Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 95 kg:n tavoittelijat!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
95 kg:n tavoittelijat!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
192
193
194
195
>
HennaMiia
tiistaina, 27. lokakuuta 2009 klo 11:26
Toisen viikon tulos -400g/99,3kg, yhteensä lähtenyt siis 2,6kg. Myönnän, että odotin suurempaa pudotusta...
Tässä on itselläni se oppimisen paikka, tärkeintähän on suunta alaspäin! Edelliset "kuurit" ovat juuri tuon vuoksi epäonnistuneet, tulosten pitäisi olla huimia jo muutamassa viikossa. Tällä kertaa niin ei käy
Olipa taas vuodatusta.. Käykö täällä ketjussa muita vai kannattaisiko siirtyä tuonne 9-kympin tavoittelijoihin, jossa näkyy olevan vilkkaanpaa keskustelua..?
tupsukka64
Tyhmäst pääst kärsii koko ruumis! ;)
tiistaina, 27. lokakuuta 2009 klo 12:29
Pitäisköhä sitä "liittyä" tähänki, jos oikeesti sais itestään irti ees jotain?! 96 kg on näyttäny viimeks, mut ku en saa ees itestäni sitä vertaa irti ett putois 94-alkuseen. En muista millon on siel ollu, tai no ... varmaa viime keväänä... Mut sit tuli kesä ja loma jne jne....
Dissonanssi
Long time no jazz
tiistaina, 27. lokakuuta 2009 klo 14:42
Moro!
Tulenpas minäkin pyörimään tähän ketjuun vähäksi aikaa (toivottavasti). Painoa tällä hetkellä 98,5. Paino vähän aikaa sahaili ylös ja alas, mutta nyt olen saanut sen jälleen laskusuhdanteeseen. Eli 95 tavoittelemaan lähtee hän
Dissonanssi
Tirps
keskiviikkona, 28. lokakuuta 2009 klo 09:47
Vihdoin viime viikon mässyttelyn jälkeen oli lukema mennyt alle 95! Roikun kuitenkin vielä tässä ketjussa, sillä tossa on vaan 700 g eroa 95 kg
on...
Loorus
keskiviikkona, 28. lokakuuta 2009 klo 11:14
Heipsan taas! Onpas monilla hyvä suunta ja meininki täällä, hyvähyvä ja tsemppiä! Minäkin roikun vielä vähän aikaa täällä, paino menee 94,5-95 kilon välillä eli vielä en uskalla "henkseleitä paukutella".
Liekö jo ollut teillä puhetta mutta millaista liikuntaa harrastatte ja pidättekö liikunnoistakin kirjaa? Minä olen täysin hurahtanut telkkarin jumppiin, niihin mitä tulee kakkoselta perjantaisin - ne menee boksille talteen ja sieltä teen fiiliksen mukaan vaihdellen. Lisäksi zumbailen dvd:ltä ja teen erilaisia aerobic- ja rasvanpoltto-ohjelmia. Olen ihan koukussa tuohon telkun ääressä huhkimiseen! Nytkin olisi jumpan aika kun lapsukainen on päikkäreillä.
HennaMiia
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 10:40
Loorus: hienolta kuulostaa sinun hurahduksesi! Täällä vielä haetaan sitä liikunta-hurahdusta, mutta sinnikkäästi yritän lenkkeillä muutaman kerran viikossa. Vesijumppa olisi tarkoitus aloittaa marraskuussa
Jumppa-levyjä löytyy hyllystä, mutta tällä hetkellä tuntuu, ettei niille ole aikaa...
Tirpsillä ja Looruksella onkin pian aika hyvästellä tämä ketju! Hienoa! Toivottavasti pääsisin itsekin ennen joulua 90-ketjuun...
tupsukka64
Tyhmäst pääst kärsii koko ruumis! ;)
perjantaina, 30. lokakuuta 2009 klo 10:32
Loorus
tiistaina, 3. marraskuuta 2009 klo 14:02
^Wow, onpas siinä Halloween-toivotusta
Mun tulee tehtyä noita jumppia tai erilaisia rasvanpoltto/aerobic-ohjelmia ja sitä Zumbaa neljänä-viitenä päivänä viikossa vaihdellen fiiliksen mukaan, joinakin päivinä tulee tehtyä kaksikin eri juttua. Lisäksi kerran-pari viikossa koetetaan käydä lenkillä ja tietty hyvin kevyttä käpsyttelyä vaunujen kans tulee enempikin. Liikuntaminuutit ja kulutus tulee yleensä helposti täyteen ns. normaaliviikolla - yhdellä viikolla olin flunssassa niin väkisin jäi osa jumpista pomppimatta kun ei henki kulkenut mistään rööristä. Niin, tästä jumppaamisesta on tullut sellainen "äidin oma juttu" kun puolivuotias neitokainen menee päikkäreille, kyllä se yleensä nukkuu koko jumpan ajan tai sitten viihtyy lattialla katsomassa mun heilumista jos herää kesken kaiken.
Nyt kuuluu sitteristä kiljuntaa, mentävä viihdyttämään. Mukavaa viikkoa kaikille!
lumikki1
Elämä on tässä ja nyt..
keskiviikkona, 4. marraskuuta 2009 klo 17:24
Morjens! Tässä taas yksi uusi 95kg:n tavoittelija. Siirryn tuolta 100kg:n tavoittelijoista koht'puolin tänne. Tänään vaaka näytti eka kertaa vuoden jälkeen tasan 100kg!
Seuraava tavoite 95kg. Lopullinen tavoitehan mulla on päästä tuonne 60-65kg:n, mutta siihen menee aikaa. Olen asettanut itselleni 5 kg:n välitavoitteet. Syömällä oikein ja liikkumalla minä kyllä pääsen siihen lopulliseen tavoitteeseeni.
Loorus
torstaina, 5. marraskuuta 2009 klo 11:03
Hei taas!
Minun taitaa olla aika siirtyä ysikymppisten ketjuun sillä nyt vaaka näytti jo niinkin hurjan lukeman kuin 93.1kg!!! Tapaamme siis siellä, tsemppiä kaikille ja mukavia marraskuun päiviä
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
192
193