Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Beach 2013
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Beach 2013
Sivu:
<
1
2
3
4
...
38
39
40
41
42
43
44
...
55
56
57
58
>
dumh
lauantaina, 21. heinäkuuta 2012 klo 20:59
Minä aina pyörrän näköjään "lupaukseni" tai sattuu joku yllättävä tilanne, niin en ole vieläkään päässyt merkkailemaan
No, päätin sitten, että koska kesä nyt näyttää olevan tällaista, en ota siitä stresssiä vaan menen edelleen kohtuus-linjalla ja tavoite on, että kiloja ei ainakaan tule lisää vaikka ei tulisikaan nyt yhtään pudotusta. Joka viikolle on jotain kissanristijäisiä tai ystävien tapaamisia ja muita juttuja, niin on hankala suunnitella syömisiä. Nautin nyt kesästä ja sitten syksyllä alkaa taas tarkempi pakerrus tavoitteeseen
Mutta huomasin tänään juhlavaatteita sovittaessani, että kun olen 5kg nyt huhtikuusta lähtien saanut pois, niin mun jakkupuvun housut ei enää kiristäkään! Viime vuoden vaihteessa mulla oli ne päällä yksissä juhlissa ja ne juhlat oli niin tuskaa kun ne housut kiristi niin prkleesti! Joten selvää edistystä on tapahtunut!!
Beach here we come..
T1kru
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 13:50
Täällä piruuttani mittailin noita ympärysmittoja (juuri kaikkien ohjeiden vastaisesti eli en samaan aikaan vuorokaudesta ja viikosta)
En tiedä mitä odotin vai odotinko mitään. Napamitta -ei muutosta, noh samalla vyötärö - ei muutosta, hauis, pylly, ääh, kaikki näyttää samaa. Kunnes sovittelin reiden yläosan makkaralle tuota mittanauhaa ja piti oikein toiseen kertaa mitata, sieltähän olikin lähtenyt senttejä! Olin ihan yllättynyt! Vaikka oonkin aika hoikka jaloista niin toi reisimakkara on puntissa se joka kinnaa kiinni (ja estää niiden housujen nousemisen oikealle paikalleen
)
Josko mittais noi mitat ihan niin kuin ne oikeesti kuuluu mitata sitten kun tää kuukausittainen vieras on mennyt menojaan...sais päivittää tuonne mun muistilapulleni muuttuneet/muuttumattomat mitat.
Muutenkin oli vähän ihmeissäni tällä viikolla, torstaina teki aivan mielettömästi mässyttää jotain ja mulla ei oo piiiiitkäääään aikaan ollut sellaista mielentilaa että hullunkiilto silmissäni etsin aina seuraavaa herkkua syödäkseni. Noh, perjantai-aamun vatsakrampit selittikin sen miksi näin oli...kuukautiset
wanna bee
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 14:00
Onnea Tikru kadonneista senteistä !!!! On se kumma, kun senttejä lähtee sieltä kapeimmistakin kohdista
Saisi lähteä aina täsmäkohdista eli mulla vaikka tuolta vatsasta. On siitä jo lähtenytkin 18 cm, mutta sitä vaan riittää. Reisistä on lähtenyt 8 senttiä ja niiden mitta on jo tosi sopiva. Mutta oli se kiva kun pohkeistakin on lähtenyt muutama sentti ja sai ostettua makeet pitkät saapikkaat ja kengänkokokin on pienentynyt yhdellä.
Suuret kilot ----> suuret ilot pudotuksesta
Mukavaa sunnuntaina kaikille !!!
Vaikka takana on herkkuhaasteinen heinäkuu, niin beach 2013 siintää kirkkaana mielessä.
T1kru
keskiviikkona, 25. heinäkuuta 2012 klo 06:56
Phiuuh, punnitus tänä aamuna tickerin lukemiin. Pidän sitä jo jonkinsortin ihmeenä, koska eilen olin salilla ja se myös tuntuu, mikä yleensä tarkoittaa plussa-tuloksia. Noh, joskus näinkin päin.
