Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Haastavat tsempparit!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Haastavat tsempparit!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
157
158
159
160
161
162
163
...
217
218
219
220
>
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 10:29
Olenkohan jotenkin viallinen, kun kyllä minulla syke nousee rankan salitreenin aikana korkealle. Ja nousi ennen raskauttakin, eli ei pitäisi raskaudesta johtua.. Treenaan isoilla painoilla ja niin, että viimeisten toistojen aikana tekisi mieli päästää pari kirosanaa
Jännä muuten huomata, miten tuo salitreeni kerää nestettä. Eilen siis kävin puntilla ja join paljon vettä -> paino tänään +500g tuohon tickerin +200g nähden. Ja lihakset ovat älyttömän kipeät. Nyt sitten onkin salitreeni jonkin aikaa pannassa :/ Eilen tuli niin huono olo treenin jälkeen (ja olin kyllä syönyt ja juonut), että kotona päätin mitata verenpaineen ja se oli 99/60. Tähän kun yhdistää viime aikoina alhaisena (40-45) pysytelleen leposykkeen, niin soittelin lääkärisiskolleni, joka käski mennä verikokeisiin ja olla treenaamatta kunnes selviää, mistä nuo johtuvat. Raskaus kyllä alussa laskee verenpainetta ja meillä on suvussa alhaiset verenpaineet, mutta nuo sykkeet eivät kovin normaaleilta kuulosta.
Brooklyn
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 13:57
JohannaÄffä, kyllä mun mielestä ehdottomasti kannattaa syödä jos on nälkä, vaikka vaje sitten jäisikin laskennallisesti vähän pienemmäksi siltä päivältä. KK:n arviot on kuitenkin vain arvioita, ja siinä on monta mahdollisuutta epätarkkuuteen. Yhtenä juuri tuo liikunnan kulutuksen merkkaaminen, sitä on aika vaikea ihan täsmälleen tietää. Jos tuota nälkää on etenkin liikuntapäivinä tai seuraavana päivänä, niin voi johtua tästä.
Toinen syy voi olla se, että tehokkaan treenin jälkeen, vielä seuraavana päivänä, energiaa voi kulua enemmän. Syynä mm. se, että tehokas treeni aiheuttaa lihaksissa pieniä vaurioita, jotka pitää korjata, ja tämä lisääntynyt aineenvaihdunta kuluttaa energiaa. En tiedä huomioiko KK tätä "jälkipolttoa" jotenkin; jos esim. salitreenin kalorimäärät neuvotaan kirjaamaan KK:n korkeamman arvion mukaan eikä sykemittarin mukaan, niin siinä saattaisi olla tästä jotain extraa lisätty? En tiedä myöskään tarkalleen minkä suuruista tuo seuraavan päivän energiankulutus on, varmaan riippuu siitä kuinka rankkaa se liikunta oli. Mutta jotta tätä vaikutusta syntyisi, niin liikunnan pitää olla tosiaan rankkaa, ja "kehittävää" treeniä, eli esim. rankka kuntosalitreeni, tai intervallitreeni. Missä se raja sitten menee, on varmaan vaikea määrittää, mutta jos lihakset on saanut treenattua kipeiksi niin silloin varmaan on sen rajan yli menty
Sopsu
Sitä saa mitä tilaa
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 09:09
Kiitos tsempeistä ihanaiset
Nyt vaan tarttee kuria, niin tästä se taas lähtee. Lähden tänään mummuni luokse naapurikaupunkiin poikakaverini kanssa, ehkä siellä pysyn paremmin kurissa
Sokeri koukuttaa, sen olen huomannut. Mitä enemmän syö, sitä enemmän tekee mieli.
Liiteri
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 11:07
Nyt taas masentaa. Kieltäymyksiä täynnä koko viikko ja silti paino noussut 1.1 kg. Eli takaisin toissa viikon punnitukseen
Toki mulla alkoi juuri kuukautiset, mutta silti......
Kuin uhallakin söin aamupalalla kaurapuuroa ja tattarileipää!!
Taidanpa ottaa päiväunet, jospa se helpottais
Sopsu
Sitä saa mitä tilaa
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 12:03
Liiteri, se on pelkkää menkkaturvotusta, ei kannata pompata puntarille muutamia päiviä ennen menkkoja eikä niiden aikana, niin ei tule paha mieli
Ens viikolla oot taas miinuksen puolella!
Siia
Hitaasti mutta varmasti kohti terveempää minää!
