Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Huhtikuussa laihdutuksen aloittavat!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Huhtikuussa laihdutuksen aloittavat!
Sivu:
1
2
3
4
...
89
90
91
92
>
BonVoyage
perjantaina, 16. maaliskuuta 2012 klo 13:49
Moikka kaikki,
Tähän ryhmään mukaan kaikki huhtikuussa laihdutuksen aloittavat
Olen täällä reilu vuosi sitten kirjoitellut viimeksi ja silloin olin mukana myös jossain ryhmässä, mutta tulin raskaaksi ja laihdutus loppui silloin siihen.
Nyt siis uudestaan yrittämään
Laidutus alkaa huhtikuun alussa, sillä silloin aloitan myös yhdessä laihdutusryhmässä "tosi elämässä"
Painoa on itselle kertynyt vuosien aikana paljon ja vähän päällä, joten kova urakka onkin edessä. Lähtöpaino tulee olemaan varmaan lähellä 115 kg luokkaa, mutta laitan tarkemman aloituspainon sitten 1.4
Tuo tosi elämän laihdutusryhmä kestää heinäkuun alkuun asti, joten mahdollisimman paljon on tarkoitus saada pudotettua sen loppuun mennessä. En nyt kuitenkaan osaa laittaa mitään tarkkaa painomäärää. Lopullisena tavoitteena on sitten joskus (vuosien päästä?) olla normaalipainoinen, joka itselläni olisi 79 kg.
Imetän myös vielä, joten mitään liian rajua dieettiä en voi aloittaa, jotta maidontuotanto ei kärsisi. Siispä terveellisen ruoan ja liikunnan avulla on tarkoitus päästä alkuun.
Tervetuloa mukaan!
BonVoyage
keskiviikkona, 21. maaliskuuta 2012 klo 00:19
Ei mukaan lähtijöitä?
Läskipulu
Maanantaina sitte taas...
perjantaina, 23. maaliskuuta 2012 klo 17:26
Heips, mä voisin ainakin lähteä sun kans laihtumaan huhtikuun alusta!
Mulla on myös pieni-ihminen kotona(kohta vuoden), tosin en imetä.
Itellä painoa tollaset 84kg ja pituutta 168, joten ylimäärästä on ja sitä tässä on keskimmäisen syntymästä asti pudoteltu..kohta kahdeksan vuotta...
Kaikenlaista olen yrittäny, pullat ja muut vaan ovat vieneet aina pidemmän korren. Nyt aattelin aktivoitua merkkaan kiloklubiin syömisiäni ja koittaa tosissaan vähentää hiilareitten popsimista. Tiukkis karpiksi musta ei ole, sekin on kokeiltu.
Tsemppiä sulle! Kirjataanko edistyminen aina kuun alussa vai miten?
HennaMiia
perjantaina, 23. maaliskuuta 2012 klo 17:39
Hei
Tämäkin äiti vois lähteä tiputtamaan raskauskilojaan... Mun "vauva" tosin on jo 3-vuotias
Koen olevani jo varsinainen ongelmapesäke jatkuvan laihduttelun tuloksena (vuosien saatossa tullut tiputettua useita kymmeniä kiloja, jotka aina palanneet...) ja tavoitteena olisikin oppia rennompi asenne tätä kaikkea kohtaan. Jos onnistuisin löytämään omalle kropalle sopivan ruokavalion.
Lähtöpaino on reilut 110kg. Punnitsemista yritän tosin vältellä. Ehkä joka toinen viikko tai kerran kuukaudessa sopii minulle...
Päätös on nyt tehty! Hyvä me
BonVoyage
maanantaina, 26. maaliskuuta 2012 klo 10:46
Hienoa, että muitakin on lähdössä mukaan!
Mulla tulee olemaan punnitukset kerran viikossa siellä "kurssilla", joten varmaan kerran viikossa voin tännekin lukeman ilmoittaa.
Jotenkin oon itse niin innolla lähdössä mukaan ja sit toisaalta pelkään sitä, että jos taas tämä laihdutus epäonnistuu, niin taitaa sit olla viimeinen kerta. Nyt laitan kaiken peliin ja yritän parhaani. Katsotaan onnistuuko....
