Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Heinäkuussa 2012 aloittaneet
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
125
126
127
128
>
äitiliini-81
Ihmeitä ei pidä odotella. Ihmeitä pitää tehdä.
keskiviikkona, 18. heinäkuuta 2012 klo 19:22
Sinne lähti taas 400 kaloria!!!
Joka päivä sen tuossa polkasen kun mies tulee kotiin ja viihdyttää lapsia.
Eiköhän me kaikki tässä onnistuta! Ei anneta itselle muuta vaihtoehtoa!
Maddien
you only live once so live right.
keskiviikkona, 18. heinäkuuta 2012 klo 20:18
let's do it
http://fitndhealthy.tumblr.com/
Wunjo
Ihminen, joka haluaa keksii keinot. Ihminen, joka ei halua keksii selitykset
keskiviikkona, 18. heinäkuuta 2012 klo 21:34
Hei
Mukava lukee noi motivoituneita tekstejä. Sain ny tän trikkerin toimiin, katotaan mite lähtee. Kaupasta tarttunu mukaan vain kasviksia
notaqueen
keskiviikkona, 18. heinäkuuta 2012 klo 21:56
Heippa!
Paljon liikkujia tässä ketjussa.
Mä en varmaankaan ihan noita yli 10km pyöräilyjä jaksais, mutta tänään sitten kaivoin sauvat ja ajattelin kokeilla jotain uutta pitkästä aikaa, oon joskus käyny ehkäpä 2 tai 3 lenkkiä sauvoilla, joten olihan se aika uutta mulle. Menin sellasen puolen tunnin lenkin nopeeta reipasta kävelyä ja nyt tuntuu hyvältä! Kivaa kokeilla jotakin uutta, kun sohvalta liikkuminen ei hirveesti oo haastetta luonu.
Tänään luvassa vielä lihaskuntoliikkeitä täällä kotona, pääsispä vaan kokeilemaan kuntosalia, sais varmasti uutta motivaatiota hommaan. Empä vaan vielä uskalla hypätä sinne urheilijoiden joukkoon, joten mennään nytte täällä kotosalla ja luonnossa.
Samaa mieltä sun kanssas Amerikan Pastilli, kivaa on lukea motivoituneiden kirjotuksia, auttaa jotenkin tohon omaan motivaatioon myöteisesti.
Supsunen
keskiviikkona, 18. heinäkuuta 2012 klo 22:09
Heippa kaikille
Täältä löytyis kans yks elämäntaparemontin aloittaja. Tavoitteena pudottaa 20kg, huh, siinä on riittämiin haastetta. Pelottaa kyllä miten ihmeessä pystyn tähän ja mistä revin kaiken sen motivaation jota tarvin.
Oon aina ollu niin herkkuperse ku vaan voi olla.. ennen tätä herkkuja meni ihan päivittäin ja liikaa. Karkit <3 nyt oli taas pakko havahtua ettei näissä kiloissa oleminen oo mukavaa (vuos sitte olin 10kg kevyempi), vaan ahdistavaa. Silti taistelen vielä päivittäin mielitekojen kanssa (sallin kyllä myös herkkuja, vähän, enkä päivittäin).
Oon ettiny netistä tavotekuvan, jota joutuu päivittäin kattoo "ton kokonen haluun olla", ja se kyllä toimii jonkinlaisena motivaattorina. Silti pelkään milloin tää touhu kosahtaa (niinku tehny monesti ennenki)
Käyn lenkillä päivittäin koirien kanssa, mut liikunta on silti vähän niinku pakkopullaa. :/
Toivottavasti tästä ryhmästä sais motivaatiota.. potkikaa perseelle
Toivotan kaikille tsemppiä omaan projektiin ja liikunnan iloa <3
rapunzel47
torstaina, 19. heinäkuuta 2012 klo 01:14
Supsunen
, mulle auttoi tehokkaasti motivaatioon kaksi kuvaa: Yksi kuva minusta bikineissä kun olin painavimmillani (89kg) ja toinen kuva 6 vuoden takaa, jolloin painoin vajaa 70 kiloa. Silloin kuvittelin jo olevani niin iso, vaikka olin oikea laiheliini. Aina kun tekee oikein pahasti mieli karkkia tms, katon sitä 89kg kuvaa ja mietin itsekseni että ihan hirveältähän mie siinä näytän - ja löydän itseni lenkiltä tunnin sisällä
Mutta tervetuloa mukaan ja täällä tosiaan toinen joka on uskomattoman perso makealle. Kyllä se on vaikeaa päästä siitä eroon....
