Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tammikuu 2012 aloittajat: BMI yli 36
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tammikuu 2012 aloittajat: BMI yli 36
Sivu:
<
1
2
3
4
...
92
93
94
95
96
97
98
...
172
173
174
175
>
minnis74
tiistaina, 21. helmikuuta 2012 klo 21:49
mahti
mä olen miettinyt tuota ihan samaa, kumpi kalorinkulutus on oikeampi: crosstrainerissa oleva, joka varmaan perustuu jotenkin siihen "poljettuun" matkaan ja aikaan ? vai kiloklubin, joka merkataan omien tuntemusten mukaan, oliko raskasta, kevyttä tmv.
Heitto on kuitenkin aika suuri...
Noopu
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 08:05
Huomenta!
Aamulla paino 103,6kg, eli kivasti pudotusta taas
On tässä noita lumitöitä aherrettukin!
Noihin liikunnan polttamiin kaloreihin.. Jos omistaa sykemittarin niin kyllä mä laittaisin kalorit sen mukaan, samoin ehkäpä juuri crossarin tai kuntopyörän näyttämät. Sykemittari kuitenkin ottaa huomioon juuri vauhdin ja sykkeen ja painon ym...
Lisävinkkinä kaikille, joilla on sellainen puhelin johon saa ladattua sovelluksia. Aivan mahtava ILMAINEN ohjelma on
SportsTracker
joka mittaa matkan tosi tarkkaan gps:n avulla, laskee vauhdin ja kalorit ym. Ohjelma pitää kirjaa treeneistä (valittavana useita lajeja) ja sitä on kiva seurailla jälkikäteen sitten
Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
Hehala
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 08:40
Hyvää huomenta pitkästä aikaa!
Tää on alkanu menemään sänkyyn jo 10-11 aikaan et saa kunnon yöunet. Se pyysin miehen viemään puntarin häkkivarastoon etten kokoajan rampaa sillä. Eli ressinaiheet mahollisimman alas
Mulla taitaa tankkauspäivästä käydä tuo täytekakku
Kahtena sunnuntaina oon syöny täytekakkua jo molempina maanantaina on tippunu paino
Tosiaan tällä viikolla oon nostanu kalorit tuonne 1500kcal ja reeniåäivät kolmeen ja lepopäivät 4. Et menen nyt näillä hommilla varmaan seuraavan kuukauden ja tunnustelen mistä tää kroppa tykkää.
Eli ruokavalio, nesteytys, reeni ja lepo, kun on kunnossa niin ihan varmana paino tippuu
Tulen sitten tortaina tuomaan tuloksia kun kuukausi vaihtuu, niin näen pääsinkö taas tavoitteeseen pudotettujen kilojen suhteen helmikuussa
BerliiniM
Pikkuhiljaa ja mitä enemmän sitä parempi!
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 09:57
Tänään harmituspäivä (=punnituspäivä) koska vkon saldo +-0kg, vaikka vettä on juotu, lunta pukattu, nukuttu hyvin ja syöty suht järkevästi
Noh, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Noopu
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 12:13
Mä tuolla omassa päikyssä pohdiskelinkin jo, et mitä pukis päälle kun mennään teatteriin miehen kanssa lauantaina.. Meillä on eka "vapaa viikonloppu" vauvan syntymän jälkeen, ja mennään syömään ja teatteriin ja ollaan hotellissa yötä. Mutta mulla ei oo mitään vaatteita!!! Enkä haluis uusia ostaa enää näin isoja, huoh...
Mitä teatteriin edes puetaan päälle? Ollaan siis menossa katsomaan Vuonna ´85 näytöstä... eli kertoo manserockista...
minnis74
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 14:51
Noopu
teatterissa, ja varsinkin tuntuu, että tuossa näytöksessä, voit olla pukeutunut ihan miten vain!
