Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Isot tytöt
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Isot tytöt
Sivu:
<
1
2
3
4
...
17
18
19
20
21
22
23
...
96
97
98
99
>
Moltsi
lauantaina, 15. syyskuuta 2012 klo 15:40
Dolsi: yksi iso tyttö joka alussa hääräsi lomailee Alanyan rannoilla vielä viikon..palaan varmasti linjoille kotiin tultua..ja ihan syystä..sillä vaikka lomamatka onkin ohi niin elämäntapamuutos ja matka uusiin tapoihin vasta alkaa..
Terveisin moltsi,Alanya 35 astetta lämpöä ja aurinkoa
dolci
lauantaina, 15. syyskuuta 2012 klo 18:49
Oikein ihanaa lomaa sinne lämpimään
Täälläkin taas vaihteeksi ollut ihanan aurinkoinen päivä ja huomiseksi on luvassa vielä lämpimämpää, joten kelpaa ulkoilla tai lähteä sienimetsään!
Mulla tämä päivä ratkesi lopulta herkutteluun, mutta huomenna taas paluu ruotuun!
Kaatissäkki
lauantaina, 15. syyskuuta 2012 klo 22:27
Moikka kaikki!
Ajattelin hypätä mukaan tähän porukkaan, kun kerrankin näyttäisi olevan samankokoista seuraa. Punnitsin itseni tänään, vaaka näytti tasan 110kg. Pituutta on 164 senttiä. Tuli yhtäkkiä mieleen aika, jolloin painoin 80 kiloa ja silloin ajattelin, että olen ihan kamalan iso. Nyt antaisin mitä vaan, jos painaisin sen verran. Ja vakaasti olen päättänyt todella antaakin kaikkeni.
Olen kateellisena lueskellut tästä ketjusta teidän kertomuksia kuntosaleilla ja jumpissa käynneistä. Minä tykkäisin kovasti sellaisesta, mutta en todellakaan kehtaisi mennä tämän massan kanssa mihinkään julkiselle paikalle heilumaan. Miten te teette sen?
Onko minulla kohtalotovereita? Onko hyviä vinkkejä, miten liikuntaa voisi harrastaa kotona tai muuten niin, ettei hävettäisi?
Palataan perjantaina toivottavasti miinusmerkkisillä lukemilla!
Alma73
sunnuntaina, 16. syyskuuta 2012 klo 09:32
minoon lyhyempi löllykkä mutta mahtunen mukaan? Pituutta 169 ja painoa vaivaset 114 kg
tavoite ois päästä tuonne 80 tai edes 85 kiloon, seki olis jo ihan huippu makia juttu
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 16. syyskuuta 2012 klo 09:34 muokkaaja: Alma73 »
Alma73
sunnuntaina, 16. syyskuuta 2012 klo 09:45
Luin teidän juttuja ja hitsi tää vaikuttaa ihan just niin omalta ryhmältä =)
Kuten tuonne yhteen ketjuun jo totesin, niin mun on pakko saada painoa pois, selkä ei vaan kestä tätä massaa
Tälle aamulle särkylääkkeitä taas napsittu ku leipää ja oisin toiveikkaana että josko pääsis vähän tuonne ulos kävelemään, pikkasen tuntuu jo paremmalta. Melkein kuukausi mennyt ilman kipuja mutta yks virheliike ja heti särkee. Omphan ainaki joku motivaattori miksi lähtä tiputtaan painoa... tai yks niistä...
Mietin Kaatissäkki (et sitä varmasti ole!!!!!!) että onko sulla kuntopyörää millä voisit polkea? Tai ihan vaan kävelylenkki, siitä on hyvä aloittaa, ei siellä kukaan perään katsele, itse ainakin ajattelisin että huippujuttu kun ihminen on suuresta koosta huolimatta lähtenyt lenkille, varmaan on tavoitteena painon pudotus
Simsala
sunnuntaina, 16. syyskuuta 2012 klo 14:19
Iso tyttö palaa rikospaik... eiku. No mutta joo, viime vuonna loppusyksystä olin näköjään hiukan onnistunut pudottamaankin painoa tuonne 110kg kieppeille. Jouluna kai repesi, en tiedä, mutta tammikuulla näyttää lukema olleen 115. Sitten olin jättänyt Kiloklubin mutta elelellyt aika kunnollista ja kohtuutervettä elämää kuitenkin.
Loppukesällä paino oli 114kg ja sitten ukkoni pelleilyjen vuoksi ruokahalu katosi ja pudotin parissa viikossa kilon (vain! vaikken syönyt about mitään). Sitten ruokahalu palasi. Köhköh. En tosin tajunnut syöneeni mitenkään erityisen paljoa, mutta muutamassa viikossa paino on noussut tähän nykyiseen 116 kiloon. Kun tuntuu, etten tiedä miksi näin on käynyt, niin ajattelin palata Kiloklubiin seuraamaan syömisiäni ja liikkumisiani.
