Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Pienten lasten äidit
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pienten lasten äidit
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
128
129
130
131
>
gurbiainen
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 10:35
Täälläpä myös
Lapset 2v ja 6kk. Kiloja
pitäisi
puottaa 30-35, mutta pienillä askelilla, eli 10 kilon välein
Ihan hyvin on mennyt! 2 vkoa ja 2 kiloa
On myös ihanaa, kun on oppinut syömään ihan erilailla, eikä pahemmin edes ole herkkuaj tehnyt mieli. Kotona olen ollut ensimmäisestä äitiyslomasta asti ja kyllä sinä aikana niitä kiloja on kertynyt huimasti!! KOtona "ehtii" niin paljon syödä
Mutta kuulumisiin ja tsemppiä!
Pimpula71
Paistaa se aurinko risukasaankin :)
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 10:50
Tääläpä myös
Lapset 3v ja 1v8kk, äippä 38 v. Kiloja kertyi odotteluissa muikeasti ja nyt pitäisi saada reippaasti kiloja pois ainakin se 30-35 kg mullakin. Tavoite olis, että kun 40v kolkuttaa ovelle, ois noi kilot poissa
1.1. aloittelin ja ihan mukavasti on alkanut -3.3 kg. Mutta kyllä on välillä vaikeeta...ne päiväkahvi kerkut....huh huh. makeeta tekee mieli.
Mutta tsempataan
Trinde
Päivä ja kilo kerrallaan pituus 167 cm,10/07 97 kg, 11/08 95 kg, 4/09 88 kg, 9/09 90,5 kg, 12/09 89 kg, 1/2010 87kg, 4/2010 85 kg, 5/2010 84 kg, 8/2010 86kg,
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 10:51
Mulla myös kaksi lasta 8 v poika ja 1v 3kk tyttö.
Kiloja pitää sulattaa noin 30kg, jotta olisin jotain muuta kuin mitä viime vuosina olen syönyt.
Jatkoa odotellen
Milffi
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 10:57
Lapset 6v, 5v ja 7 kk; kaikissa raskauksissa +20 kg, ja kun ikää on 40v, ovat viimeiset kilot nyt tiukemmassa kuin koskaan. En silti aio luovuttaa, Kiloklubi on ennenkin minulla toiminut, ilman sitä yksinkertaisesti syön huomaamattani liikaa. Onneksi imettäessä voi syödä vähän normaalia enemmän ja silti laihtuu
karamellielli
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:08
Minulla on 2v9kk poika ja 4½v tyttö. Ja raskauskiloja sulattelen minäkin. Ei varmaan kannata enää toivoa, että melkein kaksi vuotta sitten loppunut imetys enää vaikuttaisi asiaan millään tavalla?
Yhteensä keräsin elopainoa raskauksissa parikymmentä kiloa liikaa. Onneksi niistä vajaa puolet on kadonneet. Nyt yritän opetella syömään oikein ja päästä vielä reilusta kympistä eroon. Pari viikkoa olen tunnollisesti merkinnyt syömisiäni ja painoa on pudonnut pari kiloa! Kivaa.
zizilizko
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:26
Heippa äidit!
Täällä myös raskauskiloja sulatteleva... Lapset on 2v 8kk ja 8kk. Imetys nyt loppumaisillaan eli ei apuja sieltä suunnalta. Vaikka eipä ne kilot siitä mihinkään imettämällä lähtenyt päinvastoin. Tavoitteita on niin, että riittää vielä varmaan ensi vuodeksikin puhdetta eli noin -30 kg. Enemmänkin saa lähteä jos on lähteäkseen.
Pari viikkoa nyt tsempattu ja sorruttu, mutta -3kg poissa. Näillä jatketaan..
