Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tammikuu 2012 aloittajat: BMI 28-30
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tammikuu 2012 aloittajat: BMI 28-30
Sivu:
<
1
2
3
4
...
59
60
61
62
63
>
*Sienna*
keskiviikkona, 2. toukokuuta 2012 klo 18:15
Voihan vappu.. Alkoholia taas kului parina iltana, ihan niitä turhia kaloreita.. Vappupäivän piknik ei myöskään ollut terveellisimmästä päästä, ja sitten piti vielä sipsiäkin ostaa.. No, paluu ruotuun taas, osa elämäähän nämä tälläiset juhlat turhuuksineen ovat, eikä niistä täysin saakaan luopua..mutta jos vähän aikaa pitäisi sitä korkkia taas kiinni ja katsoisi huomattavasti tiukemmin mitä sitä suuhunsa laittaa..
vadelmavene
torstaina, 3. toukokuuta 2012 klo 10:44
IIK!
Paino nousi vapun aikana 1,5kg. No huh..
Tulipa nyt sitten osallistuttua kilometrikisaan, joten jospa niitä kiloja tippuis sitten pyöräillessä
Jessie83
torstaina, 3. toukokuuta 2012 klo 10:52
Argh, nyt alkais olla se viimenen hetki saada itsensä edes vähän timmimpään kesäkuntoon! Nyt tarttis kunnon motivaatiolatauksen jostain. Mutta jos jotain positiivista pitää sanoa, niin ainaki oon ottanut taas ton liikunnan osaksi viikkorytmiä.
Thunder thighs
tiistaina, 8. toukokuuta 2012 klo 21:31
Täytyy pitkästä aikaa päivittää tilannetta tännekin ketjuun:
Neljässä kuukaudessa:
paino - 7 kg (nyt paino 73 kg)
vyötärö - 6 cm (nyt ympärysmitta 81 cm)
Jos en olisi mässännyt pääsiäisenä, niin olisin varmaan pidemmälläkin, mutta ihan tyytyväinen näinkin. Muistan kun silloin tammikuussa aloittaessa kuukauteen ei tapahtunut painolle mitään, mutta sitten onneksi alkoi suunta alaspäin
Tsemppiä kaikille!
Jessie83
keskiviikkona, 9. toukokuuta 2012 klo 08:26
Mahtavaa, Thunder thighs!
Nette
keskiviikkona, 9. toukokuuta 2012 klo 14:49
Thunder thighs, suurinpiirtein samanlainen tulos kun mulla. Aivan mielentöntä. Minä ainakin olen tosi tyytyväinen. Lisäää tietysti tekee mieli pudottaa. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.
Sen olen tässä huomannut, että paras keino laihtua on köyhyys, On mennyt tässä pari kuukautta niin, ettei yksinkertaisesti ole ollut varaa ostaa mitään ihmeellistä kaappiin. Ainoastaan juureksia ja jotain jauhelihaa. Siitä sitten kun vääntää erilaisia juttuja, joskus ei ole edes tuota jauhelihaa ollut, hyvää, terveellistä ja halpaa. Mausteita vaan sekaan ja sitten tietysti ruisleipää. Ja juustosta en tingi. Enkä aamukananmunista. Pallukat vihreällä ja kilot on taas alkaneet karista. Nyt vaan on tämä hempskutin flunssa iskenyt viime viikonloppuna päälle, piti sitten palelluttaa itsensä, kun luuli, että on jo kevät. Ei pääse liikkumaan muuta kun ihan pakolliset työmatkat.
Yritystä hirveästi kaikille, kesä tulee ja kilot lähtee.
Jessie83
torstaina, 10. toukokuuta 2012 klo 06:03
Tällä viikolla lähti 600g, eli niitä samoja satoja grammoja taas pudottelen...
Rakuuna84
perjantaina, 11. toukokuuta 2012 klo 07:15
Minulla näyttää putoavan paino tällä hetkellä noin - 500g viikossa.
Jos ei mitään yritä, ei mitään saakkaan
OonaOmenainen
tiistaina, 15. toukokuuta 2012 klo 10:13
Heippa kaikille. En ole täällä vieraillut, kun ei ole oikein motivaatio ollut kohdallaan...Vaikka juur silloinhan täällä pitäisi vierailla...
Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja saada loppurutistuksen enne kesälomaa (7 viikkoa aikaa).
Onnea kaikille onnistujille!!
-Oona
"Vannon aina, että se on viimeinen kerta, mutta sitten haistan kuuman kaakaon."
marycat
perjantaina, 18. toukokuuta 2012 klo 12:33
Tsemppiä Oona ja kaikki muutkin!! Koita kerätä täältä sitä motivaatiota ja vaikka jostain kuvista. Voithan nollailla pari viikkoa ja jatkaa sitten, mutta koita olla plussailematta kamalasti, sit harmittaa. Mutta toisaalta, jos nyt välillä kaatuukin niin kyllä sitä aina ylös pääsee takaisin
Mulla on jonkinlainen etappiseuranta myös näissä BMI-luvuissa meneillään, ja ilokseni huomaan että kohta ollaan jo alle BMI 28. Matka tuonne normaalipainon ihmeelliseen maailmaan lyhenee vähitellen (vaikkei kyllä mitenkään hurjaa vauhtia, mutta silti!)
Sivu:
<
1
2
3
4
...
59
60
61
62
63
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Omalla vastuulla
»
Superdieetti/ GFG
tänään
kello 23:24
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
tänään
kello 23:21
Vertaisryhmät
»
TAVOITEPAINO 70 KILOA JA RISAT ENSI KESÄÄN MENNESSÄ (2013)
tänään
kello 23:19
Ulkonäkö
»
Partypeople
tänään
kello 23:16
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä 2013
tänään
kello 23:16