin vasta nyt että tickeri päivittyy automaattisesti kun käyn kirjaamassa painoni tuonne TickeriFactoryyn. Tähän asti olen aina kopsannut sen lausekkeen tuonne omat tiedot puolelle. Tänään siis painoni näyttää 1,2 kg vähemmän kuin maanantaina. Kun nyt on hyvä fiilis päällä niin antaa mennä.
mehukeitto
perjantaina, 13. heinäkuuta 2012 klo 11:55
Hei kaikille! Oli jo ihan ikävä tänne, kun en oo pariin päivään käynyt. Kahvin radikaali vähennys ja menkat toivat tullessaan parin päivän pituisen migreenin
, josta nyt viimein selviydytty.
Vaaka ei kovin huikeaa pudotusta näyttänyt- 300g, mutta onhan se alaspäin, normaalisti menkkojen aikana tulee pari kiloa lisää. Se mistä häkellyin, oli se, et mun vyötäröstä on kadonnu viikossa 3cm
Kyllä asiat siis pikkuhiljaa muuttuu
Tänne on ilmaantunut lisää porukkaa, hienoa että rinkimme laajenee
Vaikka sää ei kovin suosiolliselta vaikuta niin illalla aion käydä pitkällä kävelyllä koiran kanssa ja sen päälle kahvakuulailla. Hyvää viikonlopun alkua kaikille ja tsemppiä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20