Hitsit
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:29
Nyt kai sitten minunkin on näytettävä jotakin elon merkkejä..... Kohta pari viikkoa täällä olen lueskellut ja syömisiäni merkkaillut. Jaa, tarkalleen ottaen kymmenen päivää
Perheessä neljä lasta, vanhin pian 18 ja nuorin vuoden. Kotosalla olen ja helppo seurailla näitä syömisiä. Joo, ja ei ole minulla pikkuisesta urakasta kyse vaan 30 kiloa pitäis kadottaa jonnekin taivaan tuuliin
. Alku ainakin näyttää hyvältä, vaaka näyttää pari kiloa vähemmän kuin 12. päivä. Saa nähä kuinka ämmän käy! Voisi kai yhtyä jonkun aikaisemman sanomaan, että "nelikymppisenä kunnossa", eli aikaa reilu kolme vuotta.
nuppu73
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:45
Moi!
Täällä neljän lapsen äiti ilmoittautuu joukkoonne! Lasten iät 8kk, 7v, 9v, 13v.
Ennen esikoistani olin normaali painon yläpäässä. Lasten välissä lihonut ja laihtunut. Muutimme paikkakuntaa 8 vuotta sitten. Oli remontit ja alkanut raskaus. Niin siinä sitten jäi liikkuminen ja tuli syötyä makeaa. Ennen viimesintä raskautta laihdutin keventäjissä 5 kg. Raskaus aikana painoa ei niin paljon tullut, mutta imetysaika on mulle tuonut kovat ruokahalut ja mieliteot. Nyt olis ainakin 20 kg tiputettavaa.
Koetan ajatella niin etten ole laihiksella, vaan opettelen syömään oikein ja taasen liikkumaan.
Tää keskustelu palsta on hyvä tuki!!
Kiloklubiin liityin joulukuun lopussa, mutta tän viikon alusta heräsin kunnolla siihen että tarttis tehrä jotain!!
mahaläski
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 11:55
Kotona olen kolmen alle kouluikäisen kanssa. Kotivuosia kertynyt jo 6!
Liikunta on mun henkireikä, muualla en juuri käykään. Monta kertaa viikossa liikuntaharrastuksissa, joskus harvoin kavereiden kanssa viihteellä.
Esikoisen syntymän jälkeen lihoin paljon. Ei ole enää tarkkaa muistikuvaa että menikö se satanen rikki, ainakin hyvin lähellä oli. Ennen seuraavaa raskautta sain ihan hyvin painoa tiputettua, mutta toisen ja kolmannen lapsen ikäero on pieni ja en kerennyt ajatellakaan siinä välissä laihdutusta.
Mulla nuo raskaudet on olleet hankalia, ja aineenvaihdunta on heti alkuraskauksista heittänyt häränpyllyä. Tuntui ettei tarvinnut kuin karkkihyllyn ohi kävellä niin paino nousi 2kg. Ja loppuraskaudet on menneet vuodelevossa. Suomeksi sanottuna elopainoa on kertynyt yli oman tarpeen.
Vuosi sitten joulun jälkeen tuli jostain ahaaelämys, ja päätin että lopun ikääni en läskejäni surkuttele. Sillä tiellä ollaan, reilu 20kg on lähtenyt. Eroa on pahimpaan painooni n.30kg. Normaalipainossa olen nyt mutta tuo mahataikina häiritsee itseäni niin suuresti että haluan siitä eroon. VAtsankiristysleikkaus olis aika pop
Noh, tarkotus olisi vielä kilo kerrallaan karistella, maksimissaan 6kg enää.
Ja hyväksi havaittu liikuntamuoto. Kaksi pienintä tenavaa sisarusrattaisiin, isoin seisomalaudalle ja menox. Ei tarvi kovin kauaa lykätä kun hikiroiskuu
Pullukka79
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 12:04
Ja täällä yksi äiti lisää. Pojalla ikää nyt 10kk, ja minulla saman verran ainakin liika kiloja. Ne olisi tarkoitus karistaa ennen kesää, jotta vanhat vaatteet menisivät päälle. Kaikenlaisia konsteja olen kokeillut, mutta kyllä se niin taitaa olla, että syömisen uudelleen opettelu on se ainoa pysyvä keino pudottaa painoa ja varsinkin pitää se alhaalla. Tsemppiä kaikille!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
128
129
130
131