Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 80kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
80kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
292
293
294
295
>
ex-ROUVA Läski sinulle.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 12:53
Hei! Uusi tsemppaaja täällä. Löin vetoa, että saan vuodessa 20 kiloa pois, nyt paino 86 hujakoilla. Eli 80 vain välitavoite... tsemppiä kaikille!
Täti soutaa ihan omaan tahtiin.
CanBFit
The gem cannot be polished without friction,nor man perfected without trials.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 13:41
Hei,
tänään siirryn tuolta 85 kg tavoittelijoista tänne ketjuun, kun paino on nyt 84,7 kg. Seuraava tavoite siis 80 kg - lopullinen tavoite alkanee kuitenkin kuutosella, siinä sitä tavoitetta on kerrakseen
Juusto-hiiri
Pituus 164 cm. 4.1.2010 paino 88,1 kg, vyötärö 112 cm. 5.5.2012 paino 79,3 kg, vyötärö 100 cm. Painotavoite 62-65 kg, ensisjainen tavoite vyötärö alle 80 cm.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 16:13
Minä jo tossa ihmettelin että miksi en pääse kirjoittamaan, paniikki melkein iski
Ilmeisesti johtui uuden ketjun vaihdosta.
Kävin tänään vaa'alla ja tulos ei ollu ihan yhtä paha kuin eilen. Ilmeisesti oli viikonlopun miehen sukulaisen viisikymppisten juhlimisen jlkiturvotukset vielä kehissä. Tänään paino 86,5 kg, eli paha sekin, mutta ei onneksi ihan toi eilinen 88,1 kg.
Flunssa meinaa painaa päälle. Kurkussa on omituinen räkämöykkynen joka kutkuttaa koko ajan ärsyttävästi. Toivottavasti menee nopeasti ohi että pääsee ruokavalion petraamisen lisäksi salille riehumaan
Ghazalah
Having been here before and lost,but I know winning would be really a lot better than losing. Really a lot better.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 18:21
No niin, tavoitteena65 jatkaa nimimerkillä työsyöppö
siihen tahtii tuntuu töissä menevän ruokaa koko ajan alas, näitä keittiötyön haittapuolia
Mutta tavoite pysyyy samana, siihen vaan tuntuu olevan puoli vuosisataa että sen saavuttaa
Eilisiltana tohdin mennä vaa'alle, iltapainoksi järkky 87,7 kun aamupaino keikkunut alimmillaan 85,1 kilossa
En hitto vie ymmärrä MIKSI se ei jo laske
. Katsoin aamulla että marraskuun lopusta asti oon pyörinyt tuossa 85-86 kiloissa
Tänään piti mennä vesijuoksuun mutta kun joutui tuota ukon ryökälettä kuskailee niin enpä sit ehtinyt. Pitää vaan veivata soutulaitetta tänään vaikkei sillä tuo energiankulutus yhtä massiivista olekaan kuin vesijuoksussa
Noh, torstaina sitten uudella yrittämälllä.. Eikä suksia kuulu vieläkään...
ex-ROUVA Läski sinulle.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 20:32
Työsyöpölle: Jos syöt kiloklubin ohjeiden mukaan ja paino on pysynyt noin kauan samana, niin oletko varma, että arkiaktiviisuutesi on niin suuri kuin olet sen ilmoittanut? Jos laskisit sitä? Varmaan typerä kommentti, mutta tuli mieleen...
Tsemppiä! Kyllä se siitä! Ollaan ihan samoissa kiloissa ja sama lopputavoite, joten kovasti kannustan sinua. =)
Täti soutaa ihan omaan tahtiin.
Ghazalah
Having been here before and lost,but I know winning would be really a lot better than losing. Really a lot better.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 20:56
miinuskakskyt: mun arkiaktiivisuus on siinä tasolla kaksi ja luulisin ainakin että se on oikea. KOiran kanssa tulee joka päivä käveltyä ja töissäkin saa salin puolella kävellä välillä ihan urakalla. Eli hyötyliikuntaa tulee jonnin verran.
Ja mun Kiloklubeilu ainakin lähti hyvin alkuun näillä kalorimäärillä, heinäkuusta tuohon marraskuuhun lähti jopa 10kg ja vyötäröltä katosi senttejä lähes 10.
Mun isoin miinus on etten juo vettä tarpeeksi
Tuppaa aina unohtumaan. Pari päivää olen pitänyt sääntönä että kun aamulla aloitan sen veden juonnin (vakiolasi vetää noin 3dl) niin aina vessassa käynnin jälkeen on pakko juoda aina tuo lasillinen. Jokohan alkais päivän nestetarve täyttyä
niin ja ps. tän illan iltapaino oli sit "vaan" 86,6kg enää... uskaltaisko punnaa aamulla
Juusto-hiiri
Pituus 164 cm. 4.1.2010 paino 88,1 kg, vyötärö 112 cm. 5.5.2012 paino 79,3 kg, vyötärö 100 cm. Painotavoite 62-65 kg, ensisjainen tavoite vyötärö alle 80 cm.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 21:12
Taas meni liikuntahaaveilut uusiks. Kävi ilmi tänään et joudun lähtee pariksi viikoksi toiselle paikkakunnalle töihin. Viikonlopuksi tietty pääsee kotiin ja salille, mut harmi silti. Pitää katsoa josko sieltä löytäs jonkin kuntosalin....
Olen huomannut että täällä on paljon suunnilleen saman ikäisiä ja samankokoisia ihmisiä pituudeltaan ja painoltaan kuin mie. On mukava seurata miten muilla menee ja kysellä sitten vinkkejä jos tuntuu että joku on aivan mega-super-hyvä tässä hommassa
Tsemppiä meille kaikille!!
Monterei
Etsin kunnes löydän sen!
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 09:09
Täällä siis ollaan. Eka tavoite on pudottaa tammikuussa 2,5 - 3 kiloa. Eli alkuun vähän vauhtia. Voi olla että ei onnistu alkuunkaan kun lopetin tupakoinnin...mutta pianhan se nähdään. Eli 84,4>82.
Lisa82
Tää on niin ikuista hommaa!
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 09:47
Hei,
Ei se auta kuin liittyä joukkoon. Tämä se on niin ikuista hommaa, mutta nyt se saa loppua! Lähtöpainona 85kg, pituutta 172cm, ikää 27vuotta.
Tavoitteena olisi joskus päästä 74kg, mutta nyt alkuun jos pääsisi siihen maagiseen 80kg rajaan, mitä en missään nimessä koskaan ylitä, rajat ne senkun vain on siirtyneet
Kaikenlaista on tullut vuosien varrella kokeiltua, mutta kyllä siihen tulokseen olen tullut ettei sitä mahda muuta pysyvää keinoa olla kuin elämäntapamuutos, liikuntaa lisää ja ruokaa ja herkkuja vähemmän. kylläpä kuulostaa helpolta.
Onnea siis kaikille kanssa kulkijoille!
Lisa82
Ghazalah
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 10:38
Uskalsin tehdä aamupunnituksen eilisiltaisen lukeman perusteella ja painoa aamulla 85,1 kg
Näinköhän se paino oikeesti on ottanut taas laskusuunnan
Aika hurja tuo ilta- ja aamupainon ero; 1,5 kg
Päivitin äsken taas tavoitettani ja KK:n mukaan siihen menee 38 viikkoa
Juuri 38 viikkoa on meijän syksyiseen Turkin lomaan mikä toimii mun lopputavoitteenani.Mites sattuikin
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
292
293
294