Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tammikuu 2012 aloittajat: BMI yli 36
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tammikuu 2012 aloittajat: BMI yli 36
Sivu:
<
1
2
3
4
...
42
43
44
45
46
47
48
...
92
93
94
95
>
VeelaK
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 14:23
^ Kappas, niin näyttäisi olevan!
Googlettelin hiukan ja löytyi joku uutisoitu tutkimuskin vihreän teen hyödyistä, jossa todettiin, ettei sillä ole niin merkittävää nestettä poistavaa vaikutusta.
"In terms of fluid intake, we recommend 1.5-2 litres per day and that can include tea. Tea is not dehydrating. It is a healthy drink."
http://www.amazing-green-tea.com/green-tea-and-dehydration.html
possusta perhoseksi
Tämä hetki nyt ja tässä, on tärkeintä elämässä. :)
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 15:03
okei...palaan siis sittekin vihreän teen lipittäjäksi kun se kerran maistuu
Hyvä niin, kohta olenkin sitten kuolematon kun sanoo kuitenkin olevan antioksidanttinen (vapaat happiradikaalit ei pääse bilettämään
)
Nestettä siis....jatkan itseni tsemppaamista
wanna bee
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 18:22
Päivän vesiannos nautittu, pari litraa sisäisesti ja muutama tuhat litraa ulkoisesti. Olipahan ihana lillua ja uiskennella uima-altaalla ja porealtaissa, kun lapseni hyppeli ja laski liukumäkiä
Suosittelen !
22.2:458 päivää tavoitteeseen =)
minnis74
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 18:44
Lauantaita!
Minä olin todella onneton juomaan vettä ennen tätä kiloklubeilua, päivän aikana join valehtelematta vain puoli lasillista vettä aamulla lääkkeiden kanssa. Sitten aamukahvin ja töissä kahvin, kotiin tullessa kahvin. Töissäkään en ruuan kanssa juonut yhtään mitään! Mutta illalla kotona lipitin tottumuksesta Cola Lightia, puolesta litrasta litraan. Sekään ei kai ole pidemmän päälle hyvä asia, nuo kevytlimpparit?
Nyt päätin, että Light-juomat saa jäädä, juon vain vettä ja vihreää teetä! Mä laitan aina jo illalla kannuun 1 litran vettä, jonka melkein sit juon kokonaan jo aamupäivän aikana. Huoneenlämpöinen uppoaa muhun paljon paremmin kuin kylmä. Sitten keittelen vihreää teetä n. 6 dl, jonka juon kanssa haaleana tai huoneenlämpöisenä pitkin päivää. Joskus otan sitä ja hieman hunajaa sekoitettuna uimahallille, tuntuu, että niin saa uinnin jälkeen pikkuisen energiaa, kun aina on niin kova nälkä eikä heti ruoka valmista.
Kun tuo vesi + vihreä tee -määrä on juotu, saan ottaa janooni vichyä, naturellia tai maustettua. On niin ihmeellistä, kun nykyään on janon tunne! Sitä ei ollut mulla lainkaan enne, varmaan koko elimistö ihan sekaisin. Light Colaa en ole tammikuun alun jälkeen juonut lainkaan.
hippistuu
Elämä on yllätyksiä täynnä!
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 18:50
Kyllä vihreätee on terveysvaikutteiltaan ihan hyvä ja myös ainakin minulla poistaa myös nesteitä,ei niinkään kahvi,mutta juon kyllä lasin vettä kun juon kupin tai mukin kahvia, se vaan on jäänyt joskus tavaksi,eli se neste minkä olen juonut vie kohti vessaa!
Mutta mulle on suositeltu teetabletteja turvotukseen!
Ja kyllä ne auttoivatkin, ainakin turvotus lähti!
Juon illalla mukin teetä ja iltapalan ja ne iltalääkkeet,tulee pikkusen liikaa nestettä illalle,juoksen puolenyön jälkeen pariinotteeseen vessassa!
Mutta sit kun en juo teetä vaan lasin vettä ja iltapalani,ei tarvi käydä kun kerran aamuyöstä!
Kaiken takana on ruokavalio!
smirge-
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 20:38
Iltaa!
Mä tossa aikaisemmin päivällä kirjoitin piiiiitkän viestin viikon fiiliksistä mutta sit poikkas netti ja koko viesti hävis
Mutta... hyvä idea toi "vesikampanja"! Mä juon päivittäin paljon vihreää/valkoista/yrttiteetä ja lisäksi vähintään 1,5litraa pelkkää vettä. Välillä tuntuu että vaikka juon kuinka niin vessaan ei tarvitse mennä kuin pari kertaa päivässä
Tää viikko on tuntunut aika helpolta syömisien ja siihen liittyvien tunteidenkin kanssa. Mieli oli hieman maassa kun maanantaina puntari näytti "vain" 100g miinusta mutta nostin itseni suosta ja sain tsempattua itseeni uutta puhtia.
