Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> II Tammikuun 2012 aloittajat: BMI yli 36
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
II Tammikuun 2012 aloittajat: BMI yli 36
Sivu:
<
1
2
3
4
...
30
31
32
33
34
35
36
...
39
40
41
42
>
wanna bee
lauantaina, 15. syyskuuta 2012 klo 21:27
Sulla on tosi monipuoliset liikunnat, Smirge, vautsivau
smirge-
maanantaina, 17. syyskuuta 2012 klo 06:16
Huomaan etten ole löytänyt vain muutamaa tai yhtä juttua liikunnan puolella joka ois ihan yliveto niin siksi tulee varmaan hypittyä missä milloinkin
Puntari ilmoitti että painoa on tippunut 1,5kg, viime viikon plussien jälkeenkin 1,1kg jäi jäljelle
Noopu
maanantaina, 17. syyskuuta 2012 klo 08:39
Hirmunen tahti sulla Smirge!
Upeeta!
Mullakin paino on tippunut, tänään 99,4kg. Mutta alempanakin ollaan oltu
Pitää jatkaa tiukkaa tahtia vaan!
Missäs Kisuliini on? Entä Rekkaleski? Ja kaikki muut? Huhuuuuuu!
wanna bee
maanantaina, 17. syyskuuta 2012 klo 09:50
Mä myös kaipailen kamuja
Onnea
Smirge ja Noopu
pudotuksista, mä liityn samaan kerhoon.
Viime viikon pudotus
-1,4 kiloa
joten olen tosi iloinen.
Mukavaa viikkoa !!
Mä lähden tavoittelemaan-20 kiloa.
Muoks, salin jälkeen paino 102 eli -20 kiloa heh.
Eli sitten satasen kimppuun
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 17. syyskuuta 2012 klo 14:31 muokkaaja: wanna bee »
keksihiiri
maanantaina, 17. syyskuuta 2012 klo 14:15
Taas on mennyt päiviä ja reilusti viikkokin, kun on viimeksi täällä ehtinyt pyörähtää... paino on samassa kuin 1.5 vk:a sitten, vaikka liikuntaa on tullut reilusti, olin ruskalomalla pohjoisessa tunureilla, jossa tuli liikuntana tunturivaelluksia lähes jokapäivä kestoltaan 6h, (osaltaan rankkojakin) ja ruokailut oli mielestäni ok, myös iltaisin oli lisäksi tanssia, mutta paino ei vaan tippunut...
Liikunta haastessa olen mukana sivulla 14 nroa en muista... ja tässä kuitenkin "ajantasalla".
Tällä viikolla taas kahvakuulaa ja circuitia, ehtisköhän lisäksi uimaan ja näiden lisäksi on vielä iltakokouksia pari-kolme.
Ensiviikolla aloitan tanssikurssin mieheni kanssa, tulee liikuntaa siinäkin tunnin verran ja toivottavasti tanssitaito karttuu
Nyt otan "ohjelmaan" säännöllisen vedenjuonnin ja katson onko vaikutusta, ruokia en saa merkattua, mutta uskon syönnin olevan ok, kun merkkasin kuitenkin keväällä 5 kk:ta säännöllisesti.
Katsotaanhan perjantaina miten käy
hattaraa
tiistaina, 18. syyskuuta 2012 klo 10:53
Moikka!
tämä on viettänyt hiljaiseloa, edelleen sitä motivaatiota metsästäen. Tickeriä en saanut päivitettyä, mutta plussaa oli viimeisimpään ainakin 800g.
Ajatusten tasolla edistystä on kuitenkin tapahtunut, jotenkin tuossa heräsin siihen, että mun ongelma on syöminen ja etenki mitä syön. Aikaisemmin jotenki ajatus on pyöriny sen ympärillä että kun vaan otan joku ylikalliin jumppasalikortin ni sit laihdun, mutta nyt jotenki älysin (viimein) että ehkäpä mun pitää nyt ensi keskittyä saamaan tää ravintopuoli tasapainoon. Ulkoilu on myös sellanen juttu mitä mun mieli todella tarvitsee juuri nyt.
Näillä mennään.
Tsempit kaikille! Hyvin te vedätte!
Rekkaleski
100g päivässä on 36kg vuodessa!
keskiviikkona, 19. syyskuuta 2012 klo 08:22
Mukana ollaan edelleen, mutta Isodieettiä noudattaen ja niitten sivuille olen liittynyt.
