Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Sivu:
<
1
2
3
4
...
52
53
54
55
56
57
58
...
125
126
127
128
>
äitiliini-81
Ihmeitä ei pidä odotella. Ihmeitä pitää tehdä.
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 13:59
Jes, tänäaamuna oli -800g viikon kestäneestä jumituksesta! Nyt saa taas uutta pontta tähän touhuun!
Mulla lauantai on sellainen päivä, tai ilta, että saan syödä pienen suklaapatukan ja pienen sipsipussin, siis niitä ihan pikkasia pusseja.
Hyvin pysyy herkuttelu kurissa kun tietää että lauantaina saa nuo syödä ja silti kaloreita tulee vain n.1600 silloinkin.
Vilmas
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 14:49
Pudotus 3.viikolla -700g Jee!
Yhteensä olen pääsyt eroon 2,3 kilosta.
Liikunta on viime viikkoina ollut lähinnä siivousta ja maalausta. Ollaaan viimeiset kaks vuotta rakennettu taloa ja muutama kuukausi sitten saatiin talo sisältä valmiiksi ja päästiin muuttamaan. Viimeinen kuukausi on nyt mennyt talon maalaukseen. Tänäänkin olen ollut ulkona useamman tunnin seiniä maalaamassa. Onneksi ollaan jo voiton puolella ja ehkä jo ens viikolla vois tehdä duunin jälkeen muutakin kuin tarttua maalipensseliin
Oon nyt pari päivää totutellut juomaan teeni kauramaidolla ja tuntuu et makuun alkaa jo tottua alkuun kyllä tuntui kun ols juonu kaurapuuroa
Kevyttä viikkoa kaikille!
ruskanen
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 20:30
Onnittelut kaikille mainioista tuloksista
Lenkki jäi kuitenkin sitten väliin tältä illalta, mutta kuntopyörällä rääkkäsin itseäni 30min ajan. Hyvä niin.
Nyt minulla alkaakin sitten vähän pidemmät vapaat ja aion keskittyä tähän projektiini oikein viimeisen päälle. En nyt ihan pakkomielteeksi asti, mutta tavoitteeksi otan kokeilla mahdollisimman paljon erilaisia liikuntamuotoja. Jos huomenna ei sada, lähden harjoittelemaan sitä rullaluistimilla jarruttelua
Tähän väliin täytyy kyllä kiittää kaikkia tasapuolisesti mukavasta seurasta täällä foorumilla! Tällä viestiketjulla on todella suuri vaikutus minun projektiini. HYVÄ ME
rapunzel47
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 21:42
Täälläkin on nyt pieni stoppi tullut ja tiukkaa alkanut tekemään. Viime viikolla jäi pieni mähöilyputki pariksi päiväksi päälle, nyt tänä viikonloppuna puolestaan on polvi hieman vihoitellut rasituksesta. Mikä lie siihenkin iski? Paino ei ole kuitenkaan nooussut, mutta ei valitettavasti laskenutkaan. Noh, kunhan tästä viikonlopusta selviää niin sitten jatketaan taas...
Elämän kannalta muita hyviä uutisia on, että Suomessa varmistuneen työpaikan lisäksi myös asunto on nyt järjestetty! Sopimukset olisi 1.10 alkaen eli syyskuun lopussa tämä tuhlaajatyttö muuttaa takaisin Suomeen
Tuntuu loistavalta! Johan tässä on ruisleipää tarpeeksi kauan kaivattu!
Mutta tosiaan, koko tämän kuluneen viikon aikana motivaatiot olleet täysin nollassa. Hyvää on tehnyt mieli koko ajan eikä mitään parhainta ravintoakaan ole tullut nautittua. Teitä lukemalla tuli taas keventymisen halu takaisin, plus että haluanhan säteillä kaikkien vanhojen ystävien ja kavereiden edessä kun 2kk päästä Suomeen rantaudun! Takaisin ruotuun nyt, mars
Cate
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 06:43
Viikonloppu selätetty
Syömiset oli kalorien puolesta riittävän vajaat, mutta pallurat eivät todellakaan vihertäneet
Mutta kävin tänä aamuna vaa'alla ja se näytti 89,9 eli viikonlopun aikana lähti se 400grammaa, joka oli tullut edellisen viikon aikana viralliseen punnitukseen lisää. Nyt vain täytyy tsempata ja yrittää saada tämän viikon viralliseen punnitukseen tuosta vielä vähän alemmas tuota lukemaa. Kun lukema viikoittain edes vähän tippuisi, niin kyllä se uutta tsemppiä antaa.
Perjantaina mittasin tuota vyötäröäkin ja siitä on lähtenyt parissa viikossa 3cm, se yllätti minutkin. Tosin olen huomannut, että housut alkavat pyörimään kohta jalassa, vyötä pitää jo käyttää, ettei housut tipu
Kiitos teille ihanasta tuesta ja tsempistä!!
ruskanen
kerrohan sitten, että miten se jarruttelu sujui.. Mietin vain, että pitäisköhän minunkin vielä ennen lumientuloa etsiä rullaluistimeni ja käydä kokeilemassa. Tiedän, että se olisi loistava liikkumismuoto ja tuosta meiltä lähtisi vielä uudehko pyörätiekin, että asfalttikin olisi loistava tuohon tarkoitukseen
Kohti uutta työviikkoa, kun miehenkin loma nyt loppui ja lasten hoitorumba alkaa tänään!!
