Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskauskiloja karistavat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskauskiloja karistavat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
39
40
41
42
43
44
>
jeliina
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 22:06
susseli
, mulle oli ainakin kahden edellisen imetyksen aikaan todella helppo laihtua ja kiinteytyä niin, että olin oikeasti lähes tyytyväinen kroppaani . Silloin söin normaalia ruokaa normaalin verran ja kohtuudella herkkuja. No, nyt tämän kolmannen imetyksen aikana on käynyt niin, että oon syöny aivan liikaa kaikkea ja varsinki herkkuja niin eipä oo niin kilot lähtenykkää, ylläriylläri. ..
viipa
lauantaina, 18. helmikuuta 2012 klo 12:29
Hiphei, mäkin tulisin mukaan ainakin hakemaan motivaatiota jos ei muuta
Eli vielä ei hoppu ole kilojen karistamisen suhteen, mutta elämöntavat on menneet ihan pieleen synnytyksen jälkeen. Meidän tyty syntyi 9.1, eli kohta kuusi viikkoa sitten. Raskauden alkaessa BMI oli n. 32 tuntumassa, painoa n 90kg. Kiloja tuli raskausaikana 13 josta laitokselle taisi jäädä kuusi kiloa. Kaikki kilot on jo tiputettu ja muutama ekstrakin.
MUTTA syötyä tulee ihan todella epäterveellisesti. Tytyllä on koliikki ja muutenkin aika haastava ja vaativa lapsi, joten tuntuu ettei voimavarat riitä mihinkään muuhun, tytyn nukkuessa päivisin itsekin nukkuu tai lepää, kun öisin koliikin takia ei saa levättyä kunnolla. Perus kotiruokaa tulee kyllä tehtyä ja syötyä, mutta kasviksien osuus on turkasen pieni. Ja herkkujen osuus on aivan järkyttävän iso per päivä.
Tällä hetkellä paino pyörii siinä 85 kg molemmin puolin. Ja nyt siis ydin olisi ensimmäisenä siinä, että pitäisi tuo syöminen saada aisoihin. Tai järkeistettyä. Puuh, tuskastuttaa jo pelkkä ajatus, kun olen ihan sokerikoukussa.
Niin, ja osittaisimetyksellä mennään.
kenraali
lauantaina, 3. maaliskuuta 2012 klo 23:44
Kehtaako tänne enää kirjoittaa, kun lapsi syntyi tammikuussa 2011?
"Raskauskiloja" on vielä suurinpiirtein 5, ja sen jälkeen sais vielä saman verran tippua...Nyt paino ollu jo kuukausia jumissa...
On kyllä vaan niin motivaatio tyssähtäny, ei oikein "ehdi" miettiä mitä syö, ja liikkuminen on jäänyt tosi vähille. Vielä 3 viikkoa ennen synnytystä uin 1 km 3 kertaa viikossa, ja olin jopa salilla. Sorruin laiskuuden huipulla jopa tilaamaan jotain laihdutuspillereitä, "laihduta ilman ruokavaliomuutosta"...No eipä tietenkään tippunut paino!
Argh! Tuntuu että tulee kiire päästä vähän timmimpään kuuntoon kesäksi, sammalla en millään saa itseäni niskasta kiinni jotta saisin asialle tehtyä jotain!
Finkinja
maanantaina, 5. maaliskuuta 2012 klo 11:12
Kenraali: jos mä kehtaan, niin miksi ei... Meidän kuopus syntyi lokakuussa 2009 *nolo* Tosin mä alan jo vähitellen luovuttaa sen suhteen, että näitä enää raskauskiloiksi voisi sanoa. Varsinkaan ku kuopuksesta tulleet on jo lähteneet ja nämä on oikeasti kakkosen jäljiltä...
kenraali
lauantaina, 10. maaliskuuta 2012 klo 22:06
Mietin kans että voiko näitä enää sanoa raskauskiloiksi... Ehkä olisi oikeat raskauskilot oikeasti hävinnyt jos olis ottanu itseään niskasta... Nää mun ylimääräiset kilot on kyllä mun kohdalla ihan itse tehdyt rakkaudella suklaata nauttien.
