Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 95 kg:n tavoittelijat!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
95 kg:n tavoittelijat!
Sivu:
1
2
3
4
...
192
193
194
195
>
Niina -84-
perjantaina, 28. elokuuta 2009 klo 14:56
Heips vain!
vaihdan tuolta satasten tavoittelijoista tänne. Paino ois nyt 99kg. Sitä on tippunut nytten sen kuutisen kiloa seitsemässä viikossa.. lopullinen tavoite on 75.. mut välitavoitteet on oltava niin tuntuu että saavuttaa jotain.
Katjuska-78
lauantaina, 29. elokuuta 2009 klo 11:10
Tää vois kans hypätä tänne.
Tuolla 90 kg tavoittelijoissa jo oon, mutta tuntuu niin kaukaiselta se
Eli 7 viikkoa oon nyt syömisiäni tänne merkkaillut. Lähtöpaino oli 101,5 kg ja nyt se on 97 kg vyötärön mitta oli alussa 116,5 cm ja nyt 103 cm. Eli ihan on vissiin lähtenyt tuota painoa niin kuin kuuluukin, mutta silti tuntuu niin hitaalta prosessilta, mutta niinhän se onkin, että nopeesti näitä kiloja kertyy, mutta pois saaminen ei sitte käykään ihan niin nopeasti.
Mutta tsemppiä nyt vaan kaikille
Katjuska-78
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 09:18
Hienostihan täällä porukalla kilot ja sentit vähenee
Eilen tuli lenkilläkin käytyä ja ilokseni huomasin, että ei enää oo ihan yhtä kauhee puuskutus kuin ennen vaikka vauhtiakin oli ihan mukavasti
Mulla vissiin jumivaihe menossa, kun ei muutoksia kiloissa eikä senteissäkään kummemmin. Lantiolta oli pari senttii sentään huvennut
Mutta ei kun sitkeesti vaan jatketaan kohti tavoitteita.
Niina -84-
perjantaina, 4. syyskuuta 2009 klo 08:47
Huomenta vain!
Tänään oli punnitus päivä luulin että paino ei ole tippunut mutta pudotusta oli tapahtunut 1,6kiloa, no se on kyllä minun mielestä liikaa. Tänä viikonloppuna on vanhemman poikani synttärit, niin saattaa olla että ei ensi viikolla ole pudotusta kuin 400 grammaa. Mutta toivottavasti on edes pudotusta
Aion tehdä aivan ihania salaatteja (jotka ei ole kyllä kovin kevyitä) ja kolmioleipiä. Onhan tarjolla tietenkin kakkua ja mustikkapiirakkaa
. IIK. No mutta juhlana on vaan annettava itsensä juhlia.
STEMPPIÄ KAIKILLE. TOIVOTTAVASTI PÄÄSEMME KAIKKI ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN TAVOITTEESEEMME.
Katjuska-78
maanantaina, 7. syyskuuta 2009 klo 09:30
Onnittelut grammatar
Mulla vaan junnaa ja junnaa
Annas vähän vinkkiä, että paljonko liikut viikottain ja osuuko syömiset kohdilleen joka päivä?
Itse oon nyt sairastellut, niin liikkuminen jäänyt minimiin, mutta pallerot mulla on yleensä vihreitä ja vajekin kohdillaan ja silti vaan jumittaa
Ei siis oo lähtenyt senteissä eikä kiloissakaan mitään nyt pariin viikkoon.
tsemppiä kaikille...kyl me pian tullaan grammattaren perässä sinne 90 kg pinoon...tai no mä siellä jo oonkin, mutta sitte virallisemmin
Dingle
maanantaina, 7. syyskuuta 2009 klo 12:16
minäkin liityn joukkoon.. painoa aamulla 98.1 :/ pääsin ennen kesää jo tonne 94kg.n paikkeille.. kesällä paino nousi jo yli sadan kilon.. mutta ei auta kun uudestaan pudottaa jo pudotettuja kiloja
alkuvuodesta painoin jopa hurjat 105-106kg.. :/ jospa tää ois osittain nestettä mitä kesällä tuli
..
miitula
maanantaina, 7. syyskuuta 2009 klo 12:32
Minulla vaaka näytti tänään 99kg eli 2 viikossa on pudonnut 2,3kg. Senttejäkin on lähtenyt
Viikonloppuna taisin vilustua ja nyt on kurkku todella kipeä ja vähän on lämpöäkin. Pitää vissiin vähän rajoittaa liikuntaa nyt ettei pahene... viime viikollakin kun sitä tuli pikkasen vajaa 500minuuttia ilman lepopäiviä.
Niina -84-
perjantaina, 11. syyskuuta 2009 klo 10:53
hei jälleen!
Oli punnitus aamu, paino oli pysynyt samassa 97,4.
.Mutta tulihan tuota herkuteltuakin viikonloppuna. Toivottavasti ensi viikolla on sitten isompi painon pudotus. Mahanikaan ei ole tällä viikolla juuri toiminut. Se on kyllä ollut vaivani jo useamman vuoden..
stemppiä taas kaikille..
Katjuska-78
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 09:04
Täällä jumista päästy ja ihan mässäämällä
Parina päivänä söin kaikkea muuta kuin suositusten mukaan ja johan lähti taas paino tippum aan, kun palasin ruotuun.
Eli tänään oli paino 95,5kg ja vyötärö 102 cm
kohta jos pääsis virallisesti 90 kg tavoittelijoihin
wilwepa
18.9.2010 103,0 kg 20.9.2011 98,8kg 27.4.2012 87,7kg
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 10:59
Hei vaan, miepä liityn kans tänne, voi olla että aika pitkäksikin toviksi.
Liittynyt olen vajaa kaks viikkoa sitten. Tunnollisesti täytellyt syömiset ja liikkumiset, mutta ikäväkseni olen saanut todeta, että painolukemia en vieläkään pääse päivittämään. Ruokavaliota olen parantanut huomattavasti ja liikuntaa harrastan nyt 5 päivänä viikossa, kun aiemmin sitä oli vain ihan satunnaisesti.
Painon putoaminen alkaa minulla ilmeisesti sitten vähän hitaammin kuin monilla muilla. Tai sitten teen vieläkin jotain väärin
Itse kuitenkin tarvitsisin, kaikkein eniten juuri sitä kilojen putoamisesta saatavaa motivaatiota. Tiedän, etten jaksa yrittää kovin pitkään, jos ei muutoksia ala kuulua tai näkyä.
Mutta katsotaan nyt josko tästä vielä joku kaunis päivä päästäisiin sinne 95 kiloon. Yritystä ainakin on
Sivu:
1
2
3
4
...
192
193
194
195
>
Sivun alkuun