Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskaana olevat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
11
12
13
...
256
257
258
259
>
fläski-76
keskiviikkona, 10. joulukuuta 2008 klo 11:38
heippa!mä oon suht uusi kiloklubin käyttäjä.kun aloitin en vielä ollut raskaana ja laihduinkin 3kg.nyt oon 8+3 ja painoa ei oo tullu yhtään
mut ei kai se vielä näin alussa nousekaan.että tämmöstä.mulla tänään eka neuvola-aika ja hävettää mennä vaakal ku painan niin paljo.
elmuvelmu
sunnuntaina, 14. joulukuuta 2008 klo 16:12
Tervetuloa fläski-76! Ja onnea odotukseen
Mä tein eilen ja tänään suurimpaan pitsanhimotukseen rieskapizzaa! Oli oikeastaan tosi hyvää, ei tullu kaameeta ähkyä.
Eli
Fazerin rullarieska (kuitua 9g)
pari teelusikallista rypsiöljyä rieskalle (jos energiapallukan kans ongelmia)
paseerattua tomskua rkl tai pari
17% mozzarellaa 44g (pakkauksessa on 175g ja laitoin puolikkaan paketin viel puoliks)
kirsikkatoskuja 3-4
Atrian kylmäsavustettua kinkkua 4 ohuen ohutta siivua silputtuna
päälle mustapippurijauhetta ja suolaa ja basilicaa tai oreganoa
Kaloreita tais tulla reilu 300 eli normiaterian verran.
Tein kylkeen vielä ison salaatin niin oli täys olo ruuan jälkeen. Tätä voi syödä vaikka joka päivä
Hih ja jälkkäriks päärynää suklaakastikkeella
Rainbown vaaihtoutuva suklaakastike oli ihan hyvää ja kaloreita 190/ desi.
Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille! Tulehan Hanna.L kertoon sitten kumpi tuli
Waldi
sunnuntaina, 21. joulukuuta 2008 klo 13:39
Heipä hei,
on taas kulunut aikaa kun viimeksi kävin täällä. Enää en ole viitsinyt merkkailla syömisiä, joulu alkaa olemaan jo hyvästi ovella ja vauvakin saattaa syntyä lähiaikoina...
Odotus on mennyt ihan mukavasti, nyt oli kyllä tullut painoa viikon aikana 3,5 kiloa lisää. Turvotus on nyt iskenyt päälle oikein kunnolla mutta en viitsi sitä kovasti surra, verenpaine oli torstain neuvolakäynnillä ihan ok ja pissakin puhdas. Esikoista odottaessa olin suunnattoman turvonnut jo vk 28 alkaen joten hyvinhän tässä menee kun viikkoja on nyt jo takana 36+5
. En usko että tätä vauvaa tarvii ensivuoden puolelle odotella syntyväksi, esikoinenkin syntyi 38 vk:lla.
Kaikki vauvaan liittyvät järjestelyt alkavat olemaan tehtynä ja sairaalalaukku pakattuna. Nyt odotellaan joulua ja vauva syntyy sitten kun on aika.
Annabella on nyt saanut vauvansa, toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.
Palailen toivottavasti (vauvan syntymän jälkeen) tammikuussa kiloklubille syömisiä seuraamaan. Toisaalta voi olla että alku on niin rankka että ei juuri energiaa riitä netissä olemiseen mutta toivossa on hyvä elää...
Oikein hyvää joulua kaikille ja leppoisaa vauvan odotusta
Waldi
Annabella
torstaina, 25. joulukuuta 2008 klo 13:06
Hei!
Tyttäremme Kielo syntyi ma 15.12. Hän painoi 4090 ja oli 51 cm pitkä. Pääsimme kotiin viime perjantaina.
Painoin ennen raskautta 82 kiloa. Aamuna jolloin Kielo syntyi painoin 93 kiloa. Nyt vaaka näyttää 85 kiloa. Eli kolme kiloa on vielä lähtöpainoon. Olen imettänyt ahkerasti ja paino tuntuu tippuvan joka aamu. Maitoa tulee tosi paljon. Vielä on ehkä hiukan turvostusta jäljellä (päätellen vihkisormuksista). Kielo syö valtavasti, isokokoinen kun on, ja sokerilapsi vielä, saanut mahassa sitä sokeria, joten hyvä että maitoa tulee herumalla...