äitiliini-81
Ihmeitä ei pidä odotella. Ihmeitä pitää tehdä.
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 06:55
Pudotusta oli taas tänä aamuna 600g!!!
Alkaa jo syksylle tuolla ulkona tuoksumaan, ihana syksy tulee!
Ja koulutkin jo alkaa tälllä viikolla, esikoisella tokaluokka.
Mukavaa viikkoa kaikille!
Chimar
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 06:55
Viikonloppu taas takana ja hyvin meni! Ruokailut meni erittäin hyvin (ostin jopa pestoa ja avokadoa rasvan vuoks) ja tuli liikuttuaki
Ja ostin sitten uudet lenkkikengät,ihanat pinkit Niken kengät!
Maksoivat kyllä mun lompakolle melkoisesti (79,90€,iik!) mut on ne kyllä hyvätki! Lauantaina heti testasin 1h 15 min koiranulkoilutuslenkillä ja voin sanoa,ettei oo koskaan lenkkeily ollu niin kevyttä!
Ihan täydelliset kengät,toivottavasti hölkkä luistaa tänään niillä sit lennokkaasti
Ostin tosiaan sitä pestoa ja avokadoa,mut en sitte tiedä,kuinka hyvin toi pesto menee alas :/ Aika yrttistä on,kun en oo tottunu...Mut ei se pahalta leivän päällä maistunu,kun laittaa siihen päälle jotain leikkelettä ja rehuja...Kaipa se tulee syötyä
Avokado on kyl hyvää,tai siis kun se ei paljoa miltään maistu,ni se menee hyvin salaatissa ja leivällä...Hyvien rasvojen saanti on ainaki taattu!
Kompastelin eilen ja sain olkapääni kipeeks :/ Onneks en pahasti,lihasjäykkyyttä siihen tuli,mitäs menin pelästymään koiran yllätyshyökkäystä
Onneks ei sen kipeemmäks tullu
Ja eikun työn pariin vaan! Hyvää viikon alkua kaikille!
Leppäkerttu
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 06:59
Moi!.. Ilmoittaudun tähän ryhmään.. Heinäkuussa aloittanut (jälleen parin vuoden tauon jälkeen).. Paino tippunut n 500g muutaman viikon aikana --> kiitos kaikkien kesäjuhlien, mutta tästä jatketaan.
Ketään samankokoista täällä? Aamupaino näytti olevan 90.5kg ja pituutta 163cm.
Joskus aikoinaan 74kg painanut pitkään ja 20-kymppisenä alle 70kg, joka tuntui hyvältä painolta silloin.
mama74
Tuhkasta syntyy timantteja -mutta vasta kovassa paineessa
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 08:10
Leppäkerttu
Täällä ainakin yksi suunnilleen samoista lukemista aloittanut (90,7 kg ja 164 cm). Tervetuloa mukaan
Tänään aamupaino tasan 88 kg eilisestä kakun syönnistä huolimatta. Torstai on minun virallinen punnituspäivä, viime viikolla se meni ohi kun olin reissussa.
Pihassa alkavat marjat kypsymään, aivan ihanaa
Eilen tein Pirkka-lehden ohjeen mukaan mustaherukkavaahtoa. Vadelmia tulee myös päivittäin naposteltavaksi, vaikkei ole kuin muutama nuori pensas. Karviaisetkin alkavat kypsyä, niistä en oikein tiedä mitä tekisin, muuta kun napostelen. Yksi punaherukkapiirasohje odottaa kokeilua, mutta eilisen mansikkakakun jälkeen pidän muutaman päivän tauon, ettei joka päivä mene herkutteluun.
Nyt alkaa minun "lempivuodenaikani", marjojen kypsymisestä ensi lumeen ulottuva aika.
Tällä viikolla ajattelin panostaa liikuntaan, en ole sitä kovin aktiivisesti merkkaillut, mutta kun olen lukenut teidän hurjia liikuntamääriä, niin uteliaisuuttani ajattelin katsoa mitä minulle kertyy viikossa. En siis aio ihan arkijuttuja merkata mutta kaiken ylimääräisen. Aktiivisuustasoni on 1 kun viikkoni ovat kovin vaihtelevia näin kotiäitinä. Lapset kun sairastuu niin menee useita päiviä etten pääse mihinkään. Mies on reissuhommissa niin lastenhoito on ongelma.
Nyt päivän touhuihin. Voimia meille
daurija
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 08:34
Ihanaa alkavaa viikkoa heinäkuiset! Uuteen viikkoon lähden vaa'an näyttäessä tänä aamuna tasan 63,0kg! Melkein viisi kiloa siis jo kohta pudotusta takana ja loistava fiilis
Mittanauhaa en ole käyttänyt, mutta kyllä alkaa pikkuhiljaa jo housut tuntumaan löysiltä
Viikonloppu sujui syömisten puolesta ihan mukavasti, vaikka perjantaina tulikin nautittua pari siideriä ja lauantaina juhlissa pala täytekakkua ja pieni pala porkkanakakkua. Olipa taas mukava huomata, että pieniä herkkuhetkiä voi ihan hyvällä omallatunnolla itselleen sallia ja paino laskee silti
Sivu:
<
1
2
3
4
...
52
53
54
55
56