Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 80kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
80kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
139
140
141
142
143
144
145
...
292
293
294
295
>
vekkuliina
Minä siihen pystyn ja minä sen teen!
lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 09:53
Haluan seuraavaan ketjuun, siis 75 tavoitteilijoihin.....
Eiköhän me kaikki. Mä olen ollu tuolla Juttadietillä parin päivän päästä 4 viikkoa ja just miehen kanssa päätettiin jatkaa vielä pari viikkoa. Ekan viikon tuskailun jälkeen tää sujuu tosi hyvin, ei ole nälkä, ei ole ollut mielitekoja ja olo on reipas! Nyt kylläkin pukkas flunssaa kehiin, mut eiköhän se kohta mene sinne mistä on tullutkin..... Paino on pudonnut ja olo kiinteytynyt mukavasti. Seuraavaan ketjuun olis matkaa vielä 1,5-2 kiloa ja edistynyt olen jo 4 kilon verran, kuukaudessa. Olen tyytyväinen!
Nyt on pakko irrottaa ahteri penkistä ja alkaa siivota. Matot on pihalla ja pölyt pyyhitty, siis moppia heiluttamaan..... Päivällä on vielä yhdistyksen siivoustalkoot! Todellinen siivouspäivä
lyllerötyllerö
lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 10:36
huih, nyt on tällä viikolla 80 alitettu jo toiseen otteeseen. Odottelen kuitenki tää paino ei käy enää kasikympin puolella ennenkuin hötkyilen toisiin ketjuihin.
mukavaa lauantaita toivotten sängyn pohjalta flunssan kourista
@lli
Josko ennen mualimanloppua!?
lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 12:02
Paino nytkähti puoli kiloa alaspäin viime viikosta. Tuntuu hyvälle. Eikä se ilman työtä kyllä tapahtunut. Tää on mulle vieläkin aika työläs harrastus tämä syömistensä vahtiminen. Jos muistaa syödä oikean kalorimäärän ja pallot vihreiksi, niin ei syö tasaisesti päivän mittaan. Jos onnistuu liikkumaan ja syömään onnistuneesti, niin unohtaa juoda vettä. Aina menee joku homma metsään. Mutta silti paino on tippunut, joten kai siinä jokin menee oikeinkin.
Hyvää viikonloppua kaikille!
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 20:26 muokkaaja: @lli »
lyllerötyllerö
lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 13:56
Hei @lli,
itse en ota noista pallojen väreistä kovin pahasti stressiä.... olen huomannut, kun kalorit on kohdaan, pikkuhiljaa pallot muuttuu itsekseenkin vihreiksi. tässä kun totuttelee syömään niin että ei saisi liikaa kaloreita, mutta ei myöskään olisi kokoajan nälkä... itsellä helpotti paljon kun rupesin syömään enemmän rasvaa ja vähemmän hiilihydraatteja.
Syön kasvisruokaa, joten proteiinin puute on aikaisemmin saanut aikaan jatkuvan nälän ja hirmuisan hiilaripäiväannoksen. Nyt keskityn siihen, että syön paljon proteiinia, ja loppu sujuu kuin itsestään. Proteiinilla varmistan sen että ei ole jatkuva nälkä ja rasvan lisäämisellä olen saanut helpotusta naposteluhimoon.
Toivottavastiu alli sullakin tuo syöminen muuttuu jossain vaiheessa pienemmäksi taisteluksi.
lyllerötyllerö
lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 13:58
vielä lisäisin tuohon sen, kun joku kovasti ihmetteli aikaisemmin miten vatsasta ei lähde senttejä... Kannattaa kokeilla vähempi hiilareita... itsellä lähti sen mukana jatkuva vatsan turvotus. Vieläkin huomaan, jos on tullut kaikenlaista pastaa ja sokeria laitettua napaan, on vatsa samantien tuplasti suurempi kuin esim aamulla.
@lli
lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 20:50
Moi Tyllerö. Sulla onkin painonpudottelu sujunut kohtalaisen hyvin. Onnea. Itse olen vasta-alkaja täällä kiloklubissa. Kerran elämässäni olen pudottanut 13 kiloa paikkareissa. Hyvin sujui sekin. Muuta painonpudostushistoriaa mulla ei ole. Viimeiset viisi vuotta on mennyt painoa nostaessa. Hormonimyllerrykset ja muut pikku ongelmat on olleet edesauttamassa kilojen karttumista. Nyt sitten ajattelin, että ryhdyn taas normaalipainoiseksi ja liikkuvaksi ihmiseksi, eli palaan siihen, mikä koen olevani.
Eihän pallojen väristä kannatakaan stressiä kantaa, mutta on ne selvästi hyvin ohjelmoitu. Koska en ole mikään karppaaja tai muutenkaan rajoite-syöjä, niin mulle ei ole mitään haittaakaan siitä, että pallot usein vihertävät. Vihreä on kiva väri.
Vaikka joskus on kyllä kiva saada myös koko värikirjo.
