Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 95 kg:n tavoittelijat!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
95 kg:n tavoittelijat!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
192
193
194
195
>
aaqqaa
lauantaina, 19. syyskuuta 2009 klo 12:36
Heippa vaan kaikille!
Minä liityn nyt mukaan tavoittelemaan tuota 95 kg. Aloitin painon pudotuksen tammi/helmikuun vaihteessa 2009. Lähtö paino oli vähän päälle 120kg ja nyt paino on 99kg, eli painoa lähtenyt nyt noin 21kg. Omat tavoitteeni olen asettanut aina kahden kilon eriin. En halua tässä vaiheessa vielä miettiä mikä on lopullinen tavoitteeni, sen näkee sitten myöhemmin.
Hauskaa lauantaita kaikille
hilanteri
sunnuntaina, 20. syyskuuta 2009 klo 09:06
Olen reilun kuukauden ajan ollut klubilainen (vähän yli 5 viikkoa...) ja tässähän voisi olla oiva tavoite minulle
Näin ensialkuun...
Hienoja pudotuksia., Felix kerrassaan upea suoritus!
Itse olen neljän lapsen äiti ja viimeiset 3 raskautta on ollut viiden vuoden aikana ja sen kyllä habituksessa huomaa
. Olen noudattanut ohjeita tunnollisesti ja lliikkunut paljon (olen aina harrastanutjotain liikuntaa), mutta matkani kohti tavoitepainoa tuntuu olevan tuskallisen hidas, joten tällainen muutaman kilon välietapeissa kulkeminen voisi olla hyvä juttu. Tavoitepainoksi olen asettanut itselleni 70-75 kiloa, joka on tällaiselle raskasrakenteiselle 168 senttiselle suurlauman emolle varsin sopiva
Olisi kiva löytää mammalookin alta vähän nuorekkaampikin olemus.
Painoa oli tänä aamuna 98,5, joten 2,5 kiloa on paino åudonnut reilu kuukaudessa. Hitaasti hyvä tulee, kai?
Katjuska-78
maanantaina, 21. syyskuuta 2009 klo 11:37
Tervetuloa vaan kaikki uudet
Mulla meni vähän mässäilyks viikonloppu
nooh...paikkaallaan sitte tää viikko taas ja pidetään noi herkut vaan tuolla kaapissa. kyllä se mun kohdalla vaan niin on, että jos vähän herkuttelen, niin sitten sitä tekee koko ajan mieli herkutella suklaalla ja salmiakilla ja sipseillä. Joten nyt taas pitää olla itelleen kovana eikä maistella pientäkään palaa.
Mun kun piti vaan lauantaina syödä niitä ja kas kummaa, kun annoin eilenkin itselleni luvan jatkaa.
No mutta nyt taas jatketaan sitä 95 kg metsästystä... ehkä näitä repsahduksia sitte vaan sallii itelleen helpommin, kun on taas vähän saanut pois ja nyt sitte onkin saatu taas vähän lisää...noin puolisen kiloa. Mutta eiköhän se oikea suunta taas tästä löydy.
Tsemppiä meille kaikille kovasti ja Grammatar...perästä koetetaan tulla, mutta tuota vauhtii sä oot jo 85 kg pinossa ennen kuin mä tonne 90 kg ees pääsen
Niina -84-
perjantaina, 25. syyskuuta 2009 klo 09:35
hei!
Mites muilla menee?
Tänään oli punnitus päivä 95.8 oli paino nyt, eli viimeviikosta 1.1 tai 1.2 en oikein muista. Mutta tänä viikonloppuna lähdetään reissuun vaunulla niin ei tule välttämättä tarkkailtua niin hyvin syömisiä. Mutta paino putoaa vaikka herkkuviikonloppuna on ollut. 10 viikkoa 9,2 kiloa.
Syksyistä liikkumisen iloa, mutta itse en ole sitä liikkumisen iloa löytänyt.
Kaikki paino on pudonnut ruuan laadun ja määrän muutoksella.
Katjuska-78
perjantaina, 25. syyskuuta 2009 klo 10:23
Niina sama täällä...en oikein tuota liikuntaa oo vielä itselleni sisäistänyt, joten ruokavaliolla oon oikeestaan kaikki sen saanut pois mikä nyt on lähtenyt.