Ystäväni sanoi viikonlopun mökkireissulla, että olen kovasti laihtunut. Eihän niitä kiloja oo tosiaan kauheesti lähtenyt, mutta ehkä sitten kuitenki jumppailun ja painonpudotuksen yhteistulos alkaa näkyä. Se on mukavaa.
dumh
keskiviikkona, 25. heinäkuuta 2012 klo 08:10
Hienoa T1kru, kyllä se varmasti näkyy!
Itse kattoo itteään jokapäivä niin sitä muutosta ei huomaa niin helposti, paitsi ehkä vaatteiden kanssa. Muut huomaa helpommin
Mary Margaret
torstaina, 26. heinäkuuta 2012 klo 23:15
Moi!
Jos taas aloittaisi uuden yrityksen... Tänä kesänä ei viitsi paljon bikineissä hyppiä, mutta jos kesä 2013 olisi sitten kunnon biitsikesä ilman mahamakkaroiden nolostelua.
Olen 25-v. nainen ja painoa löytyy noin 74 kiloa, pituutta 163 senttiä. Tavoitepaino on 62 kg. En ole koskaan ollut tyytyväinen kehooni tai painooni ja painoni on aina ollut nousussa. Nyt nousun on käännyttävä ja minun oltava vihdoin tyytyväinen itseeni.
dumh
perjantaina, 27. heinäkuuta 2012 klo 08:26
"Kaikki" on lomilla vissiin kun täällä on melko hiljaista nykyään. Onnelliset keillä on lomaa
muuntaja
, hienoa että intoa piisaa!
Siitä on hyvä ponnistaa
Mary Margaret
, siellä se biitsikesä 2013 meitä kaikkia odottaa, kun olemme loistavassa biitsikunnossa silloin!!
Mulla itsellä on tulossa todella kiireinen pari, kolme kuukautta tästä eteenpäin. Olen päättänyt olla stressaamatta painon pudotuksesta sillä ajalla, sillä varmasti unetkin tulee olemaan vähissä. Pyrin kuitenkin syömään terveellisesti ja pysymään kohtuudessa niinkuin tähänkin asti. Sitten kun kiire helpottaa, niin on aikaa taas enemmän panostaa tähän elämäni projektiin
dumh
maanantaina, 30. heinäkuuta 2012 klo 09:12
Itsekseni näköjään kirjottelen täällä, mutta eipä se mitään. Heti kun päätin olla stressaamatta, paino hulahti alaspain 1kg!
Toki viime viikko meni kohtuu mallikkaasti siinä mielessä että viikolla ei ollut hirveesti mitään ylimääräisiä kahvitteluja yms.
Saara Sabriina
maanantaina, 30. heinäkuuta 2012 klo 09:37
Hei, täältä yks lomilta palanut
Ja homma jatkuu kohti kesää 2013...tulihan noita kesäkiloja..ja nyt treenit alkanut ....loppuviikko mennään spinningiin, ja kahvakuulaan..ens viikolla sitte pääsee taas ottamaan rytmistä kiinni. Ruokavalio muuttuu että leipä jää nyt pois ja tilalle rahkaa, raejuustoo marjoja , vihanneksia , lihaa, kanaa ja kalaa ja lisäksi Herbaa
Hyvää alkavaa viikkoo kaikille
Keliakia
wanna bee
maanantaina, 30. heinäkuuta 2012 klo 12:40
Moikka !!!
Täällä kanssa yksi heinäkuun reissannut, tai ainakin ollut kauheasti ohjelmaa, niin olen toisinaan vain tuonne päikkyyni ehtinyt päivittelemään.
Painoa on pudonnut parin viikon aikana sen verran, että kohta tuo satasen raja alkaa tosissaan polttelemaan. Sitä odotellessa....
Mukavaa viikkoa kaikille, tavoitteena edelleen beach 2013 !!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
38
39
40
41
42