Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tammikuu 2012 aloittajat: BMI 34-36
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tammikuu 2012 aloittajat: BMI 34-36
Sivu:
<
1
2
3
4
...
18
19
20
21
22
23
24
>
sillukka
sunnuntaina, 5. helmikuuta 2012 klo 09:25
Hei.
Vähemmän tullut kirjoteltua tänne kuin lueskeltua. Viikkopunnitukset lähinnä ilmoittanut. Ja sitäpä tulin nytkin tekemään.
Tää toimii sparrauksena kun yrittää päästä ilmoittamaan aina pienempiä lukemia. Tulos oli siis -500g. Hiljalleen putoaa vaikka pudotettavaa on paljon. Olen kyllä silti tyytyväinen tuloksiin, vatsa on selvästi pienempi kuin aiemmin. Mittanauhaa en ole käyttänyt, kun en tiedä osaanko sit mittailla just samasta kohtaa.
Salainen eka tavoitteeni oli alittaa 95kg, koska en muista edes milloin olisin sen alle painanut. Virallinen eka tavoite on tickerin mukainen, mut lopullinen jossain aika kaukana vielä..
Mammeli x3
sunnuntaina, 5. helmikuuta 2012 klo 19:55
ensimmäisen viikon jälkeen mun tammikuu oli plussajohteinen ja lopputulos tammikuulle oli -600g lähtöpainosta.
nyt tällä viikolla on paino onneksi hivuttautunut taas alaspäin ja kovasti toivon että helmikuun saldo on hieman isompi
Kymiläinen
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 09:16
Moi
Nyt pitäs sit siirtyä.. muttei kyllä huvita. Kerkeäisin olla seuraavassa ryhmässä ehkä pari viikkoa ja sit pitäs taas siirtyä
Ihmettilinkii, miksei täällä ole iloisia onnistumisia bmi,n puotuksista alle 34.
Jätän teidät haikein mielin ja kiitokset tsemppauksista ja kaikille hyvää jatkoa ja iloisia onnistumisia
Toivottavasti jaksan ilman "oman" ryhmän tukea
Sti-na
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 10:10
Hyvää alkavaa viikkoa!
Satutin selkäni hirsitöissä männä viikolla ja kärsin kivuista edelleen. Voiko tulehdus kerryttää nestettä, tai kenties tulehduskipulääkkeet?
Olo on turvonnut ja no, sairas, syystäkin. Kaksi päivää olen malttanut ottaa iisimmin, mutta sekin alkaa jo tuntumaan kun vipinää olisi kroppa vailla (:
Olen kuin koiramme, joka on kaksi viikkoa joutunut olemaan hyvin vähällä liikunnalla kasvainleikkausen jälkeen, intoa olisi mutta kun ei saisi vielä juosta..
Kävin jo viime viikolla ihanassa lukemassa 100kg! ...mutta karvas tappio kun aamulla vaaka näytti taas 101 :/
Se mikä on itsestäänselvää sinulle, on itsestäänselvää VAIN sinulle.
Minna-75
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 12:27
..ja taasen on maanantai...
eli tilannekatsauksen aika
Vaaka näytti 92,6 kg eli -400 g lähtenyt sitten viime maanantain.
hitaasti, hitaasti kilot karisee. Tavoitteena on olla alle 90 kg maaliskuun alussa
Palataan taas ensi maanantaina punnituksen merkeissä asiaan!
Tsemppiä kaikille ryhmäläisille
Mireia
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 09:06
Minä onnistuin maanantaina _unohtamaan_, että oli mittauspäivä. Suoritin sitten punnituksen ja mittauksen tänään. Paino oli taas noussut 400g. Odotan jännityksellä lähteekö paino noudattamaan tällaista alaspäin viettävää sahalaitakuviota... Vyötäröstäkin oli tällä kertaa lähtenyt vain 0,5cm, mikä nyt mittaustarkkuudellani ei tarkoita oikein mitään. Mutta, oli kyllä tiedossa että viime viikko ja varsinkaan viikonloppu ei ollut ihan ihanteellinen laihtumisen kannalta. Sinänsä hyvä vaan että takapakkia ei ole enempää tullut. Välillä tuntuu että olen ihan yltiöpositiivinen kun en kerta kaikkiaan suostu ahdistumaan tällasista pienistä nousuista.
Tsemppiä kaikille tähän viikkoon ja hienoa, että monilla oli paino pudonnut.
Sti-na
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 09:45
Täällä ketjussa on ollut hiljaista..
Täällä minullakin on ollut hiljaista. Koko kulunut viikko on mennyt kotosalla issias-vaivan takia
Liikkumaan ei ole päässyt ja tekemättömyys on aiheuttanut taantumaa myös painon suhteen. Kilo on tullut lisää viikossa, lukemana nyt siis 101kg. Onko muilla issias vihoituellut? Tämä on minulla ensimmäinen kerta.
Jahka kivut hälvenevät niin täältä tullaan lenkkipolut ja kuntojumat! Eilen kävin painia katsomassa ja kun näke ne hyvin muotoutuneet sopivan lihaksikkaat kehot siellä.. ai että haluan sellaisen
Motivaatio taas nousussa, toivottavasti teilläkin!
Se mikä on itsestäänselvää sinulle, on itsestäänselvää VAIN sinulle.
Mireia
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 12:26
Onpas tosiaan hiljasta. Missä on kaikki viikonloppupunnitsijat? Mulla nyt vähän junnaa, paino oli laskenut 100g ja vyötärö pienennyt taas vaan 0,5cm. Lähinnä varmaan ihan oma syy, pari edellistä viikkoa on viikonloput menneet vähän liiaksi herkuttelun puolelle. Tänä viikonloppuna meni vaihteeksi suklaata vähän enemmän kerralla, yhteensä konvehtirasiallinen. Aikamoista taistelua yrittää olla syyllistymättä siitä mutta yritänpä nyt kuitenkin, jos sitä vaikka joskus oppisi. Liikuntaakin piti vähän karsia kun tuli pientä ylirasitusta ja flunssankin jo epäilin olevan tulossa (mutta eipä vielä tullut). Toivottavasti ens maanantaina olis enemmän tuloksia.
Minna-75
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 13:48
Hyvää Maanantaita kaikille
Tosin tänään ei ollut "hyvä maanantai" minulle
vaaka näytti +400g
Herkkuja en ole syönyt, liikuntaa harrastanut säännöllisesti ja siltikin paino noussut
eli nyt ollaan takaisin 93 kg ...voihan bläääääääh...
Palataan astialle ensiviikon maanantaina, pakkohan sen vaa'an lukeman on jossain vaiheessa näyttää pienempiä lukuja
vai kuinka...
p.s. en saanut päivitettyä todellista painoa tähän Lily Slim -tickeriin..
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Tuittunen
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 13:52
Minullakin paino junnaa eli oli grammalleen sama kuin viime viikolla
Ihan kuitenkin olen kiltisti syönyt ja kuntoillut. Nyt on kyllä kuukautiset just alkaneet, joten ehkä jumitus johtuu vaan siitä.
Ensi viikolla pudotuksia mulle, kiitos!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
18
19
20
21