Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Alle 120 kiloon pyrkivät
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Alle 120 kiloon pyrkivät
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
164
165
166
167
>
Annukka Nunnukka
sunnuntaina, 18. lokakuuta 2009 klo 13:22
Heips!!
Hienoja tuloksia usiammalla-Onneksi olkoon
..ja me muut tullaan kyllä perästä
Ittelläni pikkasen taas junnaa-viime ma. puntarilla 124.7 ja nyt tänään 124.9..voipullia on paisteltu&punnkkuakin juotu
...Hmmmmmm..niinpä
..
Viikolla taas arkeen palaillaan ja täytynee taas tarkkailla tarkemmin, mitä sinne kitusiinsa työntääpi!!
Kovasti tsempitän teitä kaikkia..kyllä se "misukka" rengas lähtee, uskokaa poijjes!!!!
Annukka Nunnuka
japena
sunnuntaina, 18. lokakuuta 2009 klo 16:05
Heissan kaikille
Anoppi se perui tulonsa, joten lomailu fiiliksillä ollaan
Eilen miehen kanssa kilisteltiin shamppanjaa tulevan isovanhemmuuden kunniaksi
Oltiin kaiken lisäksi ihan kahdestaan, meille harvinaista herkkua
Tänään tuolla räntäsateiden lomassa tehtiin pari tuntia puuhommia, saatiin puut pätkittyä ja suojaan kuivumaan
Muuten ei viikonloppuna pahemmin ole tullut ulkoiltua, eilen puolen tunnin sauvakävely, mutta sitten alkoi pudottaa vettä ja käännyttiin takaisin
Huomenna olis meno Vantaan Ikeaan ja hakemaan 3 lasta kotiin, loput tulee sitten keskiviikkona
Ajattelin jos kerkeisin käydä ostamassa sen crossarin kun on aina vain suunnitteluasteella, mutta saas nähdä kuin iso paketti se on ja mahtuuko autoon
Syömiset on aika punaisella, mutta kalorit kohdallaan paitsi no, eilen taisi vähän lipsahtaa ja tänään piti olla hedelmälinjalla, mutta sekin lipsahti herkkujen puolelle
Kävin sentäs omenapuista napsimassa viimeiset hedelmät ja kyllä maistuisvatkin makoisille pakkasten purtua niitä
Ensi viikolla sitten taas tsempataan ja näytetään läskeille kuka määrää
Mukavaa sunnuntaita kaikille
japena
keskiviikkona, 21. lokakuuta 2009 klo 09:00
Jokos kaikki ovat tippuneet alle 120kg, kun on niin hiljaista
Minultä jäi taaskin se crossari ostamatta. Taidan tilata postimyynnistä kun ei muuten saa hommattu
Tänään on sitten ryhdistäytymisen vuoro, eilisetkin vajeet olivat hyviä mutta pallurat punaisia kasviksia lukuunottamatta
Nyt on tarkoitus kokeilla, että merkkaan ennenkuin syön, jos sillä olisi vaikutusta mitä sinne suuhun tunkee
Painosta olen saanut koepunnituksella -100g joten vain 900g enemmän 2 viikon takaiseen punnitukseen vai oliko se jo 3 viikkoa sitten
Huomenna sitten todellisuuteen
Nyt on todellakin tähtäimessä tuo alle 120kg ennen pojan jouluhäitä
Luulisi sen tsemppaavan
Loppuviikkoja kaikille
piliv78
keskiviikkona, 21. lokakuuta 2009 klo 14:39
Mulla on nyt menossa tälläinen väli masennusvaihe. Ei todellakaan kiinnosta mikään. Tai no ruoka kiinnostaa, mutta liikunta ei niinkään. Jouduin jopa siirtämään tavoitettani marraskuun lopulle. Mutta nyt kalenterissa on suurella merkitty: PAKKO OLLA -30 KILOA´
(ei niin pakko, mutta pakko kuitenkin)
Yksi piristys juttu on ollut. Ostin uuden talvitakin. Ja sen koko on siinä ihan varmasti väärin. Ikinä en ole käyttänyt takkia joka on kokoa 50/52
en varmaan edes lapsena. Mutta on se takki vaan niin kiva. Ja ihan Seppälästä ostettu, eikä mistään erikoiliikkeestä. Nyt vain pitää tehdä sitten uusi pipo ja kaulahuivi, kun vahat eivät millään sovi takin väriin. Mutta onpas jotain hommaa käsille, muutakin kun ruuan siirtäminen lautaselta suuhun.
Mutta tsemppiä kaikille.
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
keskiviikkona, 21. lokakuuta 2009 klo 15:27
Onnea
piliv78
uudesta takista
Käyn välillä täälläkin lukemassa, vaikka nykyään tavoittelen paljon pienempiä kilolukuja. Oma painoindeksini on myös ollut joskus vuosia sitten yli 45. Ajattein silloin, että voisinpa olla edes vähän pienempi, vaikka ei tullut mieleenikään tavoitella mitään normaalipainoa. Kyllästyin olemaan lihavassakin porukassa se kaikkein lihavin. Tavoitteeni oli elää elämäni alle 100 kiloisena.
