Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Haaste: kympin kevyempi jouluna
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Haaste: kympin kevyempi jouluna
Sivu:
<
1
2
3
4
...
19
20
21
22
23
24
25
...
95
96
97
98
>
Jaksaajaks
21.1.2012: 94,6 kg 21.1.2013: 80,6 kg
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 12:37
Punnituspäiväni osoittaa tähän haasteeseen +/- nollaa. Eli olen lähtöpainossa kahden viikon tahkoamisen jälkeen. Ei niin, etteikö tuloksia olis tullut välillä - mutta vetoan lisääntyneeseen liikuntamäärään ja raskaampaan liikuntaan, ja sitä myöten suurempien kalorien syömiseen. Pallot on olleet lähinnä vihreät ja hilkkusen suosituksen alla oon pysyny koko ajan, mutta näin tää nyt on mennyt. Pitää kattoa vähän suurempia linjoja ja todeta, että kyllä tää paino tästä tulee putoamaan.
Lucky Bamboo
"Mitä lupaat, se tee." - Kiinalainen sananlasku
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 13:24
Just noin,
Jaksaajaks
, ei saa liikaa murehtia aikatavoitteita, tai muutakaan, kun sulla on selvästi hyvä meininki päällä. Liikunta nostaa painoa aivan varmasti, hyvällä tavalla, oletko mittoja mittaillut?
GirlyGirl
, silläkin uhalla, että kuulostan taas tädiltä, kyselen, oletko KK:n suosituksia katsonut? Tuntuu hassulta, jos ne suosittavat sulle noin pientä kalorimäärää. Mun mielestä on tosi hienosti, jos sairastamisesta huolimatta paino on pudonnut, jos ei kyse ollut mistään vatsataudista.
700-800 g viikossa on oikeasti tosi kova tavoite, eikä niitä kai periaatteessa tule läheskään joka viikko terveellisesti ja pysyvästi laihtuessa. Ääh, eli siis, pitäis olla hurjan tyytyväinen kaikkeen miinukseen, mutta ainakin 300 grammasta lähtien. Pysyy motivaatiokin paremmin yllä.
Sitä mä tässä olen miettinyt, että mitä teille sitten tapahtuu, kun motivaatio ei riitä? Mikä muuttuu? Mä olen sillai onnellisessa asemassa, että muutama hyvä tapa on juurtunut niin pysyväksi osaksi elämää, etteivät ne enää riipu tsemppaamisesta. Itselläni ehkä liikunnan määrä vähenisi tästä jokapäiväisestä muutamaan kertaan viikossa (en tiedä, kun nyt on niin kivaa
) ja herkkujen määrä lisääntyisi. Toisaalta, ehkä tästäkin saa tehtyä loppuelämän tavan, mikä mulla nyt on ollut muutaman viikon herkuttelussa. Seuraava reissu sen näyttää.
Minut löytää blogistani:
Kymppi tunnissa
ninarkia
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 13:48
Noniin, tulihan sitä pudotusta. Mielenkiintoisesti jumittanu paino. Nyt oli kuitenkin -1,1kg
(Mutta tuo on siis pidemmältä ajalta kuin yhdeltä viikolta)
Saruska aloittaa alusta!
Elämä on elämistä varten....
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 20:18
Iltaa kaikill tasapuolisesti
Tässä se sitten on miun viikon saalis
Whuu multa oli lähteny -800g painoo vaikka säveltelin vällii ihan kaikkee kakkaa
Kokkeili muka uusia juttuja mut puuhunha ne karahti
Hittiläinen että oon tyytyväinen
Tuun huomenis juorua ennemmän mun menneestä viikosta
Kiitos vielä ku ootta laitannu tällasen haasteen
saikkmi
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 20:23
Jepulis, tasan 70.0kg näytti aamulla - kokonaistavoitteeseen matkaa 8 kg, mutta noin 1,5 kuukaudessa - hetkinen - pudonnut siis tämä 4,4kg. Nyt alkanut työt, joten hiukka on kaikki hakusessa -stressiä yms. mutta eiköhän tämä tästä... Odotin jo sitä kutosella alkavaa, mutta hyvä näin. Jotenkin kummallista, että motivaatiota on vaan, vaikka nyt on alun jälkeen ollut hidasta. En halua menettää näitä jo saavutettuja kiloja, ehkä se on se juttu, mikä kannustaa.
