Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Sinkut laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Sinkut laihduttajat
Sivu:
1
2
3
4
...
77
78
79
80
>
Morbida
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 22:31
Kun täällä on kaikenlaisia erilaisia vertaistukiryhmiä niin tehdäänpä sinkuillekin oma ketju
Itse olen 30-vuotias neiti-ihminen pääkaupunkiseudulta, pituutta on 175cm ja painoa olisi tarkoitus pudottaa hissuksiin n. 20kg. Suurin osa kavereista on jo perheellistyneitä tai muuttaneet ulkomaille, joten olisi kiva saada tsemppikavereita - joko virtuaalisia tai vaikka ihan IRL - samassa elämäntilanteessa olevilta. Toki, jos joku tahtoo tästä ketjusta "metsästää" itselleen elämänkumppania, niin mikäs siinä
Olen laihduttanut aikoinaan painonvartioissa, olen paastonnut (tosin en laihtumisen takia vaan ihan mielenkiinnosta), olen pystynyt olemaan yli vuodenkin karkkilakossa: tahdonvoimaa siis on, mutta varsinkin nykyisin kolmenkympin kriisiä surkutellessa (Mikä minusta tulee isona? Pitääkö olla jo ihan aina aikuinen? Miksi muut onnistuvat parisuhteissaan ja itse ei?) hyvin helposti turvautuu lohturuokaan. Ja se liikunta: miten voi ollakin että nykyään on muka aina niiiiiin kovin kiire, että ei vaan ole aikaa liikkua? Pah. Tekosyitä. Totuus on se että kilot ovat pikkuhiljaa hiipineet ja nyt kun korkea kolesteroli alkoi jo ilmoittelemaan itsestään on korkea aika pistää lihomiselle stoppi.
Toivottavasti löytyy paljon kohtalotovereita
Hippomus Maximus
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 00:54
Ilmottaudun mukaan!
Olen 27 vuotias "tyttö" ja tarkoituksena on pudottaa painoa 10 kiloa. Kaveripiirissäni olen ainoa joka kampaailee painon kanssa. Kiloni kertyivät ollessani vaihdossa ja sen jälkeen kun palasin Suomeen niin tuli vielä muutama kilo lisää.
Laihdutus yrityksiä on ollut aikaisemmin, mutta ne ovat olleet kestoltaan suunnilleen muutaman viikon. Tällä kertaa yritän tosissaan ja kunnollista elämäntapa remonttia.
Ja ymmärrän myös tämän kiireen. On mukamas koko ajan kiire. Nyt vaan raivaan töiden, koulun ja sosiaalisen elämän ohelle liikunnan.
Olen eronnut pitkästä parisuhteesta yli puoli vuotta sitten. Ja nyt huomannut miten exäni sai itsetuntoani tallottua alas ja jokaisen laihdutus yrityksen hän sai lytättyä jo ennen kuin pääsin kunnolla vauhtiin. En ymmärrä miten annoinkin tämän tapahtua! Kun tapasimme olin 13 kiloa kevyempi. Ja sain kuulla painon noususta ja muutenkin ulkonäöstäni kommentteja vähän väliä. Onneksi alan olemaan taas enemmän oma itseni ja saanut uskon itseeni takaisin!
Suurin haasteeni on varmasti liikunnan aloittaminen. Toivon todella, että alan pian todella nauttimaan lenkille lähdöstä eikä se tuntuisi vastenmieliseltä. Myös juhliminen saa jäädä vähemmälle ja ulkona syöminen saa vähentyä erittäin reilusti! En kuitenkaan halua nipistää tätä muutosta sosiaalisesta elämästäni. Pitää vaan sovittaa kaikki yhteen.
Ja kyllä välillä tämä "sinkkuviidakossa metsästäminenkin" käy hermoille. Tekee varmasti hyvää välillä jakaa kokemuksia myös sen suhteen
Morbida
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 00:10
Minulla kanssa ihan sama, että kaikki parhaimmat kaverit ovat normaalipainoisia. Ei asia kyllä ole koskaan minua tai heitä haitannut, ei vaan ole voinut pahemmin vaatteita lainailla
Missä päin olit vaihdossa Jondemus? Itsekin on tullut maailmaa (tai noh, Eurooppaa) kierrettyä mm. Belgiassa ja Italiassa.
*Ksaana*
Päivä kerrallaan hyvää tulee
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 01:46
Hei
Jee sinkkutyttöjen kerho täällä
Hippomus Maximus
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 08:35
Huomenta!
Juu en usko, että minun ystäviäni paino on koskaan ollut ongelma. Eniten se alkaa olla itselle ongelma, kun ennen tosiaan pystyi lainaamaan muiden vaatteita, muttei enää!
