Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Pienten lasten äidit
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pienten lasten äidit
Sivu:
<
1
2
3
4
...
35
36
37
38
39
40
41
...
128
129
130
131
>
hedonisti
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 09:49
noniin, nyt poitsu on untenmailla ja mamma pääsee nettiin!
Finkinja: Hyvää lomaa!! ja onnittelut keventymisestä! Varmasti mahtava fiilis! Joo, niin tuo syömisen järkeistäminen on varmasti hyvä tapa pudotella kiloja ja vieläpä silleen että se olisi pysyvää. Musta tuntuu, että mun ruokavalio on suhteellisen terveellinen, mutta ruokakoot aivan liian suuria.
Mutta kun ruoka on niin hyyvää!!
Mulla samoja fiiliksiä, että kuntosalijäsenyys ja 3xviikkoon jumppaa olis mahtava juttu, mutta ainakin mun miehen työvuoroilla aivan mahdoton yhtälö, kun en vaan viitsi aina pyytää hoitoa pojalle. On siis keksittävä liikkumista muulla tavalla.
Tosi kiva, että mies mukana painotalkoissa, se jos mikä kannustaa tässä urakassa!
Satu_79 tervetuloa mukaan!
Täällä on kans karkkisuu, vaikka ihmettelen miten hyvin mulla on lähtenyt kilot karisemaan.. ehkä imetyksen ja valvottujen öiden piikkiin menee.. Mutta miten ihmeessä mä pääsisin tohon, että imetyksiä olisi 3-4 päivässä, kun tuntuu, että meillä poika ei muuta välillä suostu syömään kuin tissiä. Hänellä olis siis 8kk ja nyt 10kk iässä lusikkalakko. Voi kun itsellekkin tulisi tuo lusikkalakko joskus!
Piditkö unikoulua vauvalle, ilmeisesti hän ei enää syö yöllä? Tuntuu vaan siltä, että meidän tissitakiaiselle unikoulu olisi tarpeen, mutta en vielä ole sitä pitänyt, kun tuntuu, että itku on valtavaa, kun pari kertaa olen vain yrittänyt hyssytellä hänet nukkumaan. Siitä huudosta ei siis tule loppua, niin en varsinaisesti ole vielä asennoitunutkaan unikoulun pitämiseen... Hmm.. Ehkäpä asiaan pitäisi tutustua vielä enemmän.
Mullakin puntari näytti -1kg, mutta seuraavana päivänä oltiinkin sitten jo takaisin entisissä lukemissa. Odottelen tässä että nää helteet lakkaa, ja pääsis kunnolla sit liikkumaan ja lenkille.. Itse en ole hirveesti vauvan kanssa käynyt vaunuttelemassa näin kuumalla. Varjossa ollaan ulkona oltu.
Syksylle ilmoittauduin yhteen jumppaan jo, sen verran meinaan ottaa omaa aikaa, miehelläkin on sit oma ilta pojan kanssa.
M&M
When life gives you lemons, ask for salt and tequila!
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 20:31
Heippa!
Löysin tämän ketjun ja päätin nyt huudella vähän (:
Eli mulla tytöt 1,5v ja 2kk.
Esikoiselta painoa tuli vähän yli 20kg(huh!) joista 10 jäi,kun tulin uudelleen raskaaksi. Toiselta tuli 13kg, jotka on nyt lähteneet kahdessa kuukaudessa.
Enää olis se kymppi (ja vähän enemmänkin...
pudotettavaa...) Kun löytyis aikaa urheilla ! Ja sit kun sitä aikaa olis,ei meinaa raaskia lähteä kotoa...
Eli mitat nyt 168cm 93kg.
Mukavaa alkavaa vloppua !! (:
Tutka
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 20:48
Hei,
Puolivuotiaan pojan äiti mitoilla 167cm/86kg ilmoittautuu leikkiin mukaan. Ennen raskautta paino oli samaiset 86kg, kesän aikana se kävi jopa 83kg:ssa, mutta imetyksen loputtua lähti räjähdysmäiseen nousuun. Jotta tilanne ei menisi pahemmaksi kuin ennen raskautta, on terästäydyttävä ja tehtävä siis jotain. Ja se jotain ei taida voida olla muuta kuin syömisen tarkkailua näin alkuun. Liikuntaa tulee päivittäin n.2* vaunujen ja/tai koiran kanssa, mutta saa riittää vielä toistaiseksi. Ensin täytyy saada syöminen hallintaan, ennen kuin alan murehtimaan liikuntatottumuksista. Kirjaukset siis alkavat heti aamusta...
Tässä taustoja näin alkuun. Toivottavasti innokkaita kirjoittajia vielä ketjusta löytyy...
nannili
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 22:56
Täällä myös yksi pienten lasten äiti, joka tasapainoilee viikko-yh:na opiskelujen, lasten ja laihiksen kanssa. Lapset reipas 4 v sekä vajaa 2 v. Liikunta jää pakosta kuntopyörään kun hoitajaa on vaikea järjestää viikolla eikä näitä kahta voi istuttaa tupliin lenkille lähteäkseen kun ovat toistensa kimpussa.
Muutama viikko terveempää elämää takana, painoa putos 2kg vaikka liikkumisen estikin flunssa. Tästä on hyvä lähteä...varsinkin kun huomaan päivä päivältä että herkkujen ohi käveleminen on helpompaa
Poikkeuksena muihin voinen kertoa että itselläni raskaudet on ollut parhaita dieettejä ikinä, molemmilla kerroilla paino tippui liki 15kg, mutta tuli takasi imetysaikana. Ihmeellistä sinänsä että en edes voinut pahoin.
Painoa pitäs saada alas 20kg, mutta kymppikin ois melko saavutus
Lucky Bamboo
Se on eteenpäin, vaikka nenälleen kaatuu.
