Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskaana olevat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
105
106
107
108
109
110
111
...
256
257
258
259
>
Mama Alligator
keskiviikkona, 8. syyskuuta 2010 klo 10:38
Mulla oli noussu 1,4kg paino eli nyt alkupainosta on yhteensä tullu 3,4kg ja viikkoja on 32+5.
Sokekrit niin kunnossa pysyny ettei tarvinu mennä sinne lääkärille. Jeeeeee!!!!!
Tänään oli eka synnytya valmennus. Mun ihana mieheni on vähän ujo ja tilanne oli hänelle vähän epämukava, mutta muuten meni kivasti. Ei meitä ollu sielä kun meidän lisäksi yksi äiti.
kaimaani
keskiviikkona, 8. syyskuuta 2010 klo 11:20
Tervetuloa
Äippyli
!
Varsin kohtuulliset tavoitteet sinulla ja aikaisemmasta raskaudesta vain 5 kiloa! Onko sulla lähtöpaino minkälainen?
Mama Alligatorille
superpeukutukset!!
Hyvä sinä!
Mulla kans neuvola takana ja paino olikin pompsahtanut sen ~600g/vko- ei ollu edes ylläri...päinvastoin- noin vähän näillä turvotuksilla
Nyt olisi painoa tullut sen 7 kg ekasta neuvolasta ja jos tohon lisätään ihan huvikseen se ~10 kiloa, jotka "sain" ennen plussaa, niin olisi tommonen pyöreesti parikymmentä kiloa sitten poistumisosastolla odottelemassa synnytystys ja sen jälkeistä elämää
.
Sais jo alkaa tapahtumaan tuolla alhaalla!!!
kaimaani rv 39+1
jebu+
keskiviikkona, 8. syyskuuta 2010 klo 11:20
Joo säpinää riitti.Mulla oli ekassa raskaudessa selkä tosi kipee,mut taas viime raskaudessa en muista et olis varmaan kertaakaan ollu selkä kipee,niin ne vaan raskaudet eroaa toisistaan.Uiminen oisi aika kivaa,mutta kun lähin uimahalli on 30km päässä,ni se lähteminen on ollu vähän laiskaa,kivaa se olisi,täytyy yrittää saada itteään niskasta kiinni ja lähtee pulikoimaan.Nyt kyl oon voinu kävellä joka päivä semosen puolisen tuntia joka päivä ilman,että selkä kipeytyisi.Onhan se hyvä pysyäkkin vähän liikkeellä ettei se mene ihan lukkoon.
Joo ei muuten taida paljon ässät auttaa,jos kaveri ei halua ulostautua
Paljonkos sulla nyt Kaimaani onkaan viikkoja??Eks 40 oo jo täynnä??
Mama Alligator hatun nosto sulle,hieno homma kun oot noin hyvin saanu painon saanu pidettyä kurissa,sähän painat synnytyksen jälkeen vähemmän kun ennen raskautta ja sitten jos vielä imetys onnistuu niin oot mallin mitoissa
Äippyli86 tervetuloa mukaan
Äippyli86
Pienen tyttären (11/09) onnellinen äiti
keskiviikkona, 8. syyskuuta 2010 klo 18:08
Kaimaani
Taisi olla BMI 22,5 viime raskauden alussa eli normipainossa olin. Tällä hetkellä BMI 20,5 kun raskauden jälkeen tippui paino nopeasti tekemättä mitään (tai no imetyskin tietysti kulutti). Todennäköisesti tulee tällä kertaa enemmän kiloja, kun lähtöpainokin alhaisempi, mutta en ota siitä mitään hirveätä stressiä.
Enemmän haluan kiinnittää huomiota siihen että syön terveellisesti ja pieniä aterioita pitkin päivää.
Viime raskaudessa mulla kipeyty häntäluu niin pahasti, että käynnistettiin synnytys muutama päivä ennen laskettua aikaa (tosin oli siinä muitakin syitä). Raskauden jälkeenkin häntäluu on vaivannut ajoittain ja nyt tuntuu taas olevan koko ajan kipeä..