Jokin aika sitten havahduin, että hitsi, normaalipainon tavoitteleminenhan on aivan realistista, eihän sinne ole matkaa kuin 10 kg. Kilot on mennyt, ja välillä tullut osa takaisin, pikkuhiljaa hyvää oloa ja parempaa kuntoa tavoitellessa. Toisinaan, kuten sinulla nyt, on kiinnostanut vain ruoka. Silloin olen keskittynyt siihen ruokaan ja siihen, ettei paino pääse kuitenkaan nousemaan.
Tsemppiä sinulle ja muista, että gramma kerrallaan
Tuli vaan niin elävästi mieleen oma iloni, kun ekan kerran sain normaalikaupasta ostettua vaatteita.
japena
perjantaina, 23. lokakuuta 2009 klo 20:10
Onnea piliv78 takista
Minunkin pitäisi saada -20kg jouluun mennessä, eli 5 kg puuttuu. Tosin luulin että olisi mennyt 25 kg mutta kun ei niin ei
Onnea motivolle saavutuksesta
Todellakin normaalipaino on jo lähellä
Nyt minä huusin huuto.netistä crossarin ja mies hakee sen sunnuntaina
Toivottavasti on sitten ok, käskin miehen testata sen ensin, ei siinä vikoja ilmoitettu mutta kuka tietää kun käytetty on. Sain se vaan 90e:lla
Katsoin saman merkkistä uutta 299e hinnalla, oli tietenkin uudempi malli
Olen innoissani ja en malttaisi sunnuntaihin odotella
mutta onneksi huomenna on kiireitä
Tämä viikko on mennyt hienosti ja muuten on pallurat vihreinä, mutta kuitu se yleensä keltaisella tai välillä punaisella. Kuituja on kuitenkin joka päivä yli 25g, joten en siitä sitten niin välitä
Paino oli eilen 124,5kg, joten vielä on puoli kiloa parin kolmen viikon takaiseen. No toivottavasti ovat ensi torstaina kadonneet
Ja sitten uusin lukuihin
Perjantain jatkoja
BMI korkealla
sunnuntaina, 25. lokakuuta 2009 klo 12:18
Täällä paino pudonnut hitaasti, hitaasti!
Tänään puntarilla, 121,5 kg, joten pari kiloa vielä niin olen laihempi kuin vuosiin, ja ekassa kunnon tavoitteessani, alle 120 kg. "Laihempi", no heh, kumminkin! (En tosiaan edes muista, minä vuonna tai vuosikymmenenä olisin painanut viimeksi alle 120 kg!!)
23.10.2008 liityin, silloin painoin 128 kg, ja olin jo pudottanut painonhallintaryhmässä aika paljon...painoin siellä muistaakseni vähän päälle 140 kg ekalla punnituksella.
Mutta tosiaan YRITÄN yhä opetella ihan uusia elämäntapoja. Välillä tulee takapakkia mutta lohdullista on huomata, että suunta on kuitenkin oikea.
Tsemppiä kaikille!
japena
sunnuntaina, 25. lokakuuta 2009 klo 13:59
Niinhän sitä sanotaan, että hiljaa hyvä tulee
Vielä kun jaksaisi sen aina muistaa
Mutta ihmismieli on niin malttamaton
Aina on hyvä kun suunta on alaspäin, joskushan sitä ollaan silloinkn maalissa
Minulla kanssa mennyt niin hitaasti ja välillä ihan paikoillaan
mutta nyt taas näyttää lupaavalta. Tänä aamuna olin saanut ne pari kertaalleen jo pudottettua kiloa pois ja jospa pitkästä aikaa pääsisi alle uuden kilon
Mies on tulossa sen croassarin kanssa ja illalla pitää kokeilla.
Ei nyt taida lenkkeilystäkään mitään tulla kun vettä sataa ja sataa
Ei tässä sokerista olla, mutta tuollainen keli vie lenkkihalut ja en halua tehdä tästä mitään pakkopullaa vaan miellyttävän kokemuksen
kaaka_melli
sunnuntaina, 25. lokakuuta 2009 klo 22:52
Heipparallaa!
Täällä on yksi 120kilon tavoittelija
Oon nyt reilun kuukauden ollu laihiksella, ja alotin 129.6:sta ja oon nyt 124.9.
Mulla on aina maanantaisin mittailut. Siis aina se vakio millo aina käyn vaa'alla mutta mä käyn jokapäivä. Motivoi ainakin minua syömään hyvin jos käy jokapäivä. Jos en käy, on aina tullu repsahduksia..
japena
maanantaina, 26. lokakuuta 2009 klo 07:49
Tervetuloa kaaka_melli
Hienosti sinulta on lähtenyt
Ollaan samoissa luvuissa
Ja tästä suunta vain alaspäin
Minulla punnituspäivä torstaisin, tosin käyn minä muulloinkin
Sivu:
<
1
2
3