Jotenkin tuntuu että kannattaisi nyt käyttää tuota imetystä hyäksi ja ottaa ylipainoa pois, sen verran kuluttavaa on tuottaa maidot tuolle neidille...
Sektiohaava on vielä toki hiukan kipeä, ja mulla on kova lääkitys, mutta joka päivä tunnen olevani paremmassa kunnossa. Kerran olen puolen tunnin matelulenkin vaunujen kanssa tehnyt, ja tänään olisi tarkoitus lähteä kävelylle sitten 45 minuutiksi.
t: Annabella
Johna
torstaina, 25. joulukuuta 2008 klo 18:17
Annabella, onneksi olkoon pienestä tyttärestä! Mukava kuulla, että kaikki on hyvin.
Paljon et siis tosiasiassa edes lihonut raskauden aikana, sillä muutamaa kiloa enempää ei rasvakudos 10 päivässä vähenny. Hienoa!
Onneksi olkoon!
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Annabella
torstaina, 25. joulukuuta 2008 klo 20:10
Kiitos Johna kauniista kortista! Oli suuri helpotus kun tyttö on terve. Sokeritkin oli hänellä ihan ok heti alusta alkaen.
terkuin, Annabella
Waldi
perjantaina, 26. joulukuuta 2008 klo 11:55
Parhaat onnittelut Annabella
imettäessä paino varmasti tippuu jos ruokavalio pysyy suht terveellisenä.
Mukava että olet päässyt jo kävelylle, ota liikunta tosiaan alussa sopivan rauhallisesti
. Itse innostuin sektion jälkeen vähän liian nopeasti liikkumaan liian reippaasti ja meinasi vähän ottaa paraneminen takapakkia.
Meillä jännitetään nyt vauvan syntymäpäivää, tuleeko loppu- vai alkuvuoden vauva. Nyt viikkoja on 37+3. Paino oli ennen raskautta 67 kg ja nyt taitaa jo huidella 89 kg:ssa. Turvotusta on tullut parissa viikossa todella paljon ja se selittää ainakin osan tuosta painonnoususta. Samanlainen turvotus oli edellisessä raskaudessa ja parissa viikossa tippui silloin 15 kg. Vatsan ympärysmitta alkaa olemaan jotain 117 cm joten eipä tee juuri mieli hirveästi enää pitkiä matkoja kävellä. Selkä kipeytyy kun paarustaa niin selkä mutkalla mutta onneksi ei varmaan enää kauaa tarvitse odottaa vauvaa syntyväksi
Mukavia pyhiä kaikille
Waldi
Sporttimamma
perjantaina, 26. joulukuuta 2008 klo 17:36
Moi!
Meille syntyi tyttö 15.12 kiireisellä sektiolla (synnytyssalissa ehdittiin olla synnyttämässä 5 tuntia ennen sektiopäätöstä..). Tyttö on terve, mitat synnytyksessä 3885g ja 49 cm. Yritän imettää tyttöä, mutta maito ei oo kovasta imemisestä huolimatta (vielä?) kunnolla noussut. Muutamia tippoja sentään tulee, joten tyhjää parempi sekin on.
Panoin ennen synnytystä 98,5 kg ja tänä aamuna puntari näytti 88,9kg. Myös minulla paino tuntuu tippuvan ihan itsekseen, tosin turvotusta oli paljon, kun sairaalasta kotiuduin (paino viikko sitten 93,2). Ruokavalio on automaattisesti terveellistynyt ja mahalaukku pienentynyt. Muuten en nyt laihduta.. Koitan kovasti saada maidon nousemaan, mutta jos niin ei käy niin sitten mennään korvikkeilla. Meidän suvun vitsaus on tosiaan tuo maidottomuus, joten ei tule yllätyksenä, jos sitä ei mullekaan kunnolla nouse..Mutta kuten sanoin, viimeiseen asti yritetään, ja vasta sen jälkeen laihdutetaan taas. Toki terveellisellä linjalla jatketaan, ja putoaahan se paino sitenkin.
http://hannaliikkuu.blogspot.com/
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
perjantaina, 26. joulukuuta 2008 klo 18:44
Lämpimät onnittelut Annabellalle ja Hanna.L:lle pienten prinsessojen saamisesta. Vieläpä samana päivänä.
Johna
perjantaina, 26. joulukuuta 2008 klo 21:16
Onnea, Hanna! Tosi hassu ja hauska juttu, että teillä on Annabellan kanssa täsmälleen yhtä vanhat tyttövauvat!
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
11