Mulla tulee ja menee kausia jollion oikeasti skarppaan, ja silloin voi ehkä kilon tippua. Sen jälkeen paino jumittaa, ja mielenkiinto katoaa ja rupean taas syömään mitä tahansa "ku ei sil oo kuitenkaa väliä"...
Itsekuri, mikä se on?
-iita8-
perjantaina, 16. maaliskuuta 2012 klo 07:11
Kenraali, oon ihan samassa veneessä sun kanssa!! Mun muksu on syntyny toukokuussa 2011. "Raskauskiloja" jäljellä ne ihan samat 3 kiloa, jotka oli synnäriltä kotiutuessa. Välillä on muutama kilo tullu lisää, välillä tippunu. Syön pari päivää hyvin ja sitten lässähtää into ja herkut (tai leipä tai ruoka tai mikä vaan) valtaa mielen ja mahan! Ja siis noiden muutaman raskauskilon lisäks normaalipainoon on matkaa vielä 7 muutakin kiloa. Huooooh! Imetän vielä ja varmaan sen varjolla en oo voinu laihuttaa kunnolla, mutta ei sekään anna mitään syytä mättää kaksin käsin herkkuja ym
MizzLolita
perjantaina, 16. maaliskuuta 2012 klo 19:31
2kg ois ns. raskauskiloja enää pudotettavana
Voipi olla että tän kuun loppuun mennessä ovat jo kadonneet, aamulla salille antaa kyytiä läskeille ja ip onki pyhitetty lastenhoitoon
VoitanPuhinani
maanantaina, 16. huhtikuuta 2012 klo 08:30
Hei, onko tää viestiketju vielä aktiivinen? Saisinko liittyä joukkoonne, poika on nyt 4 viikon ikäinen ja raskauskiloja tuli yli 20, joista vasta 10 on lähtenyt
Haiho
tiistaina, 17. huhtikuuta 2012 klo 12:13
Taidan liittyä joukkoon. Kaksi tenavaa oon maailmaan saanu ja nuorempi on nyt 7viikkoo. +20kg tuli raskausaikana, osittain herkuttelun takia. Nyt on enään 8kg niistä jäljel, mut tiedän et se jymähtää tähän ellen ala saamaan makeen himoo kuriin ja liiku enemmän. Esikoisesta lähti uudelleen paino laskuun ku aloin lenkkeileen. Mut nyt kun on kaks alle 2v lasta niin ei sitä ihan niin vaan pääse kävelylle.
Nyt on onnesta kaikki ristiäis herkut ja pääsiäis suklaat syöty et ainoo mikä kummittelee on avattu domino paketti. Nii ja mul on paha tapa käydä vähän väliä närppimäs jotain pientä keittiöstä. Yritän ottaa tavaks et syön ite vaan sillon ku annan esikoisellekkin ruokaa. Tulis selkeä rytmi munkin mahalle.
Sain lainaan tv-shopista ostetun jalkarääkki laitteen. Siin on DVD mukana ja ohjelma kestää 13min kerralla (muistaakseni). Sen verran rankka et en oo viel saanu ku 6min tehtyy kerral ja sillonki oli 2 päivää jalat aivan kipeet
. Tarkotus olis alkaa sillä muokkaan kroppaa muutaman kerran viikos.
Raappis
tiistaina, 17. huhtikuuta 2012 klo 12:41
Tervehdys kaikille. Minun esikoiseni on nyt 2kk.
Painoin ennen raskautta 68kg, ja raskausaikana kiloja tuli 30!!!Kyllä. Ei, en herkutellut, minulla oli pre-eklampsia ja aivan järjettömät turvotukset.Viimeisinä viikkoina paino nousi 5kg/viikko. Synnärille lähtiessä kiloja oli ripauksen yli 100.
Ja nyt painoa on 75kg. Eli 7 raskauskiloa olisi vielä saatava pois. Olen aloittanut säännölliset, päivittäiset vaunulenkit. Herkuttelu loppui toivottavasti eilen. Tosin, niin kuin Haihollakin, minullakin on kaapissa avattu Domino-paketti
Sivu:
<
1
2
3
4
...
39
40
41
42
43