Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Beach 2013
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Beach 2013
Sivu:
<
1
2
3
4
...
9
10
11
12
13
14
15
...
55
56
57
58
>
T1kru
tiistaina, 8. toukokuuta 2012 klo 06:10
Vastaan tähän ateriankorvikehommaan, että puolisattumalta kokeilin eilen korvata lounaan ateriankorvikkeella (tuli kiire) ja ei ihme, että jotkut laihduttajat valittaa nälkää! Ei se nälkä nyt mitenkään yltiömäiseksi päässyt, mutta kyllä pieni nälkä alkoi kurnia jo tunnin päästä patukasta. Kyllä kunnon lounas on selvästi tarpeellinen. Onneks tää epätoivoinen juttu oli nopeesti kokeiltu pois ja todettu ettei oo mun juttu
. Mutta olihan sillä helppo saada vaje suuremmaksi, kun en kuitenkaan lisännyt iltaa kohti syömisiäni vaan söin ihan normaalisti.
dumh
tiistaina, 8. toukokuuta 2012 klo 16:10
Minulla ei myöskään atreiankorvikkeet toimi, paitsi välipalana
jos en saa mahaa "täyteen" niin se nälkä kurnii kohta ihan kauheana. Sama homma jos syö liian hiilaripitoisesti (esim. porkkanakastiketta ja pottuja, kuka ihme on tällaisenki ruokalajin keksiny?
.. muistoja opiskeluajan ruokalasta)
Minulla on ihana fiilis, tänään ja eilen pallot vihreällä (toki tänään on vielä osa ruuista syömättä) ja tänään käytiin koiran kanssa juoksemassa lenkki huippu säässä!
Jotenkin kuitenkin vähän ramasee, voisi olla pikku päikkärit paikallaan
Hyvä me, kyllä se biitsikunto löytyy meille kaikille!
keijoannikki
kyllä minä laihdun, ihan varmasti
tiistaina, 8. toukokuuta 2012 klo 22:56
Dodii tänään hyppäsin taas kerran laihdutusjunaan... Kiloja pitäs saada pois 20kg, hyi ihan liikaa. Aloitin southbeach-dieetin, koska siinä vaikuttaa heti alkuun lähtevän kivasti painoa, siis jos jaksaa noudattaa ohjeita. Tarvitsen alkuun tsemppilähdön.
Liikuntaa en voi hirveästi harrastaa kun on semmonen vaiva, joka rajoittaa
En tiedä nyt sitten et oonko "vääräuskoinen", kun kattelen hiilareita
Vaan näillä mennään.
Hitto tänään kaupungilla ollessa ehti jo tulemaan vähän nälkä ja Mäkkärin ovi oli kutsuvasti auki. Otinkin itseäni niskasta kiinni ja söin vasta kotona ja terveellisesti.
Mun kompastuskiviä on suolaiset herkut ja olut, eli edessä täysremontti ruokavaliossa. Miksi tämä alku tuntuu niin ihanankamalalta; on jonkun uuden äärellä, mutta maaliin on matkaa.
wanna bee
keskiviikkona, 9. toukokuuta 2012 klo 10:05
Moikka Keijoannikki ja tervetuloa joukkoon !!! Pudotettavaa meillä jokaisella on enempi tai vähempi, mutta gramma kerrallaan ja päivä kerrallaan on se ainoa toimiva resepti.
Mä vannon tässä touhussa ihan Kiloklubin oppeihin. Pitää syödä paljon ja usein ja varoa totaalikieltäymisiä ja tiukkoja sääntöjä. Eli joustoa elämäntilanteiden mukaan.
Tärkeimpänä pidän kasvispalluraa, se vihertää lähes aina, samoin tankkaan proteiineja aika tunnollisesti, koska treenaan salilla ja haluan, että tulee lihasta, eikä katoa huonon syömisen takia.
Tulosta on tullut pikkuhiljaa, tänään taas humpsahti puoli kiloa alaspäin ja senttejäkin on kadonnut mukavasti.
On keveä olo jatkaa tätä matkaa.