95,5 tuo vaaka vaan näyttää, kun tosiaan sain kilon ainakin takaisin mässäilylläni
pakko se vaan on todeta, että mun ei ees kannattais vissiin katsella herkkujen suuntaan.
Nii ja ei oo senttejäkään mihkään hävinnyt.
Tänään vähän masis fiilis ja ei ruoka maistu sitten yhtään...no joskos sitte huomenna taas
Katjuska-78
sunnuntaina, 27. syyskuuta 2009 klo 09:29
Tänään paino 95 kg ja vyötärö 100,5cm. Ruoka tosin on maistunut vähän huonosti, että voipi olla, että helposti tulee nyt sitte painoa takaisinkin. Seuraillaan tilannetta.
Katjuska-78
maanantaina, 28. syyskuuta 2009 klo 08:47
Kyllä se paino tossa 95 on nyt pysynyt, niin siirryn tonne 90 kilon tavoittelijoihin. Vyötärömittakin rikkoi tonn 100, eli tänään 99 cm
Tsemppiä kaikille kovasti
Loorus
tiistaina, 29. syyskuuta 2009 klo 21:25
Heips! Minäkin voisin liittyä joukkoonne.
Olen pian 5kk:n ikäisen pienen tytöntyllerön äiti, kotosalla olen tytön kanssa. Raskauden aikana ja tytön ollessa ihan pieni sohvaperunoiduin täysin herkkupussi kainalossa, mutta elokuulla otin itseäni niskasta kiinni ja aloin liikkumaan. Liikkumisia olen kirjaillut tänne useamman viikon ja ruokia kirjaan nyt toista viikkoa (mitä nyt odotusaikana "vähän kokeilin"
)
Viimeksi olen puntarilla käynyt perjantaina, jolloin lukemat 96,5kg. Olen kyllä roteva mamma, mutta rajansa kaikella. Jos jonnekin 80kg:n pintaan edes mentäisiin niin hyvä olis. Liikunnan aloittamisen myötä paino nousi alkuunsa muutaman kilon, mutta nyt ollaan tulossa taas alaspäin. Hitaasti, mutta toivottavasti varmasti...
Niina -84-
perjantaina, 2. lokakuuta 2009 klo 15:00
Oli tippunu painoo 500 grammaa vaikka ei ollut aikomus tällä tippua, kunhan olisi pysynyt samassa, mutta totta kai on hienoa että näinkin päin voi käydä vaikka en tarkkailut syömisiäni viikonloppuna.
No mutta nyt on sitten 200grammaa vaille 10 kiloa paino tippunut. 10 Kilosta lupasin itselleni uuden tatuoinnin, nyt uskallan jo tilata ajan!
Hitsi kun tuota liikuntaa jaksais harrastaa, mut oon niin vilukissa etten ulos haluis enää mennä kun on näinkin kylmä..
Hankin meille stepperinkin mutta se on kyllä sellaista pakkokävelyä ettei se oikein huvita..
Mitäs muille kuuluu?
Mulla on kyllä se ongelma et tekis mieli mässätä jotain kun kiukuttaa, huuankin aina et tuokaa mulle nyt kilo suklaata. No liekkö tästä ongelmasta ikinä pääsee.
Mukavaa viikonloppua teille!
Jalkapallo
keskiviikkona, 7. lokakuuta 2009 klo 22:40
Heipsansaa!
Täällä olisi yksi aivan uusi 95kg tavoittelija. Tällä hetkellä painoa on se hilkun verran alle sata eli jotain 99kg.
Kipinä lähti painonpudotukseen kun avopuolison kanssa tuli joku päivä puheeksi kihlautuminen. Samana päivänä katsoin itseäni peilistä ja tajusin etten halua mennä tällaisena kihloihin saatika sen jälkeen etsiä unelmien hääpukua.
Nyt on siis iso motivaatio saada terveet elämäntavat takaisin ja omat unelmahäät kauniissa puvussa.
Tsemppiä kaikille muillekin!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
192
193
194