Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Muita morsiamia?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Muita morsiamia?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
47
48
49
50
>
Mama Alligator
tiistaina, 8. joulukuuta 2009 klo 16:41
Ajattelin nyt sitten vihdoin kirjoittaa tännekkin. Morseinen tulevalle kesälle 3.7.2010.
En mitenkään erityisesti laihduta häitä varten tai mitään tiettyä pukua varten, mutta onhan siinä hyvä maali olla 90kg 1.7. 2010 siihen asti siis mennään nyt painoa on 110kg ja jo lähes 10kg takana jei!!!
Tällä viikolla iso iso huoli pudonnu rinnalta kun hää paikka ja catering vihdoin varmistui ja hinnaksikin tuli sopiva summa..
Myrtille
Alkupaino 12.10.09 74,5kg, tavoite 68kg
torstaina, 10. joulukuuta 2009 klo 12:03
Hahaa, paino taas sykähti 900g alaspäin, nyt olen
3,1 kg:n päässä tavoitteesta!
Ja uskomatonta, tänään sujautin vaivatta jalkaan yhdet housut joita en ole voinut puoleentoista vuoteen pitää. Nyt ei edes kiristä!
Voi miten ihana olo, nyt tuntuu että jaksaa taas yrittää.
Hääpuvun
sovitusaika varattu tammikuunn puoleenväliin.
Joulun
suhteen ajattelin niin että aattona ja joulupäivänä syön mitä lystään, anoppilassa ollaan kuitenkin. Menkööt punaiselle ja kalorit kaakkoon, ei se kahdesta päivästä voi olla kiinni... Sen sijaan yritän olla hamstraamatta kotiin hirveitä määriä jouluherkkuja ettei koko loma menisi mässäilyksi.
Häävalmistelut etenee:
viikonloppuna palaveerattiin hääpaikalla ravintoloitsijan kanssa. Menu venähtikin viisilajiseksi, tulee aika pitkän kaavan mukaan... Mutta hyvältä kuulostaa. Ravintoloitsijan ehdottamaan viiniin sen sijaan en ole tyytyväinen, mutta en tiedä onko budjettia sen parantamiseen... Ylläri oli myös se ettei ravintolalla olekaan valkoisia liinoja, niiden vuokraaminen maksaa maltaita. Maksaisi monin kerroin vähemmän ostaa Ikeasta valkoiset liinat ja servetit, siihen ollaan nyt suuntautumassa.
Mama Alligator
torstaina, 10. joulukuuta 2009 klo 15:55
Onnea Myrtille pudotuksesta.
Meidänkin hää valmistelut etenee. Tänään käytiin kattomassa hää paikkaa ja se oli juuri sopivan vanha ja romanttinen meille. Oltiin tosi onnellisia että saatiin juuri kyseinen talo. Olen koko päivän töiden lomassa tehnyt suunnitelmia ja etsinyt kuvia kimpuista ja puvuista ym. Ihanaa nyt on jotenkin vapaampi olo suunnitella kun isot asiat on jo kunnossa.
Ajattelin joulun suhteen ihan samoin että en ressaa mitä tulee syötyä. Tämän tehookuurin jälkeen massu on niin pikkuruinen (edelliseen verrattuna) ettei se kerralla paljoa siedäkkään. Pitää tosin varovasti alottaa jo viikon päästä maanantaina tarjoamaan muutakin ruokaa kun kasviksia ja pusseja ettei koko joulua tarvitse käsiä maha kivuista.
On kyllä villiä ajatella että aikaisemmiin söi helposti noutopitsan ja joi lähes 1,5l limua ja nyt tulee täyteen jo lautasellisesta salaattia.
*Sookie*
torstaina, 10. joulukuuta 2009 klo 19:03
Mama Alligator
Aika hienon päivän olette valinneet nimittäin meillä on se sama!!
Myrtille
Onnittelut pudotuksesta!!! Itse aion mennä puntarille huomenna, saas nähä miten käypi..