Normaalipainon ylärajalle on matkaa n. 42kg joten sinnikkyyttä ja kärsivällisyyttä tarvitaan.
Kunhan torstaina ottamani kaksi tatuointia paranee otan uimisen uudestaan kuvioihin... nyt olen vaan keskittynyt syömisen opetteluun kaikin voimin.
possusta perhoseksi
Tämä hetki nyt ja tässä, on tärkeintä elämässä. :)
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 20:57
Tsemppiä
smirge-
!
Täällä on muitakin pitkän tien kulkijoita joten ei hätää, vieressäkulkijoita riittää kyllä.
Mullakin takana jumiviikko ja nyt jännään ens ma punnituspäivää kun lisäsin nyt vedenjuontia ja yhden tai kaksi liikuntalepopäivää viikkoon.
Toiveissa ollaan
Lepakk1
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 23:48
Moikka!
Täällä ilmoittautuu uusi teen lipittäjä tähän ketjuun. Kun aloitin laihduttamisen tämän vuoden alusta lösin "laihduttajan paraskaveri" teetä ja sitä kului litra tolkulla. Nyt on vähän jäänyt, mutta olen taas koettanut tsempata teen juonnissa. Kun juo lämpimänä teen niin mahalla on täysi olo pitkään eikä tule syötyä turhaan.
Sprite zeroa tulee juotua jonkun verran, mutta annan sen itselleni anteeksi, kun auttaa röyhtäilemään ruuan jälkeen jos meinaa tulla pallomahaolo ja menee kivasti makeana jälkkärinä. Kun joskus mulla oli pakkomielle saada ruuan jälkeen jotain makeaa suuhun
Siksi tämä pallomahaolo kun me on otettu turhat hiilarit pois, syödään lihaa, kasviksia, salaattia, hedelmiä, marjoja ja todella kuitupitoista näkkäriä. Ei leipää, makaroonia, riisiä ja perunaa.... (me ei karpata, vaan jätettiin turhat hiilarit pois) Ja on ollut todella hyvä ja ihana olo ja kilojakin on vuodenvaiteen jälkeen lähtenyt 3. Niin tuntui aluksi todella ähkylle syödä niin paljon lihaa (100-200g) ruualla, et oli pakko eroon päästä pallomahaolosta
Mut en kyl ikinä enää vaihda ruokavaliota! Tykkään lihasta, laihdun, on terveellinen ja hyvä olo. Kunhan vain rahat riittää
Anoppilassakin kun tuli syötyä epäterveellisesti ja liikahiilari ruokaa, niin meni maha kipeäksi, päähän koski ja oli huono olo.
Tää on kyllä ehdottomasti miun juttu ja suosittelen suuresti kaikille
Kilo klubikin tykkää
Noopu
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 23:49
Hyvää yötä
Mun tää päivä on menny kirjaimellisesti ihan pipariks
Mutta yks herkuttelupäivä saakin olla viikosa? Eiks niin?
Tässä varoittava esimerkki mun päivän ruuista, en edes viitsi syöttää tuohon laskurin..
Aamupala n. klo 10.00
Ruisleipää + 17% juusto ja ohuen ohut kalkkunaleikkele
2dl tuoremehua
Kyläreissu n. klo 14.00
Kahvia + maito
Lihapasteija + tomaattia ja kurkkua
Ohut kääretortun pala
2 joulupiparia
Iltapala n. klo 21.30
4 viipaletta ruisleipää +17% juusto ja ohuen ohut kalkkunaleikkele
Kurkkua
Pulla
Lisäksi 3 isoa lasia FunLight mehua ja pari lasia vettä
Tosin
liikuntaa
on ollut tunnin lenkki koiran kanssa, koko talon imurointi ja äsken vielä n. 1,5km lumisella pellolla kävelyä koiran kanssa.
Elikkä tässä päivässä on menny pieleen ihan kaikki mikä vaan voi mennä
Huomenna taas ruotuun!
minnis74
sunnuntaina, 29. tammikuuta 2012 klo 00:13
Noopu, mä en usko, että sulla päivän kalorit paukkuu yli, herkkupallo varmasti välkkyy punasena, kasvikset puuttuu ym. mutta ei toi mun mielestä oo edes mikään katastrofi... Vai mitä muut on mieltä?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
42
43
44
45
46