T1kru
keskiviikkona, 9. toukokuuta 2012 klo 10:40
Tervetuloa uudet.
Mää joudun nyt nöyrtyyn ja kirjoittaan brutaalit lukemat ylös: 70,7kg. En kuiteskaan raatsis tickeriä päivittää Mihin se nyt karkas se 69.8kg ?
Haluaisin kuitenkin uskoo että turvotusnesteitä on, kun on menkat ja sukistakin jäi eilen kamalta rannut jalkoihin. On liian masentavaa kuvitella että nää olis oikeet lukemat.
Pinja90
Onnellisuus on päätöksestä kiinni.
keskiviikkona, 9. toukokuuta 2012 klo 16:51
Huhhuh! Tänään jostain syystä ihan hirveä nälkä kurnii koko ajan! Oon kyllä syönyt ihan "kunnon ruokaa" kuten kaurapuuroa ja ruisleipää, en sitten tiiä johtuuko siitä proteiinin vähäisyydestä vai mistä. Tänään söin jopa pari keksiä ja olin niin ylpeä itestäni, että oikeesti söin vaan ne kaksi, kuten olin ennalta päättänyt! Herkkupallokin pysyi vihreänä
Päivää on tietty vielä jäljellä, mutta luottavaisin mielin mennään, että herkut on tän päivän osalta syöty. Kunhan nyt vaan ton mahan murinan sais loppumaan...
Hienosti mennyt
wanna beellä
ja hyvä
keijoannikki
, että pystyit vastustamaan Mäkkärin kutsua. Itsellä ei aina meinaa onnistua...
dumh
keskiviikkona, 9. toukokuuta 2012 klo 20:07
Tsemppiä
T1kru
! Kyllä se siitä lähtee taas alenemaan. Ei anneta periksi! Mullakinhan oli viime punnituksessa plussaa.. Nyt taas vihreitä palloja metsästämässä. We can do it! Joku on muistaakseni joskus sanonut (ompa taas tarkkaa lähdetietoa) että menkkojen aikana ei kannate käydä puntarilla ettei tule turhaan paha mieli koska ne menkat ilmeisesti juurikin turvottaa!
Pinja90
minäkin vannon kaurapuuron ja ruisleivän nimeen, mutta muistahan tosiaan syödä sitä proteiinia niin se pitää nälän loitolla! Vaikka yhden päivän selviäisi nälän kanssa niin se voi alkaa kertymään se nälkä, silloin menee säästöliekille. Itse laitan aamulla kaurapuuron päälle maustamatonta jugurttia (ihan tavallista, en sitä rasvatonta hyi
) sekä marjoja tietty ja leivän päälle sitten juustoa (voi laittaa leikkelettäkin, itse en vaan lihaa syö) ja ehkäpä leivän kanssa myös jotain muutakin proteiinilähdettä esim. maitoa. Muista että kylläiseksi pitää syödä! Muuten tosiaan on vaarassa mennä sille säästöliekille ja silloin ei laihdu..
itse olen huomannu, että parhaiten laihtui silloin kun vaje oli joku 400kcal eikä se 500 minkä ohjelma ehdottaa.. mutta toki välillä on vähän enemmän vajetta ja välillä vähän enemmän, riippuu näläntunteesta.
Mutta nälissään ei saa kituuttaa!
vvenski
Lähtötilanne huhtikuu 2012 ~82kg - 22.4.2013 71,9kg -> tavoite 18.9.2013 61,9kg !
keskiviikkona, 9. toukokuuta 2012 klo 20:23
Noista menkkojen aikaisesta turvotuksesta, itellä ainakin ihan tuntee kun joka paikka on tosi turvoksissa, etenkin jalat ja rinnat, painoa joku kilo lisää puntariin yleensä n. vajaa viikko ennen menkkoja ja katoaa menkkojen aikana..
Jostain keskustelupalstalta jotkut kerto, että turpoaa siis monia kiloja vähän ennen menkkoja, joillakin turvotus kestää jopa kaksi viikkoa. Joku kerto, että rintojen kuppikoko suurenee kahdella menkkojen aikana, ja painoa kertyy 4 kiloa silkkaa nestettä. Ei kuulemma auta liikunta tai suolojen yms välttely. En tosin tiedä kuinka luotettavaa tietoa tuo on jostain nimettömältä keskustelupalstalta, mutta kuitenkin.