Teen myös samoin joulun suhteen, sillon pitää syödä oikein pitkän kaavan mukaan. Otetaan sitten niskasta kiinni yhdessä taas joulun jälkeen ja nyt ennen joulua vielä kova tsemppi päälle!!
Myrtille
perjantaina, 11. joulukuuta 2009 klo 10:29
Voi ei, olen hurahtamassa häähysteriaan!!!! Mun tekisi ihan tosissaan mieli tilata tällaisia tyllipussukoita hääkarkkeja varten!!!! Vaikka aina olen uhonnut että mun häissä ei sitten mitään hörsötyksiä ole
http://www.discount-mariage.fr/sac_dragees/article_sachet_dragees_sc390.html
Mama Alligator
perjantaina, 11. joulukuuta 2009 klo 11:00
Mä mietin kans tollasi tai sitte ihan vaan pyöreitä tylli plaoja johonlaittaa namit.
Mies osti mulle eilen uuden hää lehden ja saan tänään koko valosan ajomatkan n. 3, 5h lukea sitä. Musta tosin Martha Stuartin lehdet on ehkä ihanimpia kun niistä löytyy paljon juttuja mitä voi tehdä itse..
*Sookie*
lauantaina, 12. joulukuuta 2009 klo 10:33
Näin viime yönä unta että mun sisko hermostu mulle kun aivan puhun häistä. Olin vissiin liikaa hössöttäny häistä sille.
Todellakaan en oikeasti ole mikään hössöttäjä. Oli kyllä aika hauska uni. Pitääköhän tänään soittaa sille ja kysyä että onko asia oikeastikin niin, hih!
Mites te muut, onko hääaiheisia unia tullu nähtyä?
Myrtille
sunnuntaina, 13. joulukuuta 2009 klo 11:29
Bure, itseasiassa kyllä, olen jo nähnyt
hääjärjestelyunen
... Olin kävelyllä isäni kanssa jossain Helsingissä (Munkkiniemeltä se näytti), ja yhtäkkiä huomasin että tuossahan on se hääpukukauppa jonne aion mennä sovittamaan, ja kovasti kohkasin siitä... Että kyllä, on häät tullut jo uniinkin asti!
Toissapäivänä maistettiin häihin suunnittelemaamme samppanjaa, nam! Miehen työpaikan pääkonttori (kuulostaapas monimutkaiselta) sijaitsee Reims:issä Champagnen alueella, ja sitä kautta on mahdollisuus tilata edulliset samppanjat kunhan tilataan ajoissa (miehen työpaikan liikelahjasamppisten kanssa, saadaan paljousalennus). 14 euroa pullo, 50 pulloa varmaan tarvitaan... Hui, niin sitä rahaa vaan menee...
Mama Alligator
maanantaina, 14. joulukuuta 2009 klo 07:42
Mäki näin jonkun unen mutta en tosi oikein muista sitä. Siinä ainakin juhlat meni ihan penkin alle.
Me päätettiin ottaa alkumaljaksi cavaa ja löydettiin sopivan makea pullo tosin ei suomesta, joten täytyy vielä hetki muistella mikä kauppa oli kysessä.
Henne
Klubiemäntä
maanantaina, 14. joulukuuta 2009 klo 14:46
Tervehdys morsiamet!
Katsoitteko eilen TV:stä Subilta Tosipaikka: Nättinä naimisiin? Siinä Steps-yhtyeen Claire Richards laihduttaa yli 100-kiloisesta kokoon 34-36 hääpukuunsa. Clairelta tuli jumppaDVD tämän onnistuneen muodonmuutoksen myötä. Tämä DVD sopii keskitason jumppaajalle:
Ohjelma on katsottavissa subin sivuilla ainakin vielä tänään:
http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/tosipaikka/video?28034
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 14. joulukuuta 2009 klo 14:59 muokkaaja: Henne »
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6