Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Elokuussa aloittavat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Elokuussa aloittavat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
36
37
38
39
40
41
42
...
106
107
108
109
>
neontetra
lauantaina, 18. elokuuta 2012 klo 11:40
Hyvä Mango86 viiden kilon pudotuksesta!
Mulla on siihen vielä vähän matkaa.
Mä olen huomannut, että lounas on mulle tosi tärkeä suhteessa siihen, miten loppu päivä sujuu. Jos syön lounaalla vain jotain 300-400 kaloria, niin tuppaa kalorit paukkumaan yli iltaa kohti. Nyt olen satsannut lounaisiin. Tälläinen lounas antaa hyvät pallurat esim.
Findus Texasin uunivihannekset tms 250 gr
ruusukaali 50g
Jauhelihapihvi 2 kpl
Avokado
Yhteensä 680 kaloria ja päivälliselle sitten joku kevyt keitto. illaksi jää vielä hyvin syötävää
viilausta
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 10:22
Heiheit vain kaikkien kadonneille kiloille!
MInulla on nyt takana kolme viikkoa ja kiloja on kadonnut 2,4. Vaikka on tietysti kiva, että suunta on alaspäin, jatkossa toivon hieman rauhallisempaa tahtia.
Minulle siis riittää puoli kiloa viikossa. Mutta toisaalta olo on ihan hyvä ja enimmäkseen energinen, joten eipä tuosta liene suurempaa haittaakaan.
Nyt viikonloppuna on tullut syötyä harkitusti ilman vajeita ja jopa vähän plussalle, mutta selvästi siitä ei suurempaa haittaa ole ollut. Jaksavatko muut edelleen merkkailla kaikki syömiset? Minä siis olen merkkaillut myös nuo herkuttelut, vaikka vähän tietysti jälkikäteen on ollut vaikea arvioida kuinka monta sipsiä tulikaan syötyä
.
Gundel Gaukeley
:)
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 10:33
Täytyy tunnustaa, että en ole merkkaillut ollenkaan
aikoinaan merkkailin keventäjissä kun pudotin painoa, nyt en laiskuuttani viitsi enkä mukamas kerkeä. Jos paino ei putoa tai alkaa junnata, merkkailen sitten. Tarkkailen kuitenkin tilannetta, että kärryilllä pysyisin, ja LUULEN syöväni päivässä n. 1800 kcal. Pitäs joku päivä huvikseen laskea, että tietää faktat onko sinne päinkään. Raportoin tuloksen sitten tänne, jos ilkeän
Minun kilot on tulleet ylettömällä syömisellä ja herkuttelulla, joten oletan että ne lähtevätkin kun jätän nuo pois.
mango86
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 10:57
Täällä yksi tarkasti kaloreiden merkkailija. Lasken kalorit aina itsetehdyistä ruoista jotta tulee mahdollisimman tarkasti.
Herkkupäivinäkin lasken. Pyrin pysymään herkkupäivinä max 2500kcal (kulutukseni) mutta esim. eilen meni vähän yli. Ja taas viime herkkupäivänä meni paljon vähemmän.
Ärsyttää, kun sataa, olisin voinut mennä ulkoilemaan.
viilausta
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 11:24
Täällä ei sada, mutta pilvistä kyllä on. Ajattelin lähteä poimimaan vähän marjoja puutarhasta: karviaisia ja vadelmia. Eilen nimittäin onnistuin tekemään punaisten palleroiden suoran, kun en ehtinyt ollenkaan marjoja hakemaan ja tänään on tavoitteena ainakin keltaista.
nin-79
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 13:21
Mulla on vaihteeksi lukemat alaspäin vaakalla, mutta en tiedä voisiko olla vaakan huijausta kun se näytti aamulla niin hassulta
Merkkailen ruuat mahdollisimman tarkasti, mutta mittailuissa on välillä pakko käyttää raakaa arviointia. Välillä harmittaa kun pallurat ei mene omasta mielestä oikein. Jos omenasta keittää soseen ilman sokeria, eli pelkkää omenaa ja vettä, niin se on herkku, mutta omena sellaisenaan on kasvis. Loogista?
