Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskaana olevat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
256
257
258
259
>
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
torstaina, 21. helmikuuta 2008 klo 17:41
Heltu, paljon onnea sinulle ja perheelle pikkuisesta.
Heltu
Elämässä tarvitaan sarvet ja siivet
perjantaina, 22. helmikuuta 2008 klo 10:30
Pusu:
Kokeile Valion Cottifrutteja, sisältää rahkaa, raejuustoa ja esim. omenaa. Näissä on paljon proteiinia, vähän hiilihydraatteja ja myös lisättyä kuitua.
pusu
perjantaina, 22. helmikuuta 2008 klo 16:44
Kiitti vinkistä Heltu! Täytyypä ostaa tänään kun mennään kauppaan.
Inka-Linka
raskaana ollaan :)
maanantaina, 5. toukokuuta 2008 klo 21:20
Hei!
Onkos täällä muita jotka ovat raskaana ja seuraavat syömisiään?
Minä vasta löysin tän kiloklubin ja päätin kirjailla syömisiäni jotta näen ruokavalioni terveellisyyden. Ja johan tästä iskostuisi päänuppiin tietoa ja oppia jo nyt, pääsee sitten raskauskiloista 'helpommin' eroon myöhemmin---
Mulla on meneillään rv 17+ ja paino on tullut jo reilu 5kiloa lisää. 'Hieman' ylipainoisena pelkään jo tuota 20 viikolla olevaa sokerin mittailua neuvolassa -> raskausajan diabetes...
Haluan seurailla ja muuttaa syömisiäni terveellisempään suuntaan jo nytten. ja Myöskin selvitä tästä raskaudesta 'normaalilla' painon nousulla. Ensimmäisestä paino nousi reilu 20 kiloa ja nyt en halua samaa...
Eli täällä huhuilen 'kohtalotovereita'
Inka-Linka ja masu
_Pai_
tiistaina, 6. toukokuuta 2008 klo 07:28
Itse ajattelin kyllä samaa jos ja kun joskus olen raskaana...
Mutta ei vielä ajankohtaista.
Täytyisi kyllä ennen mahdollista raskautta saada painoa vielä alaspäin, niin ehkä säästyisi sitten verenpaineelta yms riesoilta...
Kepponen
tiistaina, 6. toukokuuta 2008 klo 14:02
Moikka,
minä synnytin jo 2 vkoa sitten
, joten en ole enää raskaana, mutta seurasin suurimman osan raskausajasta ruokavaliota Kiloklubin avulla. Laihdutin esikoisen jälkeen takaisin normaalimittoihini Kiloklubilla, joten siitä oli helppo jatkaa. Esikoisesta jäi 9 kiloa ylimääräistä ja nyt tästä toisesta 5 kg. Paino nousi nyt toisen raskauden aikana 13 kg.
Imetys ei minulla ole mikään takuuvarma laihdutuskeino. Ihan joudun katsomaan syömisiäni, vaikka saankin syödä 500 kcal extraa normaaliin.
Hmm, itse aion nyt alkaa maltillisesti laihduttamaan taas tämän raskauden tuomia kilosia. Aloitan pienemmällä vajeella kuin mitä Kiloklubi suosittelee, jotta näen, miten jaksan hoitaa kahta lasta ja imettää pienemmällä ruualla... se kuitenkin on tärkeintä juuri nyt!
Kepponen
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
tiistaina, 6. toukokuuta 2008 klo 17:15
Onnea vauvelista, Kepponen!
Viestistäsi tuli mieleen, että olettehan huomanneet pienen kivan uudistuksen. Omissa tiedoissa voi nyt valita, haluaako pudottaa painoa vai säilyttää nykypainon . Esim. raskauden ja imetyksen aikana voi valita tämän 0-vajeen. Eipä tarvitse sitten itse laskea vajeita.
Kepponen
tiistaina, 6. toukokuuta 2008 klo 19:47
Loistavaa! Kiitos vinkistä Sohvi. Vaihdoin heti tuon asetuksen.
Inka-Linka
raskaana ollaan :)
keskiviikkona, 7. toukokuuta 2008 klo 13:21
Kepposelle Vauvantuoksuiset onnittelut!
Ite kävin tänään ekaa kertaa hypistelemässä niitä pienen pieniä vaatteita kaupassa, ja voi että, kyllä se vauvakuume niin jyllää ja aikaa on vielä paljon että tuon nyytin saa syliinsä...
Ja Sohville kiitos tuosta vinkistä, minäkin kävin tekemässä muutokset
Tavia
perjantaina, 9. toukokuuta 2008 klo 12:54
Hei,
Täällä on kans toinen, jonka laihdutus vaihtui nyt kohtuulliseen painonnousuun. Tein positiivisen raskaustetin maanantaina, joten ihan alussa ollaan.. rv 5
On kuitenkin vaikeaa saada oma pää pois laihduttamisesta. Syötävä kalorimäärä tuntuu aika isolta
Mukava saada vertaistukea tähänkin. En kyllä ollenkaan haluaisi synnytyksen jälkeen olla entistä mahtavampi emäntä...Ainakaan kauaa!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
256
257
258
259