Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskauskiloja karistavat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskauskiloja karistavat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
23
24
25
26
27
28
29
...
41
42
43
44
>
kaimaani
keskiviikkona, 27. lokakuuta 2010 klo 11:28
Moikka!
Täällä minä veikkailen, että nyt on alkanut painon putoaminen hidastumaan- olin pitkän viikonlopun herkkujen ääressä ja ei oikein oli päässyt takas normaali rytmiin vieläkään..
Raskauskilot jäi laitokselle (7 kg), mutta tässä olis siis tarkoitus päästä takas omiin mittoihinsa.
Pidän sormet ristissä, ettei paino ole noussut
Mitäs ruokaa on
Finkinjan
anoppi kokkaillut?
SeOnElamaa
perjantaina, 29. lokakuuta 2010 klo 15:15
Moikka kaikki
ja tsemppiä painonpudotukseen! Tervetuloa uudet ja onnea uusista ihanista vauvoista.
Minun vauvani on nyt 7kk. En ole kauheasti täällä käynyt viime aikoina, mutta ilokseni paino on pudonnut itsekseen. Nyt olen 74,8 kg. Enää vajaa viisi kiloa ensimmäiseen tavoitteeseen.
Sellaisen muutoksen olen tehnyt, että pidän perjantaisin karkkipäivän, jolloin syön ihan mielihalujeni mukaan niin paljon karkkia, kuin tahdon. Muut päivät sujuvat sitten ihan hyvin ilman herkkuja. Toimii mulla!
Mitäs muutoksia muut ovat tehneet?
kaimaani
perjantaina, 29. lokakuuta 2010 klo 16:18
Moikka!
Vielä ei mitään muutoksia, vasta vuoden vaihteessa..tuolloin vauva 3,5 kk.
Mulla tippui paino kilo/vko ekat 5 viikkkoa, mutta viime viikko tippui tasan 0 grammaa. hmph
Vähän jo aavistelin tuota tulosta, mutta tästä eteenpäin jatketaan samalla mallilla.. olishan tuo aikas hurjaa, jos tippuisi tollasta tahtia
Mama Alligator
sunnuntaina, 31. lokakuuta 2010 klo 21:12
Tänne sitten siis. Keskiviikkona syntyi poika vauva ja selkeä tavote on karistaa kilot minimiin. Tosin ennen raskautta painoa oli 107 ja nyt painoa 106,4 kg. Raskauden aikana se laski hetkeksi 105 kg:n mahataudissa, ja korkeimmillaan se oli 112kg.
Nyt siis suunta alas päin imetyksen ja kävelyn avulla ainakin aluks(vauva tuli leikkauksella) kiloja pois ja toivottavasti pian olen kevyempi kuin ainakin kymmeneen vuoteen.
Eloja
sunnuntaina, 31. lokakuuta 2010 klo 21:20
Moikka!
Tää on mulle uus paikka. Mutta painon pudotus olisi nyt poikaa.
Nuorimmainen puolivuotias ja haaveilen 15kg:n elämäntaparemontista. Viikko menty ja olo hyvä.
Finkinja
tiistaina, 2. marraskuuta 2010 klo 10:14
keskiviikkona, 27. lokakuuta 2010 klo 11:28
kaimaani kirjoitti
:
Mitäs ruokaa on
Finkinjan
anoppi kokkaillut?
Mä olin ovela: ilmoitin joka aamu, että tänään iltaruuaksi tehdään makaronilaatikkoa/kalakeittoa/kanarisottoa/jne ja varasin ainekset kaappiin. Usein vielä olivat syöneet välipalaa niin myöhään, että ruuanlaitto jäi kuitenkin mulle. Päivällä olivat sitten paistaneet lättyjä ainakin kahtena päivänä ja leiponeet sämpylöitä. Hyvin meni viikko ja paino putosi 1,5 kiloa anopista huolimatta
(Oli vähän menkkaturvotusta...)
