Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Lyhyet laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Lyhyet laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
92
93
94
95
96
97
98
99
>
Enceladus
maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 22:12
Minulla on pituutta 158 cm ja paino tänä aamuna 59,8 kg. Tarkoitus olisi kiinteytyä ja saada ehkä painokin vähän putoamaan. Paino on hiipinyt ylöspäin parin vuoden aikana ja nyt on takana kausi, jolloin oli vähemmän liikuntaa. Paino oli nyt (14.1.2012) elämäntaparemontin aloittaessa 60,3 kg.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 22:50 muokkaaja: Enceladus »
äitee76
en anna periksi
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 05:30
sorry et oon katoillut jonnekin
täs välis oon kuitenkin aloittanut salitreenit personal trainerin kanssa kolmesti viikossa et sillain mukavaa kerrottavaa,menos 4.viikko ja palkkasin hänet 3kk ajaksi
tuloksia on jo et painoja on lisätty yms.
Kiinteytyä tahon.oon nyt nimittäin 53,5 kg(ei tän hetken juttu ku kotona ei toimivaa vaakaa mut suunnilleen) että tavoite 50 kg ei oo viel mutta jos nyt kiinteytyis ja koittais pysyy ees täs,tai no jos lihaksia(hui mikä ajatus,lihaksia mun läskien päälle heh) tulee ni paino ei varmaan laskekaan,mutta aloittaessa trainerin kanssa vyötärö karmeat 92 cm(viime mittaus vko sitten 90,5 cm)
elikkäs 153 cm edelleen,kas ei muutu
n.53,5 kg,kiinteytyskuurilla,
syömiset väliin herkkua,väliin ok,sitä vois viel ite ruksata paremmaksi.....
N3aa
Tartu hetkeen
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 11:50
Moikka!
Täältä löytyy kanssa vähän lyhyempää sorttia oleva laihduttaja
Elikkä pituutta löytyy runsaat 156 cm ja ikää 20v.. Alotin täällä KK:ssa joulun jälkeisellä viikolla, sillon kiloja oli 60. Pahimmillaan kuitenkin toissa syksynä on ollut 64 kg! Sillon vähän niinkun heräsin ja rupesin kiloja tiputtelee... Viime keväänä paino käväsi jossain vähän alle 60 kg, mutta kesän aikana hiipi takasin 61-63 kg
Sillon tuli taas uus herätys, ja sain joulukuuhun mennessä karisteltua luvun 59 kg, mutta jouluturvotusta tuli
Nyt oonki tän KK:n avulla saanu kivasti ja FIKSUSTI painon tippumaan
(Fiksusti siksi, kun aikasemmin olen sortunut nälkäkuureihin ja kaikkeen mahdolliseen, ja olin ehkä hieman masentunutkin..)
Tavotteena ois tuo 55 kg
Niissä luvuissa (ja myös tässä nykyisessä) oon viimeks yläasteella ollut ja musitelisin, että sillon olin melkko tyytyväinen ulkonäkööni
Olen kyllä jo tässä vaiheessa tosi tyytyväinen saavutuksiin, mutta pikku viilaus ei oo pahitteeks
-Miiu-
sunnuntaina, 5. helmikuuta 2012 klo 11:39
Nämä punnituspäivät ovat aina yhtä ihania, mutta samalla ne voi olla tosi hermoja raastavia. Kolmessa viikossa paino on pudonnut 800g, mutta vyötäröltä on sentään lähtenyt kolmisen senttiä pois kahdessa viikossa. Tosin oonkin lisännyt salilla käyntien määrää ja painot oon vaihtanut suurempiin.. jospa sillä on jotain tekemistä asian kanssa. Toivossa on hyvä elää
Ulkoliikkuja
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 00:00
Moikka! Olen uusi täällä, tosin ei ensimmäinen kerta kun yritän laihduttaa
Pituutta huimat 147cm ja painoa 61,5kg. Ikää 27v. Sairastan lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa, mikä hidastaa aineenvaihduntaa jonkin verran. Unelma olisi saada paino edes 55kg, mutta jos realistisia ollaan niin 57kg olisi jo ihan ok tavoite saavuttaa. Liikun lähes joka päivä: jazztanssia, hiihtoa, melontaa, uintia, luistelua, kävelyä, joskus sulkapalloa ja salia. Ruokavalio mielestäni ok, kai annosmäärät liian suuria. Paljon kasviksia, hedelmiä, marjoja, täysjyväviljaa, rasvattomia maitotuotteita. Mutta mikään ei vaan tunnu auttavan!
