Mulla on huomenna punnitus, apua! Tää tiukka laihdutuskuuri on jatkunut nyt niin, että 7. pv menossa. Itse siis punnitsen itseni, ja mittaan vyötärönympäryksen. Kolmen päivän kohdalla oli pudonnut 1,5 kg, niinhän se aina aluksi on helppoa, joten eka viikon saalis voi olla jopa pari kiloa. Siitä se sitten vaikeutuu. Painonvartijoiden pisteitä olen laskenut, koska en ehdi kirjaamaan joka päivä tänne kiloklubiin syömisiäni, ja pisteissä olen pysynyt joka päivä, liikuntapisteet on vielä käyttämättä. Aluksi tämä on aina niin jännittävää ja olen intoa ja tarmoa täynnä, pikku hiljaa alkaa sitten repsahtamaan... Jospa nyt ei repsahdusta tulisikaan? Itsekurin kanssa on tekemistä, mutta tähän mennessä olen herkutellut vain parilla palalla Geishaa ja yhdellä pullalla (ahh, pulla on niiiin hyvää!). Huomenna sitten kerron tilanteen. Tsemppiä kaikille! ps. itselläni repsahduksia aiheuttaa: sairaat lapset, kiukkuiset lapset, huonot yöt, kiukkuinen mies ja riitely, menkat tulossa... eli vähän kaikki yleensä!!