Ennen mielestäni teatteri oli paikka, johon oikeesti pukeuduttiin ja laittauduttiin hienoksi
mutta joskus oikeen harmittaa, kun nykyään ei sitäkään tapahtumaa erota arjesta, ihmiset tulee esim. perusfarkuissa mihin tahansa näytökseen. Tuohon Vuonna 85 sen sijaan mielestäni voit ihan hyvin laittaa farkut ja vaikka sit jonkun vähän paremman paidan tai neuleen. Tai sit oikeen laittautua ja pukeutua jos tahdot. Siellä on niin sekalaista seurakuntaa, että tuskin tunnet itseäsi ali- tai ylipukeutuneeksi!
Olen itse nähnyt sen kaksi kertaa ja silloin oikein kiinnitin huomiota, miten jotkut oli nähneet vaivaa laittautuakseen ja toiset sitten ei...
Hauskaa teatteri-iltaa ja rentouttavaa viikonloppua!
Nauti!
possusta perhoseksi
Tämä hetki nyt ja tässä, on tärkeintä elämässä. :)
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 14:53
Hei
Noopu
, ei siellä teatterissa enää tarvii snobbailla. sinne voi mennä ihan tavallisissakin vaatteissa. Toinen juttu on kuitenkin se että jos haluaa kerrankin vähän laittautua, tuo se itsellekin sellasta itsetunnon kohotusta.
Itse löysin ihan vasta helpotusta isojen vaatteideni käyttöön kun en myöskään halua vielä uusia ostaa kun odottelen että saa tilata pienempiä kokoja.
Niin siis se hepotus isojen vaatteiden käyttöön...jos sulla on joku telttamainen tunika vaatekaappia täyttämässä niin tällää siihen leveä vyö rintojen alle (mulla peittää kivasti sen "pelastusrenkaan"
).
Leveä vyö kuroo sitä telttamaisuutta vähän muodokkaammaksi ja korostaa povea silti jättäen liikkumavaraa siihen lantiolle. Toimii hyvin pelkkien legginssienkin kanssa jos se tunika on tarpeeksi pitkä helmastaan.
Mulla yksi tällainen tunika jota en sitten kehdannutkaan pitää kun näytin ihan odottavalta mammalta
. Nyt kun löysin siihen sen makkaran piilottavan leveän vyön, se näyttää ihmeen hyvältä päällä.
Nautinnollista iltaa teille lauantaille.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 14:55 muokkaaja: possusta perhoseksi »
Noopu
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 16:49
Minnis74 ja Possu
Kiitos vastauksista
Mä oon käyny teatterissa viimeks kai ala-asteella jossain koululaisnäytöksessä
Ongelma on lähinnä siinä, et ainoista sopivista farkuista on nappi rikki. Sitte ois 10 tavoitefarkut joista ei mee nappi kii
Viimiset 7kk kun on ollu vaan kotona jossain collareissa niin tuntuu eittei enää muuta löydä päälle
Mulla oliskin yks sellanen levee vyö! Pitää testata oisko se nyt hyvä. On se kyllä menny päälle ennenkin, mutta kun siinä on sellanen solki joka poksahtaa aina auki kun on liian tiukalla *naur*
yalanda
minkä suuhun laittaa sen edestään löytää
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 18:53
Voi toi vuonna 85 on siiis sikahyvä!!
Pidä ny hauskaa!!!!
"emme lopeta liikkumista kun ikäännymme vaan ikäännymme kun lopetamme liikkumisen"
minnis74
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 19:00
Voi että, ihanaa kuulla että muillakin vyöt hajoilee ja napit poksahtelee irti ja auki...
Tunikasta tuli mieleeni yks oma tunikamallinen paita, ja yks asiakas, joka sano, että "sää oot vähän kasvanu" ja nyökytteli kovasti mun vatsaa kohden..
Sanoin vaan, etten oo raskaana... Sen jälkeen en sitä paitaa oo käyttänyt ihmisten ilmoilla!! Ja kyllähän mä siinä näytänkin raskaana olevalta, mutta just sellaset paidat on ihania päällä kun ei kiristä ja purista mistään!!
Mutta hei, kohta ei meilläkään enää napit lentele pitkin lattioita, vaan vyöhön saadaan tehdä lisää reikiä, että pysyy housut ylhäällä, eiks niin??
Sivu:
<
1
2
3
4
...
92
93
94
95
96