Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Alle 120 kiloon pyrkivät
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Alle 120 kiloon pyrkivät
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
164
165
166
167
>
japena
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 12:46
Minulla paino tänä aamuna 123,2 eli pudotusta 1,3kg viikossa
Jospa nyt saisi vauhtia tähän hommaan kun oli tuo 124kg kummitellut jo 2 kuukautta
ja tuntui ettei sen alle pääse
Minulla tämä vaatii todella panostamista siihen että ravinto on oikeanlaista ja liikuntaa. Jos en liiku niin paino ei putoa vaikka vajeitakin on
Kai se sitten jotenkin tehostuu
Minulla on tavoitteena 119,9kg ja siihen kestää 3 viikkoa
Eli ei pitkä matka ekaan tavoitteeseen, sitten ajattelin laittaa 109,9 eli aina 10 kilon tavoitteita. Tuntuu lohdullisemmalta
ja myös siltä että se on saavutettavissa
Tosin se päätavoite on tällä hetkellä alle sata, sitten katson miltä tuntuu
Unelma olisi alla 80kg
tillu79
perjantaina, 30. lokakuuta 2009 klo 08:30
Se on Morjens kaikille!!! Tulin taas kurkkimaan tänne "vanhaan kotiketjuun".
Mitenkäs teillä on mennyt ja onko intoa riittänyt?
Mulla puntarointi tältä viikkoa ohitse ja tuloksena oli -800g.
Paino siis nyt 115,7kg- 7viikkoo takana ja 8,5kg on lähteny. HYVÄ MINÄ!!!
On eri kivaa, kun kunto on jo noussu,et lenkilläki voi jo vähän revitellä ilman, et tuntuu ku taju karkais... Ja ennenkaikkea on helpompi liikkua kun on pienentynyt.
Laitoin 8,5kg jauhoja kassiin ja kantelin sitä vähän aikaa-kylläpä otti voimille.. Näkee konkreettisesti mille tuntuu kantaa ylimääräistä painoo..
Tsemiä kaikille ja tulkaahan pian seuraksi tonne 110 sakkiin.
BMI korkealla
perjantaina, 30. lokakuuta 2009 klo 09:33
Olen tänään niin hyvällä mielellä, painoin aamulla 120,1! VIHDOIN näyttää siltä, että pääsen ekaan isoon tavoitteeseeni, alle 120 kg! (Siis 119,9 on kanssa eka iso tavoite! No, ennen kiloklubiin liittymistäni toteutin jo ihan ekan terveystavoitteen, -5 tai -10 % pudotuksen.)
Painoa on nyt lähtenyt kaikkiaan yli 20 kg. Ta-daa! Aikaa mulla on mennyt jo yli 1,5 vuotta, mutta sehän on ollut omia valintojani kaikki. Hitaasti, hitaasti, pysyvästi!!!
"Virallinen" tavoitteeni, minkä olen merkinnyt edistyminen-osiooni, on semmoinen 112 kg = BMI ei enää ole sairaalloinen ylipaino vaan onko se sitten vaikea ylipaino "enää".
En uskalla vielä edes ajatella, mikä se lopullinen tavoite edes on.
Varmaan ainakin laitan jossain kohtaa, että alle sata, mutta sen jälkeen....
Mutta tänään on hyvä mieli. TSEMPPIÄ kaikille!
siniliini
perjantaina, 30. lokakuuta 2009 klo 09:40
ONNEA, BMI-korkealla. Hyvä saavutus!
japena
perjantaina, 30. lokakuuta 2009 klo 21:02
japena
lauantaina, 31. lokakuuta 2009 klo 21:52
Hei BMI korkealla. luin aikaisempia viestejäsi ja huomasin, että olemme samasta painosta lähteneet ja lähellä samoja lukemia nytkin, olet kyllä kolmeisen kiloa enemmän saanut pois
Taidamme olla aika saman pituisiakin (170), koska minun yksi tavoite on alle 113kg, että päsisin tuosta sairaalloisesta eroon
Minäkään en osaa miettiä vielä mikä olisi lopullinen tavoite, ainakin alle sata kiloa
Toisaalta olisi hyvä se hidas pudotus, jos vaikka nahkakin ehtisi mukaan
Mutta toisaalta sitä haluaisi äkkiä eroon kiloistansa
Tsemppiä vain
Laihtuva
Haluan hoikaksi heti
lauantaina, 31. lokakuuta 2009 klo 23:11
Onnea BMI korkealla!
Hieno saavutus, tuo kannustaa jatkamaan.
Japena, kirjoitit että 113 kg olisi 170 cm pitkällä sairaalloisen lihavuuden raja. Se taitaisi olla minulle hyvä tavoite jossain vaiheessa! Kunhan nyt saisin tämän ensimmäisen 10 % pois.