Täältähän löytyikin sitten sovelias vertaisryhmä, olen 180cm pitkäkin, joten massalla on ollut tilaa levittäytyä pituussuunnassa pitemmälle matkalle. Kotipeilissä en mielestäni näytä kamalan isolta, mutta nyt syksyllä aloitettujen liikuntaharrastusten myötä jumppasalin isoissa peileissä näkyy koko komeus kaikessa kauheudessaan. Toivon, että komeus kapenee edes jonkin verran.
Motivaatio ei oikeastaan ole mitenkään huipussaan, mutta liikuntahommelit sujuu nyt aika hyvin, näemmä 300 minuuttia tälle viikolle kertynyt monipuolista liikkumista. Pyöräilyä, kävelyä, pilatesta, tanssia. Muutaman juoksuaskeleenkin tänään otin, oho! Liikunta auttaa noihin mielialaongelmiinkin.
Ikää 40+, fyysinen terveys on tällä hetkellä ihan hyvä, ei ole mitään erityistä vaivaa, mutta mieli on tosiaan ollut pari kuukautta alakulon puolella. Olisinkohan sitten hups vahingossa lohtusyönyt, kun tuo paino on noin noussut...
Mamina
sunnuntaina, 16. syyskuuta 2012 klo 14:25
Täällä ollaan myös, vaikka tosi harvoin ennätän syksyn kiireiden takia käymään koneella. Paino on edelleen 108, ärsyttävää...
ppirpana
sunnuntaina, 16. syyskuuta 2012 klo 18:24
Hei Kaikki
Olen 43v Nainen Vantaalta. Taloudessani on Minä , Mies ja Tytär (s27.05-12)
Olen Tällä hetkellä Äitiyslomalla.
Olen ollut aina pyöreä. 12v sitten onnistuin painoani pudottamaan mutta ne vaan ikävä kyllä palasivat takaisin.Senkin jälkeen olen koettanut pudottaa painoani mutta ne aina vaan mennyt pieleen..jumahdin siis nykyisiin mittoihini 172cm / 139kg
nyt olen päättänyt yrittää oikeesti kaikella tarmollani et löytäisin kipinän jolla saisin itseni lähes "normaali" painoiseksi.
Tavoitteenani on olla 24.12.12 alle 120kg painossa..
jos jollakin jotakin vinkkejä niin voi laitella ykstyisviestejä minulle..et saisin apuja tähän ikuiseen projektiin.
T: Pia Pirpana
Mimsuli
sunnuntaina, 16. syyskuuta 2012 klo 19:00
Heippa kaikille!
Olen 45-vuotias avioliitossa elelevä yhden tytön (13 v.) äiti. Olen ollut koko elämäni ylipainoinen. Olen onnistunut hankkimaan itselleni aikuisiän diabeteksen.
Nyt olen ohjatulla 10 viikon ene-kuurilla (kohta kolme viikkoa takana), jota toteutan ruoka-aineilla. Sen jälkeen on tarkoitus siirtyä kiloklubin kalorilaskurin avulla normaalimpaan kevennettyyn ruokavalioon.
Tämä raju aloitus on minulle tarpeen, jotta saan sokeriarvot kuntoon, mässäilyn poikki ja hyvän alun painon pudotukseen.
Lähtöpaino oli 110.5 ja tänään 103.4 - nämä punnittuna aamulla kotivaaalla ilman vaatteita
. Virallinen punnitus painonhallintaryhmässä illalla vaatteiden kera on ollut masentavampi - noin + 2 kiloa aamupainoon. Mutta tärkeintä on suunta!
Kaikille isoille tytöille tsemppiä!
Alma73
maanantaina, 17. syyskuuta 2012 klo 06:06
eilen sitten illalla käpälä kävi chilipähkinäkipossa hitusen liian usein ja jädeki tuli syötyä. Mutta jännä kyllä, tällä kertaa se ei aiheuttanut kovinkaan suurta stressiä vaan mielessä pyöri heti herättyäni että tänne ryhmään purkamaan tuntojaan ja tänään taas uusi yritys. Tunnen itseni ja tiedän, että näin alussa en voi olla makean/sipsit/muut napsut -suhteen ns. kohtuukäyttäjä vaan ne on jätettävä kokonaan pois ruokavaliosta että mahdollisuus onnistumiseen olisi. Yritän siis tästä päivästä eteenpäin olla herkuttomalla ruokavaliolla pari-kolme kuukautta tähän alkuun
Nyt aamuvuroon töihin, tämän päivän syömisiä olen jo suunnitellut etukäteen, joten jospa tästä päivästä tulisi hyvä... Toivottavasti illalla ei sada niin tulis varmaan lyllerrettyä lenkille
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Muuten, onko meillä joku "virallinen" punnituspäivä? Itse olen ajatellut perjantaita...
Sivu:
<
1
2
3
4
...
17
18
19
20
21