-Miiu-
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 12:01
Ulkoliikkuja, oletko kokeillut punnita kaikkia ruokia, mitä syöt? Alkuun se saattaa tuntua vaivalloiselle, mutta lopulta opit silmämääräisesti katsomaan paljonko syöt esimerkiksi rasvaa jne. Kauanko muuten olet yrittänyt laihduttaa?
Jessie83
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 12:20
Moi! Täällä eräs, tappi, joka jo > 2 v. sitten taisi tähän ryhmään kirjoitella... Ja vieläkään en ole tavoitteessa!
Pituutta on 159 cm, painoa oli perjantaina 70,6 kg (karmeeta!). BMI 27,9. Pääsin jo niin pitkälle, että BMI oli tasan 25, mutta annoin itseni repsahtaa... ja loppu on sitä kuuluisaa historiaa.
Kuuluisan "uuden alun" aloitin heti vuodenvaihteessa. Loppiaisena kiloja oli 71,9, eli neljässä viikossa olen saanut pois vain 1,3 kiloa. Aika säälittävää. Jostain syystä kilot lähtevät nyt paljon huonommin kuin aiemmin. Tavoitteena olisi vähintään -5 kg kesään mennessä. Kuvittelin sen olevan helppo juttu, mutta eipä siltä vaikuta...
Lepakk1
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 11:18
Moikka! Täällä kanssa yksi kanan taluttaja... pituutta 153 ja tänään painoa 86.8...
Minua inhottaa tässä lyhyydessä se et kaikkien pitäisi olla semmoisia langan laihoja jos on näin lyyt ja haluaa painaa 70 kiloa on vielä tavoitteessaankin reippaasti ylipianoinen painoindeksinkin mukaan
Liibalaa
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 12:12
Heps! Täällä ilmoittautuu kanssa mukaan yksi, pituutta kanssa mahtavat 153cm ja painoa vielä mahtavammat yli 70 kg luultavasti, vaa´alla käyty noin vuosi sitten jolloin se uhkaavasti lähestyi seitsämääkymmentä, ja lisää on varmasti tullut. :/ Aina on kyllä ollut yhtä tuskien taivalta tämä painon kanssa taistelu, noin seitsämän vuotta sitten sain pudotettua painon 52kg, mutta sitten kun oli tavoitteessaan palasi takaisin vanhoihin elämtapoihin ja nyt on korkojen kera kaikki hiipinyt takaisin. Pakko yrittää ryhdistäytyä, ajatella kesää, olisi kerrankin mukava käydä rannalla häpeilemättä ja verhoutumatta vaikka minkälaisiin asetelmiin
Tänne vasta liityin ja katsotaan josko se tästä lähtisi taas käyntiin, edellisellä kerrallakin tiputin painoa kanssa kaloreita laskemalla, ilman mitään erikoisdiettejä tai täysin kieltäytymällä mistään. Sain itseni innostumaan lenkkeilystä tammikuun alusta, mutta parin viikon päästä iski tämä kamala pakkasjakso, niin eipä paljon innosta lenkkeillä kun ulkona on -25-30c pakkasta :/ Mutta nyt tältä istumalta teen sen verran, että lähden kävellen kaupunkiin metsästämään vakaa, jospa se luku siellä sitten antaisi sen viimeisen kunnon potkun persuksille kohti uutta kesäkuntoa.
-Miiu-
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 11:36
Liibalaa, pidemmän päällehän tuollainen elämäntapamuutos on paljon parempi ja terveellisempi ratkaisu kuin ihmedieetit
On nuo vaa'at vaan hassuja. Kuukauden aikana vyötäröltä on lähtenyt 5cm, mutta vaaka näyttää -1,5kg
...11 viikkoa ja tavoite olisi toivottavasti suoritettu.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
92
93
94
95
96