Söin torstaina korvapuustin... se sai herkkupallon keltaiseksi ja otti niin päähän että söin toisenkin... Herkkupallo paistoi punaisena ja minua harmitti tosi paljon että jos syön 132 grammaa korvapuustia niin punaisella mennään! Yhtäkään ei saa syödä ettei pallo ole keltaisena. Mielestäni korvapuusti / pulla on kuitenkin parempi herkuttelutapa kuin syödä suklaata. Minulla kun se suklaansyönti ei lopu pariin palaan vaan pitää vetää koko levy. Pari palaa tuntuu niin pieneltä. Ja jos aion syödä tähän tyyliin lopun elämääni, en ala puolittelemaan korvapuusteja!
Siihen samaan syssyyn sitten vetäisinkin iltapalaksi ison hampurilaisen!
Kosto tuli sitten heti seuraavana aamuna: puoli kiloa takapakkia. Kahdesta korvapuustista ja yhdestä hampurilaisesta paino nousi takaisin puoli kiloa.
Tänään olenkin sitten ollut hyvin "kiltisti". Ravintopallot vain moittivat että saan liian vähän rasvaa. No, kokonaisenergiasta tulee 24 % rasvasta ja muut pallot ovat vihreinä, energiansaantikin on "tavoitteessa". Pitäisiköhän syödä ruokalusikallinen rypsiöljyä? Se on kyllä tosi pahaa, YÄK.
Minulle on tullut uusi intohimo: mansikat. Syön niitä noin 300-400 grammaa kerralla. Hyvää.... ja menee makeanhimo.
japena
sunnuntaina, 1. marraskuuta 2009 klo 13:19
Se on kyllä ärsyttävän herkkä tuo herkkupallukka
Itse kirjaan ylös ennekuin syön herkun, jos olen kotona. Siinä näen miten se vaikuttaa ja millä voisin sen kompensoida
Ja jos pallukka jää kaikesta huolimatta keltaiselle tai punaiselle sitten teen päätöksen ja elän sen mukaisesti
Tänäänkin söin joulutortun ja niin energia ja herkut punastuivat ja en saa kun toisen niistä keltaiselle, mutta so what
Vajeet kuitenkin kohdallaan
Eihän ole tarkoitus, käsittääkseni, saada aina kaikkia vihreälle, elämässä täytyy myös nauttia kunhan ei tee sitä joka päivä
Minulle auttaa tämä etukäteen syömisten suunnittelu ja sillä on paino alkanut nyt laskemaan tosi hyvin ja kai tuolla liiikunnallakin on vaikutusta varsinkin crossailulla
Pihan kimpussa ollaan oltu koko perhe, lapset jo kyllästyivät, mutta minä lähden takaisin haravoimaan. Mies tarvitsee apua trampoliinin kankaan poisottoon ja varastoon kantamisessa
Jokohan minä ensi keväänä uskaltuisin pomppimaan ettei tarvitse pelätä trampan hajoamista
Päivänjatkoja kaikille ja ihanasta syyspäivästä, ainakin aurinko paistaa täällä Hämeessä
japena
sunnuntaina, 1. marraskuuta 2009 klo 15:50
Suomi on kuitenkin sen verran iso maa, ettei näemmä aurinkoa kaikille tänään riitä
Piti palata kertomaan, että suunnittelemalla uudeelleen ruokailut sain kuin sainkin energiat vihreälle ja herkut keltaiselle, jotan kun pysyn ruodussa tämän päivän pallukat ovatkin joulutortusta huolimatta
ja vajetta reilu 800kcal
Tosin eilenkin näytti hyvälle mutta sitten illalla sorruin jäätelöön ja söin muutaman sipsinkin
ja sitten meni yli suosituksen mutta kulutuksen suhteen kuitenkin 300kcal miinukselle
Laihtuva
Haluan hoikaksi heti
sunnuntaina, 1. marraskuuta 2009 klo 21:12
Olen havainnut että omien reseptien lisääminen onkin aika helppoa.
Diabeetikkona minulla on melkoinen varasto sokerittomia reseptejä joissa rasva on oikeanlaista.
Alan tallentelemaan niitä tänne.
Nyt ensimmäiseksi laitoinkin herkuksi sokerittoman ja rasvattoman vaniljajäätelön, jonka teen omalla jäätelökoneella. Yksi annos sitä ei muuta herkkupalloa mihinkään suuntaan.
Reseptiä voi "jouluistaa" lisäämällä siihen piparkakkumaustetta jolloin saa "piparijäätelöä".
Nämä ovat vanhoja, hyviä reseptejä ja aina kun on aikaa. laittelen niitä tietokantaan.
Nyt on kaikki pallukat vihreinä, tämä rasvan syönti minua kyllä ihmetyttää.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
164
165