Emigr
Kultainen keskitie.
tiistaina, 27. maaliskuuta 2012 klo 08:21
Hei!
Minäkin lähden innolla mukaan! Tammikuusta asti olen yrittänyt laihduttaa, mutta todella huonolla tuloksella. Ajattelin, että tällaiseen ryhmään liittyminen voisi tsempata, ja kun painoakaan ei ole lähtenyt, niin miksen "aloittaisi alusta".
Minuakin pelottaa se yletön repsahtelu, mutta yhdessä me onnistutaan, eikös?
Zubby
tiistaina, 27. maaliskuuta 2012 klo 15:15
Moi,
Minäkin lähden mielelläni mukaan. Olen viikon nyt aloitellut painonhallinnan harjoittelua ja pudotettavaa on kun paino on tasan 100 .
Olen aloittanut ruokapäiväkirjalla ja liikunnan lisäämisellä.
Minulla on myös vauva ja imetän vielä, eli ei mitään kauhean radikaalia kuuria voi edes toteuttaa.
Hiilihydraatteja vähennän ja kevyt tuotteita suosin, sillä nyt alkuun koitan.
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 27. maaliskuuta 2012 klo 15:20 muokkaaja: Zubby »
Haikara
tiistaina, 27. maaliskuuta 2012 klo 16:57
Minä liityn myös mielelläni joukkoonne! Olen aloittelemassa hirmuista urakkaani ja pianhan on jo huhtikuu... Omat lapseni ovat 5 ja 7 v ja kuopusta imettäessäni laihduin kevyemmäksi kuin ikinä aikuisiässäni. Imetyksen jälkeen kilot tulivat moninkertaisina takaisin, joten raskauskiloiksi en omiani voi syyttää. Nyt painoa on 89 kg ja pituutta on 161 cm. Tavoitteenani on laihtua normaalipainoiseksi eli 64 kg:n. Sen pidemmälle en vielä edes uskalla ajatella
Ehkäpä ajatusten vaihto täällä foorumilla motivoi jatkamaan hommaa pidempään kuin muutaman päivän. Elämäntapamuutos on muhinut ajatuksissani jo pitkän aikaa, mutta Rakel Lignellin haastattelu Me Naisissa sai minut kirjautumaan pitkän tauon jälkeen Kiloklubiin. Suurin kompastuskiveni on järkyttävä herkuttelu iltaisin telkun ääressä. Ja liikuntaa pitäisi lisätä huomattavasti. Työasennot ovat kummallisia ja selkä huutaa työpäivän jälkeen hoosiannaa.
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 27. maaliskuuta 2012 klo 17:05 muokkaaja: Haikara »
solveigg
tiistaina, 27. maaliskuuta 2012 klo 22:21
Minäpä taidan kans hypätä mukaan kelkkaan. Olen jo parin vuoden ajan pudotellut painoa, välillä tippuu ja sitten taas repsahdan. Painonhallinta on mulle haaste. Kahdessa vuodessa on tippunut n 10 kiloa, tosin parhaimmillaan taisi olla jo 15 kiloakin miinusta.
Hitto, nyt taas on alkanut tympimään tää oma olotila. On ollut työpaikanvaihdosta ym. elämässä ja seliseli..oon repsahtanut syömään. Aloitin painonpudotuksen tänään, joten hiukan etuajassa, mutta haitanneeko tuo? Tuohon mun tickerin painoon saa lisätä varmaan ainakin 3 kiloa, lisään huomenna kun käyn ottamassa aloituspainoni.
Ja vielä vähän tietoja minusta: olen 43- vuotias, kotona kaksi pikkuista 2- ja 3-vuotiaat, isot lapset jo maailmalla. Pituutta 160 cm ja painoa hmm, veikkaan että huomenna ainakin 74 kg. Tavoite olisi 64, joten onhan tuossa kymmenen kiloa pudotettavaa. Tsemppiä tässä tarvitaan ja lujasti!
BonVoyage
tiistaina, 27. maaliskuuta 2012 klo 22:49
Hienoa, että mukaan on saatu taas lisää ihmisiä!
Tsempataan toinen toistamme, niin ei päästä niin pahasti repsahtamaan
Sivu:
1
2
3
4
...
89
90
91
92
>