Minä olen katsonut parhaaksi sellaisen syömisen, jossa saan kilokaloreita suunnileen 1500/vrk ja jossa proteiinit, rasvat ja hiilarit vie jokainen noin kolmasosan piirakkaa siellä ruokasivujen oikeassa yläkulmassa. Silloin kaikki on hyvin, ei turvottele, eikä ole ainakaan kauhea nälkä. Pallotkin vihertävät juuri tämäntyyppisellä syömisellä mukavasti. Vettä minun pitäisi juoda reilu litra ja muut juomat päälle. Jos liikun reippaammin, syön vähän enemmän ja juon myös enemmän, mutta hiilarit/proteiinit/rasvat saisivat pysyä samassa suhteessa.
Mutta kun on taas vuosia elänyt kuin pellossa, syönyt ensimmäisen kerran päivässä siinä seitsemän kieppeillä illalla jne., niin harjoitteluahan tämäkin vaatii. Mutta kuka sanoi, että tämän pitäisi olla helppoa.
Olkoon sitten työlästä, kunhan onnistuu.
Tämän päivän otin tietoisesti vapaata kaikesta laskemisesta, kun on juhlapäivä. Söin salmiakkia ja suklaatakin kohtuullisesti sekä ehkä vähän kohtuullista isomman palan kakkua. Ja tämä kaiken herkullisen ruuan ja viinin lisäksi. Nyt on silti ihan rauhallinen olo, koska olin suunnitellut tämän päivän vapaapäiväksi.
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 18. syyskuuta 2010 klo 21:03 muokkaaja: @lli »
Liljen
sunnuntaina, 19. syyskuuta 2010 klo 11:27
Paino tänä aamuna 80.6kg eli pikkuhiljaa kohti sitä 7:lla alkavaa lukua. Tajusinpas muuten vähän aikaa sitten, että taidan nyt olla kevyempi kuin koskaan. Nimittäin yläasteen 9-luokalla kun oli tuo pakollinen terveystarkastus, niin painoin silloin jotain 82kg. (Löytyi muuton yhteydessä tarkastuslappu vahingossa.) Sitä ennen ei ole mitään tietoa omasta painosta/pituudesta, mutta tietääkseni ihmiset vielä yläasteen aikana kasvaa pituutta? Tuon perusteella olisin nyt siis aikalailla kevyempi kuin koskaan "aikuisiällä ja -pituudella".
@lli
sunnuntaina, 19. syyskuuta 2010 klo 12:22
Onnea Liljen! Tosi hieno tunne varmasti, kun tajuaa olevansa kevyempi kuin ikinä teini-aikuisiällä! Mahtavaa!
Ite olen 170 cm pitkä ja painoin ysillä 56 kg ja lukiosta lähtiessäni 60 kg. Olen pitänyt päiväkirjaa koko ikäni ja sinne on tullut kirjattua myös painoja. Kun menin naimisiin painoin 61 kg. Kun sain ensimmäisen lapseni painoin enimmillään 85 kg ja toisen lapsen kanssa 84,5 kg, eli juuri nykyisen painoni. Hohhoijaa!
Ja tästä nykyisestä painolukemasta huolimatta en oikeastaan tunne itseäni ihan älyttömän läskiksi. Tiedän kyllä että tätä pehmytkudosta on reilu määrä yli "sallitun", mutta en näytä peilistä katsoen kovinkaan kamalalta - ainakaan vaatteet päällä. Valokuvat onkin sitten erikseen, ne aina jotenkin vääristelevät.
Mutta kyllä minä tahdon sen entisen minäni takaisin. En minä mitään alle kolmikymppisen lukemia halua, etten ihan ruttuiseksi mene, mutta jos pääsisi sinne lähelle normaalipainon puoliväliä ja saisi kuntonsa taas kohilleen, niin olisin itseni kanssa vielä paremmin sovussa.
Tein muuten aamulla tämän tv-jumpan. Se oli tosi hyvä pika-kuntopiiri. Ajattelin tehdä sen vaikka parin päivän välein tällä viikolla. Ensi sunnuntaina tulee tehokkaampi jumppa samaan sarjaan. Kokeilkaa muutkin! Jumppaan tarvitaan (keppi), käsipainot ja askelpenkki, tosin saman asian ajaa, kun tekee liikkeet ilman keppiä, käsipainoina on riisipussit, tekee dipit sohvan reunalta ja askeltaa tuplanopasti lattialla.
Tässä linkki:
http://areena.yle.fi/video/1286382
Lakufani
sunnuntaina, 19. syyskuuta 2010 klo 17:40
Tein saman perjantaina ja sain kyllä hien pintaan. Tuntui ihan yes jumpalta, ei mahdottomalta toteuttaa vaikka onkin jumppien suhteen kesäterä. Suosittelen minäkin.
hanituinen
maanantaina, 20. syyskuuta 2010 klo 12:47
Uutta viikkoa pukkaa
Paino seilaa 80-81 kilossa, mulla kun on hassu tapa punnita joka aamu. Ei siis tuo mitään stressiä painontarkkailuun / laihdutukseen, on vaan tapa.
Tälle viikolle tuo haastetta lapsen synttärikekkerit, täytyyhän sitä maistella leipomuksiaan...
Sivu:
<
1
2
3
4
...
139
140
141
142
143