SeOnElamaa:
Mä olen tehnyt asennemuutoksen
Ennen olin kamalan tiukka laihduttaja ja kaikki tai ei mitään -tyyppiä. (=täydellinen herkkulakko, koska en pysy kohtuudessa) Olen siis yrittänyt opetella, että voin syödä hyvällä omatunnolla pullan/palan kakkua/suklaata ja sitten lopettaa yhden jälkeen. Työn vuoksi joudun syömään ravintolassa muutaman kerran kuussa ja vapaa-aikanakin käydään ulkona syömässä 3-4 kertaa kuussa. Kun ravintolasyöminen oli harvinaisempaa, söin mitä ikinä halusin, mutta nyt valitsen aika tarkasti kevyemmästä päästä. Annoskokoja olen pienentänyt.
Pari työkaveria on huomannut painonputoamisen. Toinen on vanhempi suorapuheinen rouva ja tokasi yks aamu, että "olet hoikistunut. Olitkin vähän paksu, kun tulit töihin." Hetken aikaa olin, että
mutta päätin ottaa kohteliaisuutena
Toinen totesi ihan neutraalisti, että on näköjään pudonnut painoa. Ja isäni kanssa puhuin skypessä videopuhelun ja hänkin huomasi muutoksen
Mama Alligator
keskiviikkona, 3. marraskuuta 2010 klo 13:44
tänään aamulla vaaka näytti 102,4kg. Ihan älytöntä. Pitää tosin muistaa syödä että vaavallakin olis ruokaa. se meinaa aina unohtua kun mull etulee imetyksestä jotenkin ällö olo. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia imetyksen aikana?
kaimaani
perjantaina, 5. marraskuuta 2010 klo 10:31
Mamma Alligatorilla
on hurja tahti!
Mulla tippui ekat n. 5 vko kilo/vko, mutta nyttemmin tarvitsee lisätä liikuntaa ja pikkasen kaysella syömisiä, jos meinaa päästä kiloista...tai mikä lie jumijumi
Mutta vaikka kilot ovat samoissa nyt kohta 2 vko- senttejä lähtee, koska vaatteet istuvat ja farkut menevät kiinni
Finkinja
: Olitpa tosiaan ovela!
Paljonko olet jo tiputtanut?
Täällä mennään löysin rantein ja taidan tänään käydä ostamassa vaa'an, niin on sitten yksi ja sama laite, jolla mittaa painoaan aina aamuisin.
Hitto, kun palautuis noi vatsalihakset, että pääsis treenaa niitäkin.
Minkälaisilla vajeilla menette vaiko onko vajeita lainkaan?
Itse pyrin saamaan pallot vihreiksi ja vajeet 0-200kcal, koska imetys kaiken järjen mukaan lisää energian kulutusta
kaimaani
lauantaina, 6. marraskuuta 2010 klo 08:03
Hei Jee- mitään jumia ollukkaan- paino tippunut melkein kilon viikon takaiseen
Joten näillä eväillä jatketaan; vaunulenkkeja, pallot vihreiksi, herkkuja usein, mutta kohtuudella
Nyt kyllä kiehtoisi jo aloittaa kiinteyttämisurakka ihan kunnolla, mutta vielä ei uskalla täysillä, kun eivät nuo vatsalihakset ole lähellekkään palautuneet
H1987
sunnuntaina, 7. marraskuuta 2010 klo 13:06
Heei,
ilmoittaudun tähän ryhmään.
Neiti nyt 8vkoa, painoa tuli raskauden aikaan runsaasti -> 74kg mutta olen jo pudottanut lähtöpainoon, suurin osa oli nesteitä kun lähtivät niin kovaa kyytiä heti synnytyksen jälkeen
nyt siis paino 58,5kg, pituus n.160cm enintään
tavoite olis päästä edes 55kg, mutta haluaisin 52kg- niinkuin pari vuotta sitten olin.
nyt vaan tuntuu ettei paino enää vaan millään putoa! Aloitin viikko sit kattoo tarkemmin mitä syön jne, ja pari päivää sit rekisteröidyin tänne..
Katsellaas nyt miten käy
leipää tekee niiiiin mieli, mut olen yrittäny niitä hiilareita just vähentää..
Sivu:
<
1
2
3
4
...
23
24
25
26
27