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 23:07
Moikka!
Mun poikani on reilun vuoden ikäinen vesseli, ja äiti on lopulta ottanut itseään niskasta kiinni viiden vuoden "ajattelen sitä huomenna" -ajan jälkeen. Pituutta on 172, pudotettavaa ainakin 10 kiloa. Suunnittelen, että jos/kun saavutan tavoitteen, otan itsestäni kuvan ja käsken muiden sanoa, pitäisikö pudottaa lisää.
No joo, itse kai se on tiedettävä. Tällä hetkellä en osaa kuvitella itseäni 10 kiloa kevyempänä, kun olo on jo muutaman kilon pudottaneena kuin supervahvalla keijukaisella.
Lisäksi olen ensimmäistä kertaa elämässäni venytellyt säännöllisesti, maaiman jäykin nainen on historiaa!
Imetyksen aikana tuli syötyä varmaan 5000 kaloria per päivä, ja mää vaan mietin, että on se kumma kun ei tää imetys laihduta...
Tutka
keskiviikkona, 8. syyskuuta 2010 klo 10:18
Moi taas,
Mukavaa, kun aktivoitui lisää jäseniä. Yhdessä voimin eteenpäin! Itselleni en ole varsinaisesti miettinyt painotavoitetta, kunhan vain alaspäin pääsisi. Kiloklubin tavoitteisiin tosin laitoin 70kg, eli tarkoittaisi 16kg. Huima pudotus olisi, mutta olen tyytyväinen niin kauan kuin suunta on oikea.
Patterit hommattu askelmittariin ja aamulenkki jo kävelty. Poika nukkuu tyytyväisenä vaunuissansa ulkona upeassa syysilmassa ja sinne kai pitäisi itsekin mennä nauttimaan. Tulin kuitenkin heti alkuun päivittämään aamun syömiset. Ja samalla mietin, että mitenhän osaan määritellä tuon vaunuttelun tehokkuuden oikein, liikuntaosiossa kun on monta eri tasoa. Jos aloittaisi pienimmästä, niin ei ainakana ole ylimitoitettua.
Aurinkoista päivää kaikille!
tiina.mari
keskiviikkona, 8. syyskuuta 2010 klo 17:46
mä oon myös viikko yh. välillä pari viikkoakin kerrallaan. mies reissuhommissa. tosin avioero on harkinnassa ja suhde on kiikun kaakun ollakko vai eikö olla. tällä hetkellä ei olla. katsotaan mitä tapahtuu.
Liikunnan suhteen kans samat jutut että melkeinpä se mitä tässä sisällä pystyy touhaamaan näiden kolmen mukulan kanssa. vaunuilemassa käydään kyllä kun noita koiria on mutta suht hitaasti koska 3v kulkee kävellen. että ei sitä hikeä saa kyllä pintaan.
mä oon nyt vähän jumissa tän mun ruokavalion kanssa...
tossa pari vkoa menin nutrileteillä,puurolla ja salaatilla. nyt pitäis sitte jatkaa jotenkin... vhh
nutraus
pitäis löytää joku sellanen pysyvämpi ruokavalio. ei kuuri. kaupassa menin ihan sekasin ja ostin paketin nutriletin shakeja ja vhh ruokia
mutta jos meinaa vhh:lla mennä niin eihän nää ruuat mahdu noihin sallittuihin kaloreihin ollenkaan.ja sekös ressaa.
Tutka
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 11:23
Mietiskelin tässä arkiaktiivisuuteni tasoa. Lieneekö 1, jos ja kun merkkaan noista vaunu/koiralenkeistä kuitenkin liikunnat ylös. Muuten sitä ei tosiaan lainkaan tulisi... MIten muut olette ratkaisset asian, siis minkä olette arkiaktiivisuudeksi merkanneet?
nannili
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 11:29
tiina.mari: ite oon nyt muutaman viikon vetäny sillälailla että hiilareita tulee n.100g ja tulosta tuntuu syntyvän ilman liikuntaakin.
Eilen tosin repesin ja hiilareita tuli 150, ei kyllä sekään paha entiseen nähden jolloin saatoin vetästä fazerin sinistä levyllisen sen kummemmin kakistelematta. Meillä mies kans reissussa, ja yksityisyrittäjänä aika paljon pois kotoa myös viikonloppuisin (sillon tosin ottaa tuon isomman mukaan)... Olenkin sanonut että saisin enemmän omaa aikaa jos eroaisimme koska silloin lapset olis edes joskus koko viikonlopun isänsä kanssa.
Voin suositella tuota vhh:ta (tosin en tiiä onko mulla virallisesti sillä tasolla nuo hiilarit) siinä ainakin oppii terveellisemmän ruokavalion salat.
tiina.mari
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 12:30
mä oon kokeillu atkinsia joskus mutta se ei kyllä oikeen ollu mun mieleen.
eilen menin vhh:lla ja illalla kun söin partista,mansikoita,loraus kermaa ja makeutusainetta niin iski HIRVEE ahmimis himo päälle
oliskohan ollu toi makeutusaine? mutta kun puuroon laitan niin ei aiheuta moisia
tänään ajattelin kokeilla mennä ilman tota partista. mutta ongelmana on se että mulla on nyt jo nälkä vaikka söin tossa tunti sitte erittäin vhh "sämpylän" oivariinia, 4 siivua voileipäkinkkua ja 75g juustoleipää (vai mikä nyt onkaan se juuston oikea nimi)
yleensä jos syö kaurapuuroannoksen, ruisleseillä ja proteiinijauheella nälkä pysyy pois monta monta tuntia
Sivu:
<
1
2
3
4
...
35
36
37
38
39