Janezz
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 15:08
Täällä yks uusi elokuussa aloittava
Ihmettelen täällä miten osaan merkata noi määrät oikein, hakeminen ja oikeiden annosten merkkaaminen näyttää aika haastavalta, mut motivaatiota olis yrittää
Kirjauduin tänne siis tänään joten kaikki on uutta.
Hermo menee oikeestaan eniten siihen ettei saa itseään niskasta kiinni. Ajattelin saavani painon laskusuuntaan ihan maalaisjärjellä, mut joku kumma vaihde vaan oli päällä eikä herkuttelu katkennut. Katsotaan nyt jaksaisiko tunnollisesti laittaa joka päivä noi määrät ja merkinnät tänne...varmasti motivoi sitten kun näkee jotain konkreettista tulosta. Näin vaan ensikatsomalta tuntui että menee kamalasti aikaa kun etsii noita ruoka-aineita kalorimäärineen... Kaipa se helpottuu kun löytää ne usein käytetyt ja voi laittaa ne suosikeiksi, vai mitä sanotte te, joilla on jo pitempää kokemusta tästä? löydättekö te listoilta kaikki helposti?
Tsemppiä kaikille, jokainen juttu mitä täällä tehdään, on kuitenkin askel kohti parempaa oloa
Jales
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 18:02
Mä merkkaan kaikki, myös herkut ja ylitykset. Viimeksi perjantaina hämmästelin että kun kuvittelin mässäileväni ei siltikään normikulutuksen (pitääkseni painoni siis) määrä ylittynyt. Lauantaina menikin sitten sen edestä siiderin muodossa, joka ei edes lightia ollut.
Pe ja La oli liikunta vapaita päiviä. Jösses miten tahmeaa oli heittää pyörällä 8,5km maastolenkki, aikaa tuhraantui 40min ja loppuvaiheen ylämäissä jouduin jopa kävelemään. Vaihdoin profiilistani terveysliikkujasta laihduttajaliikkujaksi itseni. Huomaan että minulla on paljon aerobista liikkumista viikossa.. pitäisi vissiin panostaa muihinkin osa-alueisiin
en vaan keksi mitään hyvää kotijumppa ohjeistusta, vinkkejä?
Ei kuulosta kovin loogiselta tuo omena juttu, sama kai se on onko se valmiiksi pureksittu vai kokonainen kun sen syö jos siihen ei kerta lisää sokeria tms.
Tervetuloa uudet
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 18:04 muokkaaja: Jales »
mango86
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 18:08
Jos tekee omenasosetta pelkästä omenasta ja vedestä niin ehkä kantsii merkata vaan omenana se
Mä oon oppinut käyttämään hakukonetta vuosien varrella ja monesti auttaa kun laittaa osan sanasta tähtien väliin tyyliin *kasvis*. Ja sitten esim. pellavansiemenrouhe ei löydä sitä normaalia mutta ku laittaa pellavansiemen, niin se näyttää "pellavansiemen, rouhe/kokonainen". Esimerkkejä
Seelaliina
sunnuntaina, 19. elokuuta 2012 klo 18:41
Hei vaan kaikille!
Onko tämä mulle oikea vertaisketju...? Painoa on 100kg aika tasan ja pituutta 165cm.
Liityin tänään kiloklubiin. Tavoitteena on nyt alkajaisiksi se 10% pudotus, eli 90kg. Ohjelma on sitä mieltä, että minulta kuluu siihen 14 viikkoa. Just joo. Tekee mieli luovuttaa jo alkuunsa
...
Tuntuu, etten osaa yhtään käyttää ruokapäiväkirjaa
... Miten niitä ruoka-aineita saa lisättyä suosikeihin?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
36
37
38
39
40