Projekti siis edelleen kesken ja en ole vielä päässyt alkukesän lukemiin, mutta kovaa vauhtia sekin tuolta lähestyy ja sitten mennään sen ohi ja vauhdilla
Mahtavia pudotuksia kylle niillä jotka vielä sinnittelee mukana. Jatketaan samaan malliin. Seurailen kyllä taustalla, mutta mukamas niin kiire että ei ehdi vastailla...
mahti78
keskiviikkona, 19. syyskuuta 2012 klo 11:03
Täällähän on väki alittanut satasta ja toiset ihan siinä hilkulla!!! Onnea. Ainakin itelleni se satasen alitus on psykologisesti erittäin merkittävä rajapyykkin. Painon oleminen kaks numeroinen luku on jotain tosi suurta!
Mä olen lipsunut järkevästä ruokavaliosta jonkun aikaa. Tietysti harmittaa nyt jälkikäteen kovasti, mut ei sille enää mitään voi. Nyt sain itseäni niskasta kiinni ja palasin takas laadukkaamman ruuan pariin. Aiemmin siis meni pizzaa, karkkia ja omenaherkkuja liian usein. Nyt takas runsaan salaatin ja kasvisten pariin
Raskausviikkoja on 27 ja painoa on tullut 3 kg. Ei onneks ihan paha, vaikka viiminen kilo tai kaks on ihan täysin ruuan syytä. Tavoite oli, että painaisin 95 kg synnyttämään mennessä. Tavallaan tavoite on vielä ihan realistinen, mut siihen ei saa kyllä lipsua yhtään. Ehkä en tuota täytä, mutta jos kuitenkin paino olis alle sata. Kyllähän sekin ois ihan ok. Raskaus alkaa väsyttää. Vielä kolme kuukautta pitäis tätä jaksaa. Töissä alkaa olla rankahkoa, kun kumartumiset on niin hankalia ja sain vielä selkänikin kipeäksi. liikunta on valitettavasti nolla-tasolla. Uimisesta haaveilen, mut aikaa on vasta sitten, kun työt loppuu.
Mä niin odotan, että vaakasta näkyis taas laskivia lukemia tämän noususuhdanteen jälkeen. Hieman myös ahdistaa nämä neuvolan jatkuvat punnitukset, vaikka asiasta ei ole juuri sanomista tullut.
Muille hirvittävästi tsemppiä!
Pian jatketaan taas yhdessä
Mahti
Noopu
keskiviikkona, 19. syyskuuta 2012 klo 14:16
Mukavaa
Rekkaleski
ja
Hattaraa
että olette tallella!
Hattaraa:
tuo motivaatio on jännä juttu, itsellänikin se vaihtelee ihan viikottain ja jopa päivittäin. Mutta kun saa pieniäkin tuloksia niin siitä se vaan kasvaa! Ja täällähän me ollaan sitä varten että tsempataan toisiamme! Eli täältä vaan motivaatiota ja tsemppiä hakemaan!
Mahti:
Ihana kuulla sinusta!!!! Kiva että raskaus on sujunut hyvin. Mullakaan ei tullut raskauskiloja ollenkaan, mutta meidän tirppa syntyikin 5 viikkoa aikaisemmin eikä ollut kasanut enää pitkään aikaan. Mä olin myös aika "salliva", eli söin sitä mikä maistu hyvältä... Mun onneksi mulla tuli vaan ihan järkyttävän paha olo kaikesta makeesta, niin ne jäi automaattisesti pois
Arvatkaas... Mulla oli paino tänään
98,2kg!!
Mittasin vielä kahteen kertaan, ja vaa´assakin on ihan uudet patterit. Tosin muhun iski yöllä ihan järkyttävä vatsakipu ja istuin puolet yöstä vessassa... saattaapi olla jotain vaikutusta... Ja sillä etten oo tänään juurikaan uskaltanut mitään syödä.
wanna bee
keskiviikkona, 19. syyskuuta 2012 klo 15:10
Kaikki lasketaan Noopu
Onnea !!
Kiva kuulla kuulumisia Rekkaleski ja Hattaraa ja ihanaa Mahti, että sä olet hyvin tsempannut koko raskausajan.
Mä tosiaan tavoittelen satasta seuraavaksi.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
30
31
32
33
34