Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tammikuu 2012 aloittajat: BMI 28-30
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tammikuu 2012 aloittajat: BMI 28-30
Sivu:
<
1
2
3
4
...
60
61
62
63
OonaOmenainen
maanantaina, 28. toukokuuta 2012 klo 15:37
Kiitos marycat! Hitaasti, mutta varmasti tämä etenee
.
Minne kaikki ovat täältä kaikonneet? Ovatko ihmiset päässeet tavoitteeseensa vai missä olette
Tsemppiä kaikille tähän Kevätjuhlien viikkoon!
-Oona
"Vannon aina, että se on viimeinen kerta, mutta sitten haistan kuuman kaakaon."
Jessie83
keskiviikkona, 30. toukokuuta 2012 klo 09:47
Pyh, tavoite on tässä kevään aikana vaan "kasvanut", siis tällä hetkellä tavoitepaino on yli 5 kg ylempänä kuin esim. vuosi sitten...
Nette
torstaina, 31. toukokuuta 2012 klo 14:19
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa. Töissä ollut niin kovat hulabaloot ettei ole yhtään ehtinyt ruokia merkkailemaan saati sitten tänne kirjoittelemaan. Joten tuosta varmaan jo tiedättekin, että painonpudotus on jäänyt ihan toissijaiseksi asiaksi. Mutta ei ole kuitenkaan nousemaan päässyt. Fillari on kovassa käytössä. Ja nyt kun olen parina päivänä merkinnyt syömiset ylös, niin ihan oikein olen syönyt, eli ilmeisesti olen jotain täällä oppinut. En ole hirveästi lipsunut, paitsi joskus viikonloppuisin jalka on lipsahtanut terassin puolelle. Mutta hauskaahan elämässä täytyy välillä olla.
Oleln lähinnnä sitä mieltä, että olen taas kerran alkanut syömään ihan liian vähän, koska voimat ei oikein tahdo riittää. Eilenkin tulin kotiin töistä ja piti alkaa siivoamaan ja tekemään ruokaa. Mutta oli niiiiiiiin hirveä nälkä, että piti ensin tehdä itselleen pikkuvälipala ja sen jälkeen vasta saattoi tehdä mitään. Jalat vaan meinasi mennä alta. Mulle käy usein niin jos en merkkaile syömisiäni ylös. Täytyy vaan ottaa itseäni niskasta kiinni taas. Jotenkin vaan ei nyt jostain syystä huvita syödä. Äidin sairaus varmasti jotenkin vaikuttaa, ei hirveästi jaksa kiinnostua mistään. Ei edes syömisestä ja se on outoa se, siis minulle. Jotkut ihmiset menettävät ruokahalunsa kun heillä on vaikeuksia, minä yleensä syön suruun ja iloon ja kaikkeen.
Yrittäkäähän hyvät ihmiset kirjoitella kuulumisia, olisi niin kiva saada vähän kannustusta muilta. Ei mene hyvin minullakaan tämä homma tällä hetkellä, mutta ehkä tämä iloksi vielä muuttuu.
Rakuuna84
perjantaina, 1. kesäkuuta 2012 klo 07:41
Täällä on keskustelu tosiaan kovian hiljaista. En tosin minäkään ole tänne mitään juurikaan kirjoitellut. On ollut parisen viikkoa painokin täysin jymähtäneenä paikoilleen, tämän viikon aikana onneksi pudotusta edes - 500g. Kokonaisuudessaan on ollut muutama viikko niin kiireistä aikaa sekä töissä, että vapaa-ajalla, niin on liikuntakin jäänyt vähemmälle. Ja siitä varmasti tuo painon junnaaminen osaksi johtuikin...
Enää kuukausi kesälomaan, jes
Jos ei mitään yritä, ei mitään saakkaan
OonaOmenainen
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 09:03
Täällä taas...
Kesäloma on ohi ja taas on aika palata ruotuun! En varmasti anna periksi. Nyt nämä kilot saa lähteä lopullisesti. Melkein 10kg:a lähti kevään aikana. Osa on kesälomalla tullut takaisin, mutta nyt on into taas laihduttaa (toivottavasti pysyy).
