Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Alle 120 kiloon pyrkivät
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Alle 120 kiloon pyrkivät
Sivu:
<
1
2
3
4
...
93
94
95
96
97
98
99
...
164
165
166
167
>
Ellariina
torstaina, 30. syyskuuta 2010 klo 21:20
Hei Kirnauskis.
Sulla on jo mahtava pudotuslukema!
Kauanko sulla on mennyt tuon 40 kilon pudottamiseen noin suunnilleen?
Kateeks käy, mutta perässä tullaan ihan varmasti
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 00:41
On tuohon aikaa menny
ihan varmasti tähän muukki pystyy, parempi vain et oisin aloittanut viel aiemmin enkä vasta yli kolmekymppisenä .)
Laskin tuon ajan tässä, nyt on mennyt aikaa noin 4kk.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 12:06 muokkaaja: Kirnauskis »
Tähti1
Anything is possible, nothing is easy.
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 18:25
Zumba ja jooga on mun aseet kilotaistelussa ja hyvin menee. Vaaka näytti aamulla 121,4kg eli 1,4kg lähtenyt maanantaista (maanantaina oli kyllä vielä lauantai-ilta pöhötystä kun tuli urakalla herkuteltua sekä juotua alkoholia). Muuten on viime viikot olleet sellaista -400g-500g, joten tämä oli nyt kiva ylläri.
Tälle illalle olen varannut pari lasia valkkaria...mahtuu kaloreihin eikä varmaan pöhötä niin paljon kuin esim.lonkero tai siideri, ja muuten ihan normiruokia, ei mitään ylimääräisiä herkkuja.
Hei, hienoa Kirnauskis, meillä vähän samallainen rytmi tuossa painon tippumisessa. Vaan niin vissiin kaikilla että välillä tippuu vähemmän ja välillä enemmän (ja joskus ei mitään
).
Ihanaa, et on perjantai. Hauskaa viikonloppua kaikille!!!
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 18:27 muokkaaja: Tähti1 »
katiro
lauantaina, 2. lokakuuta 2010 klo 10:34
Mulla kuukaudessa 13.5kg miinusta!!Jei yritän jatkaa samaan malliin.Tohon 120kg on vielä hurjasti matkaa,mut hiljaa hyvä tulee.
Uudet tuulet puhaltaa muutenkin..Olen ottanut ensiaskeleen matkalla kohti lihavuusleikkausta.Olen elämässäni(26v.) laihduttanu yli sata kiloa ja aina kaikki tulee korkojen kanssa takasin.Kuukausi sitten meni hermo tähän hommaan ja otin yhteyttä kyseiseen asiaan erikoistuneeseen lääkäriin.Lähete on lähteny eteenpäin ja nyt vaan odotellaan jännityksellä.Tietysti aijon leikkaukseen asti laihduttaa mahdollisimman paljon,että leikkaus olisi turvallisempi suorittaa.
Ellariina
lauantaina, 2. lokakuuta 2010 klo 22:36
Hienoa naiset, upeita kuukausipudotuksia!!
Mulla lähti kuukaudessa tuo 10 kiloa, ja nyt sitten jumittaa..
Flunssakin iski alkuviikosta, joten vesijumppa jäänee maanantaina väliin
, mutta siivosti syömistä voi toteuttaa kipeänäkin.
Vähän kyllä lipesin perjantaina, mut nyt ollaan taas kurssissa!
Miyaka
sunnuntaina, 3. lokakuuta 2010 klo 00:04
Heippa!
Uusi laihistelija ilmoittautuu läsnäolevaksi
Painoa on valtavasti, ollut ihan aina.... nyt on toiveissa oma nyytti ja ikääkin alkaa olla, joten nyt ON AIKA TEHDÄ MUUTOS!
Aloitin elämänmuutokseni jo reilut kolme viikkoa sitten ja paino on laskenut ihan kivasti! Tein tickerin, joka toivottavasti näkyy tässä alla, jos osasin sen oikeaan paikkaan iskeä...
Miyaka
sunnuntaina, 3. lokakuuta 2010 klo 00:14
Hyvin näkyy tuo ticker... hih, jatkanpas juttua vielä
Elikäs olen pian 32-vuotias. Naimisissa. Kauhea vauvakuume. Pcos. Halu laihtua. Motivaatio laihtua.
Tuossa pähkinänkuoressa tärkeimmät...
Aloitin tänä syksynä säännölliset liikuntaharrastukset; hydrobicin ja zumban, hydrobicciä on ollut kahdesti viikossa, zumbaa kerran... Nyt paikkakunnalleni tuli lisää zumbatunteja, joten suunnittelin alkavani zumbaamaan kolmasti viikossa ja kerran hydrobicissä eli tuplaan nuo ryhmäliikunnat. Toivottavasti vaan paikat kestää...
Laihishistoriasta sen verran, että olen aiemmin (-99-00) onnistunut laihduttamaan 40 kg, jolloin olin hoikimmillani 96 kg. Sitten tapasin mieheni ja siitä lähtien olen turvonnut kuin pullataikina
Tosin häitä varten laihduttelin n. 15 kg.... nekin kyllä tulleet takaisin korkojen kera. Alla näkyykin tuo paino, josta lähdin tällä kertaa liikkeelle. Ikinä en ole painanut niin paljoa (enkä meinaa enää painaakaan!).
Kirnauskis
maanantaina, 4. lokakuuta 2010 klo 10:44
Nyt on pakko sanoa että on hyvä maanantai
pudotusta 3.3 kiloa
eli nyt ollaan alle 130
Ruokailua en oo edelleenkään muuttanut mutta nyt lisäsin noin kilsan uinnin viikko ohjelmaan ja hieronnan.. ehkä se oli noita liikkeelle lähteneitä nesteitä mutta toivottavasti osa ainakin rasvaa
Tsemppiä kaikille tälle viikolle
Hetuli1
maanantaina, 4. lokakuuta 2010 klo 18:03
Tervetuloa Miyaka! Paljon on tiputettavaa mullakin mutta pikkuhiljaa alaspäin.
Kirnauskis, onnittelut hyvästä pudotuksesta! Mulla on ollut viime ajat aikamoista rämpimistä ja yritin nyt vähän palauttaa itseäni ruotuun ja aloitin karkki&herkkulakon viime perjantaina.
Kirnauskis
maanantaina, 4. lokakuuta 2010 klo 20:33
Kyllä se siitä taas lähtee Hetuli1, on täälläkin jumiteltu viikkojakin mut sitten on humpsahtanut .) Ei kaikki viikot hyvin mene mutta ku edes suunnilleen suunnassa pysyy niin on tarpeeks
Sivu:
<
1
2
3
4
...
93
94
95
96
97