Kauhulla ajattelen sitä loppuraskautta tän häntäluun kanssa, kun sille ei oikein voi tehdä mitään..
Jälleen raskaana, laskettu aika 15.5.
Mama Alligator
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 07:33
Niimpä sehän tässä hassua onkin että olen varmaan laihimmillani ainakin 10 vuoteen kun vauva putkahtaa ulos
kaimaani
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 08:53
Mahtaa olla hieno tunne
Mamma Alligator
!
Synnytyksen jälkeen on sitten motivaatiota jatkaa hyväksi havaittuja elämäntapoja!
Äippyli
: No ei kannatakkaan ressata noilla BMI luvuilla, joa paino nouseen enemmänkin kuin 10 kiloa
.
jenni.r
: No, jos kerran viikkoon kävisit uimassa..mulla kans meinaan 17 km uimahalliin ja mua jotenkin hirvittää ajella autolla treenailemaan..en mikään supereko ole, mutta kyllä mä olen ihan tieten tahtoen vähentänyt turhaa autoilua- meillä kävellään ja pyöräillään mieluummin..
Täällä vielä yhdessä koossa ja malttamattomana odottelen jo sitä seuraavaa vaihetta kuntoiluineen.
Sellaiseen artikkeliin törmäsin ja tais olla tän päivän Hesarissakin, jotta 500g/vko painonpudotus olisi turvallista imetysaikanakin- ei maidontuotannon takia vaan läskeihein varastoituneiden ympäristömyrkkyjen takia...mielenkiintoista.
kaimaani rv 39+2
Saralle
Läskin alla kaikki on laihoja.
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 08:56
Voihan paukkuvat pakarat.. Motivaatio syömisiensä laskemiseen on aika pyöreä 0
Taidan pitää pienen tauon klubituksesta ja syödä vaan järjen kanssa. Turhauttaa vaan lisää se, että vaikka kuinka syö kaikkien säädöksien mukaan, niin vaaka vaan näyttää ihan hurjia lukemia nesteiden ja ummetuksen takia
Rupean odottelemaan varmistusultraa, joka on ensi viikolla ja koitan saada aamuvuoroviikolla itseni vietyä lenkille. Sekin on nyt jäänyt, kun on ollut 8-10 tuntista iltavuoroa. Aamuvuoroviikolla ja viikonloppuna siis lenkille
Luultavasti alan käyttämään klubia taas, kun saan motivaation takaisin.
kaimaani
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 14:31
Saralle
, älä vielä anna periksi!
Kyllä se kakka ja nesteet lähtee jossain vaiheessa liikkeelle- unohda muutamaksi viikoksi vaaka.
Raskausaika kuitenkin kestää monta kuukautta ja loppussa kiitos seisoo
Ainainen pudottaja
lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 14:13
Poistun tästä ketjusta jonnekin toiseen missä pudotellaan raskauskiloja. Ihanainen prinessamme syntyi sunnuntaina 5.9. erittäin vauhdikkaasti klo 8.05, hyvä että sairaalaan ehdittiin. Painoa oli 3290 g ja pituutta 51 cm, eli huomasi kyllä ettei tätä vauvaa ollut suklaalla syötetty. Esikoisemme painoi nimittäin 4150 g ja mulle tuli painoa silloin 30 kg, nyt siis vaan puolet eli n. 15 kg. Laitokselle jäi 7 kg, joten reilut 8 kg raskauskioja tiputettavana ja sen lisäks olis tarkoitus tiputtaa vielä 10 kg lisää. No kaikki ajallaan. Oikein mukavia odotuspäiviä kaikille, tätä palkintoa kannattaa odottaa
kaimaani
lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 15:41
Onnittelut
Ainainen pudottaja
!!
Toivottavasti mä pääsen pian kans raskauskiloja ja niitä 10 kiloa pudottamaan...
Tsemppiä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
105
106
107
108