Mulle on ongelmaksi koitunut tyydyttyneiden rasvahappojen määrä. En ees tajua mistä niitä kertyy.. Oon koittanut kauheesti kattoa, että ruoat ois kevyttuotteita ja tarkkaillut tyydyttyneiden rasvahappojen määriä tuotteista, mutta ei.. Usein se pompahtaa sinne 34% eli just ja just rajojen yli.. Any help here? ;/
Kiinteydy keho, kiinteydy!
T1kru
torstaina, 10. toukokuuta 2012 klo 07:54
vvenski
, mulla oli/on ongelmana myös noi tyydyttyneiden rasvojen määrä. Mulla ne kertyy oivariinista, kahvin kanssa juodusta punaisesta maidosta ja juustosta. Mutta kiitos
dumh
in neuvojen, nyt on sekin pallo alkanut vihertään. Syön aamun välipalalla (
) ja iltapäivän välipalalla pähkinöitä ja rusinoita (n. 15 pähkinää ja rkl rusinoita) ja lounaalla alkanut laittaan pari tl oliiviöljyä salaatin päälle. Ja jos syön ilta/aamupalalla puuroa niin siihenkin humpsautan vähän öljyä.
Eilen tajusin, miten saan lisättyä noita hedelmien syöntiä, kun lounasravintolassa oli jälkkäriksi hedelmäsalaattia - namskis. Siitähän tuli yllättävän paljon lisää kasvipalloon vaikka määrät tuntui naurettavan pieneltä - 5 viinirypälettä, 5 mandariinilohkoa, persikan puolikas....Nyt ei kun hedelmäsalaatteja tehtaileen. Oon jotenkin huono ottaan mukaan töihin hedelmiä kokonaisina.....
Tänään paino lähti himppusen laskuun, mutta en tiiä...ja nälän tunne on taas vaivannut viime päivinä, vaikka kaloreita on tullut ohjelman mukaan tarpeeksi. Ehkä ruokarytmissä olis sitten parantamisen varaa vaikka eilenkin pisin väli oli 3,5h.
dumh
torstaina, 10. toukokuuta 2012 klo 09:44
Muistakaa syödä tarpeeksi! Nälkä ei saa vaivata
Tosiaan
vvenski
kun lisää pehmeiden rasvojen määrää ruokavaliossa, saa tyydyttynyttäkin rasvaa olla enemmän. Itse en suosittele kevyttuotteita (vaikka olen kyllä itsekin aikoinaan niitä käyttänyt), koska niihin laitetaan kaikkea höttölisää sinne sekaan kun sitä rasvaa poistetaan varsinkin kun on kyse rasvoista(margariineista yms.), rasva rasvana siis!
Eli jos käyttää jotain leipämargariinia niin siitä sitten se 60% tai enemmän
Itse käytän ingmariinia eli se on 75% voi ja kasviöljyseos. Itseasiasa käyttäisin muuten luomuvoita, mutta kun se on jääkaappikylmänä niin huonosti levittyvää
Ja käytän 33% kermajuustoa leivän päällä!
toki en syö kuin 2-3 leipää päivässä (yleensä) ja sitten salaatteihin ja puuroihin öljyä niin ei haittaa vaikka syökin rasvaista juustoa. pähkinöitä välipalaksi.. Toki jos syö paljon juustoa, niin sitten se juusto voi olla kevytjuustoakin. Ja minusta polar 15 on kyllä tosi hyvää, joskus syödään sitäkin.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
9
10
11
12
13
14
15
...
55
56
57
58
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta
»
Juoksutavoitteet ja edistyminen 2013
tänään
kello 23:13
Arjen pulinat
»
Kuinka moni täällä on alkuperäinen jäsen?
tänään
kello 22:58
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä 2013
tänään
kello 22:51
Painonhallinta
»
Normaalipainoisen laihdutus
tänään
kello 22:51