Ah, tunnin hikilenkki tuli taas käytyä! Jäi jopa niin paljon energiaa että siivosin puolet kämpästä samalla näin keskellä yötä, mikäs siinä kun ei väsyttäny eikä väsytä vieläkään. Mulla on niin huono tämä nukkuminen, istun toimistossa arkisin koneella 8-17, tulen kotia ja olen hurjan väsynyt, taistelen päikkäreitä vastaan ja sitten kun saisi laittaa nukkumaan (klo 21 aikoihin), ei enää väsytä. Sitte teen näitä lenkki- ja siivousspurtteja. Ja taas huomena toimistossa väsyttää. Huoh.
SariU
torstaina, 19. heinäkuuta 2012 klo 05:33
Täällä kans heinäkuussa aloittanut ilmoittautuu mukaan!
Vuosi sitten laihdutin 22kg ja niistä on nyt puolet tulleet takaisin...ärsyttää kuinka jälleen kerran hävisin taistelun herkkuja vastaan!! Itselleni siis noi herkut on se ongelma, niiden kanssa kun oppisi elämää sovussa niin olis paljon helpompaa!!
Pituutta on 172cm ja painoa sellaiset 90kg...tavoite olis saada paino 73kg tai sitten pituutta lisää!
nordin
torstaina, 19. heinäkuuta 2012 klo 06:21
Huomenta!
Päivän paino 98,8kg ja vy 92cm.
Viime viikosta ei paino oikeastaan ole juuri laskenut, mutta olen liikkunut tosi paljon, joten ei oiekastaan ihme. Pudotukset näkynee sitten ensi viikolla.
Nyt aamupalat huiviin ja pyöräillen vesijuoksemaan. Ihana ilma, mahtavaa päästä ulkoilemaan!
Aurinkoista päivää kaikille!
seuraava tavoite alle 90kg 31.10. mennessä
Maddien
you only live once so live right.
torstaina, 19. heinäkuuta 2012 klo 07:48
Tää punnitsee itsensä huomenna, saa nähdä onko yhtään painoa tippunut. Aika tiukassa voi olla, kun kuitenkin normaalipainon sisällä laihdutan.. No, urakkaa on jäljellä niin kauan kunnes olen tyytyväinen
Kohta puoliin taas pyörä alle ja menoks, onneks on hieno sää. Nyt tankkaan ruisleivällä, turkkilaisella jugurtilla+marjoilla ja maidolla niin jaksaa taas ajella ajotunnin ja pyöräillä kotiin takaisin.
http://fitndhealthy.tumblr.com/
ruskanen
torstaina, 19. heinäkuuta 2012 klo 08:13
Moi!
Eiköhän yksi vielä mahdu mukaan tähän ryhmään
Olen 28v opiskelija Pirkanmaalta.
Tilanne alkaa olla se, että
nyt alkaa riittää
ja on pakko alkaa tehdä asioille jotain. Turhautuminen omaan kroppaan on huipussaan ja mielialakin sen mukainen. Olen tässä noin 10v aikana tasaisen tappavasti lihonut sellaisen 15kg ja paino on tällä hetkellä 78kg. Ihan "teiniaikoijen" mittoihin ei ole tarve päästä, mutta noin 10kg pitäisi saada pois.
Olen kovin untuvikko näissä asioissa ja tulen varmasti purnaamaan ja kyselemään tyhmiä ja pyydän anteeksi jo etukäteen
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
125
126
127
128
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Onnistumiset
»
Kuinka paljon olet tiputtanut painoa tähän mennessä?
tänään
kello 00:58
Liikunta
»
kummalliset liikuntakysymykset
tänään
kello 00:54
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
tänään
kello 00:06