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 20:04
Joffa: ehdottomasti kannattaa syödä just niin kuin syötkin, eli jotain terveellisä jolla nälkä pois eikä himoja tule. Mulla se oli sellaista etukäteisvarotoimenpiteitä, varmuuden vuoksi tankkasin turhan paljon niinä päivinä, kun kävin lenkillä. Ei mun lenkit niin pitkiä olleet, että olisin sinne tuupertunut ihan normisyömisilläkin. Mutta onneksi otin opikseni.
Lenkistä puheen ollen: tänään tuli tehtyä vuoden eka hölkkälenkki! Piti mennä vaan kävelemään ja kuluttamaan 428 kcal jotta saan neliöt vihreiksi. Mutta koska pojat on meillä ja ajattelin puolentoista tunnin kävelylenkin olevan liian pitkä aika, päätin kokeilla miltä tuntuu hölkkä pitkän paussin jälkeen. Suureksi yllätyksekseni juokseminen sujuikin tosi hyvin, eikä keuhkot pullikoineet lainkaan vastaan vaan kävelyyn pakotti 2.5 km jälkeen pohkeet. Sit vedin yhteensä 7 kilsaa vuoroin hölkäten, vuoroin kävellen ja tunti riitti sekä ton 428 kcal polttamiseen että kävelytutkimuksen viikon viimeisen vartin kävelyyn.
Huomenna pitää vielä tunnin kävelyn verran polttaa kaloreita, sen taidan tehdä kävellen.
Minninen
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 12:06
Voi
Liiteri
, ällös murehdi tommosia, toi nyt on ihan selvä, että sulla on menkat syynä tuohon nousuun. Mutta joo mulla on koko alkuvuosi ollu vaa´an kanssa yhtä pettymystä, vaikka oon mielestäni tehnyt kaikkeni, mutta löytyi siihenkin syy: liian kova reenaaminen. Tilitin tästä oikee kunnon masennus postauksen mun päikkyyni, että pääsin alottamaan uudelta pöydältä.
Sulla kun on toi BMI noin hyvällä mallilla, niin sekin kertoo, että oot jo tosi pieni ihminen, jolloin kaikki tollai menkkaturvotus tuntuukin painossa tosi paljon. Zemppistä.
Tällä oli puhetta noista sykemittarin ja kk:n näyttämistä kulutuksista, niin mullakin oma "psyykemittari" niiku ite sanon
näyttää isompia kulutuksia. Mutta joo mulla nyt elopainoo onkin viel ihan riittämiin.
Mutta hei nyt kun sain saliohjelman missä nimenomaan nostatellaan sykkeitä välissä ja tehään sillai liikeessä paljon, niin 1,5 tunnissa kalorit oli 700kaltsua! Ennen tollai 1h 15 min reeni kuluttanu ehkä 400 kaloria mittarin mukaan. ihan mahtavaa
!
KokoM
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 11:12
Hyvää maanantaita! Täältä ei maanantaitunnelmaa kummempaa raportoitavaa. Synttärijuhlahulina jatkuu tänään neljättä päivää, perheflunssa kolmattatoista päivää (joskin hitaasti paranemaan päin). Paino? Voin vain arvailla. Kaipaan lenkille ja tsemppihengen uudelleentavoittamista. Kunnon unet voisivat tehdä ihmeitä kaiken edellä mainitun suhteen
Siia
Hitaasti mutta varmasti kohti terveempää minää!
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 11:52
Mäkin tulen tänne ilmoittamaan, että turvotusta hankittu viikonlopun aikana 800g, josta aiotaan päästä hyvin pian eroon. Ei kannata mun näköjään sooloilla ilman ruokapäikkyä, heti menee tämmöseksi
.
pulloharja
Pysyvästi terveemmäksi, itsevarmemmaksi ja itseään rakastavaksi
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 12:47
Minä ilmoitan että lauantain juhlinnan ja eilisen rappioitumisen (krapulapitsa, jätskiä, karkkia) jälkeen elopainossa +1,1kg tickeriin. Raportoitavaa lisäksi sen verran, että on IHANAA palata arkeen ja oikean ruuan pariin!!
Ja ihanaa, että on tsemppareita jotka poistaa turvotuksiaan mun kanssa yhdessä, täähän on kimpassa paljon mukavempaa
Mukavaa viikkoa koko porukalle <3
Sivu:
<
1
2
3
4
...
157
158
159
160