Toivottavasti tämä ketju ei ihan kokonaan hiljene...
Oona
Jessie83
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 09:18
Täällä myös JÄLLEEN KERRAN noustaan pettymyksen suosta ja lähdetään tarpomaan kohti hoikempaa loppuelämää. Josko ens kesänä ois rantakunto jo kohdillaan??
Nette
perjantaina, 10. elokuuta 2012 klo 19:54
Hei vaan kaikille pitkästä pitkästä aikaan.
Kaikenlaista on tässä tapahtunut. Isoimpana tietysti se että äiti kuoli kesäkuun puolessa välissä pitkän sairauden uuvuttamana. Ei ole hirveästi ollut tässä viitseliäisyyttä syömistä ajatella, mutta ihmeekseni huomasin kun kävin tässä yhtenä aamuna vaa'alla, paino ei ollutkaan noussut oikeastaan ollenkaan. Vähän epämääräisesti sanottu, mutta kun se muutenkin heittelee vähän miten sattuu, riippuen päivästä tai viikosta.
Nyt olen sitten päättänyt ottaa itseäni taas niskasta vahvalla niskalenkillä kiinni ja saada tämä homma taas alkuun. Pyöräily jälleen melkein 20 kilsaa päivässä ja sen lisäksi kauppareissut ja tällä hetkellä myös harva se ilta ajelen mustikkaan muutaman kilsan päähän.
Nyt kun vielä saisi taas tämän ilta napostelun loppumaan. Siis leivän puputuksen.
Ruotuun vaan kaikki kesän jälkeen ja mukava olisi kuulla teidän kuulumisia. Varmaan itsekukin saisi siitä jaksamista.
OonaOmenainen
keskiviikkona, 22. elokuuta 2012 klo 10:10
Voimia Nette <3 Minun äitini kuoli äkillisesti tammikuun lopussa. Tiedän kokemuksesta, että surun keskellä ei paljon tule mietittyä mitä suuhunsa laittaa (pääasia on, että muistaa laittaa). Uuteen nousuun...Ei se haittaa, jos välillä jojoilee. Tärkeintä on, että ei luovuta.
Onnistumisten viikkoa!
-Oona
Poquito
perjantaina, 7. syyskuuta 2012 klo 21:20
Osanotot äitinsä menettäneille.
Täällä on huomattu että köyhyys ja kiire on parasta lääkettä kiloille. Poistuu
Ihan huomaamatta pudonnut taas muutama ja enää 3 kg tavoitteeseen. 14 kg pudonnut tänä vuonna
Ei ole ehtinyt eväitä kirjata eikä täällä käydä mutta ajatus on ollut takaraivossa, vaikka on tullut kyllä ahmittuakin.
Iloista syksyä kaikille!
OonaOmenainen
maanantaina, 25. maaliskuuta 2013 klo 08:50
Heipparallaa piiiiiitkästä aikaa!
Onko täällä enää ketään tammikuussa 2012 projektin aloittaneita? Minulla on jatkunut, mutta nyt olen ollut laihduttamisesta "lomalla" muutaman kuukauden. Pääsin lähes tavoitteeseeni (2 kg:a jäin tavoitteesta). Omaa laiskuuttaani ja typeryyttäni lopetin syömisen seuraamisen. Myös liikkuminen jäi vähemmälle. Onneksi kiloja ei ole tullut takaisinkaan kuin kaksi eli nyt olisi 4 kg:a tavoitteeseen.
Lasken itseni silti edelleen tammikuussa 2012 aloittaneisiin. Viime vuonna painoa putosi 12kg:a. Nyt lupaan itselleni, että ennen kesälomaa lähtee viimeiset 4kg:a.
Onko täällä ketään enää tammikuussa 2012 aloittaneista, joka lähtisi kanssani kulkemaan tuota matkaa kohti kevyempää elämää?
Onnistumisten viikkoa!
-Oona
Sivu:
<
1
2
3
4
...
60
61