Shock
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 20:34
Mä taidan punnita itteni virallisesti vasta maanantaina, kun on vatsan kanssa ollut hieman ongelmia niin ei tule kuitenkaan realistista tulosta.
Minulle nämä viikonloput ovat kyllä yhtä tuskaa. Ennen olisin jo tähänkin aikaan jossain istumassa iltaa ja väistämättä siihen kuuluu melkein enemmissä tai vähemmissä määrin alkoholi. En vaan jotenkin osaa olla baareissa selvinpäin joten mielummin olen kotona. Ongelmana vaan on tämä, että tylsistyn kuoliaaksi.
kesä-12
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 22:42
Ilmoittaudun mukaan.
Syksyisin aina muutama kilo lisää ja aina ne jää matkaan, joten jos nyt yhdessä kanssanne sais syksyllä poikkeuksellisesti kiloja pois.
Pituutta 162 ja kiloja 84.
Punnitusvaihtoehdoista 3
"vanha" nainen hunningolla
Lucky Bamboo
"Mitä lupaat, se tee." - Kiinalainen sananlasku
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 22:59
Tervetuloa muuten kaikille viime aikoina ilmoittautuneille, meitä on nyt niin paljon jo, ettei ihan pysy perässä. Mutta kyllä tässä tutustutaan.
Shock, älä kuule missään tapauksessa jää kotiin nyhjäämään, ethän sä meinannut loppuelämääsi ilman baaria olla (olishan sekin tietty terveellistä
)? Opettelet ihan kokonaan uudet juomatavat, piste. Jos haluat humalaan, vedät pari viinapaukkua, jos vaan tissutella, otat jotain viiniä tai pienen oluen, ja vettä aina väliin, jotta on kädessä jotain. Ja jos kaverit kummastelevat, selität rahapulasta, keksit vaikka jonkun säästökohteen. Tai sitten kerrot ihan suoraan mistä on kyse.
Lisäksi syöt ehdottomasti kunnolla etukäteen, ettei tule kierrettyä grillin kautta kotiin, ja suunnittelet jo valmiiksi jotain herkullista ja täyttävää, mitä kotona odottaa vaihtoehdoksi. Jotain laadukasta siis. Nää nyt vaan ehdotuksia, toki teet niin kuin hyvältä tuntuu. Ei kannata liian radikaaleja muutoksia tehdä, muuten koko homma lopahtaa ihan varmasti jossain välissä. Ja voihan sitä joskus irrotella sekä juomisten että syömisten kanssa. Mutta että mieli tekis mennä, vaan et mene, koska sitäjatätä, niin se saa multa niskakarvat pystyyn.
Minut löytää blogistani:
Kymppi tunnissa
Pölleröinen
perjantaina, 17. elokuuta 2012 klo 23:39
Aamupunnitus:
-0,2 kg aloituspainosta. Ei hyvä, millään muotoa, mutta kuten sanottu, viikonloppu meni ulkomaanmatkalla mässätessä.
Kahvakuula:
itselläni on 8 kg versio jonka sain joululahjaksi. Olen lähinnä tehnyt liikkeitä jotka löytyvät täältä:
http://www.huippukuntoon.fi/liikunta/kuulalla-kuosiin-kes
äksi
Noistakin eniten tuota vatsarutistusta. Olisi kiva mennä tunnille ja saada apua tekniikkaan, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi. Pilatesta harrastin säännöllisesti kun siihen tässä lähellä oli mahdollisuus. Opettaja kuitenkin lopetti tuntien pitämisen, eikä ole tullut etsittyä uutta harrastuspaikkaa. Syksyn tullen yleensä mieli palaa näihin harrastushommiin, mutta mulla on tulossa aivan järjettömän kiireinen syksy, eikä nyt taida harrastuksiin olla juurikaan aikaa.
Sunshin3
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 01:04
Tuli pieni yllättävä reissu tähän väliin, joten perjantain punnitus jäi tekemättä
Palaan asiaan maanantaina, mutta pienenä riemuna tähän voin mainita torstaiaamun tuloksen, joka oli *tadaa!!* 68 (ja jotakin hiukan yli, noista vanhanaikasista vempuloista nyt on vaikea saada grammoja näkyviin) eli melkein kilon verran!
Ja hienoja tuloksia jo näkyvissä! We can do it, ladies!
Keep up the good work!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
19
20
21
22