Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskaana olevat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
47
48
49
50
51
52
53
...
256
257
258
259
>
elmuvelmu
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 12:06
Terkkuja neuvolasta!
Kaikki oli hyvin. Painoa oli tullut 1,8 kiloa edellisestä eli 360g viikossa. Ei ihan kamalasti, siitä olen tyytyväinen, mut parasta tietty olis jollei tuis ollenkaan. Koko raskaudesta tullut nyt 5,1 kiloa ja viikkoja tosiaan 22+2. Pakko kattoa mitä ekasta oli tähän mennes tullu... ja sehän olikin vaatimattomat 13,8 kiloa!!! Mut paino on suunnilleen samoissa näillä viikoilla, et ei tästä uudesta nyt pitäis ainakaan enempää jäädä kuin edellisestäkään
Nyt vois sitten kuukauden kattella tarkasti, jotta ens kerralla ei olis tullu mitään lisää. Ja joskos vaikka pääsis hiukan enemmän liikkumaankin hiljalleen, kun tuo lumi alkais sulamaan
Mama Alligator
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 12:29
Kiva kuulla että menee hyvin.
Toivottavasti pääset pian liikkumaan. Toi kuulostaa aika pieneltä toi 5,1 kg voi kun ite pystyis samaan.
Mä kävin aamulla jumppaamassa salilla tai oikeestaan pyöräilin 40min siinä istumapyörässä ja sitte jumppailin laitteilla ja venyttelin lopuks. Venyttely oli oikein ihanaa ja sitte kerkesin rentoutua saunassa viel 5min se oli parhautta.
Vielä 2viikkoa pitäis odottaa ekaa neuvolaa, haluisin mennä jo!!!!!
Lansku
Elämä on jotain suurempaa...
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 14:54
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 12:29
Mama Alligator kirjoitti
:
Vielä 2viikkoa pitäis odottaa ekaa neuvolaa, haluisin mennä jo!!!!!
Onpa sulla pian neuvola! Mulla vasta viikolla 9+, eli 29.3.! melkein kuukausi, aaaaa!
Sä oot kyllä tosi reipas
no, yritän ottaa itseni niskasta kiinni tänään ja lähteä bodyandmind-tunnille. kai se tekee hyvää...
Mama Alligator
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 16:32
No kun mulla oli oudot menkat jo tammikuussa ja tein niiden aikana testin joka oli nega. Sitten testasin vasta nyt kun ei kuulunu menkkoja (en siis siinä välissä). Sen takia se halus ottaa aikasemman neuvola ajan ettei ole liian myöhäistä jos onkin alkanut jo aikaisemmin ja ei ole liian aikasita jos on alkanut vasta nyt.
Oliopa sekavaa.
Välillä sitä hetkeks unohtaa että joku kasvaa omassa mahassa. Sitten kun taas muistaa ni on villi tunne aina uudestaan ja uudestaan.
Kerroin tänään yhdelle esimiehelle, että olis tällänen tulossa ni että osaa vähän miettiä työvuoroja ja lomia ym...
Tinni87
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 18:45
Heipparallaa! Täällä on yksi esikoistaan odottava jolla on raskausviikkoja kasassa 31+3. Painoa on raskauden aikana tullut nyt noi 9kg lisää. Joista suurin osa kahden ensimmäisen kolmanneksen aikana. Nyt olen ollut täällä kiloklubissa ehkäpäs 2-3kk ja kirjannut liikuntaa ja ruokaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Ennen raskautta tiputin painoa pois 30kg, joten en todellakaan haluaisi sitä kaikkea kerätä itseeni takaisin.
Minun päivittäiset kalorini liikkuvat jossain 1400 paikkeilla. Välillä on kyllä niitä herkuttelupäiviäkin.
tiina.mari
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 19:50
hienosti on porukalla paino pysyny kurissa. tai siis sen nousu.
mulla viikkoja 19+0 ja nyt jo tullu se 5kg.
eilen kävin kävelyllä (2½v poika pulkassa) ja tein lumityöt. tänään tein 45min dance workoutin ku ei tonne ulos huvittanu lähteä rämpimään. kävin mä pikasesti kolaamassa lumet mutta käsi tuli kipeeksi. tais rasittua eilen jo vähä liikaa ku ahersin ihan kunnolla sen lumikolan kanssa. mulla siis kun on tuo toinen ranne leikattu ja siellä on 10cm metallilevy ja ruuveja. se murtui sähly turnauksessa eikä parantunu oikein. nyt sitte oireilee koko loppuelämän
pallurat tänään vihreellä kaikki
pitkästä aikaa suunnittelin aamusta heti mitä aijon ja voin syödä. vielä olis jäljellä iltapala johon kuuluu lautasellinen puuroa, leipä kananmunalla ja oliiveilla
kalorit ok ja vaje ok
huomenna töihin joten ei oikeen voi suunnitella syömisiä kun ei tiedä mitä ruokaa on laitettu.
pakko hehkuttaa : eilen illalla tunsin ekat liikkeet
tai sellaset mistä oon ihan sata varma että oli liikkeitä. oon tätä odottanu jo moonta viikkoa. kun 2 raskautta takana niin odotin liikkeitä jo aijemmin.
Mama Alligator
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 11:59
Heips ja terevtuloa Tinni87
Mulla oli ihan kiva aamu ja söin puuronki ihan reippaasti, mutta ei olis kyllä huvittanu nousta ylös ollenkaan. Olisin voinu jäädä koisimaan loppu päiväksi. Jotenki väsy vaivaa, mutta myös sellanen ettei huvita nousta. Onneks nousin ja menin salille ja toivuin automatkan ällötyksestä. Autossa nykyään aina huono olo.
No onnek sei ihan oksennukseen asti.
Salilla pyöräilin tunnin ja venyttelin noin 25min se oli taas ihanaa!!
Nyt taas töissä.
Lansku
Elämä on jotain suurempaa...
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 13:08
No päivää taas kaikille
täällä edelleen kampaillaan jatkuvan pahoinvoinnin kanssa. Taidan kuulua siihen ryhmään, jota oksettaa 24/7
luin muuten netistä et joillakin se on jatkanut miltei synnytyksen asti. kivaa! toivottavasti se menee ohi...
Loistavaa että tällä on niin paljon porukkaa! Vertaistuki kyllä kelpaa
Mama Alligator
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 13:55
Mulla ei onneks ole toi vielä alkanu...
MillaMakia
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 19:20
Heips!
Täällä yks raskaana oleva ihan loppusuoralla, yhteensä kiloja tullut 9. Viimeksi synnytyksen jälkeen katosi n.12kg joten en ole huolissani. Edellisessä raskaudessa kiloja tulikin n.25kg joten..
En kyllä ole kauheasti "tarkkaillut" painoani vaan lähinnä yrittänyt syödä terveellisesti ja kunnon ruokaa. Se auttoi alun pahoinvoinnissakin kun söi väkisin säännöllisesti.
Tsemppiä pahoinvoiville "siskoille"!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
47
48
49
50