Olin vaihdossa Jenkeissä. Tämä ei ollut hyvä vaihtoehto tuon ruuan suhteen, mutta muuten kyllä
Tietysti opin sieltä roskasttuan syömisen lisäksi limsojen huomisen. Ja energia juomiin olen ollut koukussa. Sen olen saanut onneksi karsittua. En juo kahvia tai teetä, niin ostin usein energiajuomia.
Tänään on perjantai ja minun ensimmäinen viikonloppu "kiloklubilaisena". Pitää katsoa minkä värisiä palleroita sitä nyt tulee
Olen luvannut lähteä tänään frendien kanssa "maaseutumatkailemaan" Vantaan Onnelaan
Olen käynyt silloin kerran siellä kun oli Flamingon avajaiset... Ehkä tästä tulee ihan hauskaa. Meinaan juoda vain muutaman juoman ja that's it!
Ja ihan hyvä, että huomenna on tapaaminen lähikuntosalilla niin en todellakaan voi juoda. Pitää miettiä jos liittyisin jäseneksi. Eniten minua kuitenkin ahdistaa se pitkäaikainen sopimus. Kuukausi kerrallaan olisi huomattavasti miellyttävämpi ratkaisu.
Katsoitteko muuten eilen Suurinta Pudottajaa? Vitsi kun itselläkin olisi joku koko ajan piiskaamassa liikkumaan!
Virtahepo?
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 08:56
Minäkin ilmoittaudun sinkkuna mukaan tähän ketjuun
Turusta, ikää 40 v. ja painoa tän aamun mittauksen mukaan 116.1. joten pudotettavaa on
haasteena koen näin yksin eläjänä sen että kun teet ruokaa mussutat samaa sapuskaa monta päivää tai sitten heittlet ruokaa roskiin, kumpikaan ei kuulosta hyvältä
Kukaan ei piiskaa, ei valvo ja kaikesta voi syyttää vain ja ainoastaan itseään, kurjaa eikö totta
Kiva että Morbida keksit perustaaa tällaisen ketjun! Laitetaan kaikki hyvät vinkit kiertoon
Lumivalkoinen
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 09:04
Sinkkutyttö Pirkanmaalta ilmoittautuu! Ikää 34 vuotta, pituutta 171 cm ja painoa nyt 76 kg. Mun kiloklubeiluni täyttää vuoden ensi maanantaina, aloituspaino 11.1.2009 oli 88 kg eli jotain olen saanut aikaiseksi
Kiva että on tälläinen ketju perustettiin!
Hippomus Maximus
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 09:36
Hei mahtavaa kun tänne alkaa sinkkuja satelemaan!
Lumivalkoinen: Mantavaa lukea onnistumisista! Sinun täytyy olla todella ylpeä itsestäsi. Onnistunut vuosi kiloklubilaisena! Toivottavasti vuoden päästä voin sanoa samaa!
Itse olen äärimmäisen laiska laittamaan ruokaa itselleni. Mutta muutos tulee siihenkin kun en osta leipää. Sillähän minä olen pääsääntöisesti elänyt. Jos ei ole leipää kaapissa (näkkileipää kyllä on) niin ei auta kuin tehdä ruokaa.
Olin pikku lomalla vuoden vaihteen ja matkalla tuli syötyä epäterveellisesti ja juotua myöskin. Tämä viikko onkin sen takia sujunut hyvin kun on tehnyt mieli hedelmiä ja salaattia. Mutta ei kauaa mene kuin tiedän, että taas maistuisi pizza. Apua! Mitenköhän siitä selviän... Tästä on tulossa kyllä oikein tahtojen taistelu!
Amandan
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 09:59
Virtahevolle? vinkki. Onko sulla pakastinta?
Mäkin olen sinkku, eikä ruoanteossa ole mitään ongelmaa. Teen aina ison satsin jotain ruokaa (esim makaronilaatikkoa, lohta uunissa, risottoa jne) ja pakastan pakasterasioissa. Näin voin syödä melkein joka päivä eri ruokaa enkä kyllästy.
Ihmeen hyvin ruoat säilyvät pakastimessa. Ainoa ruoka, joka mun mielestä kärsii, on keitetty peruna. Muuta en ainakaan vielä ole löytänyt.
Dissonanssi
Long time no jazz
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 10:21
Tässä ketjussa on kyllä ideaa!
Täällä ilmoittautuu 24-vuotias kaveripiirin ainut sinkku (taidan olla myös ainut ylikiloinen)
Pituutta 163 cm ja painoa tämän aamun perusteella 99,6.
Säännöllinen syöminen tosiaan on vähän hakusessa kun ei aina huvita vaan ittelle tehä ruokaa :P Ja jos tekeekin vähän isompaa satsia niin huomaa "huomaamattaan" puputtaneensa enemmän kuin ois ollu tarpeen. Pitäis tosiaan vain opetella itsehillintää, siitähän se on kiinni
Hyvää viikonloppua sinkuille!
Dissonanssi
Sivu:
1
2
3
4
...
77
78
79
80