Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Helmikuussa-12 aloittavat!!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Helmikuussa-12 aloittavat!!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
90
91
92
93
>
P1ppurinen
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 13:10
Hienoja tuloksia Pepitsiini ja Kathrine. Tuollaiset pudotukset kannustaa meitä muitakin jatkamaan.
Itsellä vaaka näytti plus miinus 0. Viikonloppuna ei kyllä jäänyt miinuskaloreita juurikaan mutta ei tullut plussiakaan, onneksi. Ehkäpä aika kuukaudesta vaikuttaa siihen että kroppa on turvonnut ja siksi nestetta täynnä. Ensi viikolla toivottavasti tulos parempi.
Hauskaa ja kevyttä viikkoa kaikille.
Pepitsiini
Syön elääkseni, en elä syödäkseni.
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 16:29
Ei huolta P1pippurinen, tuloksesi plus miinus 0 on hyvä! Ei aina tarvitsekaan painon pudota, jokaisen kroppa kun toimii just niin kuin se toimii eikä aina todellakaan oman mielen mukaan.
Minulla tuppaa jäämään kaloreita syömättä. Saisin syödä enemmän mutta kun tuntuu, että ei ole tarvinnut. Päivittäin näyttää 2000 kcal melko tarkalleen menevän ja riittävän.
mirriäinen
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 21:06
Hei kertokaapa toki vinkkejä kuinka saatte viikossa jo painoa tippumaan ja vyötäröltäkin senttejä lähtemään useampia lyhyessä ajassa? Kuinka paljon liikuntaa ja minkälaista ruokavaliota noudatatte? Kaikki vinkit ovat tervetulleita aloittelijalle!
Pepitsiini
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 22:02
Täytän tunnollisesti ruokapäiväkirjaa ja syön tasaisesti n. 3 tunnin välein ja muistan säännöllisesti juoda vettä. Yritän pitää kaikki pallukat kelta-vihreinä ja välttää punaisia.
Suurin osa liikunnastani koostuu hyötyliikunnasta esim. kävelen joka paikkaan aina kun se on mahdollista ja lisäksi reippaat lenkit koiran kansssa. Liikuntaa tulee siis harrastettua viikon jokaisena päivänä. Zumbaamalla olen liäksi "kiusannut" vyötäröä.
Barpamama
Vuosia ei voi vähentää, mutta kiloja voi!
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 05:55
Lyöttäydyn mukaan, strategiset mitat BMI 40 jojolaihduttaja. Alkutavoitteena -10 kg, minkä jälkeen voisi sitten alkaa laihduttaan tosissan
Painostani huolimatta (tai siitä johtuen )harrastan liikuntaa.
P1ppurinen
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 08:07
Tervetuloa Liikaliha.
Minulla vielä liikunta on aika nollassa, koskapa olen sairastellut kuun alusta asti. Tarkoitus olisi käydä kuntosalilla ja ihan vaan sauvakävellä näin aluksi. Kunhan lumet sulaa niin alan myös pyöräilemään.
Pitänee pitää vielä tiukempaa kuria viikonloppuisin, vaikka sinänsä herkkuihin ei tullut sorruttua niin liaallinen voileipien syönti tuhos kaikki miinuskalorit ihan huomaamatta.
Uusi viikko ja uusi yritys
Pepitsiini
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 09:04
Oikea asenne P1ppurinen!! Etiäpäin mennään eikä lannistuta. Ei nämä liikakilot ole viikossa eikä kahdessa tulleet niin ei niitä tarvitse nopeasti poiskaan saada. "Hiljaa hyvä tulee".
jekkuliina_82
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 10:13
Heippa! Minäkin liityn joukkoon mukaan. Olen jo tuolla 85kg:n tavoittelijoissa,mutta lisätsemppi ei olisi pahitteeksi. Punnitsen itseni tulevana perjantaina ja ilmoittelen tuloksia.
Mikä teillä muuten on laihishistoria?
Minä olen aina ollut isokokoinen ja lukion jälkeen paino on ollut alimmillaan noin 79kg/173cm. Olen entinen bulimikko ja oikeastaan nyt vasta olen alkanut hyväksymään itseni psykologin avustuksella. En muista syöneeni koskaan normaalisti raskaus-ja imetysaikaa lukuunottamatta. Nyt pitäis opetella se+itsensä rakastaminen ja laihtua alle 75kg:n sitten voisi suunnitella toista lasta!
Rakas kullannuppuni täyttää maaliskuussa 3v.
Jepola
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 11:55
Heipparallaa. Kuulumisia täältä lasten keskeltä. Olen taas saanut aloitettua jumpan ja hiihtämäänki on päässyt jonkin kerran. Jospa tänään onnistais hiiholenkki kun mies saapuu kotia. Kyllä tuo syöminen tekee hankaluuksia kun olen ajatellut, etten luovu kaikista herkuista kun tulen niitä aina syömään, joten kontrollia niihin tarvitaan jotta sais kahvin juotua ilman kakku ja pullapuolta. Kasviksia kun sais vielä lisättyä. Kaikkia ajallaan ja ei oteta liian suurta ressiä tästä. Mukavaa olis saada nopeita tuloksia, mutta kokemuksesta ne ei kanna pitkään. Nyt oli lähteny 2 kg, mutta ne on pääasiassa nestettä kyllä tuo vielä tasottuu, mutta ILOITAAN TÄSTÄ. TSEMPPIÄ kaikille
Taija1975
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 18:51
Tänään kyllä jää nuo kalorit reilusti miinukselle... Kävin nimittäin klo 10 hammaslääkärissä, ja puudutusta jouduttiin laittamaan sen verran reilusti, et vasta kahden jälkeen alkoi tunto palata. Edes kahvia ei voinut juoda kun koko alahuuli ja kieli oli tunnottomia. Ois voinut olla turhan noloa, jos kaffet olisikin valuneet suun sijasta rinnuksille.
Söin sit yhden ohrapuuron töissä (aamulla olin syönyt kuudelta 2 palaa näkkäriä ja risifrutin). Nyt vihdoin kotiuduin ja on "hiukan" nälkä. Mutta kun klo 21 mennään unille, niin enpä tässä paljoa syöpöttele, kun ei (onneks!) oo mitä syöpötellä sen enempiä.
2 kuukauden päästä sit sama urakka, kun poistetaan yks hammas.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10